IKLAN BERBAYAR

Tuesday, June 18, 2013

INGAT MELAYU..INGAT FOTO INI..





fahamkan hati cinabeng.

mereka adalah bangsa paling tak malu untuk menipu secara terbuka.

jadi kepada melayu...

jadikan foto cinabeng ini iktibar untuk KEBANGKITAN MELAYU BARU !

melayu baru perlu ajar cinabeng erti pulang paku buah keras.
melayu baru perlu kuatkan ekonomi sesama islam.
melayu baru perlu kurang ajar dengan keturunan cinabeng.

LELUHUR MELAYU BARU WAJIB BOIKOT UNTUK JAHANAMKAN BISNES CINABENG !

leluhur*keturunan

79 comments:

Anonymous said...

tk juga .. ada je cina yg betoi -betoi sokong bn tp dsbbkan undi orang melayu remaja kita bnyk menyumbang kpd pembangkang , sbb tu la bn menang tipis . Bnyk juga orang melayu khianati bn berbanding cina . Tapi ak tk menolak lah foto yang dipaparkan ini

Anonymous said...

sekumpulan piggy yang pandai berkata2 dan berlakon...

Anonymous said...

Melihat foto-foto ini hati aku betul-betul berdarah.

Menyingkap darah kemuka.Panas weeehh!!!

hangkedee said...

Burit cina sedap tak percaya tanya Tundun bodohwi.Tak sunat sodap...

Anonymous said...

Lagi lima tahun keluar foto cinabeng-cinabeng ni semua naik tongkang balik tongsan sebab takdak pekerjaan dan semua bisnes depa lingkup :) Lepas tu keluar foto Melayu semua bergembira apabila babi tidak lagi diternak di atas Tanah Melayu milik Melayu Islam. Alhamdulillah.....

Anonymous said...

I DONT LOVE PM AH JIB GOR!!! CILAKAK LU OMAR ONG!!! CILAKAK LU CINABENG!!! PTUIHHHHH!!!....TENTERA ANAI ANAI MELAYU SEKALIAN!!! PERKEMASKAN BARISAN!!! HANCURKAN EKONOMI CINABENG LAHANATTT!!! SERAAAANNNNGGGGG!!!!!!

Anonymous said...

Kalo Melayu boleh bersatu insyaAllah kite bole kasi LENTUR aka LUNTUR sama itu Ah Beng2 yg myk kuat kincing...

Anonymous said...

Mari kita tuang lagi banyak minyak ke dalam api kempen boikot ini. Biar api jadi lagi besar, bagi hangus bisnes cinapek babibeng. hahahahaha.....seronok aku tengok semangat berjuta-juta orang Melayu yang bersatu menumbangkan rejim cinapek babibeng yang kuat menipu dan banyak makan taik babi.

sally mcjepun said...

as salam..sye salute ngan awk..bkn saje berani..awk punye idea..sgt hebat..wlpn kerajaan kita peka, buta , bisu n tuli..tp kurang2 gerakan awk ni membuka mata org ttg kuasa membeli di tgn kita..sedarlah wahai melayu..bgnlah dr tido yg nyenyak..

utk gap jgn gentar ngan ugutan...ALLAH SWT...sentiasa ade ngn org yg benar....INSYAALLAH..

Anonymous said...

Pemimpin atasan patut simpan gambar-gambar tu sebagai peringatan dan pengajaran betapa mudahnya kita termakan gula-gula dan umpan mereka!!!

Man Popia said...


Gambar2 sebegini perlu di siarkan dari masa ke semasa supaya orang melayu sentiasa ingat.

Ada banyak lagi gambar2 sebegini di internet, boleh buat koleksi.

Saya syor ulang siar sebulan sekali disamping kempen beli barangan bumi.

Anonymous said...

SETUJU dgn Man Popia.

Anonymous said...

Tak sampai 24 jam selepas Dapig terkempunan menawan Putrajaya, suku sakat Dapig di Taiwan (6hb., Mei) menterbalikkan bendera Tanah Melayu.

Bayangkan apa puak-puak berkenaan akan lakukan pada PRU 14, apabila Dapig sekali lagi kecundang di tangan pengundi Mukmin Baru?

Anonymous said...

