Tuesday, June 18, 2013

WEI MELAYU BELACAN...CINABENG DAH PANAS PASAL BOIKOT !


KLIK SINI

82 comments:

Azahari Rahman said...

kerajaan kene ambil perhatian dlm hal ini.ngo?

Anonymous said...

kalau dia rasis takpe. kalau kita tak bleh. ini sudah lebih lahhh

Anonymous said...

CINABENG CELAKA HARAM JADAH...!!!!!!!!

tobeng said...

Istiqamah dalam memboikot.Ini kerja jihad.Nabi masa masuk Mekah dulu mula2 buat masjid,lepas tu buat pasar.Tujuan buat pasar adalah untuk lawan pasar/ekonomi yg dikuasai oleh yahudi di Mekah pada masa itu.Jadi memperkasakan ekonomi Islam ini adalah jihad!

Cerita politik Islam 24/7 tapi ekonomi lemah pun tak guna satu sen pun.Kalau kuasa ekonomi dan politik kita pegang,dunia kita punya!Terus boikot,boikot,boikot!

Anonymous said...

cacing dah naik ke mata ....

Anonymous said...

Mau kasi lagi panas, kita kasi negeri pakatan hancur..

kerajaan BN Kedah wajib naikkan caj air yg.disalurkan ke penang.No more free deals!

kerajaan persekutuan wajib alihkan semua FDI dan pelaburan baru kenegara ini kenegri-negri pro BN seperti Iskandar,Kedah,Melaka,N9, Sabah dan Sarawak.

Selangor tak dapat terima pelburan industri baru kerana masalah air.Alihkan ke negeri sembilan, melaka dan Perak.

bila pulau pinang hilang pelaburan dan kos hidup tinggi, maka cina yg.bersarang di pulau tu akan kepanasan dan membalon kitty siang dan anak haramnya guan eng dan pecahlah undi cina disana.

NAJIB !!! UTAMAKAN SIAPA YG.KEKALKAN KAU DI KERUSI PM!!!

MELAYU,INDIA,BUMIPUTRA SABAH SARAWAK!!

gen2felda

Anonymous said...

Aku berasa bangga melihat perkembangan ini. Cina babi harbi pukimak haram jadah semua sedang menggelupur bagai babi nak kena tikam. Teruskan usaha boikot dan jangan biarkan satu sen pun wang kita masuk ke poket bangsa lahanat tak tau bersyukur ni. Kasi hentam cukup-cukup sampai mampos semua spesis pemakan babi ni dari Tanah Melayu.

Anonymous said...

Aku betul-betul heran apasal banyak komen kat sini tak berani tulis terang-terangan nama bangsa babi ni. Tulis je 'Cina Babi Pukimak', jangan takut. Nak cover apa bendanya, bangsa celaka ni terang-terang nak pijak kepala Melayu mana boleh tolak ansur.

Anonymous said...

boleh report polis sbb buat ugutan bunuh..nt pihak polis pon boleh trace ip adress dia walaupun dia guna id anonymous..

Anonymous said...

Kalau kita jumpa si pengugut ni, jom kita ramai-ramai belasah sampai lunyai lepas tu arak tengah-tengah KL bagi semua cinabeng tengok jangan buat gangster depan Melayu. Lu nak gangster pegi kat kawasan lu, jangan langgar Melayu kalau mau hidup lama.

Sutan Jamaludin Sos Tiram IV said...

Cinabeng menggelupur... Kalau berani sangat.. kamu tak guna internet wifi kat Mc D bagi mengelak IP address kamu dikesan...

Kamu menggelupur....

Skuad Penembak Babi said...

Ini satu lagi bukti nyata kempen boikot kita sedang berjaya. Bisnes cinabeng babi anjing sudah tergugat. Keuntungan semakin berkurang secara drastik. Tak mampu bayar hutang perniagaan. Diorang ugut Melayu sebab dah takde pilihan. Biar diorang semua miskin takde duit dan masuk penjara sebab banyak buat jenayah. Padan muka. Kalau penjara tak muat, hantar balik Tanah Besar China, tempat asal-usul manusia babi kurang ajar ni semua.

Skuad Penembak Babi said...

