IKLAN BERBAYAR

Friday, February 22, 2013

SKETSA BINATANG, POK NIK, BR1M DAN POK NIK.


29 comments:

Anonymous said...

Celako tu balik ke mu Ajis wei... Mu bg duit kt anjing2 ke BERSHIT tu apa ke jadah nye wahai tua munafik? BR1M krjn bg tk kira mana2 parti, asalkan rakyat yg miskin, utk bantu kesusahan mereka.. knapa ko sakit ati ha ajis?? Mu lg idup lama lg byk buat dosa!

Anonymous said...

AYAM, BERMACAM AYAM

Anonymous said...

Anda melihat orang lain begitu buruk, tetapi anda tidak sedar orang lain melihat anda lagi buruk. Dipagi jumaat yang mulia ini sedekah fatihah untuk beliau.amin

Anonymous said...

Ini contoh ulamak jahat, sangat merbahaya boleh menyesatkan ramai orang.

Anonymous said...

kesian pok nik ajis.... Allah nak bagi tahu kat semua ahlul bahalol PAS yg DIA x terima ibadah umrahnya pok nik ajis baru baru ni....

Anonymous said...

ishhhh..tak baik mengata niki ajis.... doakan panjang umoo... akan keluarlah lg byk kenyataan super bombastic....


ha..ha...ha...harunnn salim bachikk...

MAT13 said...

udah-udah le tu Pok Nik ni banyak sangat tengok TV ni...tu sebablah cakap pun dah merapu....cvuba Pok Nik tanya Ayam dan lembu nak duit tak...mesti jawap muuuuuu...kooook...boooo....dooooooo....hehehehehe

Anonymous said...

Terima Kaceh tok Guru....ambo sayeng tok Guru...pRU 13 ambo pakoh BN !

MAT13 said...

biasolah bagi kat anjing-anjing suruh pi menyalak....jangan marah anjing tu pandai sikit dari lembu dan ayam...heheheheheh

aloya said...

ada ayam kampung, ayam hutan, ayam pok nik..

Anonymous said...

dalam kata lain pembangkang tak akan bagi fulus tunai pada rakyat.

dalam kata lain...Brim 3, 4 dan 5 tidak ada kalau Pas kuasai putrajaya.

untuk gantikan tunai, Pas mungkin guna dedak, sekam, dan jeram untuk para kroni.

Anonymous said...

dulu dia samakan nabi muhamad dgn mat mat di kampung. sekarang dia samakan rakyat malaysia yg menerima br1m dgn ayam dan lembu. kenapa begitu sekali dgn dia ni?

Anonymous said...

PORK NICK DAH NYAYOK. NAK KENE TUKAR PEMIMPIN. MCM KAPAL SING NAK KENE TUKAR PEMIMPIN.

Anonymous said...

ape ulama' cmni?gelar org mcm2.kafir la,binatang la.kalo org amik brim ayam.dia bkn ulama',tp ular dlm semak.

Anonymous said...

NAMA JE PEMIMPIN NEGERI DAN ULAMA , CAKAP MACAM ORANG HILANG AKAL , BERUNDUR JE LA , KUBUR DAH KATA DEKAT SANGAT

Anonymous said...

Cakaplah macam-macam lagi pok nik oi. Perkataan-perkataan yang dikeluarkan tanpa memikirkan kesannya kepada orang ramai akan memberi kelebihan undi kepada BN. Kepada pengikut dan pencacai-pencacai PAS yang menerima BRIM, anda telah dilabelkan sebagai haiwan (lembu dan ayaam)oleh pemimpin anda. Kami mengharapkan anda berfikir sebaik-baiknya dalam bertuankan tok guru nyanyuk ini dan bersama kami dalam PRU 13 ini.tetapi jika ketotokan anda kepada parti anda tidak dapat mengubah mengubah pendirian anda, tak apalah. Anda terjunlah dengan labu-labu anda kedalam laut. Kepada penyokong BN, ayuh kita teruskan perjuangan kita dalam memertabatkan perjuangan bangsa, agama dan negara.

Anonymous said...

pork nick cam HARAMI muhahahahaha

Anonymous said...

ini bapak ayam patut dilupuskan sahaja,ubat dah expired mcm kata lebai ganu,makin dibiuarkan satu kampung kena sampar,sekor ayam pun x tinggal

Anonymous said...

Oi wali terompah aku seorang penerima BRIM dan aku bukan ayam atau lembu. Aku terima kerana Kerajaan bagi duit untung perniagaan dan minyak Petronas lah. Semogq KO BN yang engkau mintak tu akan pulang kpd engkau dan parti engkau. Amin.

Anonymous said...

LAGI BANYAK DIA CAKAP LAGI BANYAK TAHI AYAM KAT MUKA DIA. BERSARA SAJALAH SEBAB DAH SEMAKIN NYANYUK...

Anonymous said...

YANG TIAP-TIAP MALAM DOK BAWAK PLASTIK MINTA DUIT MASA CERAMAH TU APA CERITA????

joe42 said...

Akhir2 nie aku minat dgn Najis. Cakap pakai kepala lutut. Main hentam keromo aja. Biarlah dia merapek meraban sampai hari mengundi. Hidup najis.

Anonymous said...

Dipetik daripada Malaysiakini
http://www.malaysiakini.com/news/185142

Nik Aziz: Boleh ambil BR1M, tapi undi 'bulan'

4:12PM Dis 28 2011

Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meminta rakyat Kelantan agar jangan menolak Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) RM500 yang diberikan oleh kerajaan persekutuan.

"Apa yang diumumkan oleh (Perdana Menteri Datuk Seri) Najib (Tun Razak) (bantuan) sebanyak RM500 itu, saya minta rakyat terima.

"Yang gantung (kain rentang) tu mengarut sahaja...nak bagi berapa pun ambil tapi bila mengundi, undi bulan," katanya sambil menafikan beliau ada kaitan dengan tindakan pihak tertentu yang menggantung kain rentang yang tertera gambarnya dan kenyataan bahawa pemberian sebanyak RM500 itu adalah haram.

Pihak tidak bertanggungjawab yang mengantung kain rentang itu berbuat demikian kerana kecewa, katanya kepada pemberita semasa meninjau hakisan akibat ombak besar di kawasan pantai di Bachok, hari ini.

** Sekadar berkongsi

mohd. natar said...

...gambaran yang sangat cocok dan lucu. Terima kasih...

Anonymous said...

YE YE AJIS GILO, YE YE AJIS GILO, MU DAH GILO, GILOO APO? GILO TALAK LAH WEII, TAKUT BINI OTOMATIK TALAK TIGO DOK...SEBAK TU CAKAK MACAM AYAM DENGAN ANJIN....KOK KOK KOK, KUNG KUNG KUNG

Anonymous said...

lawak gambar2 di atas buat aku gelak...hahaha..

Anonymous said...

Puak mu kedarah RM250juta senang je tanpa runding...duait rakyat...bila dah buncit perut mkamu dan nak kalah baru nak bagi kat rakyat...ha...baru ingat.

Anonymous said...

Buat stdium runtuh..baiki pula runtuh lagi puak mu tangkedarah..oi ingat mati..eraka menunggu puak kamu yang menyeleweng.

Anonymous said...

Bagi sedekah dapat pahala. lulus lesen judi macamana? Kamu kalau bagi RM10.00 ceramah tak jalan..tinggal kerusile..bagi RM50.00baru jalan..tu banyak songeh lagi...sebab apa sebab pemimpin kamu ajar mcm tu.