MEREKA BERPAKAT MENIPU KERAJAAN BN 5/MEI IAITU 8 HARI SEBELUM 13/MEI HARI HITAM DALAM SEJARAH MALAYSIA...DENGAN HARAPAN MEREKA DAPAT MEMERINTAH/MENGAMBIL ALIH KERAJAAN BARISAN NASIANAL...SUNGGUH LICIK PERMAINAN LAKONAN MEREKA...LAHABAU PUNYA CINABENG...CILAKO CILANAT ORANG CINA TAK SUNAT BANYAK TAHI PALAT!! BAGI BETIS NAK PEHA....BAGI PEHA NAK KEPALA...KAU ZALIMI PERSAHABATAN DGN MELAYU...TIADA MAAF BAGIMU CINABENG !! BOIKOT TERUS JANGAN PANDANG BELAKANG LAGI...ABC BCL BBC !!

Anonymous said...


SALAHnya pada KITA jugak. Dilempar umpan sikit dah termakan. Disogok harta dunia sikit dah mabuk. Digula-gulakan sikit kita dah lupa diri. Dipuji sikit kita dah kembang-membang.

Kita yg cepat MELATAH, ingat orang ikhlas. Padahalnya dia orang cuma main wayang je. Yg kita ni CEPAT sangat percaya, mudah terpengaruh, senang tunduk, mudah kena pijak tu sape yg suruh?

Mereka tak paksa kita tapi kita yg MELATAH pastu BAGI JALAN pada dia orang. Kita yang mempermudahkan jalan dia orang. Kenapa kita mudah sangat DILUMATKAN?? Dari hari ke hari makin JELAS nampak khianat mereka. Tapi kita TETAP BUTA tak nampak-nampak jugak. Terutamanya mereka-mereka yg di atas HENDAKLAH CELIK.

Dia orang TIDAK AKAN BERUBAH dari sejak mula mereka datang hinggalah ke keturunan yang sekarang ni, mereka akan TETAP macam tu sampai bila-bila!! Jadi yang KENA BERUBAH ialah KITA ni!! Perubahan mesti DIMULAKAN dari orang yg DI ATAS dulu, baru bawak ke bawah. Kita kena ada strategi seperti mereka. BERUBAH sebelum TERRRRRLAMBAT!!!

Anonymous said...

Dapig tidak akan berhenti selagi misi untuk meletakkan proksi di kerusi berprestij di Putrajaya tidak menjadi kenyataan.

Kalau dalam PRU 13, penaklukan undi Cinabeng secara total gagal membuahkan hasil yg diharapkan, apa pula perancangan Dapig seterusnya?

Anonymous said...

benda ini patut dah tahu 50 tahun dulu lagi. pernah bersekolah dgn cina? atau bekerja dgn cina? mereka selalunya akan memebruk-burukkan melayu. tapi kita je tak perasan. mereka akan menggunakan kita untuk mendapatkan sesuatu. INGAT TU!

Anonymous said...

ATOK NAK PESAN SANGATSANGAT KAT CUC U CUCU SEMUA..INILAH CARA YG SEBENARNYA UTK KEMBALIKAN KUASA TAMBAHAN YG MEMANGNYA MILIK KITA...SELAIN KITA MEMANG SDG GENGGAM KUASA POLITIK. .FIKIR YG TERBAIK UTK AGAMA BANGSA DAN NEGARA.. MUNGKIN ALLAH TELAH AMBIL TITIK 5.5.13 SBG TARIKH KERAMAT UTK KESEDARAN MELAYU DAN KEJATUHAN EKONOMI CINA..KITA BOLEH BUKTIKAN INI BILA SELANGOR KEMBALI KPD BN@MELAYU..AYUHHHH!!!..TERUSKAN PERJUANGAN YG TIADA KESUDAHAN INI...TK.. TOK PAIKOLIANG.

Anonymous said...

Keakraban mukmin terletak pada agamanya dan keakraban Dapig terletak pada ekonominya.

Dengan itu, Dapig akan sedaya upaya merenggangkan keakraban mukmin menerusi serangan terhadap agamanya; sementara itu Dapig juga sedar keakraban mereka akan jadi longgar kalau ekonomi mereka diserang.

