Friday, May 3, 2013

GELANG PATAH WAJIB TUMBANGKAN KIT SIANG !











23 comments:

Anonymous said...

DAP = ANTI ISLAM
DAP = ANTI MALAY
DAP = PRO ZIONIST

UNDI DAP = HARAM HARAM HARAM

Anonymous said...

Bro..nak bgtau, BN susah nak menang da kat Gelang Patah. Geng2 Cina jgk ckp..kali ni mmg Cina Johor excited giler dgn slogan UBAH tu. Dorg tak penah rase excited nak mengundi..ko tau smp 3 generasi turun kat Sutera Mall rabu lepas siap sedare dari Singapore pun balik same. Ramai giler sukusakat dier da mcm pesta.
Dorg kate, Ghani tak menang pun tak luaknye sbb die mmg da nak pencen pun, so far BAPAk DiNASOUR tu pun, ceramah tak attack Ghani pun cume pongpang pongpang pasal corruption, kroni dan skrip2 biase ceramah DAP.
Aku ni bukan tali barut DAP ke aper..just nak bgtau jer jgn tekejut plak BN kalah dekat Gelang Patah. So far undi Melayu mmg solid kat BN, India aku taktaula.. dan BAPAK DINASOUR tu aku rase confirm dpt undi 99% dr kaum dier.
Agak terkilan jgkla..Nusajaya dlm Gelang Patah bro..syg tu. Kalo bapak DINASOUR menang sure bole jadi modal kempen DAP utk 100tahun seterusnye!
PS: Jgn risau pasal Din Pudu kat nusajaya yg tu sure kalahnye..

Anonymous said...

Sibuk TUKAR TUKAR UBAH UBAH...dia tu...Lit Kit Siang dari tahun 1969 sampai sekarang tak mampos mampos jugak!

Anonymous said...

Undi lah Parti BEBAS .

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4uw4LiXoE_0

Sidang Media PEMBELA isu Video Doa Kristian untuk PRU13

minta tolong share kan PC ini di blog tuan...terima kasih...

Anonymous said...

Іf ѕome onе neeԁs expеrt viеw about bloggіng and site-building then i prοpoѕe hіm/her to go to see this blog, Keep up the nіce work.



Also visit my web-site: hcg diet forum

Tun Teja said...

Wartawan Singapura Straits Times Teo Cheng Wee sial jahanam tulis artikel politik kotor lagi.

1. Katanya calun Umno Parmatang Pauh bekerja keras menghadapi cabaran pengundi di situ. Apabila Dr Mazlan Ismail berkata beliau boleh dapat sokongan BN lebih dari 50 persen, keparat Teo Cheng Wee merasakan kurang percaya.

2. Katanya belum tentu lagi. Dia menceduk komen seorang penduduk disitu Shahnon Ahmad, 40 tahun bahwa Permatang Pauh tempat kubu kuat pembangkang, dan Anwar adalah bapa reformasi, selepas Dr Mazlan meninggalkan pasar di sana. “Umno tak ada peluang.” “Ya, kami bersalaman, (tambah seorang penjual kain Fizal Abdullah, 39 tahun), tetapi kami rasa undi adalah perkara lain.”

3. Wartawan bastard Teo Cheng Wee memberi matlumat palsu kepada pembaca dan penyokong DAP dan pakatan ranap untuk mengingatkan mereka supaya jangan undi Umno di sana. Wartawan yang busuk hati patut di simbar taik kemuka dia.

Anonymous said...

BN masih yg terbaekkkkkk dari ladang.

Anonymous said...