Ini baru sebulan, cuba tengok bagaimana kesan lingkupnya bisnes cinabeng dalam masa 60 bulan akan datang. Konfem 95% spesis babi jadian ni jatuh miskin dan papa kedana. Time tulah semua Melayu akan bergembira ke seluruh negara meraikan kejayaan menumbangkan penjajahan DAP ke atas Tanah Melayu.

Anonymous said...

CINABENG LAHANAT KOTE TAK BASUH!! LU JANGAN CARI PASAL SAMA MELAYU!!INI NEGARA MELAYU PUNYA!! LU PUNYA AMARAN SELUPA MACAM KERISMUDIN PONDAN!! MELAYU TAK TAKUT PUNYA...CILAKAK LU CINABENG!! PTUIHHH!!!

Anonymous said...

macam la dia aje boleh trace ip org... gi mampus la cinabeng

Anonymous said...

Babi punye cinabeng babi. Lu nak gadoh call aku cakap kat mana nak jumpa, pukul berapa dan tarikh bila. Biar aku terajang muka ko cukup-cukup.

Babi berani bergadoh bila dalam kumpulan, singa datang bergadoh sekor-sekor je. Kita tengok sapa babi sapa yang singa.

Anonymous said...

Jangan lagi boikot-boikot. Nanti tauke Cina tak bagi Melayu kerja. Mereka akan bagi bangsa lain atau orang asing. Jadi banyak Melayu mengangur. Masalah sosial akan terjadi....

Anonymous said...

Jom boikot bisnes cinabeng. Biar semua gadis cinabeng jadi pelacur sebab menganggur takdak kerja. Melayu perlu percaya rezeki ada di mana-mana sahaja.

Anonymous said...

Good... Good .... Realitinya bahang boikot dah dapat sambutan luar jangkaan .... Itu yg nak saya ingatkan kepada bangsa saya melayu yang saya cintai .... Kita kena berjiwa besar dan jangan rendah diri.... Bangunlah tuan terus mara... Jangan berpatah lagi insyaalah jika niat kita baik allah akan beri kekuatan kepada kita... Semoga bangsa saya akan lebih berjaya tetapi jangan riak dan sombong.... Itu doa saya kepada umat melayu islam..... Saya tidak rela melihat anak-anak melayu menagih simpati kepada bukan islam ..... Kerana kita kurang ilmu dan harta.... Yakinlah allah ada bersama-sama sekiranya kita mengikuti jalan yg lurus ..... Doa ikhlas dari saya kepada seluruh umat islam dan bangsa melayu tercinta.....

Skuad Penembak Babi said...

Melayu tak kerja ngan cinabeng? Lagi bagus!!! Buat apa menjadi hamba kepada pemakan babi dan perasuah.

Skuad Penembak Babi said...

Bagi hancur bisnes cinabeng dan biar mereka pula jadi kuli Melayu. Padan muka. :)

Anonymous said...

Dalam Al-Quran ada diceritakan bagaimana BANI ISRAEL zaman Nabi Musa berdoa kepada Tuhan agar diberikan kekayaan selepas berzaman-zaman ditindas oleh kekejaman Firaun. Tuhan memakbulkan doa mereka sehingga Nabi Sulaiman mangkat.

Pengajarannya ialah Tuhan Yang Maha Kaya dan bersama-sama dengan golongan beriman. Mari kita semua kuatkan saf dan berjihad menguatkan ekonomi Melayu Islam. Ayuh, mari bersatu menaikkan ekonomi Melayu.

Anonymous said...

Kau ingat barua tu je ke yg boleh bg kerja kat melayu puiii...

Anonymous said...

INI KES ANCAM BUNUH DAN BOLEH DIDAKWA DIMAHKAMAH..PIHAK POLIS BOLEH AMBIL TINDAKAN..BOIKOT TETAP BOIKOT!! HIDUP MELAYU MAJU!!BCL..BBC..ABC !!

Anonymous said...

Fikirlah berapa kedai dan kilang dimiliki Melayu? Dengan kerajinan Cina menjadi Malaysia semakin maju dan kaya. Jika Melayu sudah boleh tidak salah kerja dengan Melayu. Siapa handal siapa jadi Ketua atau Taukeh. Jangan cemburu kejayaan orang harus fikir kenapa sendiri lebih lemah

Anonymous said...

