IKLAN BERBAYAR

Thursday, May 23, 2013

ARAB SPRING AKUI MALAYSIA NEGARA ISLAM TERBAIK ...ADEH ARAB SPRING AKAN DITUDUH PENCACAI UMNO..KAH KAH KAH


62 comments:

Anonymous said...

...sure si BABI (Brader Anwar Bin Ibrahim) tu menyirap hangin 1 badan...lepastu si tua kutuk LKS akan memaki2 Tun M.

Anonymous said...

Ya..Arab sendiri mengaku kehebatan Malaysia sebuah negara Islam yg membangun dan maju. Tun Mahathir suh pakai Model Malaysia..terbaik..Apa sudah jadi dgn Mesir hari ini slps Arab Spring mereka...??? smpai sekarang merusuh sna sini..pemimpin x suka jatuhkan melalui demonstasi jalanan dan rusuhan x jadila...Mesir oh Mesir...bila mahu jadi negara contoh terbaik Islam?

Anonymous said...

'Arab Spring itu telah diupah oleh UMNO!" - Nuwat Juburi

Anonymous said...

"Ini semua adalah satu konspirasi UMNO untuk menghalang aku daripada menjadi Perdana Menteri Malaysia yang baru. Tengoklah nanti, aku sumpah semua penyokong UMNO masuk neraka. Jangan main-main. Aku ada kuasa!!!" - Nuwat Juburi

Anonymous said...

Bro GAP, aku cadangkan KDN beli senapang pelancar gas pemedih mata automatik macam M32 yang digunakan di negara-negara barat.

Pengunaan M32 untuk tear gas launcher lebih efektif sebab boleh tembak enam katrij pemedih mata sekali gus tanpa perlu reload.

Order 300 laras dan buat sidang media tentang senjata baru untuk kegunaan FRU. Mesti pengganas pembangkang terkucil melihat betapa ganasnya rupa M32 yang akan menjadi ketakutan kepada semua MACAI.

Anonymous said...

Wowww....hebatnye.....sumpahan buat org masuk neraka....

Anonymous said...

Kader2 PAS yg tengah mengaji kat Mesir tu baik pakat2 la pi mintak Dr. Mahathir bagi ceramah kat kepala lutut ngkorang yg dah berdaki dgn doktrin PAS tuu weehhhh....

Yg. kat tepi Dr. Mahathir tu bukan ore Mubarak, tu Naib Mursyidul Am Ikhwan Muslimin la mangkaiiii....

Hj. Hadi pegi mesir jumpak ikhwan muslimin mintak pendapat/ijtihad tahaluf bahaluf siyasi dengan DAP. Sekarang ikhwan dah dok tepi Dr. M puji dia bagos, yg korang kader2 PAS dodol dok tunggu apa lagiiiii...

Mursidol am ngkorang pun sultan kelantan soh dok kat umah jah... hadoiiiiyaiiiiii...

Anonymous said...

nak aram al juburi musuh negara dah tak lama dah kah kah lah

Anonymous said...

laaaa....apasai depa xminta nasehat dari Mushitdol amPAS tuan Mahagaru yg tersohor di seantero donia , yg di dakwa oleh penganutnya punye ilmu agama yg ttinggi...

Tapi Ikhwanul Muslimin minta nasehat dari org yg di kutok2 n di hina, di tudoh MAHAFIRAUN juga ,di fitnah oleh PAS sbg menolak dan mnghina hukum hudud PAS...adessss....

Trnyata permata wl di campak kemana2 pon ttp berkilau...Ayahanda Tun mmg negarawan tersohor..jasa bakti thdp negara xtrbalas oleh kite semua...trnyata msyrkt luar esp org Islam dari ngr len lebih tahu menilai kewibawaan dan keintelektualan Ayahanda Tun dari pembangkang di Malaysia...

Ayahanda Tun adalah anugerah Allah kpd kite rakyat Malaysia bkn mcm ye hok satu lagi tuh...perosak dan pengkhianat agama, bangsa dan negara...kalo ye hok tuh...lebih baik tiada sbb kalo ada mmg membawa BALA krn nafsu nak jadi pm malaysia bg2 mmbuak2...