LKS ni keparat.Babi racist.

pngndi bn said...

sms yg ditrima pru13 smlm


tawaran PR/PAS sekiranya menang putrajaya
1- Turunkan harga minyak.
2- Bantuan kebajikan masyarakat dipertingkatkan.
3- Bina rumah mampu milik.

mari berjuang.. said...

aku beli kueh..pg td'
sj je tanya abang akak undi apatu

selangor'''' lain plak jawabnye..

dia pangkah apa..

dia diam..lg dia kuar ...camni la.. paling teruk pun pas la...

aku tiba2 jd riang..ada jugak org pikir mcm aku....

kata kalu dap..itu dah kira jatuhkan bangsa sendiri...

lg mwremang twngkuk aku

aku agak la mmaksudnya dia akan pangkah BN...KALU TWRPAKSA DIA PANGGKAH PAS..

kita tahu mca tak la sekurang ajar LIM KIT SIANG

mari berjuang.. said...

aku beli kueh..pg td'
sj je tanya abang akak undi apatu

selangor'''' lain plak jawabnye..

dia pangkah apa..

dia diam..lg dia kuar ...camni la.. paling teruk pun pas la...

aku tiba2 jd riang..ada jugak org pikir mcm aku....

kata kalu dap..itu dah kira jatuhkan bangsa sendiri...

lg mwremang twngkuk aku

aku agak la mmaksudnya dia akan pangkah BN...KALU TWRPAKSA DIA PANGGKAH PAS..

kita tahu mca tak la sekurang ajar LIM KIT SIANG..cuba lah tgk dia bercakap kat gelang patah kat bangsa dia... racist tak

mari berjuang.. said...

aku beli kueh..pg td'
sj je tanya abang akak undi apatu

selangor'''' lain plak jawabnye..

dia pangkah apa..

dia diam..lg dia kuar ...camni la.. paling teruk pun pas la...

aku tiba2 jd riang..ada jugak org pikir mcm aku....

kata kalu dap..itu dah kira jatuhkan bangsa sendiri...

lg meremang twngkuk aku

aku agak la mmaksudnya dia akan pangkah BN...KALU TeRPAKSA DIA PANGGKAH PAS..

kita tahu mca tak la sekurang ajar LIM KIT SIANG

Anak Lenggong said...

INGATAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA YANG BAKAL MENGUNDI...
Sebelum mengundi pasikan fikir lah semasak masak nya sebelum mencoretkan kertas undi.
1. Pertama jangan undi lambang bulan. Jangan. Kerana apa? Kerana itu adalah lambang parti PAS. Iaitu parti angkutan sampah serta angguk sahaja...sebabnya:-
a. Calun PAS tidak hisap rokok, kata Nik Aziz. Tetapi banyak benda mereka hisap.
b. Disebabkan nak sangat kuasa PAS letak Cina, India dan Iban sebagai calun, agama itu tidak penting, malahan orang orang DAP pun akan pakai lambang bulan. Pemimpin DAP dah melarang non muslim mengundi PAS tapi para pemimpin PAS masih tak reti bahasa dengan mengatakan DAP bersetuju dengan negara islam.
c. Agama islam dah mereka buang, bukan itu sahaja nama allah mereka sanggop konsi dengan sikapir, malah mengiftiraf LBT dan murtad sehingakan nike ajis menjatuhkan hukum sembahyang orang UMNO tidak mendapat pahala..seolah-olah dia yyang layak menjatuhkan hukum.
d. PAS sangat bodoh dalam soal pengurusan ekonomi..Ilmu ekonomi mereka hanyalah tebang pokok dan gondol bukit, gadai tanah...punya la benak PAS sehinggakan terbinanya pasaraya di kota baru dikata mercu kelantan maju. sungguhnya menjadi sebagai imam surau dan masjid itu tidak mesti pandai mengurus ekonomi, apa lagi mengurus sebuah negeri.
e. Sudah 27 tahun PAS memerintah Kelantan. Masalah asas seperti air yang bersih untuk rakyat pun tidak mampu diuruskan. Apatah lagi isu-isu yang besar yang memerlukan pemerintah yang berwibawa untuk meneraju negara ke arah kesejahteraan dan kemakmuran.
f. PAS Kelantan telah gagal dalam urusan agama berdasarkan statistik penagih dadah paling banyak, pesakit AIDS paling ramai, masalah sosial seperti pelacuran berleluasa.
g. Dasar pembangunan nike ajis cuma kerap beroperasi memacakkan batu asas untuk projek yang tidak pernah mahu dilaksanakan. Rakyat Kelantan dibohongi KONONnya hebat pentadbiran Nik Aziz melalui jumlah batu asas bukan nya berlandaskan projek yang dilaksanakan dan siap.
Sebuah jambatan yang KONON nya mahu dibina 17 tahun dulu telah diletakkan batu asas untuk menipu rakyat Kelantan yang sampai sudah tak pun dibina. Kini Highway baru pula diletakkan batu asas sekadar nak “belawok”. Semua duit kutipan derma untuk highway itu lenyap bersama penipuan PAS Kelantan. baru-baru ini nike ajis berangan dengan projek Super Mega, projek keretapi laju yang menghubungkan Kelantan dan Pahang serta Stadium Baru Kelantan pun dipacak batu asas di Pasir Puteh…tetapi janji BN untuk membina jambatan di Manik Urai,walaupun tewas dalam PRK tetapi jambatan tu dah boleh digunakan.

