Saturday, June 1, 2013

FOTO GURU CINABENG TONGSAN RASIS..POH KI TAI !


cinabeng punya cinabeng
INI CINABENG PANGGIL MELAYU BABI..
BABI PUNYA CINABENG..

ingat ni malaysia kepala bapak ko punya ke
sampai ko berani kata melayu macam-macam..
hantar cinabeng ni balik dongshan (tongsan) ngajar la..
KLIK SINI


41 comments:

SAMBAL BELACAN said...

IKATKAN BIJIK K******T DIA DGN TALI RAPIAH PASTU TENYEH DGN CILI AKAR...KI TAI BETUL2.....

Anonymous said...

Memang pelaq anak haram cinabeng rasis babi ni.... Bubuh penendang tepat betoi. Muka baru dia sedaq kot yg dia la nI senang berpijak di bumi tanah melayu ni.. Apa pun BCL dan ABC diutamakan....

Anonymous said...

Kalau aku nak beli Cina punya pun kau peduli apa...!!!

Anonymous said...

tak nak beli ko punya pasal..ko boleh pegi mmpus tp jgn nk menyemak kt sini dgn bau piggy babi kau!

Anonymous said...

mula2 melayuraya nama m'sia tapi demi kepentingan kaum cina haramjadah, pemimpin2 melayu tukar jdi m'sia; begitu juga dgn keistimewaan2 lain yg bnyk kalau sebut; menjadikan bangsa haramjadah ini paling istimewa duduk dim'sia dari bangsa yg paling miskin masa duduk diperkampungan mereka ditanah besar cina;setelah najib memberi banyak peluang, yg sama atau lebih dari melayu/bumi, mereka tinggalkan najib; bkn itu saja mereka berjaya menyusup dlm umno membawa babi2 dlm umno memboikot president nya sendiri: nasib baik ada sabah dan s'wak, kalau tidak njib telah menjadi ketua pembangkang

Anonymous said...

mulai hari ini insaflah melayu supaya bersatu lupakan kedegilan keangguhan dlm diri kita yg banyak merugikan islam, melyu/bumi dari menguntungkan; pas dan umno kalau diganding akan menjadi gabungan melayu/islam yang terkuat dim'sia ditambah pula dengan parti2 bumi disabah dan s'wak; kita tidak perlu cina lgi

Rahmat Alim said...

Ada gelang, gelang patah, ada katil hantar kat bukit, ini semua contoh kebencian mengatasi segalanya. Sebab musababnya, dah terlalu lama kaum ini "dibela" dan ramai kalangan orang kita "disuap" sampai muntah. Kemuncaknya percubaan dikatakan akan berjaya "inikalilah" telah merungkai segalanya. Orang kampung dan simpanan tetap menyelamat En. Jib. Langkah yang perlu diterjemahkan terpulang kepada En. Jib, Jangan sampai orang kampung merajuk dan simpanan tetap tergadai di PRU14. Sentiasa doakan Kak Ros supaya menjaga aurat demi Allah.

Anonymous said...

Ingat tak kes seorang pengetua Melayu di Kulai Jaya yg suruh pelajarnya yang berbangsa cina "balik cina la" dek kerana kurang ajarnya pelajar itu melawan guru. Akibatnya pengetua ini ditukarkan, Kementerian pelajaran perlu bertindak kpd guru cinabeng SMKGP ini. Pecat atau tukarkn dia ke pulau @ tindakan lain yg munasabah. MCA jangan campur tangan. Nanti jadi macam kes namawee....potong saga lak

Anonymous said...

TOK JIB TAK BOLEH BUAT APA YANG KITA HARAPKAN,SEBAB TOK JIB KENA JAGA KEAMANAN NEGARA, KITA YANG MELALAK NI PATUT BUAT SESUATU, KLAU NOK BUAT BCL KE ABC KE KENA BUAT SUNGGUH SUNGGUH, KITA KUAT KALAU KITA BERSATU, PAS PATUT DI OVERHAUL, PKR PATUT DI TUMBANG DAN DI HANCURKAN...BOSS PKR PATUT DIBUANG JAUH JAUH ...DIA PUNCA SEGALA GALA NYA.