Anonymous said...

Kahkahkahkahkah..... aku teringat dulu Presiden PAS Hady Boroi Pak Nelayan pegi Mesir konon-konon mewakili Malaysia mau ucap tahniah kat Morsi tapi tak dilayan.

Bajet Parti Islam belum tentu Ikhwanul Muslimin boleh iktiraf dia sebagai wakil Malaysia. Morsi pon tau protokol diplomatik, hanya wakil kerajaan BN sahaja yg sah untuk berjumpa dgnnya.

Dlm Harakah kecoh kata Hady Boroi jumpa Morsi tapi takdak gambar pon. Dalam Utusan keluar gambar Anifah Aman jumpa Morsi ucap tahniah dari Malaysia. Memang sah puak PAS ni kuat membohong mcm spesis Nuwat Juburi yg siap malam 24 jam seminggu menpu sana sini menghasut rakyat tidak bersyukur hidup aman damai di Malaysia.

Aku tergelak bukan apa, tengok PAS yang dok sanjung macam dewa Ikhwanul Muslimin balik-balik tengok Ikhwanul Muslimin yang sanjung UMNO tapi PAS ni sombong bodoh nak tunjuk depa lagi terroe dari UMNO.

Kahkahkahkahkah....kesian aku tengok Hady Boroi tak dilayan macam kucing kurap oleh Morsi. Puas hati aku.

Anonymous said...

Puak PAS ni macam taliban kat Afghanistan. Depa cukup terror kalau bab kahwin banyak, rembat bini orang, tipu duit derma, buat rusuhan, fitnah sana-sini, maki hamun dalam ceramah, pakai selekeh macam pak kampong dan macam-macam lagi kerosakan depa buat.

Bab bangunkan ekonomi, jaga kebersihan alam, majukan negara, beri perkhidmatan kesihatan rakyat dan sebagainya - ini memang otak depa akan jadi bodoh. Cuba hangpa check apa jenis buku yang Nik Najis dan Hady Boroi tulis?

Semuanya berkisarkan tahyul dan langsung tidak membawa ke arah kemajuan pemikiran saintifik. Pak Lebai dua ekoq ni mahu membawa Islam kembali ke zaman batu. Contoh terbaik hangpa semua tengok Kelantan selepas 23 tahun dijajah oleh rejim PAS.

Orang Melayu kita ni masih ramai yang buta. Bukan buta mata tapi buta hati. Orang yang buta mata pon lebih mulia daripada orang yang celik tapi buta hati.

Islam UMNO membawa banyak kemajuan kepada negara walaupun tidak menyeluruh. Asas negara maju itu ada dan tidak sempurna tapi kalau banding dengan Islam mengikut alam fantasi Nik Najis dan Hady Boroi, UMNO jauh lebih baik dalam mensejahterakan rakyat Malaysia.

PAS ni kerja dia ajar orang Melayu tak bersyukur dan menafikan terus segala kebaikan yang UMNO buat. PAS adalah parti ajaran syaitan yang menjadi batu api melaga-lagakan orang Melayu.

Anonymous said...

N.Ajis mesti antuk2 kepala kat dinding sebab tok arab tu tak jumpa dia jugak...celako celako celako

Anonymous said...

HAIYOYO INI MACAM BUKAN ARAB SPRING... TAPI ANWAR SPRING LA... Serupa pencacai Nuar yang bodoh melantun lantun toing toing toing toing toing.........

Anonymous said...

Padan muka pak ajiz setan. Inilah balasn Allah kepada Tun atas kesabaran beliau difitnah oleh PAS selama ini. Sekarang Allah balas kesabaran Tun dengan mengangkat darjat beliau di mata dunia Islam antarabangsa. Pak ajiz setan orang tak pandang sebab kerja dia mencarut ja siang malam. Bila masa pulak dia bangunkan ekonomi umat Islam. Padan muka ko pak ajiz setan.

Anonymous said...

pak mustopa spender gerenti tak ada selera nak mengentot lagi, pak aji hadi boroi terus sembelit, tak boleh nak kentot lagi, tok nik ajis mengiggau ..celako , celako, celako, sampai ke subuh, pak sheikh pulak hangin satu badan lepas baca berita ni.....hu..hu..hu..

