Monday, April 8, 2013

PRU 13 BAHAN KEMPEN PT 27 : KENAPA AIR KELANTAN KOTOR ???





20 comments:

Anonymous said...

asyik tido je. lepas tu buat fatwa temberang. itu ler keje nye.

assaad said...

Kalau saya lihat gambar-gambar tok Guru ini, teringat saya kepada Ustaz Asa'ari Mohammad pengasas Darul Arqam Malaysia. Sama pendekatannya, kemana pergi dengan Kamera, memetik gambar sana sini dan diiringi wartawan yang mendukung beliau.

Tujuannya adalah seperti kelihatan Dia sahaja yang zuhud dan benar-benar mendekati Allah.

Tetapi masa berlalu semua helahnya pecah, sehingga diharamkan pertubuhan itu di Malaysia dan hartanya melimpah ruah. Begitu juga Tok Guru yang fakwanya banyak merapu dan tidak relewen sekali.

Pengikut-pengikut PAS sadarlah, jangan tertipu lagi. Fikir-fikirkanlah.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Abiddin said...

Assalamualaikum..

Main2lah dgn fatwa wahai Nik Aziz Nik Mat.. kau tanggunglah di akhirat nanti membuat fatwa kejahilan sehingga umat Islam keliru dan berbalah.. kau tk buat kerja mendamaikan ummah dan mengajak pd Islam tp kau sibuk untuk berbalah dgn UMNO berbalah dgn parti2 politik.. kau khianat dgn Allah wahai Nik Aziz..

Umur kau pada adatnya sudah lanjut.. kau sepatutnya jadikan diri kau yg dh lanjut usia dan dipuja oleh penganut PAS itu untuk berdakwah cara yg Nabi sampaikan.. Mukharimul Akhlak (akhlak mulia) cara yang Allah suka.. cara yang hikmah.. bukannya taksub dan assobiyyah dgn parti PAS..

Bila bersuara..kau bercakap terlalu RIAK.. kau UJUB dgn manusia.. kau tolak i'tiqad usaha manusia tidak beri bekas pada ketentuan Allah Ta'ala (Ahlul Sunnah Wal Jamaah)..sehingga kau letak perancangan parti kau lebih hebat.. kau letak kudrat kau dan parti kau yg beri bekas pd sesuatu sehingga parti kau sudah tidak kenal Allah lagi pada saat ini..

Wahai Nik Aziz..tidak takutkah kau dengan kematian.. sedangkan kau telah banyak melukakan hati-hati Muslimin lain.. berterusan kau nafi dan kufur dgn nikmat Allah.. kau sesatkan beribu manusia dlm PAS, kau pisah2 jiwa-jiwa manusia dari berdamai hanya kerana TAKSUB pada parti pimpinan kau..PAS..

Aku bimbang kau tak mampu mohon ampun pd beribu manusia yg kau rosakkan pemikiran dan silaturrhaim mereka.. Aqidah fahaman mereka.. apakah kau rasa cukup selamat di Mahsyar nanti dengan kepuasan sekarang?

Wahai anak Nik Mat.. kau terlalu biadab dengan orang-orang yang berselsih pendapat dengan kau.. kau tidak ada adab dalam berkhilaf.. apabila suatu hujah Al-Quran dikeluarkan maka kau gagal menjawab, kau akan beremosi dengan jawapan nafsu. Kau pamerkan sifat BEBAL dan MENGELUARKAN kata2 kesat semata-mata mahu menakutkan dan menghina pihak lain.. sedangkan Allah SWT itu Tuhan Yang Maha Pemberi Rahmat dan Maha Pengampun.. kau mula bertindak melebihin Zat Allah Yang Maha Esa..

Wahai Nik Aziz.. kau bertaubatlah sebelum pintu tertutup.. kau sedarlah betapa ramai manusia dlm PAS yg menjadi degil dan keras hati serta taksub pada parti yang kau ketuai.. sehingga mereka sgt membenci sesama saudara Islam hanya kerana beza faham.. kemudian disuburkan dengan fitnah.. benci mereka terlalu dalam.. kau ulang2 fitnah pada UMNO menolak Islam supaya rasa benci marah pengikut PAS dibakar-bakar setiap kali pilihanraya.. sedangkan kau sendiri yang hina HUDUD.. kau tidak benar dalam berkata-kata tentang hukum Allah.. kau berat sebelah dalam mengadili sesuatu masalah.. kau letak PAS seolah-olah seperti agama.. kau tidak pernah fikir dan muhasabah apakah kesan nya, dikampung2 bertelagah dgn penuh jahil.. sedangkan disisi Allah mungkin sebaliknya..

Pernahkah kau menangis mengenangkan betapa ramai insan jahil dalam PAS yang tidak bersolat tapi hanya taksub bernafsu pada PAS?