Kalau ekonomi Dapig terus kukuh, lebih banyak mukmin akan dapat dibeli. Jika itu berlaku, masa depan mukmin ibarat 'telur di hujung tanduk'.

Anonymous said...

Ekonomi ummah masih ada masa depan kalau pasaran produk halal mampu dikuasai, justeru jangan beri langsung ruang untuk Dapig menyelinap masuk waima atas apa jua alasan! Pulizz larr!!!!

Anonymous said...

hapuskan SRJKC!! kasi gegar kepala hotak cinabeng ni. sekolah kebangsaan dh cukup dh n boleh nk satukn malaysia...xperlu nk ada jenis2 kebangsaan ni.. kembalikan ISA

Anonymous said...

5513..5813......penyokong BN bukan islam boleh pergi cai nombor ini...aku bagi ong lucky nombor dekat kamu semua...kalau menang boleh shoping dekat kedai 1malaysia sahaja...jangan langgar pantang larang ok.good luck.

Anonymous said...

Ada 2 perkara yang akan beri kita KEMENANGAN:-
1. Bersatu
2. Mantapkan ekonomi

Kalau sudah ada 2 perkara ni, tak syak lagi KITA MENANG !!!

Anonymous said...

Betul ulang tayang gambar ni byk2.gambar2 ni biar jadi latar belakang blok ini.biar cinabeng dapigg sendiri naik malu.mereka malu kerana mereka memang bangsa dilahirkan utk menipu.biar juga ah jib gor sedar dan ingat sentiasa dia pernah dikencing ditipu hidup2 oleh dapiggg haramjadah ni.gambar2 ni menceritakan segalanya2.dgn gambar2 ini buat ah jib malu besar,duit berbillion habis dicurah ke bangsa pemkan babi,tapi undi haram tak dapat.di klang 50000,di penang 100000.angka2 ini adalah angka yg buat ah jib gor sanggup tukar nama.

Anonymous said...

MACAM MANA LU NAK BERJAYA BOIKOT PRODUK MAKANAN DAN MINUMAN KAT MESIA GUA YG CONTROL??????????????melayu ni panas2 tahi ayam jerrrr.......hehehe......

Anonymous said...

Melayu pas dan umno hanya pandai politik paling bodoh didunia........bab ekonomi melayu amat bodoh dan cakap kosong je...........menteri2 melayu juga semuanya bodohhhhhh belaka............

Anonymous said...

NI BKN SALAH DEMA BROO.D.S NAJIB DGN PUNAHSEHAT2 DIA YG SALAH.!MEMANJAKN X KENE TMPT..

Anonymous said...

TIADA GUNA MANCAPAI WAWASAN 2020 JIKA MELAYU JADI PENGEMIS DAN HANYA JADI MAT KOMISEN.....

Anonymous said...

Cina amat berani dimalaysia disebabkan mereka mempunyai kuasa ekonomi secara total di negara ini......melayu pas dan umno hanya ada kuasa menyalak bukit......insaflah weh........

Anak Bukit Jelutong said...

Salam.

Can we work now.
Work smart.

Less talk.
Or don't.

"You wanna shoot, shoot,
don't talk."

Anonymous said...

Kaum cina sibuk buat untung kaum Melayu sibuk dgn cerita karut.Dengki tak sudah2.Mencari kesalahan aje.tak cermin diri..

Semua kerajaan buat tak betul?

Saya kagum dgn kejayaan Syed Mokhtar alBukhary.

Anonymous said...

ada comment melayu di blog pr:-


I have a Chinese friend who said that most of the Chinese he knew would bitch about the Malays in the privacy of their homes, within their own family circle, but would never say what they talked about to the faces of their Malay friends.

Anonymous said...

Kalau nak berjaya harus belajar Cinabeng. Cara niaga, cara kerja, cara bergaul, cara planning, cara makan, cara melabur, cara dll....Kejayaan Cina juga belajar dari orang putih tapi Melayu belajar dengan orang Arab itu sebab mundur dan lambat. Nak berjaya harus belajar dengan orang handal lagi sendiri perlu terima jangan degil kepala. Yang baik ikut yang tak baik jangan ikut. Tengok banyak sikit wayang "The Apprentice" dari Ronald Trump pasti anda akan lebih handal...

