Sunday, April 14, 2013

INI POSTER BANGANG PAS SPENDA STOPA..


errr pertahankan islam.

bagaimana pas layak nak pertahankan islam kalau musuh islam dap tu pun pas masih berkawan ?!

sungguh lucu la banner bangang ni.

inilah masalah pas. mereka gagal memahami kejelekan umat islam terhadap stail politik mainan mereka.

mereka ignore protes umat islam pada mereka.
mereka perlekehkan keintelektualan umat islam terhadap gaya politik mereka.

pas cuba membawa turun IQ politik tinggi umat islam setaraf mereka, yang berlegar setakat buku lali aje..


20 comments:

Anonymous said...

Bro..
Kita kena faham bahawa Islam PAS tidak sama dengan Islam anutan Ahli Sunnah Wal Jamaah...Banyak Aktiviti dan ciri mereka yang tidak selari dengan islam yang syumul...marilah kita berdoa supaya puak khawarij ini bertaubat dan kembali kepada aagama islam yang sebenar..Amiiiin.

Anonymous said...

pemimpin dan cai PAS memang sejak azali bingai. apa nak heran. ingat islam sangat lah dapat kerjasama dengan DAP tu. dasar bongok

Anonymous said...

Daripada kita cerita tentang seluar spender , lebih baik kita bercerita bagaimana nak memajukan orang melayu .

Anonymous said...

AHLI PAS MASIH TERCARI-CARI MUSUH SEBENAR. MUSUH SEBENAR BUKAN SEBANGSA DAN SEAGAMA. MAKNANYA BUKAN ORANG MELAYU. ERTINYA BUKAN AHLI UMNO.

JADI SIAPA? JAWAPANNYA IALAH D.A.P.

SIAPA YANG MENCETUSKAN PERISTWA 13 MEI 69?

ORANG YANG PERNAH DIPELUK OLEH HJ. HADI AWANG.

usin said...

apa punya bangang la banner tu. lambang dap tu bakal jolok jubur korangpun nk dibangga-banggakan. kalau bukan bukan bodoh dan bangang, apa lagi nk kata?

Anonymous said...

PAS FOR ALL.....and ALL FOR SALE!!

Anonymous said...

Mat Jenin dan SiLuncai. Kasihan Melayu tumpul akal dan tak bolih berfikir.

Tun Teja said...

Semua penyokong dan pegawai-pegawai PAShit adalah Parti Akal Sapi.

Tak tahu menterjemah tanda spanduk, macam mana nak memerintah Malaysia, Hadi Awang boleh makan gaji buta, N.Ajis boleh tidur siang hari, kerana cakap Umno kafir dan tak boleh masuk syurga. Anak penak mereka boleh menikmati kekayaan kerana bapak datuk menang dalam PRaya. Yang bangang dan tolol adalah pengundi PAShit. Pemimpin PAShit berakal lembu.

Anonymous said...

Pengundi skrg bukan bodoh dan tak dpt nilai baik dan buruk sesuatu perkara.Praya kali ini akan membenamkan PAS dan selepas praya, saya dpt rasakan yg ramai dikalangan pemimpin PAS akan bercakaran sesama sendiri.Bersatu lah umat Islam.

Anonymous said...

Pengundi skrg bukan bodoh dan tak dpt nilai baik dan buruk sesuatu perkara.Praya kali ini akan membenamkan PAS dan selepas praya, saya dpt rasakan yg ramai dikalangan pemimpin PAS akan bercakaran sesama sendiri.Bersatu lah umat Islam.

celana biru said...

Tak payah pasang banner besar-besar.
Pensyarah dah kata, Dr dah kata, Datok dah kata.
Kini Abdullah Saamah dah kata:
Mengundi PAS, PKR, DAP adalah HARAM.

mohd. natar said...

...Kelemahan PAS ini adalah disebabkan oleh kesilapan kepalanya. Lihatlah perangai, pemikiran, keceluparan dan juga kebodohan pemimpin pemimpin atasan mereka. Telitilah kelakuan serta pandangan ketua ketua mereka seperti Nik Aziz, Hadi Awang, Mat Sabu, Mustaffa Ali, Ketua Pemudanya, Haron Din, Nizar Jamaluddin dan sebakul lagi yang lain. Kesemuanya mereka mengkhianati Islam. Apabila kepalanya dah tak betul maka pengikut pengikut taksubnya makinlah bertambah bodoh dan dungu. Maka terlakarlah poster yang dipaparkan itu. Wallahualam...

Langsi said...

UMNgOk Be-eNd pertahankan Islam ke???

Bukan setakat berkawan dgn Cina MCA, India MIC...bergaul dgn PPP, GERAKAN, IPF, Kristian PBS, UPKO, URKO...!!!

Bukan tu aje... dlm UMNgOk Be-eNd keahiannya dah ade segala Dusun Kristian, Bajau, Suluq; Sino-Kadazan Kristian...mempertahankan Islam KEPALA BAPAK nko!

Nak pertahankan kalimah ALLAH kat Semenanjung je... kat Sabah Sarawak kenape taknak dibantah, malah dibenarkan guna ALLAH dlm bible Melayu! ...demi hayat UMNgOk Be-eNd yg dah hujung halkum!

Anonymous said...

Kepala hotak dia dap pertahan islam..

Anonymous said...

pas nak pertahankan islam?tengok kat kedah apa jadi..sekali DAP bersin termasuk terus telur ahlul pas..1 kerusi dap boleh mengalahkan majoriti parti yang kononnya islam..syabass..

yang benar..
mirip stopa big spender

celana biru said...

Kenapa ahli pas ini begitu tebal bingainya. Dah dikatakan beberapa kali bahawa kitab injil di Sabah dan Serawak adalah kitab yang dibawa masuk dari Indonesia. Paham?

Anonymous said...

si Langsi ni....dari dulu sampai sekerang kebengapannya tak dapat dipulihkan lagi....semoga hang terkubur bersama pas pd pru13 nanti....kami tak mau ular dalam semak(semua pemimpin pas munafik)...kami mau ulamak sejati untuk membangunkan islam di muka bumi malaysia ni...

Langsi tak cukup akal said...

Langsi dijadikan untuk langsai hutang, Umno tak guna agama sebagai alat perjuangan dan menagih Islam bongok... kamulah bodoh tak boleh diajar,cerdik tak boleh dipakai... bODoh...

PIS pus guna isle,sisle,isle yang boleh diselam dalam laut macam Sultan kiram,,,islam yang tak ketahuan... susah nak betolkan kalau otak boil dan biol...

Anonymous said...

Mempertahankan Islam sambil tebar spenda size XXXXL lepas kongkek pelacur. Islamik konon. PTUIHHHHH!

Anonymous said...

Aku hairanlah, dah berapa kali soalan yg sama diajukan, dan dah berapa kali jawapan yg mengatakan pasal bible tu di bawa masuk dr indon, masih ada lagi yg bebal, tak reti2. Lepas ni klu ada jugak yg tanya bab ni, memang sah depa ni saja suka tanya je.