Filosuf Puitis said...

Melayu mana betul orang Islam? Sedarlah, semestinya orang Islam adalah menyembah Allah: soalnya, apa itu sembah, sebenarnya? Hmm, perkauman dan ketuanan Melayu: adakah Allah adalah yang suka, atau adakah syaitan? Dan kalau nakkan bukti bahawa orang Melayu, termasuk atau terutamanya orang UMNO, bukanlah sebenarnya orang Islam atau bahkan adalah najis, selidiklah laman aku, iaitu filopu dot Blogspot.

Anonymous said...

malaysia dah memang terbukti negara islam contoh. korang pi lah mana2 negara islam dalam dunia ni. korang akan dapati malaysia adalah negara yg paling terbaik di kalangan negara islam. tapi puka pakatan ni tak sedar diri. hanya tahu merosakkan negara. nak tengok malaysia ni hancur. itu yg mereka suka semata-mata untuk dapat kuasa.

Anonymous said...

Malaysia adalah negara Islam paling hebat tapi puak-puak PAS odoh ni nak negara kita jadik macam somalia. Bengong nak mampos, tanpa undang-undang 'hudud' (versi PAS) pon Malaysia jauh lebih aman berbanding semua negara Islam lain. Amek kaw nik najis......padan muka kau suka sangat mengkafirkan UMNO. Ptuihhh.....

Anonymous said...

hoi filosuf puitis ko ni macam jaya negara pulak aku tengok.. saspen aku.. jangan ko bawak pedang samurai lak pegu rumah Tun Mahathir.. nanti blog ko tak bertuan jadi sarang antu

Anonymous said...

he ngang yg najis tu kawan2 ko dlm PKR alias melayu yahudi

Anonymous said...

Kasi spring yg buat demo tu lagi bagus kasi sprin kepala diorang

Anonymous said...

Pembangkang Sial sepatut nya ANWAR TILAM SPRING MEMANTAT CHINADOLL!!
Wahkahkahkahakah...

Anonymous said...

Kasi TILAM SPRING UNTUK ANWAR PENJUBO MANTAT PELACUR!!

Anonymous said...

Arab Spring dan Ikhwanul Muslimin telah dibeli oleh Najib melalui arahan ROsmah..25juta hahaha aku tlg tambah ayat pencachai PRngok

Anonymous said...

Adam Adli mesti meroyan klu dpt tahu dr dalam lokap.. Piggy akan pikir cmne nk tarik lg Melayoo support blackout spring

Anonymous said...

GAP ALERT- MINTA TOLONG JGN MODERATE KOMEN LAGI...

SENANG KAMI BERHUJAH MELAWAN MACAI2 TUE...

TOLONG GAP...\ UBAH STAIL MCM KDN BARU..

alert alert alert... dah lama aku pendam rasa pasal nie GAp...

sila buat tindakan segera... pantas...

tkasih gap...

-gerakan melayu berdaulat-

Anonymous said...

@Filosuf Puitis...
(konon) walhal PHD (perasaan hasad dengki) melayu

Apa bangsa anda? Kalau ada ketuanan Arab di bumi Arab, ketuanan Parsi di Iran, ketuanan komunis di China, ketuanan caucasian di eropah.. APA SALAH KETUANAN MELAYU? Lagipun bangsa melayu terang2 mengangkat islam sbg syarat. APA DOSA KETUANAN MELAYU?

mohamed said...

"N.Ajis mesti antuk2 kepala kat dinding sebab tok arab tu tak jumpa dia jugak...celako celako celako

May 23, 2013 at 4:31 PM
"
Teringat gambar LKY dengan Niki dulu. Bukan main seronak dapat bergambar dengan LKY.

Kalau Niki dapat bergambar dengan Ikhwanul Muslimin, dia terus buat triple sumersault.

Anonymous said...

Sejak zaman tun lg kerajaan malaysia d pandang hbat oleh negara islam.
Dgn kelantangan suara membackup sdara2 muslim luar yg d zalimi..
Iq bliau tinggi,tp puak2 pas xdpt kejar,menjadi lh songsang n tepesong d takuk mereka..
Mahu ubah,ubah lh diri sendiri tu dulu..