Anonymous said...

suatu hari ah jib jumpa dong zhuang. maka berlakulah perbualan.
dong zhuang : si u ah jib (dalam hati mampu u ah jib).
ah jib : see you to. you are so marvelous ... I like you. I love you. You are so kind.
dan dengan penuh teruja dan kasih sayang yang amat dipeluknya dong zhuang. sambil berulang-ulang berkata : "I love you ..."
sambil tersenyum gembira ah jib memandang muka dong zhuang. dan dong zhuang memandang ah jib dan membalas dengan senyum sinis dan mencebik dengan sekilas.
melihat senyuman dong zhuang itu ah jib merasa cukup gembira dan bangga. merasa seakan dunia dia yang punya. tidak ternampak pun cebikan dari dong zhuang. betapa gembiranya dia. dan dengan penuh ceria dia mengambil wang sejumlah RM 10,000.00 yang dibawanya dari rumah dan dengan penuh gembira diberinya ke pada dong zhuang. Duit itulah satu-satunya yang dia ada dan tiada berbaki lagi.
Ah jib bertanyanya kepada dong zhuang, "cukup tak ... er I yakin you tak cukup ... tak apa ..."
Ah Jib memandang kepada mamat disebelahnya dan berkata, "Mat RM berapa you ada".
Sahut Mamat, "kejap saya cuba tengok dalam dompet saya"
Mamat pun mengeluarkan dompet dari poket seluarnya. Setelah mengeluarkan semua wang dalam dompetnya termasuk duit syiling, duit lama zaman maharaja melaka ... dan mengira-ngira maka dapatlah jumlah semuanya RM 1,000.00. Mamat pun memberitahu Ah Jib jumlah wang yang dia ada.
Dengan pantas Ah Jib berkata, "Er ... itu tak cukup Mat ... apa lagi yang kita ada ..."
Ah Jib memandang keliling, dan dia ternampak sebuah kereta wak segan buruk yang dinaikinya tadi bersama Mamat.
"Hah itu pun dia ...", kata Ah Jib.
Dengan tersenyum gembira Ah Jib berkata kepada Dong Zuang, "Hem ... nih saya tambah RM 1,000.00 dan kereta ini hadiah persahabatan saya kepada kamu Dong Zuang.
Dong Zuang hanya tersenyum sinis memandang Ah Jib. Gembira tak terkata Ah Jib melihat senyuman Dong Zuang hatinya berdetuk-detap.
Ah Jib kemudiannya berpaling kepada Mamat, dan berkata, "Mat perjalanan kita masih jauh ... jom kita pergi ... "
Kemudiannya Ah Jib memandang mesra kepada Dong Zuang dan berkata, "Terima kasih kerana sudi menerima pemberian saya"
Ah Jib kemudiannya berkata kepada Mamat, "Hah Mat apa kita tunggu lagi jomlah"
Mamat pun berkata, "Kita mahu meneruskan perjalanan ini dengan apa, semua wang kita dah beri kepada dong zuang, kereta kita pun dah kita beri kepada dong zuang, yang kita tinggal hanya kudrat empat kerat dan kaki yang dah tak larat dan kita perlu wang untuk isi minyak dan untuk isi perut."
Ah Jib pun berkata kepada Mamat, "Ah ... itu small matter sahaja ... dong zuang kang ada kita buleh minta tolong dia"
Ah Jib pun memandang kepada dong zuang dan berkata, "tentu kamu buleh tolong saya ... kerana kamu saya kenal sebagai orang yang amat baik."
Dong zuang pun berkata, "Saya buleh tolong kamu ... tetapi jika wang yang kamu minta ... kamu kenalah bayar balik dan bunga untuk pinjaman tu saya tetapkan sebanyak 10% ... kereta yang saya ada tu saya buleh bagi sewa ... murah sahaja ... RM 100.00 sehari."
sambil menunjukkan kepada kereta Wak Segan yang baru diberi oleh Ah Jib tadi dan sambil mengambil wang yang baru dihulur oleh Ah Jib sebentar tadi.
Mat terkesima memandang Dong Zuang ....
Tetapi ah jib gor terus menerpa Dong Zuang dan memeluknya dengan penuh kasih-sayang dan berpaling kepada mat sambil berkata, "Mat inilah manusia yang bijaksana ... dia telah menggunakan modal yang kita berikan dengan penuh berkesan ... walaupun seinci kita tidak bergerak dari tempat perbincangan dan pertemuan ini dia telah membuat untung sebanyak 10% dan keuntungan harian ialah RM 100.00 terima kasih Dong Zuang ... terima kasih ... tuan telah memberi ilmu yang amat bernilai kepada hamba ... sekiranya ada lagi harta benda milik hamba ... akan hamba serahkan kepada tuan ... kerana tuan amat bijaksana orangnya ..."