h. Jikalau nike ajis mempunyai ilmu ekonomi maka sudah lama Lembah Sireh di siapkan, tetapi sampai sekarang hanya 1/5 siap. Jadi apa guna kita pangkah orang yang tidak tahu apa benda selain pecah tanah?. Tak guna langsung.
Nike ajis memimpin selama 23 tahun kerana kita semua di tipu hidup hidup. Bayangkan bagaimana keadaan kita sekiranya pengundian di jalankan dengan pengundian bersih, tanpa di tipu oleh para pengikut Nik Aziz?
Ingat lah jangan di tipu lagi. Di ibaratkan Pas berada dalam sebuah rumah jamban pecah dan penuh sampah sarap dan tahap limpahan tahi yang amat kritikal. Bau busuk nya ke seluruh penjuru tempat. Hancur kan Pas dan bakar rumah mereka agar kita hidup tanpa bau busuk dari kerenah yang di balakan Allah keatas parti mereka. Balasan tuhan itu amat nyata.

Anak Lenggong said...

INGATAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA YANG BAKAL MENGUNDI...
Sebelum mengundi pasikan fikir lah semasak masak nya sebelum mencoretkan kertas undi.
1. Pertama jangan undi lambang bulan. Jangan. Kerana apa? Kerana itu adalah lambang parti PAS. Iaitu parti angkutan sampah serta angguk sahaja...sebabnya:-
a. Calun PAS tidak hisap rokok, kata Nik Aziz. Tetapi banyak benda mereka hisap.
b. Disebabkan nak sangat kuasa PAS letak Cina, India dan Iban sebagai calun, agama itu tidak penting, malahan orang orang DAP pun akan pakai lambang bulan. Pemimpin DAP dah melarang non muslim mengundi PAS tapi para pemimpin PAS masih tak reti bahasa dengan mengatakan DAP bersetuju dengan negara islam.
c. Agama islam dah mereka buang, bukan itu sahaja nama allah mereka sanggop konsi dengan sikapir, malah mengiftiraf LBT dan murtad sehingakan nike ajis menjatuhkan hukum sembahyang orang UMNO tidak mendapat pahala..seolah-olah dia yyang layak menjatuhkan hukum.
d. PAS sangat bodoh dalam soal pengurusan ekonomi..Ilmu ekonomi mereka hanyalah tebang pokok dan gondol bukit, gadai tanah...punya la benak PAS sehinggakan terbinanya pasaraya di kota baru dikata mercu kelantan maju. sungguhnya menjadi sebagai imam surau dan masjid itu tidak mesti pandai mengurus ekonomi, apa lagi mengurus sebuah negeri.
e. Sudah 27 tahun PAS memerintah Kelantan. Masalah asas seperti air yang bersih untuk rakyat pun tidak mampu diuruskan. Apatah lagi isu-isu yang besar yang memerlukan pemerintah yang berwibawa untuk meneraju negara ke arah kesejahteraan dan kemakmuran.
f. PAS Kelantan telah gagal dalam urusan agama berdasarkan statistik penagih dadah paling banyak, pesakit AIDS paling ramai, masalah sosial seperti pelacuran berleluasa.
g. Dasar pembangunan nike ajis cuma kerap beroperasi memacakkan batu asas untuk projek yang tidak pernah mahu dilaksanakan. Rakyat Kelantan dibohongi KONONnya hebat pentadbiran Nik Aziz melalui jumlah batu asas bukan nya berlandaskan projek yang dilaksanakan dan siap.
Sebuah jambatan yang KONON nya mahu dibina 17 tahun dulu telah diletakkan batu asas untuk menipu rakyat Kelantan yang sampai sudah tak pun dibina. Kini Highway baru pula diletakkan batu asas sekadar nak “belawok”. Semua duit kutipan derma untuk highway itu lenyap bersama penipuan PAS Kelantan. baru-baru ini nike ajis berangan dengan projek Super Mega, projek keretapi laju yang menghubungkan Kelantan dan Pahang serta Stadium Baru Kelantan pun dipacak batu asas di Pasir Puteh…tetapi janji BN untuk membina jambatan di Manik Urai,walaupun tewas dalam PRK tetapi jambatan tu dah boleh digunakan.