Nak sembelih apa cina babi ni. Apa-apa jadi pada GAP habis lu punya bangsa kami sapu! Sg Gombak dah lama tak merah kau ada reti?

Anonymous said...

Adus,ada jugak bfikiran mcm ni..
Cina nk tolak?lg bgus,jom kita tengok barang2 yg halal sekarang jadi non halal kt pasaran belambak2 sbb xdpt sijil..

Anonymous said...

Cina beniaga kuat tipu...haha

Anonymous said...

Aku rasa page ini bagus untuk memboikot barangan cinabeng.

http://produkmuslim.info/

Anonymous said...

Cina pondan punya amaran.. bagi 72 jam.. masuk ni dah 168 jam.. baru sejam tadi fb boikit barangan DAP buat posting baru.. cina mangkuk bak kut teh hahahaha

Anonymous said...

anon 10.21 jadi taukeh sebab menipu buat apa? jadi ketua pasal kuat bodek main wayang baik pergi terjun bangunan.. sini malaysia ketua orang melayu.. Agong..PM..MB cuma orang Melayu saja layak.. apapun kami nak boikot bukan pasal cemburu dengan cinabeng tapi nak bagi pengajaran di Malaysia bukan singapork atau taiwan paham?

Anonymous said...

Anonymous said...

Jangan lagi boikot-boikot. Nanti tauke Cina tak bagi Melayu kerja. Mereka akan bagi bangsa lain atau orang asing. Jadi banyak Melayu mengangur. Masalah sosial akan terjadi....

June 18, 2013 at 9:46 PM

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

cina tak bagi kerja pun tak apa, aku pun tak kebuluq kerja dengan cina.

Anonymous said...

Semlm aku skali lagi ingat kan mak aku jgn beli roti masammo, beli gardenia, skrg dah langgan utusan, NST baca kat pejabat, sikit2 lama2 anak2 babi tu terjun bangunan...

AH JIB NGOR said...

AKU SOKONG KITA RAMAI2 BOIKOT KEDAI CINA. SEBARKAN KEPADA KAUM MELAYU.
BAGITAU KAT MAK AYAH SAUDARA MARA SAHABAT HANDAI. KITA KASI BUNGKUS CINA CIBAI

Anonymous said...

JANGAN BELI THE STAR. ITU YAHUDI KUNING PUNYA.CUKUPLAH ALLAH SEBAGAI PENOLONG KAMI.HASBUNALLAH WA NIKMAL WAKIL.

Anonymous said...

Anonymous said...

Jangan lagi boikot-boikot. Nanti tauke Cina tak bagi Melayu kerja. Mereka akan bagi bangsa lain atau orang asing. Jadi banyak Melayu mengangur. Masalah sosial akan terjadi....

June 18, 2013 at 9:46 PM

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kita harus melihat dari sudut positif. Apabila bisnes cinabeng mampos, Melayu akan take-over dan menjadi kaya raya. Cinabeng boleh pegi mampos dalm kandang babi.

Anonymous said...

boikot cinabeng selama2nya!!!! hapuskan segala sarang2 dorg kat malaysia ni...dr segi ekonomi, pendidikan dan juga sosial.... menteri wilayah dh bekukan lesen cybercafe. bekukan atau hapuskn trus lesen rumah urut, kelab hiburan dan segala kedai jual nombor.. kalau boleh, bekukan trus cinabeng ni hidup2 dlm peti sejuk. AYUHH!!!!!!!! TRUSKN MEMBOIKOT....INI BRU 2BULAN DH XTENTU ARAH CINABENG NI...MELAYU BOLEH HIDUP TANPA CINA!!

Anonymous said...

apakah mereka berani mencetus apa yang mereka tidak mahu jangkakan... melayu pantang dikhianti

Anonymous said...

Lebih baik PM Malaysia adalah blogger GAP pasti Melayu maju dan berjaya. Kah Kah Kah...

Anonymous said...