KL BOYZ Channel said...

Salam GAP..mohon dilink blog hamba..
http://klboyzwangsa.blogspot.com/

Anonymous said...

Assalamualaikum...jd aper tindakkan guru besar skol tu n aper tindakkan mkementerian pelajaran...laporan polis ader dah....yg penting tindakkan n kejasama seme....

Anonymous said...

kalau tengok gambar, cinabeng ni tengah menyanyi lagu Kami Guru Malaysia agaknya. D sekolah yg ramai cikgu dan pelajar melayu pun cinabeng ni x sayang mulut. Apalagi kalau cinabeng ni mengajar skolah yg majoriti pelajar bukan melayu, cth convent, sjkc dsb. Agaknya bertambah rasislah cinabeng ni. D luar sana sebenarnya ramai lagi guru cinabeng mcm dia ni yg anti malay

Anonymous said...

Kalau ada rakan rakan atau saudara mara baru keluar kedai cina bagi tahu dia lain kali jangan masok kedai cina lagi , kedai cina itu pilihan terakhir , cari kedai melayu dulu , bulan puasa dan nak raya ni , sebarkan kepada semua orang melayu !

Anonymous said...

Kat pekan ni banyak sangat melayu urban, bertudung labuh menjamu selera bersama-sama kawan-kawan mata sepet kat kedai bapa kaya, guru agaknya, cakaplah berbuih ABC, BCL, MF, slogannya ABU setelah inikalilah gagal.... guru garu, murid haru

Anonymous said...

Nama sebenar cina beng
POH KIM THYE daughter of POH KEE MAK

Anonymous said...

MELAYU GELANG PATAH !!!

CIKGU CINA BABI LOVER NI DAH PANGGIL KORANG MELAYU BABI!!!

ADA AKU PERLU AJAR KORANG APA NAK BUAT??

gen2felda

Anonymous said...

cikgu cina ni panggil melayu babi..

kalau kitaorang lepas ni panggil diorang 'CINABI' ..agak2 diorang bersyukur tak?

gen2felda

hangkedee said...

Hoi barua Dapig balik tongsan la

Nok said...

sbb apa cina naik tocang???sbb Najib dan kerismudin tak ada telur...najib dah kena nasi kangkang rosmah....nak bilang sepuluh pun tak boleh...kerismiddin lahir pun tak cukup bulan, kalau mamat ni jadi PM habis lah tergadai...kerismudin ni keturunan kedi, sbb itu penakut...org Sembrong tak tahu nak pilih pemimpin...mamat kedi ni jugak yg depa pilihhh...