Anonymous said...

DARI KECIK SAMPAI TUA KITA DITIPU CINA..! MASUK JAA KEDAI CINA PASTI DITIPU.

Anonymous said...

di thailand, china dan siam menyatu dan tak berapa nak boleh kenal. bukan apa, fasal satu kepercayaan. malah raja dia pun ada darah china. tapi semua rakyat sayangkan negara dia. namun terhadap orang islam , mereka tekan juga. malah buat konspirasi nak membunuh orang islam. tapi di malaysia, kerajaan begitu layan china sampai rasa nak muntah dah. jangan kata nak konspirasi, sorang china mati pun kerajaan layan kerenah depa. akhirnya melayu jadi warga terpinggir. namun ada orang muda kesah, malah kerana pakatan sanggup orang muda malaysia kata"ALA, MALAYSIA NI PUN BUKAN HAK MELAYU" aku jadi heran kerana kalau melayu bukan warga tanah melayu, mai mana melayu? tok nenek aku pun bukan orang indon? china dah sah lah ada negara asal. india pun sama. tapi tok nenek aku mai mana? aku tak suka langsung suatu masa dulu TV cuba campur aduk kebudayaan, nampak bodoh. kebudayaan melayu sangat halus melambangkan keperibadian. harap melayu masih cintakan bangsa.

Anonymous said...

Anon 8:15am
Itu sebab harus bagi Cina boleh kahwin Melayu atau Melayu kahwin Cina dengan tanpa syarat agama baru boleh mengatasi masalah perkauman. Agamalah menyebab manusia dibezakan. Semua salah politik memperalatkan agama untuk politik

Anonymous said...

Si bangsa PENDATANG yang penipu, pengkhianat dan sitamak manalah tahu malu - kan mereka tak ada maruah; yang penting hanya duit dan nak rampas hak dan tanah BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain, terutamanya yang Islam! Sekarang heboh pasal kes jururawat Melayu/Islam dihalang pakai tudung oleh sebuah hospital! Umat Islam di BUMI ISLAM tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, terutamanya yang Islam kita ini, pun boleh diperlakukan dengan ZALIM begini! Bayangkanlah umat Islam, kat Singapura atau Barat, yang pakai tudung – jangan haraplah dapat temuduga pun! Contohnya di Barat – tengok nama Islam pun selalunya, dah ketepikan, melainkan mereka ini kaya dan dari negara Islam yang kaya seperti negara Arab; jadi boleh ampu kerajaan Islam mereka kemudiannya!

Sudahlah itu, kebanyakan syarikat korporat Bukan Bumiputera dan Barat-Zionis mengenakan syarat bahasa Mandarin/bahasa Inggeris – si Cina bongkak kat Malaysia ini ingat Malaysia ini Singapura atau Barat-Israel?
Sebab itu, mesti lebih ramai peguam-peguam Melayu/Islam NASIONALIS, ditaja belajar, supaya dapat mempertahankan hak Melayu/Islam yang makin tergadai kepada ramai bangsa PENDATANG – yang tak pernah kenang budi mahupun merendah diri!

Dan kena buat NGO-NGO NASIONALIS-ISLAM yang berlambak – termasuk anak-anak muda Mahasiswa Melayu/Islam lawan mahasiswa-mahasiswa samseng DAP/PKR! Kalau tidak, habislah anak-anak muda BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain, terutamanya yang Islam direkrut jadi macam PENGGANAS/SAMSENG/GENG KONGSI GELAP/PENAGIH DADAH/SIGILA SEKS TERMASUK GILA SEKS HOMOSEKSUAL serta DIKRISTIANKAN! KDN/YADIM/JAKIM jangan berlengah lagi!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang seti apada k’jaan BN, dan hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red Piggybeans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

HEY LU Anon 3:03, 7:32, 7:39, 8:03, 8:28, Baik lu bawa EKOR-EKOR lu pergi lubang DAPigs-si lim kit-SIAL/PKR yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu!

Anonymous said...

Anonymous said...

