Saturday, May 25, 2013

TAHNIAH PAS..ANDA AKHIRNYA FAHAM ISLAM DAN MELAYU ITU PERLU DIPERTAHANKAN DARI DIPERSIALKAN PAKATAN.


32 comments:

Anonymous said...

Pas sebenarnya ok.yg buat dia x ok adalah dapig n pkr.pas perlu bersatu dgn UMNO.

Anonymous said...

bila dh join DAP dan PKR...PAS jd merapu :(

Anonymous said...

Kasihan PAS.... selalu kena buli dalam pakatan

Dyll said...

Semuga dgn ketiadaan kuasa Nik Aziz, PAS akan jadi ok. Masaalah dendam kesumat Nik Aziz lah yg menjadikan PAS sebuah parti yg hancussss dan bermusuhan sesama Islam (UMNO).

Anonymous said...

Itu lah masalah pas ni...
Pas masih ada sbb kkbykannya org kelantan yg suka suki mngaku n mempersenangkan title ulamak pada seseorang n cina dok sokong masa pru lepas je...
Kalau x,lingkup juga....

Anonymous said...

UMNO ada masa 5 tahun lagi...Lepas PRU14 belum tentu BN berkuasa..

So...5 tahun ni JANGAN TAKUT BERTINDAK !!! HAPUSKAN SEMUA GERAKKAN DEMO JALANAN!!

HAPUSKAN DAN TANGKAP SEMUA RED BEAN PIGGY !!!

gen2felda

Anonymous said...

5 TAHUN NI SEMUA KOMPONEN BN SILA BUAT GERAKKAN KONSISTEN DAFTAR PENGUNDI BARU !!

JANGAN TIDOR !!

gen2felda

Anonymous said...


Saya suka Umno sebab bila parti sebelah sana buat apa yang baik Umno akan kata baik. Tapi kalau Pas walau Umno buat baik sebaik mana sekalipun dia tetap kata tak baik dan tetap bangkang dan kutuk...

Anonymous said...

PAS tak konsisten dengan pegangan dan prinsip mereka. Adakala rasional dan adakala merapu. Itu sebab saya lebih yakin dengan UMNO.Mudah-mudahan PAS akan menjadi lebih baik dengan ketiadaan Nik Aziz dan Husam Musa.

jack said...

Husam dh kena sawan Anwar....Sawan Gila Putrajaya!!!!!

Anonymous said...

Yang sebenarnya PAS ni mabok kepayang dgn DAP, semuanya nampak indah dan dituruti demi cinta. Aduhai PAS putuskanlah percintaanmu dengan DAP kerana Ibu pertiwi tidak merestuimu lagipun amoi tu tak nak memeluk Islam engkau tak boleh memperisterikannya...kembalilah ke pangkuan keluarga kerana saudaramu sedang menantimu.....

Anonymous said...

PAS ni Jinggo yg bererti Pintar tetapi Bodoh.

Anonymous said...

Nasi dah jadi bubur. Pas dah terlanjur sebab hina umno habis2an. Sanggup nak ludah muka umno lagi kalau nak datang mintak berdamai.

Kini pas bagaikan hampas yang dah dihisap kering oleh dapig dan peliwat bersiri. Pelacur pun dapat bayaran mewah tapi pas kena kongkek free aje.

Bubarkan aje parti songsang pas dan org2 melayu pas patut bertaubat nasuhah dulu baru masuk umno.

Anonymous said...

PAS sbnrnya ok ...sbb sesesat mana mrk pon, mrk masih bertuhankn Allah yg satu spt kite ...cuma selagi ada si tua pendendam yg berhati busuk dan ANWARINAS selagi itula PAS n UMNO xkan dpt bekrjasama...

Anonymous said...

nik aziz betul ke dia nak berenti


tgk dia pilih mamat yg pakai songkok ganti,mb

yg pakai kupiahkan ramai..

kenapa yee

Anonymous said...

PAS Pintar Apa Sangat? PAS Parti Angin Selalu adalah....nak kata pandai kena main dgn DAPigs PKRabak. Nak kata bodoh lebih bodoh dari yg tersangat Bodoh Bebal Baral Bongok.

Ni bukan kata aku hanya yg terserlah kelihatan dari PAS tu sendiri.

Wa cau dulu...

Anonymous said...

PAS janganlah terhasut lagi dengan tipu durjana parti yang ditaja penjajah Barat-Zionis, PKR/DAP. Kalau Melayu dan Bumputera lain terus tunduk kepada DAP/PKR pengkhianat, dan pengkhianat dalam BN sendiri yang mahu sekarang hapuskan UMNO, kononnya mereka nak 1Bangsa (bukan 1Malaysia –yang masih mengekalkan pelbagai hak, warisan, identiti dan bangsa Melayu dan Bumiputera lain serta Islam, melalui UMNO dan parti Bumiputera lain), Malaysia kemungkinan akan menjadi satu lagi Singapura/Israel! Rejim-rejim ini yang di bawah penaja penjajah Barat-Zionis ini amat mendiskriminasi hak, identiti, warisan berzaman dan agama bangsa Bumiputera Melayu Islam Singapura dan Bumiputera Islam Palestin [Zionis laknat sangat kejam dan ganas pada Bumiputera Islam Palestin – sekarang dia hantar pengganas dia dan sekutu Baratnya, terutamanya dari CIA-US/MI5-UK/Peranchis/German/NATO dari Barat, kat Syria (selepas Iraq dan Libya), bunuh habis orang Islam, yang Kristian mereka sibuk hantar kat Eropah terutamanya ke Jerman, yang majoriti benci Islam]! Dan bayangkanlah, kemungkinan Melayu Singapura menjadi PM Singapura – jangan haraplah! Dan saya mengesyaki, kekalahan MCA dan Gerakan sebenarnya juga dirancang dengan teliti dan begitu halus, termasuk dari dalang dua muka pengkhianat dalam BN tersebut, dengan bantuan the Star, untuk menghasut para cerdik pandai termasuk golongan professional Melayu dan Bumiputera lain yang muda.

