Saturday, April 13, 2013

TOP URGENT : KEPADA SELURUH MELAYU JOHOR !


dikabarkan beberapa kempen DAP laknatullah dan kit siang minggu depan akan dibantu oleh para petugas luar yang bukan rakyat malaysia.

senang cerita kit siang akan mendapat bantuan kempen dari petugas singapura.

jadi kepada seluruh umat melayu johor, SILA HALAU KELUAR PETUGAS BUKAN WARGANEGARA MALAYSIA ini yang dikabarkan mendapat sokongan yang baik daripada parti di singapura dan haramjadah taikon cina johor yang dah kenyang mentekedarah tanah johor !

17 comments:

Anonymous said...

harap jentera media baru gap sila update gambar muka mereka yg disyaki rakyat singpura..

kasi semua org tau..senang kerja kita...

Anonymous said...

Apa lagi GAPS.. kumpulkan jentera NGO2 melayu Islam yg bersama gaps utk menghalau puak2 celaka singapore ni... jgn di bagi muka mereka2 ni.. jgn sampai tanah melayu kita tergadai dek kerana si babi lim kit slang ni... ini negara kita... kenapa pulak org luar singaporeeerrrrrr ni nk sibukkkkkkk. Bertindak sebelum tanah melayu tergadai...

Anonymous said...

patutlah kenderaan bernombor pendaftaran singapork banyak berlegar seminggu dua nih..

kita faham babi singapork ni excited untuk melihat at least Johor jadi negeri fuckatoon akibat terlalu percaya media mereka yg.ada agenda yahudi bahawa fuckatoon kini sangat kuat..

kita orang rakyat Johor tak panik...kalaupun kitty siang menang kat gelang patah, dia akan hanya jadi pembangkang kat DUN johor.

PERCAYALAH...YG.BAKAL JATUH TERSUNGKUR ADALAH KELANTAN DI TANGAN BN. SELANGOR DAN KEDAH INSYA ALLAH DALAM TANGAN BN. HANYA PULAU PINANG 50-50.

lepas PRU13...hospital di singapork akan kehabisan ubat stress dan sakit jiwa bila BN menang LAND SLIDE VICTORY WITH 2/3rd MAJORITY !!!

gen2felda,kluang,johor

Anonymous said...

Semuga karier politik Lim Kit SiaL dan anaknya Lim Guan SAMSeng akan berkubur di PRU ke 13 ini.

Borneo Bullet said...

jika DAP memerintah, habis semua tanah di Malaysia dia jual dengan kroni2nya di singapura.. jika tidak mahu perkara ini berlaku, TOLAK saja Pakatan haram..

Borneo Bullet

Unknown said...

Wajib menyahut seruan ini. Ambil nombor Pendaftaran kenderaan mereka dan haramkan kenderaan tersebut dari memasuki Malaysia.

Individu Singapura yang dapat dikenal pasti ditahan dan didakwa di mahkamah atas 1, mengangugugat keselamatan negara dan 2, mencampuri hal dalaman negara.

Saya harap KDN mempuyai kekuatan untuk menjalankan tugas ini.

Unknown said...

Halau-halau..

Anonymous said...

Org Johor kalau nampak keta Singapura tampal sticker ubah tu, baling ngan cat merah

Anonymous said...

malangnya kdn menteri hisham....amaran je yg kluar dari mulut dia

otai jb said...

Gua ready, please update any infomation, bergaduh,pecah muka,pecah cermin muka, gua sanggup

Unknown said...

Awas sekali lagi.
Senarai nama-nama wartawan dari Singapura yang pro-pembangkang:

Singapore Straits Times:
Lester Kong
Teo Cheng Wee
Reme Ahmad
Carolyn Hong
Yong Yen Nie
Anita Gabriel
Zakir Hussain (tersangka atau suspect)
Wan Saiful Wan Jan
Ooi Kee Beng
Khoo Kay Peng

Channel News Asia Singapore television:
Mike Firn
Melissa Goh
Kasim Raslan dari KRA ,CEO Kuala Lumpur
Joseph Liow

Unknown said...

