Thursday, February 21, 2013

SPR ZALIM.. SPR ZALIM.. BETUL KE ? SEBARKAN POSTER INI


7 comments:

usin said...

yg tak boleh blah tu, anwar tidak sebut spr alat umno, tapi PERKAKAS!!! dia mengingatkan aku bagaimana cara dia mencuci PERKAKAS dia dgn sehelai tisu....

Jijan Mali.... said...

Zalim kalau tak memihak kat depa. Bangan betoi juak-juak PR ni. MAcam budak-budak. Tak akan aku pangkah dah juak-juak ni lagi. Cukup lah kena tipu selama 5 tahun ni...

Anonymous said...

Salah tu, bila PR menang, mana pernah ckp SPR adil, SPR telus. Beruk dan anjing2 Pakatan Kote bengkok akan ckp Rakyat dah sedar, rakyat dah bangkit, refomasi, putrajaya kami punya.

DAP dan PKR pulak jerit "Allah" dah buka hati rakyat...(kan DAP dan PKR sembah tuhan yang sama)

Anonymous said...

woi usin..

tergelak aku dengan komen hang...

pasai perkakas tue.. mmg lawak..


gap... aku pikir yak payah moderate komen kat sini lagi..
rasa tak best sebab komen2 sikit sgt...

tak boleh nak bersembang sakan...

betui tak usin...

perkakas dia lap dgn tisu..

kah kah kah..

paritjawa said...

ironi bila BN yang selalu menang bole terima kalah, kenapa yg selalu kalah tak bole terima die kalah haha

Neilkie69 said...

Aku dah menyesal undi PR dulu. Sekarang aku dah sedar penipuan PR dalam PRU12. PRU 13 aku taubat tak akan undi PR lagi. BN sebenar-benar kerajaan yang mampu bawa kesejahteraan dan kemakmuran Negara Tercinta Ini. Maaf aku mohon kepada semau kerana kesilapan aku undi PR dahulu. Maaf juga aku pada Pusaka ini atas kesilapan lalu.

Anonymous said...

usin,

soal perkakas ni kau memang alert. geli hati baca komen kau...