Monday, March 4, 2013

PERMINTAAN GAP KEPADA PIHAK KESELAMATAN ( JIKA BOLEH ) DAN FOTO PENGGANAS SULU TAJAAN ANWAR YANG MAMPOS !


mohon pihak keselamatan ( jika boleh ) dedahkan foto-foto pengganas sulu tajaan anwar yang ada dalam simpanan kalian..(jikalau ada)..

ini memudahkan rakyat sabah membuat pengecaman lantas memberitahu pihak berkuasa kelibat mereka !

Lelaki dalam foto di atas sedang dikesan kedudukannya dipercayai bertindak sebagai penyokong & perisik lanun Sulu yang aktif mengawasi pergerakan pasukan keselamatan & maklumat-maklumat keselamatan berkaitan insiden di Sabah melalui media baru seperti facebook,twitter dll.

Semenjak insiden Lahad Datu dia telah banyak kali menukar nama Facebooknya & memadam gambar-gambar dirinya bersama senjata & latihan ketenteraan yang disertainya dari album fotonya.

Bantu pihak pasukan keselamatan dengan menyalurkan maklumat jika anda kenal,tahu atau ada mempunyai maklumat lokasinya atau orang-orang mencurigakan sepertinya. 


Hubungi IPK Sabah 088-253 555 atau sms Rakan Cop POLISSABAH [Maklumat Aduan ] hantar ke 32728 DAPAT.


KREDIT FOTO UTUSAN..

13 comments:

Anonymous said...

biar je berulat pastu courier je ke jolo..

Anonymous said...

Ni semua Lanun!!! mampos ko

Anonymous said...

Mamat dlm gambar tu kalau dimekap hensem-hensem boleh jual kat Anwar utk dijuburi. Mesti boleh dpt RM2-3 ratus :)

Neuro6 said...

Celaka punya budak....dia ingat negara ini macam pulau barbaric dia ke...

Semut Merah said...

Apa lagi, gempur, tembak dan ganyang sampai lumat. Tak cukup yang di luar, yang di depan mata, kita sekalikan. Risiko kepada negara memang ada kalau orang-orang seperti ini kita habiskan. Tapi kalau kita tak habiskan mereka sekarang ni, akan datang lagi besar risikonya. Jom kita hadapi sama-sama. Dimana-mana pentas ceramah fitnah jika mereka ini ada gunakan apa yang ada untuk menghancurkan beliau. Jangan berjuang kepada kebenaran jika takut bermalam di lokap. Ayuh gempur. Musnahkan petualang negara. Allahuakhbar. Wslm.

Anonymous said...

ASKAR MALAYSIA SEDANG BERDEPAN DENGAN MUSUH PENGECUT ! DIORANG NI TAK BAGUS PUN..DIORANG TAK BERANI SERANG DEPAN2..DIORANG BERANI SERANG HENDAP JE..DAN GUNA TAKTIK KOTOR (GUNA BENDERA PUTIH & TEBUSAN)..BANGSAT ANJING MUKA DIA NI..DAPAT KAT AKU,AKU RODOK2 SAMPAI MAMPOS..BAGI ANJING MAKAN..

Anonymous said...

Rekaan pembangkang, janganpercaya!

Anonymous said...

Kalau lah orang yang mampos kwna twmbak tu anwar ibrahem , aku lah orang pertama yang kencing mayat dia. Lepas tu tian chua , mat sabu, guan eng dan hishamudin rais.

Anonymous said...

JANGAN BERI PELUANG HIDOP KPD LANUN JOLO.

Anonymous said...

Iyaaaah nahhh amik nkorrrr. Pi mampos nkor tali barut pkr....

Anonymous said...

budak ni lanun! samseng ...penjual syabu!

memang dia pernah dan tahu menggunakan senjata, tapi jangan risau , kita akan cari budak ni sampai dapat , selagi dia dalam sabah ..dia tak akan kemana!

orang sabah akan mencarinya hingga kelubang cacing!!

Anonymous said...

siapa jumpa budak hingusan ini tolong habiskan hidup pun jadi penganas dan nak hancurkan sabah dan malaysia tak guna dia hidup lagi org sabah harus bertindak keatas budak kencing bercabag ni.

Anonymous said...



munduk-munduk masih ramai d sabah...informer budak-budak dn mak cik-mak cik jual sayur/ikan...


takbir....