YG MAIN UGUT2 NI SEBENARNYA PENGECUT..KALAU NK BUNUH,BUNUH JE LA..APSAL NK BAGI AMARAN?NAMPAK SGT PENGECUT..JGN TAKUT PADA PONDAN NI..TAKUT PADA ALLAH JE..AJAL MAUT DI TGN ALLAH..DIA INGAT DIA SAPA?AKU SANGGUP MATI DEMI ALLAH..TGK LA MCM MANA RAKYAT PALESTIN BERJIHAD..JIHAD !!! ALLAHUAKBAR !!!

PAK KOLAT said...

Saya sudah mula memboikot barang-barang cinabeng dalam segala aspek, besar atau yang kecil.
Sebagai contoh;

1. kalau saya berkehendakkan mee, saya akan cari produk keluaran Melayu, di kedai Melayu.100% duit melayu dapat.

2. Andaikata tidak ada, saya terpaksa beli produk cina, tetapi akan membeli di kedai Melayu. Sekurang-kurangnya Melayu dapat 20-30% keuntungan.

3.Jika itu pun gagal, saya akan pergi ke kedai india muslim. Orang Islam akan dapat 20-30% keuntungan juga.

4.Akhir sekali saya akan membeli di kedsi india. Kita dapat menidakkan cinabeng dapat 100%.

Baru-baru ini saya pergi ke bengkel kereta Melayu untuk menganti bulb lampu kecil depan. Malangnya bengkel itu serba kekurangan, padahala besar juga bengkelnya. Atas semangat sayangkan Melayu, saya beritahu mereka dengan tegas yang saya akan datang kembali dan pastikan bulb lampu ada di bengkel mereka. Alhamdulillah semuanya selesai.

Pada waktu yang sama saya akan mempengaruhi adik-beradik, saudara-saudara dan kawan-kawan saya untuk melakukan jihad ini demi Agama,Bangsa, Negara dan Institusi Raja kita.

Akhir sekali, saya menyarankan andaikata kita berurusan jual-beli dengan bangsa pokemon ini,pastikan kita menang dalam tawar menawar.

Akhir sekali saya berharap ada usaha dari setiap individu Melayu atau peniaga kecil/besar Melayu yang dapat mengeluarkan produk yang dikeluarkan oleh cinabeng seperti bahan-bahan pencuci pakaian (Dulu ada satu syarikat bumi yang mengusahakan pengeluaran produk ini, Sipro Sdn. Bhd),kasut dan pakaian.



Anonymous said...

Hahaha.takutnyeee..aiyaaa..baru moikot sikit sulah goyang ka?ingat ini negara lu punya bapak punya ka?mau bunuh olang sesuka ati..lu ingat lepas lu bunuh olang,lu boleh jalan2 mkn angin ka?buat jahat dibalas jahat ma..polis akan cari lu..lu takkan lepas punya..mana ada olang jahat yg boleh lepas sampai bila2..yg bunuh itu sosilawati pun sulah mau kena gantung..haha..manyak takut..puih..dasar bangsat tak tau diuntung..semoga Allah menurunkan penyakit kepada pemakan babi..supaya yg mkn babi akan mati dan lenyap dlm dunia ni..

Anonymous said...

Ini semua takfdir ! Kaya, Miskin, Bodoh, Lemah semua sudah ditakdirkan Allah. Boikot pun tak guna...

Anonymous said...

Anonymous said...

Ini semua takfdir ! Kaya, Miskin, Bodoh, Lemah semua sudah ditakdirkan Allah. Boikot pun tak guna...

June 19, 2013 at 12:23 AM

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ko yang bodoh tak sedar diri kata kami bodoh, Allah tak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu, melaikan kaum itulah yang mengubah nasibnya.

Allah jadikan orang kaya, bila orang kaya tu boikot barang cinabeng, maka cinabeng lah kena boikot huhu.

Allah jadikan orang miskin, bila orang miskin tu boikot barang cinabeng, maka cinabeng lah kena boikot huhu.

ko kata boikot tak guna, sebenarnya ko yang tak guna kah kah kah kah.......

Anonymous said...


Anon June 18, 2013 at 9:46 PM

Jagalah akidah, rezeki ditentukan oleh Allah bukan makhluk.