BUY MUSLIM FIRST

Anonymous said...

On separate note. Demo bantah utusan malaysia tak laku. Satu mangkuk melayu yahudi DAP pergi tengok ada sorang saja keldai kena sack ngan utusan duk tungguterus balik kena boo ngan orang ramai. Piggy (red bin army DAP) lak tak berani turun pasal pemuda PAS malas dah jadi macai lindung diorang punya ass. Piggy ni memang la jenis tak de telor penakut nak mampus belakang komputer sama smartphone saja berani macam lancau. Cibai punya piggy. Dapat aku tendang sekor-sekor balik china.

Anonymous said...

YG.ADA KAT MALAYSIA NIH ADALAH ANWAR SPRING !!

SANA SINI DIA TERHENJUT-HENJUT..ATAS PENTAS,ATAS JALAN,ATASS......

gen2felda

Anonymous said...


Buang duit...

Pakai beribu2 biji telor kemurok guna launcher....bmodified launcher ...

Save duit negara...

Anonymous said...


Sultan Kelantan malu besar kerana ex MB nya jenis kerepot dan dungu...

Segan juga baginda tuanku tengok MB2 negeri lain kemas dan bergaya...

Anonymous said...

Aku cukup hairan mana datang BETINA2 CHINA (GRO2 China) berlambak2 kt Selangor???
Aduan Rakyat TV3 siar setiap minggu, ade je tangkapan berpuluh2 ekor betina2 haramjadah ni.. tp langsung xberkurang..

adakah mereka serampang 3 mata, selain dr memeriahkan aktiviti sex haram, menggandakan maksiat supaya Malaysia di bala Tuhan, mereka mgkin menjadi pengundi2 HANTU blackout!! muka sama sj dgn CinaPiggy Malaysia!

Kita wajib alert.. jgnlah terjebak dgn dorongan zina ini, mntk Tuhan lindungi bangsa Melayu dr terus rosak jahanam oleh Piggy.

Anonymous said...

Dato Zahid Hamidi semakin digeruni musuh/Piggy/PR apabila hari ini membuat lawatan ke Jabatan Imigresen Malaysia, dn beliau tegas akan memerangi isu pelawat2 penipu ini untuk bersihkan Malaysia dr warga asing termasuk China Doll..

mengamuk sakan lah Anwar dan DAPiggy

Anonymous said...

Hihihi,

Apabila bapak pengarah syarikat arak berbicara soal agama,

Take san miguel beer

Anonymous said...

korang terfikir tak CINA PIGGY lebih tersusun gerak kerja untuk jatuhkan Melayu??

lihat berita ini:

133,000 MyKad hilang dalam tempoh 3 bulan - Ahmad Zahid

PUTRAJAYA 23 Mei - Kehilangan 133,000 MyKad dalam tempoh tiga bulan iaitu dari Januari hingga Mac tahun ini menimbulkan kebimbangan kepada kerajaan, kata Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

Menyifatkan jumlah itu agak tinggi, Ahmad Zahid berkata, kehilangan MyKad, walaupun tidak disengajakan, menyebabkan ia boleh diguna untuk tujuan jenayah.

"Apa yang membimbangkan kami ialah jika kehilangan itu mempunyai kaitan dengan sindiket. Kami khuatir MyKad ini diguna untuk pelbagai tujuan terutama jenayah," katanya kepada pemberita selepas melawat Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) di sini hari ini.

Beliau berkata, sekiranya siasatan mendapati ada sindiket terlibat dalam menghilangkan MyKad dan menggunakannya untuk tujuan jenayah dan sebagainya, JPN perlu mengambil langkah-langkah pencegahan dan pemantauan bagi menyelesaikan masalah itu.

"Saya yakin JPN mampu menyelesaikan masalah itu agar tidak berterusan," katanya.

Ahmad Zahid berkata, bayaran denda mungkin akan ditingkatkan terhadap individu yang menghilangkan MyKad selepas ini.

