IKLAN BERBAYAR

Wednesday, February 13, 2013

PANAS ! KATA DUA TAN SRI ZAMAN KHAN KEPADA ANWAR !

36 comments:

Anonymous said...

Betul kata Datuk Zaman tuh. Bukan bermakna kita sokong BN dalam PRU 13 bermakna kita fikir semua yg BN buat tu betul belaka. Tiada kerajaan yg sempurna.

Tapi kita harus fikir tentang masa depan agama, bangsa dan negara kita demi anak cucu kita.

Golongan Gen Y yg semangat sgt sokong PR hanya mahukan kebebasan -liberalisme. Mereka tak fikir panjang.

Negara bergantung kepada kita generasi lama untuk selamatkannya dari golongan yg hanya gilakan kuasa tu.

Anonymous said...

Semuga Allah mematikan Anwar Ibrahim dalam masa yang terdekat ini kerana dia perosak akidah umat Islam di Malaysia dan pembelot kepada bangsa dan negaranya sendiri.


Semuga Allah mematikan dia dalam keadaan yang paling hina.


Anwar Ibrahim, musuh bangsa Melayu dan Islam sejagat.

Anonymous said...

Betol nasihat itu tapi......ntahla...mudah2an ANUwar masih lagi Islam....krn kalo seorg Islam selalunya kite redho dgn apa yg terjadi pada diri kite...

Kite org Islam selalunya kalo di timpa musibah kite sering di ingatkn agar bermuhasabah diri...jgn asik mnyalahkn org len ..redho dgn QADA" dan QADAR tapi.....melihatkn pada ANUwar skrg ..langsong xde ciri2 sedemikian....
Pada dia ..semua org salah..dia saja yg betol...

Pada sheikh ANUwar...bertaubatla sblm nyawa bercerai dari badan...

assaad said...

Benar dan bernas apa yang dikatakan oleh Tan Sri Zaman Khan. DS Anuar harus insaf dan buka minda supaya perbuatannya selama ini tidak menguntungkan dirinya dan juga Malaysia.

Segala perbuatannya boleh menjerumuskan Malaysia dalam keadaan tidak menentu dan kucar-kacir. Kenapa mahu ada Bersih dan bermacam-macam lagi demontrasi.

Kalau benar-benar jujur dan amalkan sikap demokrasi. Lawanlah secara jantan di PRU13 ini. Jangan ibarat rumah sudah siap tetapi pahat berbunyi.

Dan kebanyakan negara yang PR pegang atau perentah. Ibarat tikus membaiki labu. Semua tidak kena.

Di Pulau Pinang kaum India dan Melayu jadi mangsa. Contoh Kampung Buah Pala. Di Kedah hutan simpanan gondol atau botak akibat pembalakan yang salah perancangan. Di Kelantan pembangunan tak ada, kaum adam terpaksa mencari makan di negara lain diMalaysia.

Selangor, sampah-saraf tidak ditangani dengan betul Masalah janji yang tidak ditepati. Masalah air, masalah UNISEL dan banyak lagi.

Rakyat Malaysia gunakan undi anda sebaik-baiknya. Tidakkah selama hampir 5 tahun dibawah PR tidak sebaik UMNO/BN. Kenapa mesti lalai dan terus tertidur. Bangunlah... bangunlah.... bangunlah. Undi ditangan anda.

Fikir-fikirlah.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

Datin Seri Rosmah Mansor menggunakan bomoh untuk menguasai pentadbiran kerajaaan termasuk mengawal kontrak Kementerian Kewangan, kata ahli perniagaan, Deepak Jaikishan.