Lagi empat nama tertinggal dari penganalisa politik tempahan Singapore Straits Times dan Channel News Asia ala DAP:

Oh Ei Sun
James Chin

Wartawan Jemputan oleh Singapore Straits Times :
Erwin Pereira
Richard Gale

Aku pernah terbaca laporan oleh James Chin dalam satu artikel katanya ramai orang Melayu yang terlibat dalam homoseksual, sebab itu mereka yang tidak bersetuju dengan homoseksual membantah Aljuburi jadi pemimpin negara. Dari sini kita boleh buat andaian bahwa:

• Bagi cina dia kafir, mereka tidak peduli jika pemimpin politik bergelumang dengan homoseksual, asalkan DAPigs boleh memerintah Malaysia.
• Lagi satu pandangan, nama moral orang Melayu sudah tidak ada harga pada pandangan orang cina yang dikatakan oleh James Chin ini.

Segala punca atau ‘back to square one’, berbalik kepada Sang Aljuburi, nama dia tak payahlah disebut lagi kerana sudah menjadi jijik bagi aku. Sang Aljuburi dan anak puaka Nurul Jijik serta bini dan anak-anak aljuburi yang lain adalah kunci segala punca masa’alah politik negara.



Anonymous said...

Mohon admin dan rakan rakan bagi pencerahan berkenaan PERANCANGAN DAP SELEPAS TAWAN PUTRAJAYA TERMASUK MENGKRISTIANKAN MALAYSIA... Saya amat keliru.... inilah websitenya....
http://www.anwaraidc.com/?p=33710
http://www.anwaraidc.com/?p=33738

Anonymous said...

Pasang banner merata2 bagi tahu. Mana2 rakyat Singapura yang kita tangkap terlibat dengan ceramah dan kempen di Malaysia, jangan salahkan rakyat Malaysia kalau mereka kena pukul.

Kita tahu semasa Bersih pun mereka terlibat.

Jangan masuk campur hal negara orang.

Anonymous said...

Bagus juga perang..kali ni polis jgn bantu selamatkan Dapigs yg kurang ajar.

ALI said...

BGI TEMPELING PDA DAPIGS,,JGN MAIN BANGSAT PDA ORG MELAYU..KITA SUDAH LAMA BERSABAR..KALI INI HARUS KASI KUAT2 PDA MEREKA. CHENA DAPIGS TAK TAHU SHUKOR DAN TERIMA KASIH PDA KEBAIKAN ORG MELAYU. CUKUP SUDA..KAMI UDA HILANG KESABARAN.

Unknown said...

ASSALAM..
SAYA MERUPAKAN SEORANG PEGAWAI KASTAM YANG BEKERJA DI JKDM IMPORT DI TANJUNG KUPANG,GELANG PATAH JOHOR. DAN HARI INI ADA SEORANG AGENT MASUK OFIS UNTUK BERJUMPA DGN BOS SAYA. DIA INGIN MEMINTA KEBENARAN UNTUK "IMPORT SEMENTARA" DAGANGAN KE MALAYSIA YANG AKAN DIGUNAKAN DALAM PRU INI. SECARA TIDAK SENGAJA SAYA TERSAMPUK BERKATA KPD TUAN SAYA JNGAN BAGI MASUK. BABI DIORANG SEMUA TU TUAN! TAPI SEDIHNYA.. AKHIRNYA TUAN SAYA MEMBENARKAN KERANA KATA DIA TIADA SEBAB UNTUK MENGHALANG KERANA MEREKA ADA PERMIT. DARAH AKU TERUS MENDIDIH DAN AKU TERUS KLUAR OPIS. YANG AKU PASTI KALU AKU DI TEMPAT DIA LANGKAH MAYAT AKU DULU JIKA NAK "IMPORT SEMENTARA". KERANA APA? SENANG. AKU MELAYU DAN AKU ORANG KERAJAAN!!!! APA KE BANGANGNYERRLAHHH.. TU PUN SUSAH KE?!! SORI SEMUA AKU STANDARD KULI JER OPIS NI TAPI PERJUANGAN KU TETAP SAMA!! (SEDIH)