Firman Allah SWT maksudnya:
"Tidak ada satu makhluk melata pun di muka bumi kecuali Allah swt yang menanggung rezekinya, dan Dia yang mengetahui tempat berdiamnya dan tempat penyimpanannya. Semuanya tertulis dalam Kitab yang nyata (Loh mahfuz)”.-(Surah Hud ayat 6)

Usaha, lepas tu tawakal dan bergantung kpd Allah swt. Kalau sudah memang rezeki kita Allah akan datangkan dan lorongkan jalan-jalannya kpd kita. Jangan bergantung kepada makhluk apalagi yg kafir sebab rezeki makhluk tu sendiri pun Allah yang tentukan.

Anonymous said...

Takdir , miskin , kaya , lemah ,
bodoh , semua boleh berubah dan
diubah......dengan izin "ALLAH" jua..
seandai nya kita bersatu , kita bertekad , berserah diri serta yakin
"Nawaitu.........." ihklas...... hanya maut ? , tak berubah walau ,
sesaat pun......
Ps : Anon june 19 2013 at 12. 23
hati hati , anak cina haram jadah , meyamar..

Anonymous said...

Usah gentar !...cina anak haramjadah
cakap tak serupa bikin .......
kalau mereka sedia memjual , kita
jugak sanggup membeli....perpantang sjal.......ajal maut di tangan "ALLAH" ! "ALLAHHUAHBAR" ! "ALLAHHUAHBAR" ! "ALLAHHUAHBAR" !
Saudara ku sekilian ,gunakan Ayat
"ALFA'TTIAH " 100 X serta terus "KULLULAHHUHA'HAD 100 x (secaraterus
menerus ) setiap kali bacaan , hendak
lah , dihembuskan kapada segelas air berseh dan diminum . jangan lupa lilitkan kain puteh berseh ,
dikepala , " InayahAllah kita
di lindungi "ALLAH"
Ps : Gunakan ini masa terdesak...
jangan digunakan sesama Agama
harta harta musuh dilarang diambil
" Insya'ahAllah "
Wassallam.

Anonymous said...

GAP=GOD AND PONTIANAK
Hehehe......

Anonymous said...



wei cina makan babi

mak lu main puki!!!

paisir bangsat punyer cina laknat

posting sial lu nyer pasal

jap lagi wa akan blasah 1 cina sampai cium tapak kaKi wa minta ampun

PUKIMAK LU!!

BANGSA BANGSAT LANCAU KECIK!!

Anonymous said...



GAP...cina lancau kecik klau ada yg usik lu atau mana2 Melayu

LU JANGAN DIAM JER

ini kali tiada simpati

Servant of God said...

Huiks... tak sampai tiga bulan pun kempen boikot nih... takkan dah nak main ugut2 kot?

Dah tu bacul lak tuh... cinapek jadi rasis dia tak pulak cakap apa. Memang dasar anak gampang dayus lagi mati pucuk laa...

Anonymous said...

Setuju bro..

Anonymous said...

Cina boleh meniaga besar-besar sebab dasar kerajaan org Melayu..yg. amat terbuka..

Tapi Cina pilih utk menyisih kaum depa dari acuan majoriti bermakna kontrak sosial ialah sampah bagi mereka. Sedangkan dengan kontrak itulah yg melayakkan mereka bebas melakukan apa saja selagi tidak bercanggah dgn undang2.

Malang sekali penolakan Cina pada teras kepimpinan Negara iaitu UMNO adalah cermin pada penolakan kepimpinan Melayu
. baik Melayu dalam Pakatan sekalipun.

Lumrah manusia ialah apabila kita dalam kelompok majoriti, naluri utk berkuasa akan timbul secara semulajadi.

Dalam konteks Malaysia, acuannya adalah Melayu maka Melayulah yg menetapkan dasar. Bila Cina menyonsang maka inilah terjemahannya.

Melayu dalam proses utk hidup tanpa monopoli Cina yg selama ini mereka tidak kisah pun berapa orang jutawan Cina mendapat laba selama hidup di Tanah Melayu...

BCL is forever...

Anonymous said...