h. Jikalau nike ajis mempunyai ilmu ekonomi maka sudah lama Lembah Sireh di siapkan, tetapi sampai sekarang hanya 1/5 siap. Jadi apa guna kita pangkah orang yang tidak tahu apa benda selain pecah tanah?. Tak guna langsung.
Nike ajis memimpin selama 23 tahun kerana kita semua di tipu hidup hidup. Bayangkan bagaimana keadaan kita sekiranya pengundian di jalankan dengan pengundian bersih, tanpa di tipu oleh para pengikut Nik Aziz?
Ingat lah jangan di tipu lagi. Di ibaratkan Pas berada dalam sebuah rumah jamban pecah dan penuh sampah sarap dan tahap limpahan tahi yang amat kritikal. Bau busuk nya ke seluruh penjuru tempat. Hancur kan Pas dan bakar rumah mereka agar kita hidup tanpa bau busuk dari kerenah yang di balakan Allah keatas parti mereka. Balasan tuhan itu amat nyata.

Tun Teja said...

Pagi tadi 04/05/2013 jam 4. 50 pagi, di Channel News Asia televisyen Singapura menyiarkan ½ jam rancangan politik PRU ke 13 Malaysia beberapa petikan dari koleksi mereka di ulangkan. Rancangan CNA yang di siarkan ini memberi tamparan hebat kepada BN seolah-olah mereka ini menghuni tanah Malaysia dan bersetongkol dengan pakatan ranap.

1. Husam Musa berkata dalam temu ramah dia mahu menggulingkan BN dan menawan Putrajaya untuk membantu masa’alah penjawat awam yang tinggal di daerah persekitaran. Lagi pun katanya Umno banyak makan rasuah, dari itu Husam bangsat penipu kata dia mahu hapuskan budaya ini.
Tapi bagaimana dengan korapsi dan skandal pemimpin PAShit seperti Mustapa Ali, N.Ajis, Nizar dan lain-lain pemimpin PAShit yang makan rasuah ?
Kenapa rasuah Husam Musa sendiri di sembunyikan CNA?
Bukan kah CNA membantu pembohongan PAShit Husam Musa ? Bangsat punya orang Melayu PAS. Pemimpin PAShit main politik kotor, tak ada rancangan manifesto yang canggih untuk membina Negara maju. Husam Musa pemimpin bangang, cuma sering tembak dengan cakap kosong sahaja.