Anon 8:15am
Itu sebab harus bagi Cina boleh kahwin Melayu atau Melayu kahwin Cina dengan tanpa syarat agama baru boleh mengatasi masalah perkauman. Agamalah menyebab manusia dibezakan. Semua salah politik memperalatkan agama untuk politik

June 19, 2013 at 8:28 AM

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Awas dengan manusia ini!

Servant of God said...

Anon June 19, 2013 at 8:28 AM,

Lu memang manusia bengap laa...

Servant of God said...

Anonymous said...

MACAM MANA LU NAK BERJAYA BOIKOT PRODUK MAKANAN DAN MINUMAN KAT MESIA GUA YG CONTROL??????????????melayu ni panas2 tahi ayam jerrrr.......hehehe......

June 19, 2013 at 3:00 AM

----------------------------

OK set. Kita tengok siapa yang kalah dulu.

Anonymous said...

SEMUA NGO-NGO ISLAM, MELAYU DAN BUMIPUTERA MESTI BERSATU DI BAWAH SATU PERTUBUHAN DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

Anonymous said...

Memang kempen ni dah ada kesannya. Kalau tidak cina tak kan bising. Meka ni kalau tak terjejas meka tak bising. Tapi kalu duit meka susut, tu memang pantang keturunan meka. Kalau bab-bab duit ni memang meka cepat melatah. Kita tengok ramai betul yang mula melenting. Sampai masuk suratkhabar. Ha, tu tandanya dah ada kesan. Ingat, kuatkan azam kita sama-sama berganding bahu teruskan kempen ni.

Anonymous said...

Cina2 tu hanya berjaya tipu Najib. Tapi melayu akar umbi awal2 lagi dah dapat baca. Kita tengok suasana dan penglibatan mereka dalam membantu kempen BN pun kita dah boleh agak mereka nak belot. Memang nyata akhirnya mereka belot dengan harapan kerajaan melayu akan jatuh tersungkur.

Mereka orang cina dan india boleh tipu Najib dan ketua2 parti melayu tapi kami orang melayu bukan mengundi ikut arahan ketua parti tapi kami mengundi ikut rasa. Kami bersatu bukan kerana ketua parti kami minta, tapi kami bersatu kerana kami tahu cina akhirnya mahu menjadi raja di negara tanah melayu ini. Kami tak rela dan kami tidak akan benarkan. Jika ada ketua parti melayu yang kami nampak membahayakan kuasa politik melayu, kami tak akan biarkan dia sampai ke Putrajaya.

Anwar Ibrahim .. membahayakan kuasa politik melayu. Berjaya kami sekat sebelum sampai ke Putrajaya.

Hadi Awang .. membahayakan kuasa politik melayu. Berjaya kami sekat sebelum sampai ke Putrajaya.

Najib Razak .. walau pun kami tak berapa happy dengan dia tapi kami tak ada pilihan. Kami buka jalan supaya dia kekal di Putrajaya. Kami beri dia peluang untuk kali kedua supaya dia boleh buat seperti apa yang kami mahu.

Hj Ariffin

Anonymous said...

Cina tak sesuai dengan demokrasi...
Hanya komunisme sesuai utk depa...

Anonymous said...

Sokong BCL....

iqram powerrabak said...

ahhhh wa x heran la cinapuki x de kat dunia ni dunia x kiamat pon.

Anonymous said...

Berjuta Cina sudah tipu Najib..

1 Melayu Anuwar sudah tipu berjuta Cina! Muaha..ha..ha..

Anonymous said...



kedai aksesori kete Melayu kat tmpt aku di melaka nmpk mcm bz

kedai aksesori kete cina yg berhadapan blok Melayu tu berniaga pun bz gak....tapi tu dulu

hehehe

skrg ni tokey dgn anak2 buah sempat main daun terup...haiya!

hehehe

Anonymous said...

yang paling bodoh, Najib. Amekaw... troskan jilat bontot cina

Anonymous said...

Cina dari awal telah dibenci oleh jepun tetapi melayu masih percaya cina. Ramai cina di rogol dan dijadikan hamba sex semasa zaman jepun. Pak cik masih ingat tentera jepun mengasingkan cina dengan melayu . Tentera jepun akan tanya merayu atau sina. Tentera jepun masih boleh hormat dengan melayu. Sebab itu cina lari ke tengah hutan dan menjadi kominis dan sehingga negara mendapatkan kemerdekaan cina kominis masih sembunyi di dalam hutan dan seterusnya sehingga sekarang darah kominis mou tze tung masih mengalir di dalam masyarakat cina.

