IKLAN BERBAYAR

Wednesday, May 29, 2013

ANWAR SPRING : PENCETUS KEPADA PERMUSUHAN ANTARA KAUM !

27 comments:

Anonymous said...

MARAH NYAMUK KELAMBU DIBAKAR............
PUAS HATI BIAR SEMUA JADI HURU HARA.

Anonymous said...

tindakan tegas perlu dari sekarang. berlembut pun bukan dapt sokongan pun. baik bertegas macam tun dulu.

Anonymous said...

Jangan bagi muka dengan nuar tilam spring...... Take action fast biar dia jawab dimahkamah......

Anonymous said...

Butoh pak hang, bila cina x sokong umno, hangpa xleh terima knyataan.. Boikot sana sini, hina depan blakang.. Racist

Anonymous said...

TSUNAMI BABI MELANDA PAS DAN PKR

TINDAKAN MEMBABI BUTA TAHAP GILA BABI TERTINGGI

Anonymous said...

Butoh mak pak hang ...masih boleg menaip dekat sini kerana ada nya kami mempertahankan hak melayu ...bodoh punya budak tak sedar diuntung

Anonymous said...

Butoh pak hang ingat sket tsunami melayu dlm pakatan. PRU14 pakatan jgn mimpi dpt undi melayu.

Anonymous said...

WHAT? ANWAR SPRING .. CHICKENS ?? PATUTLA RAMAI ADIK -ADIK KUMPUL...

Anonymous said...

AWAS 16 SEPT 2013, MUNGKIN AGONG DAN MAJLIS RAJA2 BERSETUJU MEMBENARKAN PERALIHAN KERAJAAN SEBAGAI MENGANTIKAN 16 SEPT 2008 AGENDA YG TAK JADI TU. MUNGKIN AHLI PARLIMEN SABAH BERSEDIA UNTUK MELOMPAT MENYERTAI PARTI KEADILAN. PERKARA INI MUNGKIN DAH DIBINCANGKAN DI TAIWAN...MELAWAK AJE.

Anonymous said...

UMNO...memperjuangkan kemerdekaan tanah melayu, bumiputera dan raja2 melayu....UMNO dulu, kini dan selamanya..

Anonymous said...

butuh pak hang,...cina kapir memang sekupu dengan pkr/PAS. Tak sokong umno pun tak pe, janji umno menang. Umno tak perlu sampah macam pas/pkr/cina kapir. lu tidurlah sebantal dengan si kapir. biar sampah-sampah tu membusuk untik jadi baja kesuburan UMNO.

Anonymous said...

dalam umno dicaci, dimaki dan dihina oleh pas/pkr/cina resit tanpa henti namun ia tetap menang. percayalah pada pru 14 insya'allah umno akan lebih dikagumi dan digeruni.

Anonymous said...

kenapa hos si amin ni takut nak sebut 'an...spring' ye..

Anonymous said...

kenapa hos si amin ni takut nak sebut 'an...spring' ye..

Anonymous said...

Butoh pak hang, bila cina x sokong umno, hangpa xleh terima knyataan.. Boikot sana sini, hina depan blakang.. Racist

May 29, 2013 at 6:27 PM

======================
aku memang racist ko sakit tang mana?
walau pun aku racist tak pernah aku rasa nak bunuh atau rosakan hidup cina, tapi cina racist dia nak musnah kan melayu dan islam, cina memang tak pernah fikir kalau lah melayu ni bukan beragama islam dan tentu cina tak akan senang duduk dalam malaysia dari dulu sampai sekarang.

pss..kalau melayu bukan islam dah tentu dia kafir, orang kafir mana ada halal haram, dan tentu cina tak akan senang duduk, tah-tah melayu dah buat penghapusan etnik, macam serbia buat kat bosnia.

Anonymous said...

sambung lagi

weiii cina kami melayu diberi nikmat islam oleh Allah dan kami tak boleh menjadikan orang-orang kafir sebagai pemimpin kami, lu ada faham ker??

Anonymous said...

Giler..ada sekor pencacai DAPiggy sanggup dtg sini mencarut2 pd kita yg nk boikot Cina.. gay emencarut tu mcm org Nuar (cerok tok kun), ye lah kn hati perut dh tercemar dgn pig, lgbt, jual Allah, xde bngsa dh.. tggk btg tubuh yg ade iblis je..

semoga Allah berikan petunjuk, jika enggan maka laknatlah kau dunia akhirat!

zumaro said...

Imej UMNO perlu diadjust sikit. terapkan nilai2 Islam yg berterusan, bertudung yg ikut syariat, sederhana mempamerkan kekayaan. Wanita UMNO jgn terlalu menonjol dgn imej KEDATINAN yg kelihatan JURANG antara org2 kg. gaya bercakap dan penampilan sesuai dgn masyarakat Melayu biasa.

