Thursday, February 21, 2013

POK NIK GILA BABI : YANG TERIMA BANTUAN DIGELAR BINATANG, ABIS TU POK NIK BAGI AMACAM ?

POK NIK BAGI DUIT KAT ORANG ASLI MASA PRK GALAS..

Salam 2 all.

Satu lagi adengan politik flip-flop persembahan Datuk Nik Aziz, Mursyidul Am PAS merangkap Pesuruhjaya PAS Kelantan merangkap Menteri Besar Kelantan merangkap Pengerusi Majlis Syura PAS merangkap penceramah tetap PAS dan pelbagai merangkapan lagi.

Dalam ceramah di pintu Stadium Kota Bharu sekembalinya daripada Arab Saudi semalam, Datuk Nik Aziz mengkritik keras pemberian bantuan saperti BR1M dan lain-lain yang sedang dilaksanakan oleh Kerajaan Persekutuan hasil cetusan idea YAB Perdana Menteri.

Beliau menyamakan pemberian bantuan-bantuan wang tunai tersebut saperti memberi hampas kepada ayam, saperti memberi jerami kepada lembu. Maknanya rakyat yang menerima bantuan kewangan saperti BR1M dan lain-lain daripada Kerajaan Persekutuan adalah setaraf haiwan ayam dan lembu mengikut patwa terbaru Nik Aziz!!!

Dan yang lebih hebat, Nik Aziz kata pemberian yang dibuat oleh Kerajaan Persekutuan itu tidak Islamik! Sekali lagi Nik Aziz mengeluarkan patwa mengikut sesedap nafsu tanpa sebarang asas kepada nas Al-Quran & Hadis!

Persoalannya, bukankah Nik Aziz sendiri sudah beberapa kali memberikan wang tunai kepada orang ramai. Teman ingat lagi semasa PRK-Galas, gambar Nik Aziz sedang menghulor duit kepada orang ramai jelas terpampang! Begitu juga gambar Nik Aziz sedang mengagihkan duit kepada sami-sami Budha, masih tersimpan dalam arkib!

Jadi kalau rakyat yang menerima bantuan dipanggil ayam dan lembu, apakah panggilan yang layak diberi kepada Nik Aziz?

Inilah politik flip-flop dan cakap tak serupa bikin daripada Nik Aziz. Bila dia buat semua halal dan Islamik belaka, orang lain buat semua haram dan tidak syarie saja!

Jadi kepada orang PAS-DAP-PKR dan penyokong pembangkang yang dah ambil bantuan kerajaan Persekutuan samada melalui BR1M dan lain-lain, eloklah mike pulangkan balik duit-duit tu. Bukan sahaja ianya tidak Islamik, malah nanti tok guru mike memperayam & memperlembukan mike yop!

Adios amigos, grasias senor!

Zulkifli Bin Noordin
Khamis
10 Rabi'ul Akhir 1434
21 Februari 2013


27 comments:

Anonymous said...

Dia tu ada saka 3suku

Jijan Mali.... said...

Pork Nik, Pork Nik....apa nak jadi dgn kamu ni. Ore parti PAS-piss-puss dia sendiri digelarkan binatang. Itupun pencacai PAS-piss-puss dok sanjong ore tua nak mapoh dah ni. Hai...dunia-dunia....

Jijan Mali.... said...

Yang kat PRK Galas dalam gambar tu Pork Nik Ajis bagi duit kat siapa haaa, maanusia ke, binatang ke, hantu ke?????

Anonymous said...

tindakbalas yang baik bro...

Anonymous said...

Ni kecik hal bro...tu duit yang dia bagi untuk siapa yang turun BERSIH tu...amacam? Sendiri ingat la....

Anonymous said...

yang terimo duit ni mace aye ngan lembu jo.. hambo tak terimo duit tapi hambo bungi duit jadi taraf hambo lebih mulio dari aye ngan lembo..

Anonymous said...

Nik aziz binatang hisap darah sbb meroyan nak duit royanti minyak dr kerajaan....lg teruk smpai tahap meminta minta mcm pengemis...Brim kerajaan bg kita terima alhamdullilah.......keluarga nik aziz tak ambik brim sbb dh kaya berpuluh thn jd MB...

Anonymous said...

Betol kata Si Tua Kutuk ni!!!

Yg di gelar binatang ialah socai2 PAS yg menerima bantuan itu tapi menhina dan menfitnah pada yg memberi!!

Anonymous said...

ngapa g mekah x bawak bapak sister nurul izzah?pegi sorang2.dah balik hina orang pulak,ni kes x dpt br1m dari pm

Anonymous said...

Ikut sedap molot dia jer org tua ni lah, apa yg terlintas, trus sebut. Guna akal lah sebelum berbicara. Kata Ulamak, ulamak kan ckp setelah bnyk kali berfikir dan muhasabah, ulamak apa ke benda ni?

Anonymous said...

babbbbbbbbbbbbbbbbbbbi............... gilerrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Anonymous said...

Haram jadah punye tua kutuk ni.. balik buat umrah bukan nk insat, lg sial mulut die..