Anonymous said...

yg paling bodoh cina la skrang lobang dah pecah jerawat batu dah tersembul kat muka semua melayu dah tahu NIAT CINA haha.. ingat kawan2 kalo kita dgr dan nampak cina ke india bagi DAP duit byk2 masa ceramah maka jgn pikir panjang undilah umno

ahlee said...

Boikot air mineral MESRA PETRONAS! SPRITZER,Cactus, Desa dll yg sumber dari Taiping Jln.Air Kuning disedut dekat Kubur CINA?patutlah tinggi kandungan Pottasium dan Calicum nya?sokong air RISCOOL dari anak syarikat RISDA dari Gurun Gunung Jerai dan AllaForte MOFAs dll keluaran Bumiputra.

Anonymous said...

ok confirm aku tak beli lg air mineral tu.

Anonymous said...

aku sedih....kena tikam dari belakang dgn puak puak ni.....takpa...pru 14 ada lagi

Anonymous said...

Cinabeng sial..

Anonymous said...

melayu memang tak pandai berpura-pura...bila kita kata boikot..kita memang nak boikot la...

jom...ramai2 buah heboh kat serata nusantara...boikot produk cina di malaysia, indonesia dan brunei!!!

Kenal pasti melayu2 yang jadi barua cina...kita hentam habis2an...

Anonymous said...

Mulut disuap pisang, punggong di cucuk duri...ingat peribahasa melayu yang orang tua kita katakan dulu sejak selepas 13mei69....malangnya orang melayu cepat terpesona dengan pelbagai pisang yang disuap kemulut kita....sampai lupa duri yang dicucuk tu...

Anonymous said...

KENAPA BILA NAK CERAMAH DEPAN CINABI, KITA KENA JAMU MEREKA?

KENAPA BILA CERAMAH DEPAN MELAYU, SUSUN KERUSI MACAM BUDAK SEKOLAH DENGAR CERAMAH CIKGU TANPA MEJA MAKAN?

KENAPA ADA DUA STANDARD?

SECARA TAK LANGSUNG KITA MENGIKTIRAF MEREKA BANGSA YG.PERLU DIJAGA MAKAN MINUM DAN SEMUA KEHENDAK DAN KEPERLUAN KAUM LAHANAT NIH?

gen2felda

Anonymous said...

Aku pun dah start berpura2 cam kaum cina.
Depan mereka aku ckp baik2.
Belakang mereka aku makin hamun.

Siapa yg ajar aku???...

Cina2 bangsat x sembelih punai yg ajar aku...

Haha...lu langsi lu mati.

Anonymous said...

elok lah bangsa ni merambos kami org melayu tak perlu mereka ini semua kerana mereka berada ditanah melayu buat kacau saja org melayu biar kami hidup dengan bangsa kami ia itu bangsa melayu kami tak mahu kongsi kekayaan dengan org lain kami mau macam rakyat indonesia dan thailand yg menggunakan 1 bahasa saja.kekayaan negara dikongsi bersama org melayu bangsa cina tak perlu lagi dalam penghidupan kami tal perlu banyak bangsa dalam negara ini 1 bangsa 1 bahasa saja.

Anonymous said...

Akekeke..lama x dngaq nama tundun bodowi..asyik menantu dia aja slalu msuk tv tiap mlm..pthuiii

Anonymous said...

Yg ni aku sokong..tapi boikot tetap boikot..abcd bcl

Anonymous said...

BOIKOT!!!!!!

KALAU ANDA MELAYU ISLAM ANDA BOIKOT!

KALAU ANDA ADA SAUDARA MELAYU JUGA, SEMESTINYA TUGAS ANDA BERITAU UNTUK BOIKOT! BOIKOT! BOIKOT!

MASA SEDANG DI KIRA MEGIKUT JAM...SASARAN KITA DALAM 24 JAM TUGAS KITA MENCARI SEORANG MELAYU...CERITA BOIKOT! X3

JANGAN TIDUR JIKA TAK SAMPAI TARGET!RAMAI YANG BELUM JAGA...

