Saturday, April 13, 2013

UMNO MAAFKANLAH GAP : DEMI PERSAUDARAAN SESAMA ISLAM, AKU TERPAKSA PROMOSIKAN BAHAN KEMPEN PAS.



29 comments:

Anonymous said...

AKU NAK STOPA BERSUMPOH SEGERA!!!!

DULU PANDA SANGAK SURUH AG BERSUMPOH, LENING MUNG PULOK KENA BRANING ARGHH BERSUMPOH.

KALU MUNG DOK BRANING...AKU DAN SEMUA AHLI PAS PERCAYA MEMANG MUNG DALAM VIDEO TU WEIII STOPA!!!!!

PUTRA MERDEKA said...

wakakaka..gua maap kan..wakakaka

Pas Beruk said...

Palat kau gap

Juhari said...

Awat kalot sgt. Kan mudah aje nak selesai isu ni. Pergi kat masjid Trengganu, panggil semua media dan sumpah mubahallah seperti yang dilakukan oleh DS Najib, Saiful Bukhari, Ummi Hafilda Ali dan Dato Eskay . Hanya mereka yang benar-benar yakin akan kebenaran mereka sahaja yang berani melakukan sumpah ini.

Jadi apa tunggu lagi Mustapha Ali. Berani kerana benar takut kerana salah.

basic_2009 said...

hidup PAS !!!
hidup PAS !!!
hidup PAS !!!
PAS for all fucks !!!


DAP + PKR + PAS = jahanammm !!!!!!!

mat saga said...

hahahahahaha...

umno ni memang hebat la...

dia boleh pasang remote kat kote mustapa ali... hahaha..
umno bole buat kote mustapa ali cari pepek.... hahahahaha...
gile beb... minah tu pun umno pasang remote jugak....
mengeledik pepek minah tu bila umno tekan remote... sampai
loceng bilik berbunyi... tak sabar tu....
hebat gile umno nie... orang pas jugak yang bodoh...
macam mane nak perintah negara...kalau orang bole pasang remote kat kote... hahahahaha...

hahahahahaha hahahahahaha...

DR Ticus said...

Hidup Parti Ada Spender!

www.heyticus.blogspot.com

Anonymous said...

Hidup UmPorno.Parti video seks negara.rakyat bukan bodoh buta kayu macam pencacai2 UmPorno yg tersohor kecetekan ilmu agamanya.Cari makan menjaja fitnah saudara agama.Nyah kau dari mukabumi ini.

Anonymous said...

zaman skg,nak menipu lagi perlu bersumpah.tp skg zaman pembalikan.org berakal dan berilmu agama sahaja yg dpt fikirkannya dgn izin Allah swt.

Anonymous said...

Ambil berkat spender putih saiz XXXXL tu.. buat le lambang baru Pas.. kekekekekeke!!
Lambang bulan penuh yg ada sekarang ni bermaksud tak siuman/giler/lunatic/isim ... kekekekekeke!
Spender putih melambangkan bersih/telus/mesra/pemurah/sihat .. kekekekeke!!
Oi! Musafa.. kau nak letak mana muka tak hensem kau tu?
BERTAUBATLAH!!

Anonymous said...

mu menatang budoh gi cayo videotu gapo suroh.anjing pun tak cayo itu video stapa.mu tak cukup ngaji nih,sal tu mudoh cayo tahi ni.

Anonymous said...

pok mu tu dalang video,bukang stopa..mu ni otak kt punggong ko mudoh gi cayo karut marot jajae umporno tu.

Anonymous said...

GAP takut nak siar komem2 pro pr dan yg atas pagar apasal?takut bos mare ke.

Megat Alam Gempita said...

Brader GAP moh kiter kibor spender putih masa penamaan calon dan kempen nanti...bior meroyan puak-puak PAS.

Parti Angkat Spender (PAS)

malayoo mudah lupa said...