Nok said...

kalau x ada rakyat Sabah serawak memang dah bungkos BN...aku nak tanya GAP,kenapa BN tak bolih dapat 2/3 di perlimin??terima lah kenyatan bahawa Najib membiarkan dirinya di kontrol .oleh Rosmah,terlalu lemah dan menganggap satu malaysia tu bolih menarik undi cinabeng???silap silap memang najib bebal...najib kena turun tahta bagi pemimpin lain ambil alih...ditambah kerismuddin keturunan kedi, mesti singkirkan dari perlimin......aku harap GAP noted kat mana2...demi kebaikan UMNO dan khasnya BN...kalau tak tukar Najib dan kerismuddin PRU14 nanti BN akan tumbang.....ada ke Kerismuddin di lantik menteri pertahanan????

Perihatin said...

PDRM, the Kementerian Pelajaran and the Court better do something about this before the Malays at Gelang Patah take matters into their own hands.

Anonymous said...

Najib tidak boleh dapat 2/3 mjoriti Parlimen sebab orang cina bersatu sementara orang Melayu berpecah belah sesama sendiri. Semudah ABC wahai kawan.

Anonymous said...

Ya semudah ABC. Anda tak perlu ada otak macam rocket scientist untuk memahaminya dan anda tidak payah terpengaruh menjadi ahli Red Bean Army untuk memutarbelitkannya.

Anonymous said...

Kalau Cikgu Melayu (tengok kes-kes polis) layan macam tu kat orang Cina atau India, mungkin datang sampai 10 si loyar-loyar buruk PKR/DAP nak membela si mangsa ‘perkauman’, dan kemudian kemungkinan besar DAP si Kit-SIAL buat demo huru-hara depan sekolah dan Kem. Pendidikan! Saya ingat masa saya sekolah rendah dan menengah rendah - asyik kena pukul dan dibuli Cikgu-cikgu Cina; masa tu manalah kita tahu mengadu pasal hak kita, apalagi kalau pendiam! Nasib baik dapat ke sekolah asrama Bumiputera lepas itu - kalau tidak mungkin berhenti sekolah! Kem Pendidikan harus siasat balik apa sebab anak-anak Melayu dan Bumiputera lain berhenti sekolah, terlibat dadah dan macam-macam lagi – mungkin dapat cikgu samseng macam si Cina rasis DAP ini!

Anak Melayu sekarang pun jangan lagi biar perkara macam ni terlepas begitu saja - pergi cari peguam-peguam UMNO; PERKASA atau PPIM untuk lawan kes ini habis-habisan (tapi mungkin majistret PKR pula - habislah kita punya undang-undang!). Baik UMNO dan PERKASA tamping biasiswa untuk keluarkan seramai mungkin peguam-peguam setia pada bangsa dan agama kita, kalau tidak habislah si loya-loya dan majistret DAP/PKR tawan ssitem kehakiman dan undang-undang tanahair pusaka nenek moyang berzaman kita!

Tolonglah KDN selesaikan hal ini. Ini berkaitan juga dengan hal menjaga keamanan sesama kaum - biar si RASIS DAP/PKR di ajar menghormati balik hak Melayu dan Bumiputera lain pusaka berzaman nenek moyang Melayu dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah British lagi! Dah geram betul dengan SAMSENG-SAMSENG RASIS DAP si Kit-SIAL/PKR ini yang semakin GANAS kebencian mereka!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

PEMBETULAN: Baik UMNO dan PERKASA tampung biasiswa untuk keluarkan seramai mungkin peguam-peguam dan majistret-majistert yang setia pada UMNO/PERKASA, bangsa dan agama kita, kalau tidak habislah si loya-loya dan majistret DAP/PKR tawan sistem kehakiman dan undang-undang tanahair pusaka nenek moyang berzaman kita!

MAKCIK Tempurung.

Anonymous said...

PEMBETULAN: Baik UMNO dan PERKASA tampung biasiswa untuk keluarkan seramai mungkin peguam-peguam yang setia pada UMNO/PERKASA, bangsa dan agama kita, kalau tidak habislah si loya-loya dan majistret DAP/PKR tawan sistem kehakiman dan undang-undang tanahair pusaka nenek moyang berzaman kita!