Anonymous said...

Ya la baru den perasan apa yg dikhabarkan semuanya betul....

Khairi

Anonymous said...

Bila lagi sekolah vernakular ni nak dihapuskan?
Bila lagi Wakil2 UMNO yang telah menang PRU13 tu nak berjumpa semua Orang Melayu agar bersatu jangan saja kata UNITED MALAY NATIONAL ORGANISATIN tapi tak united diantara peminpin dan ahli biasa serta yang nak jadi ahli?
Apa agenda Pemimpin UMNO terhadap Orang Melayu?
Teruskan boikit peniaga chinabeng.
Minta jawapan segera.

Anonymous said...

sebab itu kenapa jepun benci sanggt dengan cina !
dan sebab itu kenapa korea juga tidak suka perangai orang cina!

kerana bangsa ini memang hebat berlakon , pintar menipu ..bijak bermuka2!
hanya melayu saja yang bodoh percaya cina bulat2 ..!

masa Pm datang buat program, cina berkumpul bersorak bukan main, siap dressing logo BN ..melayu pun suka, bersorak, kembang kempis hidung, melayu pun yakin cina dan sokong kerajaan,

last2 bila pilihanraya, cina sapu bersih ..! mananya undi muka2 cina yang datang bersorak tempohari?

bangsa tak boleh dipercayai sampai kiamat ..itulah cina !

Anonymous said...

BELI STOK BULAN PUASA DI KEDAI MELAYU!!
MAHAL SIKIT TAKPE ITULAH HARGA PERJUANGAN!!
KALO TERPAKSA G KEDAI CINA CARI BARANG MELAYU DULU!!
BELI BARANGAN BAKERY DI KEDAI MELAYU!!
KAKITANGAN KERAJAAN GAJI DAH NAIK N NAK GAJI DAH 25HB NI..SILA JIHAD EKONOMI!!

Anonymous said...

JOM TERUSKAN PERJUANGAN MURNI INI!!! JIKA PEMIMPIN TAK BOLEH HARAP BIAR KITA YG TUNJUK SIAPA ITU ORG MELAYU YANG BAIK HATI INI!!

Anonymous said...

Pemimpin UMNO yg terlalu byk beri muka pd Cina. Pemimpin PAS baru nk mula 'berzina' dgn Cina, pemimpin UMNO dh lama pun.

Jadi org Melayu skrg xde harapan. Zahid pun bkn main 'lembik' di depan LGE, klu nk pegi buat inkues di Penang pun xperlulah peluk2 CINA Piggy, belum apa2 lg sudah CAIR.

Be profesional lah.. tugas KDN jalankan xkira siapa KM, xperlu nk tnjuk mesra di pd Cina Harbi.

Jika Zahid yg kelihatan tegas pn GAGAL dan CAIR dpn LGE, siapa lg kita nk harap?

NAJIB? HADI? Nik NAJIS? MAT SABU??

PERKASA dan ilang TELOR ke lepas PRU13 terus diam??

BODO jugak Brahim Ali ni.. tk ikhlas pn berjuang.. gila jawatan YB jer??

Anonymous said...

Begitu DAHSYAT sifat TALAM DUA MUKA bangsa CINA. Muka tk rase malu langsung dan bersalah berpura2 menyokong tp sebenarnya menentang.

Org Melayu kalau benci pd UMNO tkkn pergi dh event UMNO BN, mcm org PAS, bila benci UMNO 7 keturnan mereka tunjuk benci. Sekurang2nya kita tahu dan kenal waspada.
DGn Cina, inilah padahnya bila PM singkat otak. Harap kepala je besar licin tp pemikiran singkat.. asyik offer Cina dgn LEMAK.

Skrg UMNO terumbang ambing krn desakan Cina dan PM yg lembik.

Betrayer UMNO= PM Najib!

usin said...

lama dah aku tahu perangai hipokrit cina ni. depan lain belakang sangat lain!!! sorang cina ada bagi tau aku dulu, cina "HANYA RAMBUTNYA YG LURUS!!!" yg lain berbelit-belit lebih2 lagi hatinya...

Anonymous said...