2. Kemudian Ngor Kor Ming, dari Perak bercakap dengan wartawan CNA dia mahu membuat perubahan pembangunan rumah untuk penduduk dikawasan nya dan seluruh Perak jika DAPigs menang. Pemimpin samseng ini mahu ikut cara perumahan di Singapura seperti HDB. Cakap besar, kerana cara HDB Singapura di kuasa oleh pemimpin PAP yang menumpukan penduduk Cina mesti dua pertiga bagi tiap kawasan perumahan dan satu pertiga penduduk Melayu. Kesannya adalah sangat membahayakan:

• Penduduk Melayu walau macam mana pun pengundian Umno atau BN akan terjejas , kerana dua pertiga penduduk cina akan mengundi pakatan ranap bagi tiap-tiap pilihan raya.

• Semua penduduk Melayu yang satu pertiga di kawasan Ngor K M akan menderita mengalami budaya bakar kertas dan lilin untuk sembahyang mereka. Bau pembakaran kertas tiap-tiap hari akan di rasakan oleh penduduk Melayu, pagi dan malam. Penduduk Melayu tidak boleh membantah kerana penduduk cina sudah dua pertiga.

• Lagi satu apabila hari jenazah orang cina, buruk padahnya. Mereka membuat bising siang dan malam menyanyi mayat si mati dan pada hari ketiga jenazah, mereka mula mengetuk-ngetuk alat simbal mereka, membakar kertas dengan penuh asap di sekeliling. Mereka tidak peduli pencemaran udara dan pencemaran sekeliling. Hendak solat di rumah pun terganggu kerana waktu maghrib mereka akan dengan sukarela membuat bising, dengan radio pembesar suara karaoke.
Orang Melayu tidak boleh lagi menaikkan azan pada tiap lima waktu solat dari masjid. Ngor K M akan membasmikan azan seperti yang di buat di Singapura.

3. Jiran orang Melayu tidak sama seperti tinggal di kampong-kampung atau rumah teres biasa, kerana, mereka akan di ‘brainwashed’ supaya hidup bertimbang rasa dengan bangsa lain. Inilah penderitaan mental yang dialami oleh orang Melayu di Singapura, tidak seperti zaman kampong dahulu sebelum kawasan kampong di pecahkan oleh pembangun dan pelabur membina rumah pangsa dirancangkan oleh Lee Ikan Yu.

Tidak akan ada pembangun-pembangun bumi putera lagi yang akan menikmati sumber perindustrian pembangunan, kerana Ngor K M akan memberi tender kepada pembangun cina dari Singapura, seperti Capital Land, Surbana Corporation yang di beri tender oleh Lim Guan Eng di Pulau Pinang untuk membina kondominium yang mahal untuk pelabur dari Singapura.

Anda mesti buat keputusan yang bijak, bukan dengan keputusan mengikut kemarahan kepada Umno dan BN. Kerana anda akan mengalami penderitaan rakyat Melayu Singapura jika anda mengundi pakatan ranap seperti Lim Kit Sial, Lim Guan Eng, Ong Kian Ming, Ngor Kor Ming, Ngeh Hoo K, Mat Sabun dan semua pembangkang termasuk Aljuburi pengkhianat Negara nombor satu.

Anonymous said...

Babi haramjadah ni dalam Game Online pun dorang SPAM dengan kempen ubah.

WoT SEA

Babi ni guna nickname > Penny888

Anonymous said...

Tun Teja...
memang betul CNA selalu mecari buruk Malaysia dan akan diulang2 berbulan2. saya tinggal di JB dahulu meluat sangat lebih2 lagi ketika zaman Tun Dr Mahathir. mereka sangat tidak suka akan kemajuan kita, sering menunjukkan negara kita huru hara, demonstrasi yg nuar buat tu diulang2...mereka dengan muka tak malu bercerita seolah2 mereka benar, profesional dan berintegriti...sedangkan cerita buruk dari negara mereka tidak sesekali keluar tv. ia dibiayai oleh Yahudi laknatullah. kebebasan bersuara konon...di singapore tu, sape anti gov...tengok lah hidupnya merana macam mana... i hate singapork

Ghazali said...