Hadi awang patut suruh stopa ni g buat sumpah muhabalah dan bukan pertahan kan dia....guane ning wehh ambo baru ingak nok pakoh PAS

Anonymous said...

PAS = PARTI ADA SPENDER

PAS. = PARTI AMALAN SEX

PAS. = PARTI AHLI SYAITAN

PAS. = PARTI AJARAN SESAT

PAS PARTI YANG MESTI DI TOLAK!!!

Anonymous said...

Klu hr mengundi nnt x de logo parti spender tu aku balik.aku x jd mengundi.

Anonymous said...

Panas ke?

Anonymous said...

Mohon admin juga rakan rakan bagi pencerahan berkenaan PERANCANGAN DAP SELEPAS TAWAN PUTRAJAYA TERMASUK MENGKRISTIANKAN MALAYSIA... Saya amat keliru.... inilah websitenya....
http://www.anwaraidc.com/?p=33710
http://www.anwaraidc.com/?p=33738

Anonymous said...

bila campur parti roket mesti rokit bawah tegak bulan akan terbaring dan bulan terbelah dua jdi pkr

Anonymous said...

aku sokong....ahli akar umbil minta sangat stopa gi sumpah kat masjid putih ke, masjid ladang ke atau masjid rusila. Kalu aku orang tuduh aku ari ini jugok aku gi sumpoh kurang kurangnya orang yg dengar tu yakin kita dok buat benda tu. Ni pakai peguam untuk ambil kes tu saja bukan nak selesai pung. Video dengar suara pure cakap teganu kite dan pitis pakai sampul pulak tu...Payoh kalu nak kata ada edit. Semoga kita semua bersatu semula demi agama bangsa dan negara. Selamat mengundi.


Anonymous said...

Bersabarlah wahai pejuang agama! Hadapilah fitnah ini dengan penuh kesabaran. Sesungguhnya para nabi itu diuji dengan lebih dahsyat lagi.

Anonymous said...

Pungkur lu

Pejuang Kebenaran said...

ANo 1138, ko jgnkn samakan pas dgn perjuangan nabi kalau dah bercampur baur dgn
Dap bangsat tu

Anonymous said...

aik?? umno jugak yg dkatakan memfitnah...padahal yg edarkan video ni geng2 AMK.angkatan muda keadilan,,,,dah2 la tu jadi buta wahai penyokong tegar pas yg bodoh..

Anonymous said...

GAP.. masalah nya puak2 PAS ni kalau tgk HADie Awenng buat sex di depan org ramai pun depa tak percaya tu Hadie Awenng..

tak kiralah dia profesor ke ..ostaz ke.. dah minum air holly water pas jadi camtu lah..samalah dgn puak2 PKR tuh...

Anonymous said...


PUak pas ken0 uji ngan ttino (buke ujie fitn0h)..habis tumpas satu per satu... akan ada rama lg yg akan tumpas..


make ubat kuak sex banyak sangak..ubat yg di ikle di HARAkAH mu tuh..

Anonymous said...

Lelong,lelong,lelong,
mari tuan, mari syeikh,
murah,murah,murah
spender putih cop bulan,
mari tuan, mari syeikh, mari ustad,
jual murah spender putih belum cuci, masih ada bekas air birahi,bekas air manisan pun ada.
Spender putih ini banyak khasiat,
kalau lap kat muka semua jerawat boleh hilang.
kah kah kah kah.

Anonymous said...

DIA PENGECUT DAN TIDAK AKAN BERSUMPAH.....MANA ADA MANUSIA DALAM PAS YANG SUKA KAN KEBENARAN...SEMUA MANUSIA DALAM PAS ADALAH PENGECUT DAN PEROSDAK AGAMA.....KALAU BENAR DIA BERZINA PAS PERLUKAN KENAKAN HUKUMAN HUDUD KE ATAS STOPA SPENDER BESAR...REJAM ATAU ROTAN DIA SAMPAI KECUT TERUS DAN MAMPUS TERUS......