"Saya minta Ketua Pengarah JPN mencadangkan (bayaran denda) kepada KDN dan saya akan bawa ke Kabinet untuk mendapatkan pandangan dan kelulusan daripada kabinet," katanya.

Pada masa ini denda kehilangan MyKad bagi kali pertama ialah RM100, RM200 kali ke-2 dan RM300 bagi kehilangan kali ke-3. - BERNAMA


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130523/dn_37/133000-MyKad-hilang-dalam-tempoh-3-bulan---Ahmad-Zahid#ixzz2U7ucpI00
© Utusan Melayu (M) Bhd

antiPIGGY said...

bapak penjual nama Allah itu lbh dhsyat dr segala dosa yg ada kn???

Cai2 lembu mana sedar.. Piggy dan Peliwat sudah cucuk cukup2 jarum dlm otak mreka..

HIHIHIIIIIIIHIHIIII

Anonymous said...

San miguel light satu

Anonymous said...

San miguel satu bucket.. Kalau boleh yg halal punya..

Anonymous said...

San miguel tu sudah disah halal kerana salah seorang bird director dia adalah muslim- mahakutty

Anonymous said...

anugerah tuhan celup sudah tidak boleh lagi dipercayai...kecelupan/kepalsuan yg konon dia adalah anugerah tuhan semakin terserlah...anugerah penipu al pembohong.

Anonymous said...

Anon San Miguel tuh jeles anak Tun jadi rebutan krn kebijaksanaan dlm biznez...mewarisi kepintaran ayah dan ibunya , anak Tun brjaya memulihkn syarikat yg nak runtuh...

Tapi anak anughairah Toohan korg pulak sebok mmprjuangkan spy anak2 org Islam/melayu murtad ...

Anonymous said...

Sila jawab soalan dibawah ini.

Makhluk bebal yang mengwar2kan san miguel dengan tak semena2 ni sesuai dengan gelaran:
A) Barua Anwar yang bebal
B) Pentaksub Anwar yang tengkuk kena pasung
C) Macai Anwar aljuburi(gelaran ehsan dari Mat Sabu)
D)Penyokong hingusan yang tak tau Anwar ialah satu2nya anugerah tuhan yang di suruh bertaubat oleh karpal singh
E) Kesemua jenis makhluk yang berkongsi jangkitan laknat bersama dengan Anwar diatas

Anonymous said...

Kihkihkih,

Kebijaksanaan ptuihhh..

Abis duit kwsp guna untuk bail out kompeni shipping anak dia dulu.. Bijak menipoooo adalah.,

Mahakutty pi promosi san miguel kat pak2 arab kotttt....

Anonymous said...

Hahaha mangkuk bingai miguel dah xder idea wehhh. Nak kutuk Tun, maksooodnya tgh kutuk naib mursidul ikhwanul muslimin... kkkk

Buka hati lah semua..Allah berkuasa mengangkat darjat seseorg itu dgn cara yg kita tak terfikir,apatah lagi menghinakan hambanya yg derhaka

Anonymous said...

Kami geng2 pr sudah mulakan jihad ekonomi keatas kerajaan haram umno.. Anda bila lagi...

Anonymous said...

Bingai 11:58 PM

Setau aq yg HARAM ialah pr..mana ada pakatan rakyat tapi pakatan haram JADAH adalah...bila pr di daftarkan ?? sapa presiden pr?

mmg dasar HARAM JADAH tol puak pakatan neh.....

Anonymous said...

nuar punya konek yg mcm spring..hahahaha

Anonymous said...

Langkah2 melakukan jihad ekonomi keatas kerajaan:

Bagi sesiapa yg merokok, berhentilah merokok kerana cukai yg tinggi keatas tembakau

For non muslim, kurangkan atau stop terus pengambilan alkohol.

Elakkan memakan di restauran2 fast food yang mengenakan service charge..

Minimumkan pengunaan utility seperti elektrik dirumah.,

Bagi yang mmpunyai lebih kenderaan, renew roadtax bagi kerete2 yang hanya diperlukan sahaja.

Dengan cara ini kita mampu mengempiskan wallet kerajaan..

Anonymous said...

Gap bila nak mulakan kempen boikot TheStar?