Sebagai rakyat Johor yang tidak mengundi di Gelang Patah, tetapi berasal dari kawasan berhampiran, saya pasti Dinasour DAP tu akan kalah. Percayalah.... Masyarakat Cina di kawasan Gelang Patah sememangnya mahukan keamanan, keharmonian dan kestabilan negara. Lawan dari itu hanya diperlukan dan dimaukan oleh segelintir ahli masyarakat itu dan PASTI TIDAK AKAN MENJADI KENYATAAN.

Ghazali said...

Sebagai rakyat Johor yang tidak mengundi di Gelang Patah, tetapi berasal dari kawasan berhampiran, saya pasti Dinasour DAP tu akan kalah. Percayalah.... Masyarakat Cina di kawasan Gelang Patah sememangnya mahukan keamanan, keharmonian dan kestabilan negara. Lawan dari itu hanya diperlukan dan dimaukan oleh segelintir ahli masyarakat itu dan PASTI TIDAK AKAN MENJADI KENYATAAN.

Anonymous said...

Masyarakat Cina yang waras dan kelas pertengahan, mereka hanya mahukan keamanan dan kestabilan untuk mereka senang berniaga dan cari makan. Mereka bukan bodoh. Kita jangan pandang enteng pada mereka. Kalau huru-hara, tak senang nak berniaga. Nak cari makan pun payah. Bagi mereka survival kehidupan itu yang paling penting :)

Tun Teja said...

Mari kita bantai penganalisa politik Malaysia yang duduk di Singapura James Chin, seorang pensyarah di ISEAS. Petualang cina ini meyakinkan pengundi DAP dari Singapura, terutama yang bekerja di Singapura.

1. Empat hari yang lalu dalam televisyen Singapura Channel News Asia perbualannya mengatakan pembangkang akan menang besar kerana walau pun kerajaan menggunakan media mereka untuk menyebarkan berita parti BN, pembangkang memang sudah lebih banyak cabang media daripada media BN merebakkan pengetahuan tentang perjuangan DAP untuk menggulingkan kerajaan BN yang sudah memerintah terlalu lama selama 56 tahun.

2. Kata si beruk cina gampang ini BN tidak akan dapat pengundi bandar terutama n pengundi baru. Dia terang-terang memberi berita palsu, pembohongan sama seperti Carolyn (bo) Hong dari akhbar Singapore Straits Times.

3. Manusia yang berkepala syaitan makan daging khinzir ini memang bangsa tak harus, dibuat baik dan berjasa kepadanya. Hidup dan dilahirkan di tanah orang Melayu, tinggalkan taik dan kencingnya semasa kecil di tanah Malaysia sehingga dia mendapat pendidikan dan makan dollar Singapura.

4. Lepas itu dia mencucuk dan menghasut dengan semangat perkauman kepada semua kaum cina membencikan Umno yang memerintah sekarang. Bangsa siapa yang kaya jadi billionaire? Bukankah bangsa mereka? Cuma seorang Melayu sahaja yang terkaya di antara 10 rakyat terkaya di Malaysia bangsa cina dan India.

Anonymous said...

Gelang Patah telah menunjukkan wajah sebenar Cina di Malaysia.Sewajarnya NGO Bumiputra harus berusaha untuk memajukan ekonomi Bumiputra kerana yang tinggal sedikit kuasa politik dan kuasa membeli. Bumiputera Melayu mesti ada sikap memajukan Melayu dan langkah terbaik kurangkan interaksi ekonomi dengan kaum Cina dan ini akan mengajar Cina kekuatan kuasa beli kaum Bumiputera.Sistem pendidikan harus dirombak secara drastikdan SMJKC tidak harus dibiarkan tanpa pemantauan kerana output dari SMJKC semakin kurang nilai toleransi dan semakin tebal cauvinisnya. Melayu perlu bersatu (Pas + Umno dan cari titik persmaan bukan bertelagah perbezaan). Gunakan 5 tahun ini mantapkan ekonomi Melayu dan usahawan berjaya berkongsi peluang sesama Melayu.Melayu perlu bersatu seperti yang diperlihatkan sokongan padu yang diterima oleh Teresa Kok.....