Kau sangat Munafik..pada UMNO kau hukumkan tolak Islam padahal mereka tidak pernah lakukan.. tapi kau sendiri yang hina dan tolak Islam secara harfiyyah.. kau hina Kerasulan Muhammad Al-Amin.. kerana mahu membela politik Kafir Harbi di Pulau Pinang tentang Maulid Nabi.. kau hina Ke-Esaan Allah Ta'ala sebelum kau U-Turn semula.. Kalimah Allah SWT adalah Tauhid Ketuhanan Allah.. tapi begitu mudah kau permainkan Aqidah bersama sekutu kau Abdul Hadi dan Rejim Pakatan Rakyat.. apakah ini ciri daie? atau kau adalah jelmaan SYAITON yang mahu merosakkan anak Adam?

Semoga Allah beri petunjuk dan pelihara diriku jangan jadi seperti kau.. dan semoga kau diberi hidayah.. jika kau enggan berubah moga AZAB ALLAH YANG MAHA PEDIH BUAT KAU WAHAI NIK ABDUL AZIZ BIN NIK MAT.. AMINN YA ROBBAL A'ALAMIN..

Wallahualam..

Jijan Mali.... said...

Laa hai.....tak sangka Pork Nik 'U-Turn' Aziz ni satu geng sleepy head dgn Pak Lah. Baguslah tu, patutlah PAS-piss-puss makin hari makin malap. Boss dah sleepyhead - time meeting aja berdengkur, apa2 yang DAPpigs dan P'Gay'R cakap waktu mtg, dia pakai angguk saja. HAncur PAS-piss-puss...tapi ada aku peduli kahkahkah....

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

IMAM TIDOR!!

JANGAN BANGUN TERUS PON BAIK ARH!!

Anonymous said...

Kalau Pak LAh tertidur bukan main bising ...mcm tak cukup peluru.

Cuba Pok Nik tidur..bukan main puja dan simpati, tabik hormat, semua ada.

Anonymous said...

Kalau Nik Aziz tonggang terbalik pun TAK PE....mereka tetap sokong. Kerja semua PUSAT yang buat. Dia dapat UNDI Buta je..Undi Taksub. Orang Kelantan LAIN JENIS sikit..hati hati.

Anonymous said...

APASAL LAH POK NIK AJIS ASYIK TIDOR AJE...

KALAU RASA DAH X LARAT LAGI LEPASKAN LAH JAWATAN...

celana biru said...

Biak pi depa tidok.
Depa bangun kalo, mulut depa merepek pasai dah lama nyanyuk.
Nanti keluak la fatwa-fatwa songsang baru.
Biak pi depa tidok.
Itulah kerja depa.

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Bukankah dalam masjid tak leh tidoq ka??? Dia ingat tarafnya dah sampai wali? Imam bukhari atau muslim?

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

asyik tidoq kejanya..bila la nak settle masalah dalam negeri ni... masalah dalam negeri pun tak leh settle...nak pegang putrajaya??? tak rasa malu ka? Malu kpd Allah, malu kpd Rasul dan para sahabatnya? dan tak tau malu ka kpd rakyat kelantan, sebagai pemegang amanah rakyat kelantan?

Anonymous said...

Ha..ha.. tak pernah tengok lagi gambar candid Yang Berbahagia Tun DR Mahathir tidur

Anonymous said...

Amin

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Nik aziz munafik, mungkir janji. Full stop.

Anonymous said...

saudara abidin,

kata2 saudara sungguh menusuk. benar seperti apa yg saudara katakan. bartaubatlah nik aziz krn kamu telah terlalu byk memutuskan silaturrahim sesama manusia... anak2 dan ibu bapa, adik dan abg kakak... naka saudara dan ibubapa saudara... terlalu byk... ingatlah nik aziz, dosa sesama manusia itu hanya manusialah yg mampu memaafkan. sedarlah sebelum terlalu lewat. umur yg Allah berikan kpd kamu sehingga mencecah ke angka 80+ bukan bermakna Allah memberi izin kepada kamu melakukan lbh byk kerosakan tetapi berkemungkinan krn Allah mahu kamu sedar sblm terlambat... Jgnlah di zalimi diri sendiri Nik Aziz... jgnlah dizalimi saudara islam yg lainnya...

Anonymous said...

N.Ajis ni dah tua.. penat dan dah tak larat tapi masih tamak nak berkuasa! Tidor je memanjang!!!

Anonymous said...

pemerhatian aku wally nicky ajis amat mencintai dan menyayangi bangsa cina. lawatan lee kuan yu singapork disambut senyuman dan tanda 'bagus'.

lim guan eng kata pulau pinang tak ada maulid rasul, sekoyong koyong wally selipau nih keluar fatwa maulid rasul bida'ah..

lim guan eng yg.beragama kristian dan satu ideologi dengan karpal sink yg.anti islam diiktiraf 'khalifah umar abdul aziz' sedangkan mereka memusuhi umno yg.satu akidah,satu tuhan,satu nabi,satu al-quran mengalahkan tiada satu pun jasa bakti umno membangun dan mentauhidkan islam.

parti ajaran sesat diketuai orang tua riak sombong takabur yg.menunggang islam demi nafsu politik binatang dia.

gen2felda

Anonymous said...

tido memanjang..keh..keh...keh...

Anonymous said...

alamat pok nik tido terus dan tak lagi bangun2.

Anonymous said...

dah nazak ke....elok jg...