Rosmah guna ilmu sihir untuk menundukkan suaminya, Najib, kata Deepak.
“Rosmah juga menggunakan ilmu sihir terhadap musuh politik, malah menggunakan bagi ‘menundukkan’ suaminya, Datuk Seri Najib Razak,” katanya.
Bercakap kepada Keadilan Daily, Deepak juga mengakui bertanggungjawab membayar dan membawa bomoh berkenaan untuk bertemu Rosmah apabila diminta berbuat demikian.
“Saya yang bawa bomoh itu ke rumah Rosmah di Kuala Lumpur, menyediakan hotel penginapan, tiket perjalanan, malah nombor akaun bomoh itu pun saya ada,” katanya.
Beliau berkata, Rosmah juga menggunakan bomoh berkenaan untuk ‘menundukkan’ sebahagian pemimpin Umno BN yang dirasakannya perlu bagi kepentingan sendiri.
“Bomoh itu digunakan untuk orang akur atau perlu diakurkan. Saya sendiri saksikan upacara perbomohan,” katanya tetapi enggan menjelaskan butiran lanjut.
Deepak juga mengakui memiliki bukti berbentuk gambar, nama, alamat, bayaran berkaitan penggunaan khidmat bomoh yang bakal dimuat dalam buku keduanya.
Beliau yang diketahui umum rapat dengan Rosmah sebelum ini hingga menganggap isteri Perdana Menteri itu sebagai ‘kakak’ bercadang mendedahkan butiran lengkap melalui buku berjudul ‘Black Rose 2.0: Black Magic Women.’
Katanya, buku setebal 47 halaman itu yang dijadual dimuat naik ke internet mulai 16 Februari ini, bakal memapar kecenderungan Rosmah terhadap amalan ilmu hitam.
“Gambar upacara ilmu hitam itu juga dimuatkan dalam buku berkenaan,” kata Deepak.

Anonymous said...

Datin Seri Rosmah Mansor menggunakan bomoh untuk menguasai pentadbiran kerajaaan termasuk mengawal kontrak Kementerian Kewangan, kata ahli perniagaan, Deepak Jaikishan.

Rosmah guna ilmu sihir untuk menundukkan suaminya, Najib, kata Deepak.
“Rosmah juga menggunakan ilmu sihir terhadap musuh politik, malah menggunakan bagi ‘menundukkan’ suaminya, Datuk Seri Najib Razak,” katanya.
Bercakap kepada Keadilan Daily, Deepak juga mengakui bertanggungjawab membayar dan membawa bomoh berkenaan untuk bertemu Rosmah apabila diminta berbuat demikian.
“Saya yang bawa bomoh itu ke rumah Rosmah di Kuala Lumpur, menyediakan hotel penginapan, tiket perjalanan, malah nombor akaun bomoh itu pun saya ada,” katanya.
Beliau berkata, Rosmah juga menggunakan bomoh berkenaan untuk ‘menundukkan’ sebahagian pemimpin Umno BN yang dirasakannya perlu bagi kepentingan sendiri.
“Bomoh itu digunakan untuk orang akur atau perlu diakurkan. Saya sendiri saksikan upacara perbomohan,” katanya tetapi enggan menjelaskan butiran lanjut.
Deepak juga mengakui memiliki bukti berbentuk gambar, nama, alamat, bayaran berkaitan penggunaan khidmat bomoh yang bakal dimuat dalam buku keduanya.
Beliau yang diketahui umum rapat dengan Rosmah sebelum ini hingga menganggap isteri Perdana Menteri itu sebagai ‘kakak’ bercadang mendedahkan butiran lengkap melalui buku berjudul ‘Black Rose 2.0: Black Magic Women.’
Katanya, buku setebal 47 halaman itu yang dijadual dimuat naik ke internet mulai 16 Februari ini, bakal memapar kecenderungan Rosmah terhadap amalan ilmu hitam.
“Gambar upacara ilmu hitam itu juga dimuatkan dalam buku berkenaan,” kata Deepak.

Anonymous said...

Datin Seri Rosmah Mansor menggunakan bomoh untuk menguasai pentadbiran kerajaaan termasuk mengawal kontrak Kementerian Kewangan, kata ahli perniagaan, Deepak Jaikishan.