Baiklah PAS bersatu dengan UMNO, demi menyelamatkan tamadun Melayu dan Bumiputera lain dan Islam di bumi tercinta merdeka kita ini, termasuk mendoakan bekas MB Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak sihat kembali, dan dia dan keluarga dibela oleh PAS dan UMNO, sebagai bekas pemimpin Melayu/Islam yang berjasa, walau berlainan doktrin. Janganlah umat Islam ditelagahkan sesama sendiri, oleh sekutu PKR/DAP tajaan Barat-Zionis kerana mereka nak menjatuhkan tamadun Melayu dan Bumiputera lain, serta Islam, supaya mereka dapat menjajah negara tercinta berkat warisan dan korban berzaman (sebelum dijajah British) nenek moyang Melayu/Islam dan Bumiputera lain.

Makcik Tempurung.

Anonymous said...

PAS kena kongkek free ngan DAPigs dn PKRabak...!!!! Amek kau.....!!!!

hangkedee said...

Pas. Parti Barua Dapig pakar tidur atas jalan dan pengang bendeler.low class parti yang hanya layak basuh punggong lge.No exco for pas pis pussy do Penang.Masih tersorong pipi lagi ke Pas moron.

Anonymous said...

PAS tak faham New World Order...dunia mereka ialah disekitar UMNO,kerajaan zalim(ISA dah takde..), tak laksana hudud (tapi menolak qarinah/asas pembuktian jika tidak sabit hudud ttp dibawah takzir, kes murtad DUMC(dibawah hudud), menentang Ulul Amri(bawah hudud) spt. blackout 505) itu dia tak kisah.

Jentera saraf kuat tetapi strategis out..!! experties tahap prof. nuklear pun dia tolak.

PAS got nothing to offer...

jijan mali said...


Biduk berlalu, kiambang bertaut.

Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu ISLAM, MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi ISLAM, MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa ISLAM, MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

Produk Bumiputra, Melayu & Melayu seperti berikut:

1.Roti Gardenia (Syed Mokhtar Bukhary)
2.Bihun Jati Bernas (Syed Mokhtar Bukhary)
3.Minyak Masak Tiara (FELDA)
4.Minyak Masak Saji (FELDA)
5.Susu Manis Pekat Saji (FELDA)
6.Susu Manis Cair Saji (FELDA)
7.Magge Sajimee Saji (FELDA)
8Mayonis SajiMayo Saji (FELDA)
9.Marjerin Pelangi (FELDA)
10.Sos Cili Pelangi (FELDA)
11.Sos Tomato Pelangi (FELDA)
12.Jem Peanut SunBear (FELDA)
13.Sardin Agromas
14.Sardin Pertima
15.Kopi Hang Tuah
16.Bihun Sufi
17.Mi Kuning Sufi
18.Kuey Teow Sufi
19.Garam Sufi
20.Sos Lada Hitam Sufi
21.Sos Cili/Tomato Sufi
22.Kicap Masin/Manis Sufi
23.Tepung Goreng Sufi
24.Minyak Masak Sufi
25.Telur Cap Sufi
26.Ubat gigi Najwa
27.Ubat gigi Halagel
28.Garam Halagel
29.Tepung gandum Cap Bidara
30.Tepung gandum Faiza
31.Jus minuman Safina
32.Syampoo D'herbs
33.Mydin
34.MyMart (kedai keluaran Mydin)
35.Bihun Kampung

Anonymous said...

Dia tak dapat perkenan Tuanku Sultan...itu yg nak meludah je tu...

Anonymous said...

KALAU BERTINDAK DENGAN TEGAS, RAKYAT AKAN RESPECT. INSYAALAH RAKYAT AKAN SOKONG DAN MENYOKONG UMNO DAN BARISAN NASIONAL PADA PRU KE 14

Anonymous said...

Sokong.....

Anonymous said...

ahli politik bn rata-ratanya lebih rasiona berbanding pakatan. di dalam pakatan mereka terlalu byk menipu untuk meraih undi.

Anonymous said...

Dulu Nik Aziz ada minta bincg dgn Muhyidin empat mata..tetapi senyap saja....Dulu Pak Lah pernah berusaha jumpa Hadi dn Nasha..Nik Aziz marah pd mulanya tetapi lps tu dia ok saja org Umno pakat guling Pak Lah...baru ni Ketua Dewan Ulama Haron Taib kata nak tunggu pemimpin Umno bersuara dulu wlpn Nik Aziz nak ludah...kenapa Umno cakap shj tetapi tak berusaha....elok kita buat demontrasi secara besar besaran desak Umno - Pas bersatu.

Anonymous said...

Kalau PAS join UMNO, PAS jadi hamba abdi, kuli batak, gila babi, bodoh sombong

Anonymous said...

Semenjak PAS join PR bertambah ramai penyokong. Pernah 1 ketika PAS dpt memerintah 3 negeri

Anonymous said...

Budak sekolah ko berani le tangkap.... Cuba le tangkap nuar klu berani..

Anonymous said...

Bodoh nyer komen.... Sebelum nuar terlibat dlm politik lagi pas ngan umno dah x bersatu

Anonymous said...

Apa kate kalau aku kata yg aku penah kongkek mak kau..

Anonymous said...

Yer ker...? Dah ko sokong bn memang le ko kata bn baik