Sunday, April 28, 2013

JOHOR DALAM BAHAYA : UNDI KIT SIANG, ANDA DAPAT HADIAH INI..


pernah pijak kepala melayu.
tidak mustahil pijak kepala india.
tidak mustahil pijak kepala sikh.

6 comments:

Anonymous said...

bongkaknya DAP LGE LKS....u all tunggula balasan dari kami....takbir..

Anonymous said...

KITTY SIANG BAPAK SEGALA PERKAUMAN !!

KALAU PUN GELANG PATAH BERJAYA DIRAMPAS KITTY SIANG, IANYA BUKAN KEMENANGAN SEBENAR KERANA UNDI MAJORITI KAWASAN TU ADALAH DARI KAUM CINA.

PENGALAMAN AKU SEBAGAI SENIOR EXEC.SEBUAH SYARIKAT TELCO TERBESAR NEGARA DENGAN 98% DEALER ADALAH DARI ORANG CINA MENDAPATI 90% CINA AKAN UNDI DAP TAK KIRA TTG.EKONOMI YG.BAKAL HANCOR KERANA SEMUA MEDIA CINA DAH LAMA SEMAI KEBENCIAN TERHADAP MELAYU.

BTW,,BN TETAP AKAN DAPAT 2/3rd MAJORITI DI JOHOR WALAUPUN GELANG PATAH DIBAWAH KITTY SIANG.

gen2felda

Anonymous said...

Jadi kenapa PAS ni tak sedar2 lagi yang DAP itu rasis dan anti Islam serta anti Melayu.Kenapa NIk Aziz ni jadi munafik dan membohongi Melayu dalam PAS dengan mengatakan DAP dah mula mendekati Islam dan sebagainya.Nik Aziz ni dah banyak membuat dosa terhadap ummat Melayu Islam di Malaysia, kenapa dia tak nak bertobat lagi kerana nyawa dia dah sampai kepenghujungnya.Rumah kata pergi dan kubur kata mari.Dia tak sedar lagi ke?

Anonymous said...

Berita terkini dari Malaysia Kini sungguh membimbangkan.....bahawa DAPigs sudah mendapat sambutan yang hangat dan yakin mengalahkan BN di Johor! Betul ke ni???? Jangan lah berita ini jadi reality!!!!

Anonymous said...

Selama dua hari saya berada dijohor khususnya digelang patah dan kulai jaya saya dapati DAP bermati matian berkempen untuk PRU13 ini .Saya melihat banyak orang orang DAP dari pulau pinang datang kejohor untuk membantu berkempin .....ini terbukti semasa saya menginap disebuah hotel dibandar kulai..bertembung dengan cina DAP dari pulau pinang jam 12 malam pagi balik berkempin .Tengok poster memang banyak gambar DAP dikulai dan gelang patah ......Gelang patah memang tempat cina ....ramai orang cina disini .....walaupun dulu hanya pekan kecil .....tapi kerana limpahan dan pembukaan bandar baru serta taman perumahan yang tumbuh macam cendawan lepas hujan yang mejoritinya dimiliki oleh kaum cina .Kita lihatlah nanti ......

Anonymous said...

Benar anon 1:44pm. Peningkatan mendadak pengundi cina berdasar senarai spr begitu ramai mencapai lebih 12k dlm 3 tahun sejak 2009. Projek perumahan banyak skali dan pembeli datang dari luar johor majoritinya dari perak, penang dan selangor utara yg bekerja di singapura. Tidak akan balik semula ke kg utk bekerja krn Spura gaji 2.5x ganda. Ramai sudah beli rumah di gelang patah area dan tukar kpd alamat johor. Tempat mengundi brdasarkn alamat ic maka, LKS ke gelang patah krn ramai org kgnya ada di sini. Nak tahu berapa ramai rakyat Malaysia yg bekerja di Spura? Hampir 500 ribu!! dan 80% berulang alik ke Johor iaitu samada rumah sewa, saudara atau rymah sendiri. YAB Ghani Othman kena bekerja keras krn dari seranai ramai kawan kawan cina sy di sini, tiada seorang pun memberi petunjuk menyokong BN! Di sini jugalah seorang Pengurus bank yg telah digantung kerja krn mengugut anak buahya yg menyokong BN akan diberhentikan kerja... Survival melayu semakin hampir utk terhakis. Masa depan anak anak kecil melayu semakin sukar, mereka semakin tamak dan rasis dan mula bersikap memonopoli keadaan dan kawasan. Hanya melayu Singapura shj sudah merasakan akan kepayahan hidup menjadi bangsa minoriti krn ic di sana lebih menulis suku kaum spt jawa, bugis, boyan dan amat sedikit melayu (5%?). Melayu telah dipecahkan kpd rumpun bangsa. Walhal kaum C dan I masih tetap ditulis sebagai C dan I menjadikn mereka bangsa yg dominan.fikir fikirkan lah!