Gambar-gambar "sokongan padu", "I love PM" ni aku rasa akan berulang lagi menjelang PRU14 nanti. Modus operandi yang sama juga akan dibuat.

Hanya yang menjadi persoalan cuma 2 perkara je, sama ada kita masih buta atau sudah celik. Pilih......

Othaman Ahmad said...

Saya kini sedang berperang dgn cinabeng di you tube : Why I boycott & dislike chinese (kenapa saya boikot & benci cina).

Saya nyatakan, "You know why I'm damn bloody mad with chinese, cause you allow yourselves to be deceived by Kit Siang & Guan Eng. Both father & son are too ungrateful by disregarding the fact that it was UMNO persuaded the Raja-Raja Melayu to grant one million citizenships to non-Malays at a time when the Malay community themselves were poor and uncompetitive during pre merdeka days. You chinese buggers also fail to see that if Umno had lacked decency, the Chinese transient labour would have been repatriated.

Biar padan dgn muka mereka. Juang terus berjuang.....ABC, BBC & BCL !

Anonymous said...

dlm kepala saya,apakah tiada maklumat dari SB tentang arah pengundian puak tongsan ni ke telinga najib atau najib buat2 tuli telinga;lebih percayakan punahsihat2 beliau?

Anonymous said...

PUAK INI TAHU ORG MELAYU SUDAH BANGKIT TOLAK MELAYU PAS DAN PKR MEREKA BUKAN MELAYU SEJATI NEGARA INI DAN MEREKA TIDAK SAYANGKAN NEGARA INI MANA MELAYU YG ASLI DITANAH MELAYU YG SETIA BERSAMA MELAYU KEPADA NAJIB JANGAN LAYAN LAGI BANGSA INI BETUL KATA TUN M 23 TAHUN DIA MEMERINTAH NEGARA DIA TAK LAYAN BANGSA INI KERANA APA MEREKA TUNTUT YG HAK MELAYU PUNYA JADI TAK PAYAH LAYAN LAH DI NEGARA ASIAN SAPERTI INDONESIA,THAILAND,JEPUN,DAN LAIN NEGARA SUDAH LAMA TIDAK BAGI MUKA BANGSA CINA KERANA TUNTUT MEREKA TIDAK MASUK AKAL HANYA MALAYSIA SAJA YG LAYAN BANGSA CINA NI BERMULA TAHUN 2013 SEHINGGA BILA BILA BIAR LAH KUASA POLITIK DI TANGAN MELAYU KALAU BOLIH KUASA EKONOMI JATUH DITANGAN MELAYU KENAPA INDONESIA,THAILAND BOLIH DAN JEPUN BOLIH LAIN NEGARA BOLIH TIDAK MENGHARAP BANGSA LAIN KENAPA MALAYSIA TAK BOLIH.KITA UBAH.

Anonymous said...

Salahkan Najib..Ramai kata Najib Bukan PM yg P kita sbenarnya Nuar Brahim..tak caya, setiap tranfomasi Najib pemansuhan ndang2 semuana datan dari Desakan Nua Brahim..So Najib must Go. ..kalau ISA da d mansuhkan SB Pdrm elok di bubarkan..Kata Nurul Izah suruh meka pakai unifom jaga supermarket, shopping Complex, car orang Hilang..Sebab sekarang ini setiap Maklumat ygbSB da
At wajib beri keterangan di Mahkamah, Mekasibuk ambil gambar, akam itu ini, apa faedahnya..lagi satu PM tak dgr pun Nasihat hasil tisikan SB Pdrm, so apa gunanya. Jika ada ISA SB masih releven la ni No more..Bijak ke Najib ni?

Anonymous said...

jgn lupa boikot Digi kaler kuning mcm baju "Bersih' tu
jugak boikot sarikat2 MLM cina
boikot jugak sykt kuruskan badan dan kecantikan mcm slim world etc yg berlambak kat harian metro

klu ke salun pegi ke salun melayu
ramai dah melayu bukak salun skrg ni

Anonymous said...

Najib dan Rosmah melilih air mazi meka bila nampak kaum cina pegang bendera We Love Pm...mcm era paklah..
" .Kami Sayang Pak Lah" terlentang paklah dapat 140 kerusi..Najib lagi Kayu tiang jamban..133 kerusi..