MAKCIK Tempurung.

yg prihatin... said...

Cina dah bangkit dan makin biadap!! Dah berani secara terang mnghina kaum melayu! Dah x segan silu memaki hamun melayu! Dah mmperlekehksn melayu secara trbuka!.... padal apa?? Pasal melayu sndiri dah bagi jln..., pasal org melayu sndiri yg jsdi pengkhianat pd bansa sndiri.... dan yg penting psal puak rasis dan cauvinis sndiri yg jadi lebih dominan di sbbkan melayu yg berpecah belah!!.... klu masih ada lagi kaum melayu yg masih sygkan bangsa, tanah air dan agama, mari lah kita rapatkan saf, bina ukhwah yg mantap berjuang demi pmpertahankan bangsa kita dan negara yg trcinta dari di cebori olih puak2 cauvinis yg biadap dan cuba utk memiliki apa yg kita ada.... jgn jadi melayu yg menentang! Jadilah melayu yg prihatin dan pembela! Klu kita kukuh, nescaya mereka gagal.... mari lakukannya sblom trgadai smua!....

Anonymous said...

laa nama pun dah Taik,Puk Kee patutlah sial

melayu bodo 2x5 said...

1. Melayu memang bodoh sebab menghina sultannya sendiri padahal sultan itu payung kepada umat melayu dan islam.

2. Melayu memang bodoh sebab memilih speaker dewan undangan yang mulia dari cina kristian-zionist baru berumur 34 tahun, sedangkan adun muslim lebih ramai dan mewakili ramai muslim.

3. Melayu memang bodoh sebab beria2 nakkan cina mewakili dalam parlimen sedangkan cina rasis tak sudi nak campur. Melayu memang hidung tak mancung pipi tersorong2.

4. Melayu memang bodoh sebab majoritinya ramai yang terpilih mewakili rakyat tapi nak jugak kaum cina yang minoriti untuk memerintah bersama.

5. Melayu memang bodoh sebab masih nak mengambil cina jadi tim.menteri pelajaran sedangkan cina2 rasis cuma minat bahasa dan budaya cina sahaja. Bahasa dan budaya kebangsaan melayu yg menjadi tunggak rakyat dipinggirkan.

6. Melayu memang bodoh sebab hanya tentera melayu yang berkorban nyawa dan masa untuk negara sementara cina2 hanya mengaut keuntungan dari keamanan untuk menjadi kaya raya.

7. Melayu memang bodoh apabila polis yg kebanyakannya melayu berkorban nyawa untuk keamanan dan kesejahteraan semua tapi lebih sudu dari kuah apabila mengutuk polis demi kepentingan segelintir ahli politik bangsat dari dap dan pkr. Lebih memalukan bila jenayah kena pada batang hidung sendiri baru nak mencari polis.

8. Melayu memang bodoh kerana asyik melaung cina rasis tapi lubuk jentik2 rasis dibiarkan subur di sekolah perkauman cina dan tamil.

9. Melayu memang bodoh bila ada melayu bodoh ambil rasuah ditangkap dan bukti belum ada cepat dihina. Cina yang memberi rasuah tak pulak ditangkap dan dicerca.

10. Melayu memang bodoh bila media cina kutuk melayu dibiarkan walaupun telah tahu angkara itu. Apabila media melayu seperti utusan membangkitkan kepincangan cina, cepat melatah dan kata media melayu rasis.

11. Melayu memang bodoh bila kerajaan bagi lesen besar seperti airasia kpd melayu tapi dijual kat bangsa lain utk makan atas angin. Melayu hanya tunjuk muka jadi pengerusi supaya rakyat tertipu. Suatu ketika lubuk judi genting highland pun melayu jadi pengerusi.

12. Melayu memang bodoh bila kontrak2 pembinaan dibeti kpd melayu tapi 95% keuntungan semua disapu bersih oleh pembekal dan pekerja cina dan bangla.