Kami punya suka lah cinabeng oooi..kau tu pendatang tolong behave.nak bunuh orang..jangan-jangan beberapa orang yang mati ditembak termasuk Pengarah Kastam baru-baru ini kerja kau juga.butoh lah cinabeng.kau 100 pergi undilah dap rasis kamu masih tidak boleh dapat PUTRAJAYA.ingat kamu tu minority.apabila menumpang negara orang mau pandai-pandai bawa diri..ada faham RBA??.

iqram powerrabak said...

wa x goyang la babi lu pon bacol mcm sial.

Anonymous said...

Ada aku kisah? tatak helan wo.

Anonymous said...

apa ? nak bunuh satu keluarga ? cibai lu ..

jika satu melayu mati , seluruh bangsa melayu akan mengamuk , seluruh cina tak kira siapa ..asal cina akan habis !!!!

cina babi dah tunjuk samseng? mana mau lari jika melayu bangun mengamuk ..bandar2 akan jadi abu, tokong kuil akan diranapkan, asal jumpa cina tebas , asal jumpa cina cincang, cina bukan ramai sanggat pun ..tumpu pada bandar2 saja , kepung dan habiskan! masuk kampung lagi bagus , cepat matinya!

aku tak akan undur walau selangkah biar seribu cina dihadapan, bukan nak cakap besar..tapi cubalah !!!

cina sial, cina babi ..cina jahanam,cina kurang ajar, cibai babi punya orang , mananya samseng cina ..cuba tunjuk muka kalau berani sanggat !!

aku boleh bunuh cina malam ni jugak kalau aku mahu!! anytime ..anywhere!

Anonymous said...

jom kita buat macam indon ..sapu habis bandar2, jadikan mereka abu , johor serah pada orang johor ,cina perak serah pada orang perak, cina pahang serah pada orang pahang uruskan, cina sabah dan sarawak ...lagi mudah, serah pada pribumi sabah sarawak untuk habiskan!

kumpul senjata, kumpul senjata!!

Anonymous said...

kami sekeluarga dah lama boikot barang cina, anda bila lagi?

Anonymous said...

apa barang bro buat ugutan tapi takde nama mcm budak2 jer...

lain kali klau nak ugut org bubuh la nama sebenar bg alamat dan no tel skali baru la GANGSTER....

kalau stakat main ugut2 mcm ni
lu bkn jantan la bro....

Anonymous said...

Kerja boikot ni sebenarnya bukan nak boikot premis cina tapi nak beli kat kedai melayu je...

Kita hanya suruh anak cucu kita beli kat kedai melayu saje..biar melayu pulak kaya...

Cina sudah kaye maaa..ekonomi sudah pegang..sekalang politik pulak mau pegang..

Sebelum olang cina cukup kaya, kita mau olang melayu juga kaya maa...sama2 kaya maa..jangan gadoh2..hati mau baik maa...

Orang melayu mau boikot aku kena sokong maa..itu aku punya bangsa..sama agama maa..esok mati kalu..dia orang saja mau angkat aku pi tanah kubur..

Sekalang mau apapun aku beli sama melayu..tapi bini aku tetap cina islam jugak maa...gua tiada pilihan maa..kena guna juga maa....

Anonymous said...

woot ugutan bunuh neh report jer biar polis plak trace ip dia muhahhahahah

Anonymous said...

aku setuju

Anonymous said...

Lagi bertambah BENCI aku pd CINA BABI nih, dan lagi MELUAP2 AKU AKAN BOIKOT BARANG dan KEDAI CINA!!

Aku sanggup LAPAR tak makan xpe dari duit aku beri kpd CINA BABI2 INI!!

Ayuh jgn sampai mereka ugut bunuh bangsa kita, masih kita LEMBIK dan jd BACUL spt xde MARUAH. Kasar lawannya kasar jg.. jgn main2 dgn org MELAYU, oiii CINA BABI!

Anonymous said...