Ni kompeni cina yg paling kaya tapi org2 melayu yg ramai melanggan tanpa rasa malu.

Anonymous said...

one comentor (chiness i think)


I guess we must go for republican system where president was chosen by direct vote. We can have a Republican majority house with a Democrat President vice versa. We also need to have a proper constitution to protect minority from majority and majority that can decide as long it does not break the constitution. I see and I want a Republic Federation of Malaysia with president as the executives and Agong as ceremonial ruler. Nothing can be absolutely fair in this fallen world but we can always improve and become fairer. If current system is not good why dont invent a better system?

Anonymous said...

Bingai 12:57 AM

lu xpayah susah2 nak jihad ekonomi ke atas kjaan...paling mudah lu migrate jer ke mana2 negara atau planet lu suke....dok kat Malaysia neh wat semak jer....

u/p..planet of the apes paling sesuai utk lu n lu punyer gang..

Chow Sing Chi said...

Bodoh betui la red pig army kote kulup ni...

Blog SEO Tutorial said...

terima kasih informasinya gan sangat membantu sekali buat saya yang masih belajar ngeblog..!! thanks

Anonymous said...

1;22

Hayyaaaa lu moron ...why current system is no good?Becaus PR sudah kalah mah!

If you want to change current system
'LAIN KALILAH' haiyyaaaaaa...manyak musok punya moron.

Anonymous said...

Satu pengiktirafan oleh bangsa Arab kepada Bangsa Melayu. Kita patut berbangga. Kepada Cina Malaysia peluklah Islam dan.jadi saudara kami.

Anonymous said...

12.37...sebab tu anwar suka benda yg haram....contohnya lubang taik, lubang depan (tak kira bini org ke, anak dara ke, pelacur ke) maka oleh itu lair la pakatan anak haram!

Anonymous said...

penyokong2 PAS duk kata ALLAh BERADA DI PIHAK YG BENAR..
ni benda bukan remeh temeh ni.. Tun dijemput untuk berbincang tentang Menyatupadukan Umat Islam di Dunia..
Kenapa Tun.M ?org yg dikatakan guna duit kwsp byr hutang anak la,bapak kafir la,jahil la,zalim,ahli neraka la,mkn duit rasuah,seleweng duit rakyt,kejam dn mcm2 lagi.. kenapa dia?

Kenapa dia yg ditakdirkn untuk "tugas penting" umat2 islam dunia ni.. dia bukan menteri dah,bukan ada jawatan dlm Umno, Kalau Negara arab buat2 baik dgn dia pon bukan dia boleh paksa Kerajaan Malaysia bg duit kat negara Arab.. tp kenapa dia yg berada di smping peminpin2 dunia ISLAM tu..
Nik aziz lagi byak fatwa,PAS geng2 ulama lg,mcm fatwa ada, sehingga fatwa untuk mengkafirkn org, hebat tu..Anuar "penegak" keadilan bukan xdak nama di mata dunia..siap pernah ambil gmbar dgn Lembaga pangarah NED lg.. tp kenapa TUN M? adakah kerana ALLAH BERADA DI PIHAK YANG BENAR...? FIKIR2 la sndri... kalo semua tuduhan yg dilemparkan pleh PR kpada Tun tu benar..msti xberkat perjuangan Tun M,sbgai org Islam kita sedia maklum pkara tu.bila tidak diberkati ALLAH msti akn hilang namanya selepas hilang pangkatnya..
Fikir kan la Org2 PR yg beragama Islam..ni hanya pndapat pribadi aku.. sekadr berkongsi..SALAM

Anonymous said...

x payah layan lah red bean ni..yang penting xder sorang pun pemimpin pakatan di minta bagi pandangan untuk pulihkan pergolakan sunni dan syiah...diorg x sabar nak penjara kan Tun tapi diorg tak tahu kesannya. xder satu pun negara arab akan benarkan tun dipenjara....

Anonymous said...

Ngko ni gila isim kot. Banyak sangat berfikir, ayat berbelit, akal macam merapu je. Istighfar dan belajar balik betul2.

Anonymous said...

Tembak pakai peluru hidup baru betollllll