Inshaa Allah semoga UMNO diperbaiki dn terus kukuh memerintah negara ini.AMinn

Anonymous said...

Bangsa Melayu Malaysia sejak berzaman terkenal dengan sikap lembut hati, penyabar dan toleransi. Begitupun, sekiranya kaum Melayu dikhianati, rasa dipergunakan dan dipijak kepalanya dia akan bangkit.

Dalam perbendaharaan kata alam Melayu wujud perkataan "amuk". Penjajah Inggeris tidak mengerti apa sebenarnya yang menyebabkan orang Melayu itu "mengamuk" kerana tiada dalam budaya mereka, lalu perkataan itu diambil ke dalam bahasa mereka untuk menggambarkan manusia yang hilang pertimbangan dan bertindak ganas membinasakan apa sahaia yang dianggap menjadi penghalangnya.

Generasi muda cina hari ini seperti Namewee dan seangkatan denganya tidak pernah melihat amukan Melayu.

Anda khususnya Red Bean Army dan muda-mudi cina yang bersifat chauvinis totok sangat wajar meminta penjelasan daripada bapa-bapa kalian apakah yang terjadi dalam bencana 13 Mei 1969. Seandainya pemimpin UMNO lepas tangan pada tarikh itu, anda mungkin tidak wujud pada hari ini.

Anonymous said...

Ya ummanu,

'Sesungguhnya orang-orang yang kafir, harta benda mereka dan anak-anak mereka, tidak sekali-kali akan dapat menyelamatkan mereka dari (azab) Allah sedikitpun, dan mereka itu ialah ahli neraka; mereka kekal di dalamnya.' Al-Quran (3:116)

'Bandingan apa yang mereka belanjakan dalam kehidupan dunia ini (sekalipun untuk amal-amal yang baik), samalah seperti angin yang membawa udara yang amat sejuk, yang menimpa tanaman kaum yang menganiaya diri mereka sendiri, lalu membinasakannya; dan (ingatlah), Allah tidak menganiaya mereka, tetapi merekalah yang menganiaya diri sendiri.' Al-Quran (3:117)

'Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang yang bukan dari kalangan kamu menjadi "orang dalam" (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti-henti berusaha mendatangkan bencana kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telahpun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulutnya, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya telah kami jelaskan kepada kamu keterangan-keterangan itu jika kamu (mahu) memahaminya.' Al-Quran (3:118)

Wallahu a'lam.


Anonymous said...

cadangan kepada Felda FGV..

ni lah masanya mulakan bisness baru..PECAHKAN MONOPOLI CINA DALAM INDUSTRI SERVICE KERETA DAN TAYAR KENDERAAN !!!

industri ini paling sukar melayu masuk..

kalau FGV TAK MAHU DAN BUAT BODOH,,
AKU MOHON KEPADA MYDEN GERAK....KALAU MYDEN PON BUAT PEKAK,,AKU MOHON SYED BUKHARI BUAT...KALAU NI PON BUAT BUTAA...

BIARKANLAH MELAYU MEREMPAT DI DITANAH SENDIRI!!!

gen2felda

Anonymous said...

kepada semua anak2 peneroka felda yg.bekerja dibandar2 besar, sila tukar alamat anda (i.c baru) dan mendaftar mengundi di semua bandar2 besar...Tak guna balik felda yg.sinonim dengan kubu kuat umno..Undi anda diperlukan untuk meruntuhkan benteng cina di bandar.

memang ada anak peneroka yg.undi pembangkang..tapi jumlah mereka ni tak ramai kerana orang kufur nikmat mmg.buta hati dan guna otak pakai pala lutut!!

KEPADA ANUAR MANAP YG.DAH BERGELAR YB!!! SILA BUAT KEMPEN INI !!

gen2felda

Anonymous said...

6.53

best jugak.anwar gila tu syok aja..

Anonymous said...

Hang melayu ke hang cina..kalau hang Melayu..memang hang tak sedor diri. Melayu marah.kerana sikap biadap cina mengutuk memaki menghina dlm bahasa cina. Buat edaran surat sms papet...SUPER SUPER RASIS..buat pakatan nak merampas kuasa dgn bahasa kesat. Boikot brg Melayu..

Mata hang buta ke..atau hang memang cina dap kui laknat..BIADAP BANGSAT SESUAI UTK LU. BIADAP BANGSAT UTK RED BABI MERAH ARMY

Anonymous said...

Sumber mana sumber? Ka hang ne kacang merah tak dak otak?

Anonymous said...

Bangsat cina...

Anonymous said...

Apakah anwar bleh trima kmenangan atau kkalahan brdasarkan gol dtmpat lwan.