Rosmah guna ilmu sihir untuk menundukkan suaminya, Najib, kata Deepak.
“Rosmah juga menggunakan ilmu sihir terhadap musuh politik, malah menggunakan bagi ‘menundukkan’ suaminya, Datuk Seri Najib Razak,” katanya.
Bercakap kepada Keadilan Daily, Deepak juga mengakui bertanggungjawab membayar dan membawa bomoh berkenaan untuk bertemu Rosmah apabila diminta berbuat demikian.
“Saya yang bawa bomoh itu ke rumah Rosmah di Kuala Lumpur, menyediakan hotel penginapan, tiket perjalanan, malah nombor akaun bomoh itu pun saya ada,” katanya.
Beliau berkata, Rosmah juga menggunakan bomoh berkenaan untuk ‘menundukkan’ sebahagian pemimpin Umno BN yang dirasakannya perlu bagi kepentingan sendiri.
“Bomoh itu digunakan untuk orang akur atau perlu diakurkan. Saya sendiri saksikan upacara perbomohan,” katanya tetapi enggan menjelaskan butiran lanjut.
Deepak juga mengakui memiliki bukti berbentuk gambar, nama, alamat, bayaran berkaitan penggunaan khidmat bomoh yang bakal dimuat dalam buku keduanya.
Beliau yang diketahui umum rapat dengan Rosmah sebelum ini hingga menganggap isteri Perdana Menteri itu sebagai ‘kakak’ bercadang mendedahkan butiran lengkap melalui buku berjudul ‘Black Rose 2.0: Black Magic Women.’
Katanya, buku setebal 47 halaman itu yang dijadual dimuat naik ke internet mulai 16 Februari ini, bakal memapar kecenderungan Rosmah terhadap amalan ilmu hitam.
“Gambar upacara ilmu hitam itu juga dimuatkan dalam buku berkenaan,” kata Deepak.

Anonymous said...

wakakaka..bomoh kepala butoh tok wan hg..bodo punya pecacai babi ni.

Anonymous said...

Cerita karut mamat banggali ni pakatan rakyat boleh percaya....memang mereka ni tak ada akal yg rasional....dengar cerita dia pun dah tahu penipu besar....low class otak penmgokong PR...

Anonymous said...

idup lagi mamat ni rupenya...

Anonymous said...

hang percaya bomo ka percaya kat Allah? hang percaya sangat ka dekat si deepak? tak dak ka orang melayu yang rosmah nak buat adik? sampai keling carpet pun dia nak angkat sekali? sepatutnya datuk zaman kena nasihat hang sekali.

Anonymous said...

Mai dah perosak majlis :)

Anonymous said...

Kah kah kah lawak gak pengomen kat sini..Yang keling DEEPAK gak dia pecaya hahaha...

Anonymous said...

Copy/paste lagi.....

Anonymous said...

Ini lu punya blog ke posting byk2 kali.bangsat la lu

Anonymous said...

Katak Tan Sri Zaman Khan peliwat ini yang pecah belahkan orang Melayu skg apa kita masih lagi nak sokong malaung ini

Anonymous said...

Kata Tan Sri Zaman Khan peliwat ini yang pecah belahkan orang Melayu skg apa kita masih lagi nak sokong malaung ini

Anonymous said...

Kata Tan Sri Zaman Khan peliwat ini yang pecah belahkan orang Melayu skg apa kita masih lagi nak sokong malaung ini

Anonymous said...

Kata Tan Sri Zaman Khan peliwat ini yang pecah belahkan orang Melayu skg apa kita masih lagi nak sokong malaung ini

Anonymous said...

...Sikap dendam memang boleh membawa permusuhan berpanjangan. Kesannya memang amat buruk...Di negara kita, memang ramai pemimpin politik yang berdendam...

Anonymous said...

...Sikap dendam memang boleh membawa permusuhan berpanjangan. Kesannya memang amat buruk...Di negara kita, memang ramai pemimpin politik yang berdendam...

