Monday, February 25, 2013

TESTING

Semoga PRU 13 pakatan mati

Published with Blogger-droid v2.0.10

21 comments:

AnakMalaya said...

AMiinn..Aminn..Aminn YA ALLAH.!!

Doakan dr skrg..mudah2an Allah pelihara kit adr Rejim Pakatan Rakyat!!

(testing pun aku balon gak GAP oii.. masa suntuk dh.. setiap inci ruang masa kena gunakan utk balun sahabat2 iblis syaitan-PR!! Allahu Akbarr!!!)

Anonymous said...

PAKATAN MATI!!

PAS HANCUR LEBUR!!

Jijan Mali.... said...

Aminn, Amin,Aminn....Biar hancur parti kaum LGBT ni hancur sehancur-hancurnya sebagaimana kau hancurkan kaum Nabi Lut A.S., Aminn Ya-Rabbal-Alamin.

Shaari said...

amin ya rabbal alamin

Shaari said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Testing 123....kami orang Matang Pauh dah tau siapa Anuwar Brahim sebenaq nya ! Dolu kami tertipu kerana simpati pada Wan Zizah Omega...PRU 13 bye bye PKR (PARTI KELENTONG RAQYAT )

Anonymous said...

Mana ada PR (itu adalah pakatan haram) yang ada PAS, PKR dan DAP. Mereka ada maruah ke? Memang tak bermaruah pun. Mereka yang menjadi penyokong mereka pun tak ada maruah juga sebab sokong yang haram. Pemimpin pemimpin mereka sebagai diketahui. Semoga PAS, PKR dan DAP musnah.

Anonymous said...

Mantap....kami sekeluarga juga akan sokong BN.
BN kalu tak bagus pun depa dengar juga apa yg kita cakap. Lagu tu baru lah sama sama boleh survival.
Yg susah dan layak kita bantu. Ini yg bagi BRIM pun depa dok kata mcm haiwan. Sepanjang hidup tak pernah lagi orang kata mcm tu. Pas ini kali memang teruk kena KO..biar depa belajar dari kesalahan...

Anonymous said...

Aku rasa Pakatan tak kisah sebab sebelum ni pun parti-parti pembangkang pernah kalah sejak PRU1 tahun 1955 dulu dan pernahpun dalam sejarah mereka lakukan huru-hara kerana kalah. Apa yang aku takut. seusai PRU12 lalu bila Pakatan mentadbir Selangor, puak-puak cibai BN nilah yang buat huru-hara arak kepala lembu yang menjadi binatang suci kaum/penganut Hindu. Itu baru hilang Selangor sepenggal je dah jadi gila babi. Tak taulah aku nak bayangkan kalau Barisan hilang kuasa di peringkat Persekutuan dn hanya dapat memerintah beberapa buah negeri sebagai pembangkang...mungkin lebih teruk dan gila lagi kau orang ni sebab Barisan tak pernah kalah dan tak bersedia nak jadi orang kalah.

Anonymous said...

Abih kamu dalam BN tu tak sokong benda haram ke dengan luluskan judi, kilang arak tu DAP ke yang luluskan lesen mengilang arak...ke kamu BN kata halal?

Anonymous said...

Tonggeng punggung tua depan rumah Ambiga tempoh hari tu bermaruah ke? Sila jawab wahai Barisan Natang.

Anonymous said...

Party Zina, Party Gangbang Agung. Diorg mana ada kahwin? Bila nak main je bersatu. Dapat anak? Jadi anak haram.

BN kahwin secara sah. Ada logo, ada nama. Dapat anak, anak halal pasal sah.

Psst: patutlah otak puak PR ni mereng...anak luar nikah slalu macam tu..

Anonymous said...

Kalau nak lawan hujah jangan lawan dengan bahasa pelesit kerana ianya melambangkan sikap kamu dan parti yang kamu dokong. Islam ditegagkkan dengan hujah, bukannya dengan kata -kata lucah yang tak bermoral. Kamu jaga sikit mulutmu tu. Kamu kata orang lain tak bermoral, dalam satu masa yang sama kamu tak sedar diri lebih tak bermoral dengan kata-kata yang amat jijik sebagai seorang Islam. Berhujahlah.

Anonymous said...

Bukan PR tak nak daftar dengan ROS, tapi si penakut tak bagi ianya diluluskan oleh ROS.Dah lima tahun daftar tapi tak diberi kelulusan. Kalau pertubuhan pro-BN seperti PERKOSA, daftar hari ini gerenti hari ini lulus. Nak apa lagi?

Anonymous said...

Kamu yang otak mereng, kalau otak kamu waras kamu tak mengata orang anak zina dan otak mereng. Kamu akan ditanya di akhirat kelak. Ingatlah..malaikat akan catat segala perbuatan kamu dan kata-kata klamu yakni lidah kamu. Allah berinya untuk berzikir kepadaNya, bukan untuk mengeji dan mengata orang. Insaflah saudara...kalau ada masa pi masjid/surau dengan ustaz mengajar Kitab Mustika Hadis kan lebih baik.

Anonymous said...

Kita bercakap dengan realiti..bukannya hentam orang dengan semborono tanpa fakta. Ini akan menunjukkan kebodohan kita. Elakkanlah.

Anonymous said...

BN MAMPUS
UMNO HANCUQ

Anonymous said...

Kamu mengaminkan sesama Islam supaya hancur...dulu kamu kata PAS tak elok doakan UMNO .Nampaknya dua kali lima jelah.

Anonymous said...

Aww..ade natang bela ambabiga hahaha..desparatenye kamu!

Anonymous said...

Psst..anon di atas..ckp slow2..pas kt klantan pun luluskan judi & arak..jgn malukan diri kt sini..

Anonymous said...

Halo encek..bn klh kt slgr, png, kdh, klntn n prk xde huru hara pon..tp ble prk jatuh ke bn semula lembu sape yg baring2 atas jalan..sian ko..