13. Melayu memang bodoh apabila terima gaji kecil dipejabat yang sama berbanding dengan cina2 yg sama kelayakan.

14. Melayu memang bodoh apabila menjual produk2 cina sedangkan produk2 melayu muslim lebih bersih dan halal.

16. Melayu memang bodoh apabila buat bisnes atau projek ikut peraturan dan undang2 yg menyusahkan tapi cina tak ikut peraturan dan undang2 itu jadi kaya raya sekelip mata.

17. Melayu memang bodoh suka jadi drebar dan kuli cina sedangkan mereka boleh pandu teksi atau buka warung sendiri.

18. Melayu memang bodoh apabila terpukau dengan iklan2 cina rasis seperti ali cafe tapi tak hayati mesej melayu bodoh dan suka tidur dalam iklan itu.

19. Melayu memang bodoh suka menyusu kera di hutan anak di rumah mati kelaparan.

...... bersambung lagi nanti, sehinggalah melayu jadi pandai atau kucing mula bertanduk.


Anonymous said...

Kita tunggu dan lihat kesudahan kes ini. Guru melayu telah di kenakan tindakan dulu....Kalau tiada tindakan, Mahyudin perlu letak jawatan!

Anonymous said...

Beginilah WAJAH dan HATI orang Cina yang sebenarnya!!!!!!!!Selama ini konon Nampak muhibah, baik dan diam saja...sebab? Masa tu Melayu BERSATU. Tup Tup Anwar Ibrahim Hantu Puaka beri peluang pada mereka...Melayu porak peranda...Apa lagi..mana mereka nak lepaskan PELUANG KEEMASAN..Nah sekarang AMbik Kau...Keluar isi hati dan isi perut mereka sebenarnya. Selama ini diPENDAM dalam hati sahaja segala kebencian, dah tak tahan lagi...Tentera Kacang Merah banyak agen2 di pelusuk Tanah air. Sementara Anwar Ibrahim Puaka No Wahid mengelilingi Tanah Air dia sendiri yang dia burukkan satu dunia, menghasut, melaga2kan sesame Melayu membenci UMNO..HAH!!! Tunggu Apa lagi? Maka terluahlah....Melayu Babi. Kalau boleh mereka nak panggang...

Anonymous said...

Cikgu ni tsk layak dok kat tanah melayu.can someobe send her away pls...

Anonymous said...

Nak ambik tindakan amende ? kat PPD PPN pun berlambak lambak Penganut Pas PKR..!!

aripph said...

lu ma puki...lu ma ci bai....kurang ajarnya cina kapiak niii....ingat senang nak ambil tanah melayu ni dari orang melayu....kami sanggup mati!!!

Anonymous said...

Cina ni bastard. Lucut jawatan dia. Suruh dia balik tongsan saja. Cina x sedar diri menumpang tanah melayu lepas tu nak tunjuk kurang ajar.

Anonymous said...

Saya sangat setuju, kerana ramai guru melayu tidak menyokong kerajaan.

Anonymous said...

Hidup UMNO.....

Anonymous said...

UMNO & PAS.....

BERSATULAH DEMI AGAMA, BANGSA & TANAH AIR

Anonymous said...

Masaalahnya.....
Dulu diorang ni masa belajar (masa tu miskin lagi) kerajaan tolong tapi la ni dah keje (dah kaya la tu) mula nak lawan kerajaan. Apa nak buat ramai dah mcm kacang lupakan kulit.....cam tu juga dgn cikgu-cikgu bangsa melayu....macam sial ramai yang menyokong pembangkang

Anonymous said...

aku pernah menghadapi situasi di mana cikgu cina ms kt skolah dl ms aku tingkatan 2, cikgu cina lempar buku kt muka aku, tp time budak cina, dia bg elok2 sj. mmg racist da lama, nak2 dkt sekolah cina. da la tu dia xnk ajar langsung student melayu bile kiteorg tanya soklan...