Minta Tuan Rosyam Nor atau sapa sapa yang ada keupayaan buatkan iklan atau filem pendek mengenai kempen membeli produk sesama muslim dan siarkan di saluran TV kita.Dah nak masuk bulan Ramadan,eloklah kempen ini dijalankan.Letakkan kata-kata contohnya seperti,"Bulan Beribadat,Pastikan Berbuka Dengan Yang Bersih Lagi Halal".Pihak yang buat Bangkang Dari Longkang harus teruskan serangan mereka dengan kempen membeli produk atau perkhidmatan sesama muslim.Ekonomi adalah cara yang paling mudah dan pantas untuk kita melihat hasilnya......keputusan PRU lepas adalah baik untuk kita mencapai kemerdekaan ekonomi.Teruskan selama-lamanya....kejayaan sentiasa menanti kita.

Shahid Al-Hafiz said...

ala tipu ni..jangan percayalah..dia dah goyang dia bagi kita goyang pulak..siapa dia nak trace dari TM or CELCOM? KDN ke dia ni..orang trace ip..ip bkn terus dpt dari computer..contoh satu antenna ade berapa ip..die boleh trace kawasan mana je..kalau dia betul bijak..kita xboleh trace nama dan alamat rumah..cuma kita akan dapat location google earth je..kalau korunk nk tau korunk pakai pencawang server mana korunk boleh check dkt speedtest..die bgtau..server boleh tukar..aku punyer server kt sarawak..tp aku stay KL..kalau dia pakar computer..dia xpakai WINDOWS 7 ULTIMATE LOCAL untuk post comment mcm tu..mesti pakai OS linux atau OS MD..haha..aku dah check pc die sume..remote pc dia xoff langsung..sape paham komputer paham la ape aku tulis ni..so jangan risau..sebelum die datang sembelih..kite kasi sembelih ekonomi dia dlu..cita2 sy take over whole law yat!!

Anonymous said...

kerjaya aku yg.menjaga dealer telco mendapati 98% adalah bangsa cina.

kepada fucker cina yg.kata melayu berhenti dari kerja dengan cina, aku nak dedahkan satu rahsia...

SEMUA DEALER CINA NI MERUNGUT KERANA PEKERJA SELALU LARI..UNTUK DAPAT PEKERJA BARU AMAT SUSAH...
AKU PERNAH NAK INTERVIEW SORANG BUDAK MELAYU MASUK KERJA SYARIKAT AKU...KORANG NAK TAHU? BOS DIA TIPON AKU TUDUH AKU CURIK PEKERJA DIA...DIA KATA BUDAK TU SETIA BEKERJA DENGAN DIA DAN DIA DAH BERHABIS TENAGA DAN MASA AJAR BUDAK TU HANDLE KEDAI HANDPON DIA..

KEPADA CINA SE MALAYSIA !!! TANPA PEKERJA MELAYU, KORANG TAK MAMPU BERDIRI DENGAN SENDIRI !! ANAK2 KORANG LEPAS SEKOLAH SEMUA LARI KE SINGAPORK,KL DAN PENANG KEJAR GAJI BESAR...LIVED AND FACED IT!!!

aku yakin....melayu yg.begitu ramai bekerja dengan cina akan guna kemahiran dan pengalaman itu bila mereka mula buka perniagaan sendiri.

gen2felda

Anonymous said...

cina bangang kurang ajar , makanan serta cara hidup pun serupa Babi ,babi , babi ..meyondol apa saja ..
halal , haram semua sapu telan hingga tembolok terjongjul. pembawa
penyakit babi , anjing sewel ,
tenguk tuu ! , orang pun nak makan ?
Puuhii !!! ,
dah dasar keturunan haramjadah , halal dihapuskan di bumi Malaysia......
kau ingat sikit ? , ni ! Malaysia ,
mak bapak kau punya ? , dato' nenek
kau dulu habis dibunuh , sebab apa?
.....kurang ajar sama Komtai , bagi
betis nak kepala , hari ini , bangsa serta keturunan kau di Malaysia , nak sama cam tu ?..
kalu mau ? ,.....tunggu ?...
Hoii ! , Guan. tong. Racix , jangan main api dengan Gap ? ,...
tuu ? , hijau>>>>>>>>>>>>>>>> N
go>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>N berambus
ada arti ? babi 19 . 2013 at 7.40 AM

Anonymous said...

jangan gentar hanya ugutan kechil saja macam kudis saja ingat org melayu tak akan biar bangsa cina menipu org melayu lagi setitis darah mereka jatuh kebimu kami kan cari kau sampai kelubang semut sekali pun negara mana kamu lari kami cari ingat org melayu diam bukan takut ingat 13 mei cina yg banyak mampos dan rumah dan kedai dibakar kalau mau jangan ganggu org melayu ini tanah melayu bukan tanah cina ingat 13 mei siapa banyak banyak mampos.