BO LAA WEIII!!!

AnokBule said...

Salam, GAP
aku dpt maklumat dr FB heboh skrg puak PR berlakon buat akaun org UMNO buat perang saraf besar2an utk lemahkan jentera UMNO yg Najib akan disingkirkan oleh Muhyiddin dan Deepak jumpa Tun M bg dokumen Rosmah..

sbb tu Najib takut nk bubar PRU ..

hahaha..game baru GAP!! apakah sgt2 mereka terdesak utk tawan Putrajaya??

Anonymous said...

Pork nick ni dah nyanyuk.maklum la dah tu kutuk.die dh lupa apa die bt sblm ni.tp xpe pork nick ni maksum bt apa pon smua mulia.

Laksmana Tuah said...

Mohon pautkan blog baru saya bro....http://tegurkeranasayang.blogspot.com

Thanks...

Anonymous said...

Yg betui bodoh macam lembu adalah puak-puak pas yg ikut je apa2 yg pok nik .

Anonymous said...

inilah jenis mulut tak ada insuran...main belasah je. yg di ayamkan dan dilembukan lebih 7 juta rakyat malaysia yg terima br1m, lebih 500k anak2 sekolah terima bantuan rm100 dan lebih 100k pelajar u yg terima vaucher buku rm200. teman pun tak faham kenapa ada dlm dunia ni ada manusia mcm ni ye?

Anonymous said...

Layan lagu BO LA WEIII
http://www.youtube.com/watch?v=A-R7DSyMVMU&feature=player_detailpage

Anonymous said...

Penerima BR1M ibarat ayam & Lembu
Aku pulak ibaratkan kepala Ni Ajis macam bolasepak....faham2 aje lah kalau bolasepak dikaki.

Anonymous said...

Harus diingat, apa saja yang puak2
PAS-PISS-PUSS(PAS-kencing-nanah)nih wat adalah HAQ lagi BERPALA serta membawa ke SORGE,contoh:
-air burit penuh dimuka Mamat Syabu
Hotel Perdana Kote Baru.
-bantuan SYAITAN untuk PAS melalui
Nikki Aziz
-atau kerjasama Aji Adi ngan
kafirun menjadikan Mesia nih negara
kristian liberal LGBT.

Apa saja yang puak2 AMENO wat
adalah BATHIL lagi BERDOSA &
membawa ke NERAKA.

Anonymous said...

Maka tepat lah kata2 Mahyuddin Yasin...Nik Aziz mulut Celupar !

Anonymous said...

Maka tepat lah kata2 Mahyuddin Yasin...Nik Aziz mulut Celupar !

Anonymous said...

Dah kata pok nik orang miskin dalam pas tu macam haiwan.apa kata kalau haiwan tu tinggalkan aja pas

Anonymous said...

ulamak yg setaraf ngan anjing

Anonymous said...

ulamak babi

bukit selumpit said...

Org tua sepatutnya balik umrah buatlah perkara yg baik,nie tak tambah dosa pulak.bayangkan berapa banyak yg terima br1m yg di umpamakan sebagai haiwan.mungkin banyak yg meyumpah org tua nie.kpd org tua ni eloklah bertaubat nasoha sementara sedentary umur masih Allah pinjamkan.Adakah masih Ada manusia yg dianaya oleh beliau sanggup memaafkan nya,hanya Allah yg tahu.

Anonymous said...


TIDAK: GANJIL, SUMBANG, SALAH kito gelarkan pork najis adalah MURSIDUL SAMPAH sahaja.

AHLI politik yang baik, bila bercakap bersandarkan kepala otak bukan kepala lutut. bila memberi pendapat, pendapat/nasihat akan menyenangkan pendengarnya. bila menegur kesalahan cukup berhemah umpama menarik rambut ditepung. bila marah masih menunjukan dia sebagai ketua atau pemimpin yang waras.

SEANTERO dunia tak akan kita jumpa manusia serupa pork najis ni, politikus repair labu, merosakan segala-gala diikuti ahlul-ahul mereng nak berkuasa dan mimpi puterajaya. TAK USAHLAH MIMPI, KIAMAT 4 kali lagi PAS yang sekarang jadi babi tunggangan tak akan merasalah, PAS macam pondan nyanyuk, mana ada telur bila karpal sudah angkat misai bergegarlah jubah dan kupiah presiden, dan ahlul-ahlul nyo.

PENYAKIT kronik nik ajis ni semakin parah, itu tanda hampas jer dia pergi umrah, umrah FREE tentu ALLAH tidak terima, kepada rakyaat terima BRIM RM.500 masing-masing dengan penuh syukur. kerana balas JASA DAP nik ajis BAGI TANAH BERIBU-RIBU EKAR PADA DAP APA NAMANYA. PORK NAJIS tak pernah syukur ALLAH dah panjangkan umur dia atau dia rasa macam firaun nak tongkat langit, tak guna bagi gaji kepada penasihat, makan gaji butalah tak bagi nasihat/ingatkan dia dah nyanyuk berundur lah jangan menyebuk main - main politik