Anonymous said...

insaflah dan bertaubatlah wahai anwar. hidup ni jangkahayatnya pendek sgt berbanding hidup di akhirat. umur kamu pun dah hampir 70 thn. apa lg yg kamu nak kat dunia ni? jgn kerana nak kejar cita2, semua peraturan dan hukum boleh dilanggar. org melayu di pecah belahkan. israel kamu puja. perkataan Allah kamu jualkan. lingkup semuany kerana kamu

Anonymous said...

bro, apa lu cerita RM ashik guna bomoh ni. kalau tak betul lu jawab di akhirat.

Anonymous said...

paloi anuar uda kena SAKA kadazan dusun bah..tgk tegolek dok jatuh..uda sasau bah,.pakai slipar sblh kasut sblh,tggu mati bah

Anonymous said...

Dalam pemikiran penyokong penyokong pakatan, UMNO amat sinonim dengan:
1. Rasuah
2. Kronisme
3. Pemerintahan dimonopoli golongan
elit.

Ada sapa sapa yang boleh berikan pencerahan?

-atas pagar-

Anonymous said...

da takde modal lain ke?

Anonymous said...

anon 7.39

standard lah.... jadi hero mesti kena fitnah

Anonymous said...

KalaunPM singapura kalau di buat fitnah alamat lingkup di kejanya..parti politik pembangkan di sana amat disiplin heheh nak demo mcm Bersih sori lah..

Anonymous said...

Raja lobang taik ta rasuahkah..tengok yb meka 1 penggal da kaya raya..berapa sen gaji YB ha

Anonymous said...

Propaganda pakatan durjana. Dah terdesak sebar fitnah. Depak aku pun boleh ckp mcm ikut suka faktanya mana. Kau tu kena kuda dgn anwar durjana tu. Berapa sen la kau dpt. Hanya org sewel je percaya cakap kau

nasirwise said...

JANGAN LUPA DS ANWAR IBRAHIM TERLIBAT DI DALAM AKTIVITI LIWAT, MENYOKONG ISRAEL, LBGT DAN PRULISMA.
Penulis ingin mengingatkan kawan kawan agar tidak memilih DS Anwar Ibarahim dan parti parti sekutunya kerana beliau terlibat di dalam banyak perkara yang dilarang oleh agama Islam yang suci. Islam melaknati LBGT, memusuhi Israel dan menentang Kalimah Allah digunakan oleh agama lain.

Jestru itu, kawan kawan wajib TIDAK mengundi dan JANGAN menyokong umat yang dilaknati oleh Nabi Muhammad s.a.w ini.

Anonymous said...

Berhati2 dalam membawa khabar.., apatah lagi kalau penyebar berita itu adalah seorang fasik seperti deepak tu...

Allah dah pesan lama dah kat kita...

Anonymous said...

Ha..ha..ha..ha..ha..ha..ha.ha..haaa.! cerita bomoh..boleh masuk mahkamah ka? suruh aja Deepak paria tu mai cerita kat kepala lutut aku sat supaya kepala lutut aku paham..apa lah punya lembu puak PR ni..cerita kartun pun mai buat hujah pilihan raya..takda ka cerita yang standart sikit yang sesuai dengan tahun 2013 ni. Cerita macam ni tak boleh bagi budak2 baca takut nanti jadi tak cerdik. Gamaknya tukang buat cerita ni pun pakai baju macam McD juga apa..! -k.k-

Anonymous said...

hahaha...rosmah pakai bomoh..deepak kataa...haha...kelin carpet apa..hindu kaki todi pun hampa pecaya...

Anonymous said...

hahaha...rosmah pakai bomoh..deepak kataa...haha...kelin carpet apa..hindu kaki todi pun hampa pecaya...

Anonymous said...

Sah rosak akidah mamat kerana dr tulisanya rosmah mansur ada kuasa lupa ke bhw Allah yg menentukn segalanya