Anonymous said...

Anon Mouse Pak Awang selampit 19 . 2013 at 2. 18 PM . kaki temberang , barua anak cina haramjadah , pi main
kat belakang , main kat depan , nanti
hamdul.mak bapak kau kata , sayang anak tangan tangan kan....dato' nenek
kau pulak kata , nak tahu pedas , makan le cili... ni , sah la , mak bapak kau tak bedung kan kau , dari
kecik , sekarang dah jadi buluh..
payah nak lentur....
kau ni ! cakap jeling jeling sikit , kalau kau , melayu pi main jauh
jauh.....lau keturunan cina pi la mabuk kat mana mana ......terjun je
kat longkang busuk , biar mampus
n kurang satu barua cina .....
tu le mak bapak kau bagi sekolah tak mau.....ha ha ha , ho ho ho
he he he , cak bhoo liaui.
Adios la bro .

Anonymous said...

BUKANKAH ORANG-ORANG CINA DI MALAYSIA INGIN HIDUP BERSENDIRIAN DIBAWAH BUDAYA MEREKA???? MASEHKAH MEREKA MEMERLUKAN ORANG-ORANG MELAYU. TETAPI MELAYU TIDAK MEMERLUKAN MEREKA.PERGI JAHANANLAH DENGAN KAMU.

Anonymous said...

Jangan gentar, teruskan usha BBC sampai cinabeng mampos!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Stuju2..kalu bab ni buy chinese last punya..barulah adil..hahaha

Anonymous said...

Tak main last last ni ! .cinabeng cekek darah , kan muntahdarah sikit hari lagi , signal dah nampak , tunggu lingkup je . kat tempat you
kan macam macam ada , usha la sikit ,
tak jauh pun kedai Melayu , janji jangan beri walau seposen kat kedai cina , haram beberlanja kat cina , haram lagi khafir lagi harbi , dah jatuh hukum pun . tak caya , tanya Pak A'lim ulamak ?... Mak A'lim ulamah ?....Raya ni , tak ganti langsir , perabut ,
semuanya baru , tak mati pun !...
silap hari bulan , pahala puasa
pun kurang......bab membazir
tak diRida'i "ALLAH" .
boikot je kedai cina , boikot ! boikot ! barang cina .

Anonymous said...

Parasit cina ni , nak kena racun gak
mak nya....Puuhii ! ! !

Anonymous said...

main ugut bagai..celaka punya cina cinabeng..!!

Anonymous said...

Aku sebagai Melayu & Tuan di Tanah Melayu ini menyeru Tuan & Puan Melayu & Bumiputera mengiatkan lagi usaha memboikot barangan & jualan peniaga Cinabeng sehingga mereka lunyai & merempat.

Harap maklum .

Anonymous said...

Kalau anjing dan babi ugut GAP, kita salai mereka hidup2.

Tapi gua tak mahu makan ...

uwekkk ... nak termuntah. Jijiknya.

RH said...

Faham benar character mereka.
Saya sudah 29 tahun bekerja dgn mereka.

Anonymous said...

hoho.. cinabeng naik tocang ugut plak.. diorg xde keluarga nak ugut org lain.. darah akan dibalas dengan darah.. amaran kepada cinabeng.

Anonymous said...

20 tahun dulu saya mempunyai ramai jiran2 berbangsa cina. Selepas itu saya bertemu dengan seorang tua melayu selepas berbual panjang dengannya dia nasihatkan saya membaca surah yasin setiap malam. Saya amalkan apa yg di suruh. Selepas setahun semua cina2 berpindah ke tempat lain dengan alasan rumah mereka berhantu. Kepada kawan2 semua amalkan baca yasin.. insyallah cina takut sama kita.

Anonymous said...

CINABENG DAH GIAN NAK PEKENA PARANGGGGG TERBANG TU ZASSSSS....