Friday, June 28, 2013

LAGI PRODUK CINABENG YANG GUNA NAMA ISLAM..HARAMJADAH KASI SEBAR !


KLIK SINI

66 comments:

Anonymous said...

GAP
Apa yang kita fokuskan adalah kepada barang-barang kegunaan harian...

Mungkin apa yang saya hendak kemukakan tidak relevan tetapi dari pengalaman sendiri beberapa bulan kebelakangan ini mungkin perlu diambil kira.

Selepas diumumkan keputusan SPM, anak-anak kita dihujani dengan pelbagai tawaran dari kolej swasta. Banyak yang namanya berbunyi Melayu/nasional tetapi disebalik nama nama itu, pemilik/pemegang saham utama/ peneraju/penyebat duit adalah puak puak cinabeng ini jugak.

Apakata disenaraikan juga kolej-kolej swasta ini. Mereka mengumpankan dengan pelbagai gula gula dan anak-anak yang belajar akan memohon pinjaman (PTPTN/MARA). Kita cuba elakkan anak-anak kita dari belajar dikolej yang dimiliki Cinabeng ini.

Anak-anak kita buat pinjaman tapi yang kaya adalah cinabeng juga..

Mintak GAP fokuskan perkara ini dan bantu orang Melayu kita dari mengayakan lagi cina cina sial ini.

Anonymous said...

Setuju!

Anonymous said...

Biasa lah tuuuuu..... Drama dalam politik.

Anonymous said...

Apa tunggu lagi tentera anai-anai Melayu semua? 'Search & Destroy' sampai hancur. Aku makin semangat nak tumbangkan kuasa cinabeng sebab aku tak tahu siapa kita nak harapkan menjelang PRU-14 dan selepasnya.

Ingat semua Melayu, kita dah tiada siapa lagi nak diharapkan baik UMNO, PAS mahupun PKR haramhjadah. Kita sedang bersendirian, tiada pemimpin Melayu yang akan turun jenguk bertanyakan masalah dan pendapat kita. Ini sahaja peluang yang kita ada untuk survive demi anak cucu di masa depan dengan menghancurkan bisnes cinabeng selumat-lumatnya dan mengembalikan kegemilangan Melayu zaman dahulu yang menguasai perdagangan di Nusantara.

Kuatkan saf.....

Teguhkan iman.....

Tingkatkan iltizam.....

Teruskan momentum.....

Yakini Tuhan.....

Sentiasa berdoa kepadaNya.....

InsyaAllah, tak lama lagi kita akan berjaya mencapai matlamat KEMPEN BOIKOT ini. Dan jangan lupa kasi ajar juga cukup-cukup pemimpin Melayu tak kira parti yang khianat kepada bangsa kita.

anakbangsa said...

ada kemungkinan x dlm senarai ni ada keluaran melayu tp dimasukkan sbg b keluaran cina?takut nanti ada pesaing perniagaan yg cuba sebotaj produk melayu tp senaraikan produk cina.confirm x senarai ni?

anakbangsa said...

ada kemungkinan x dlm senarai ni ada keluaran melayu tp dimasukkan sbg b keluaran cina?takut nanti ada pesaing perniagaan yg cuba sebotaj produk melayu tp senaraikan produk cina.confirm x senarai ni?

Anonymous said...

Search & Destroy' sampai hancur...aku sokong...

Kita kina ada unit search....search semua syarikat dan kenal pasti siapa pemilik, pemegang saham, peneraju dan apa jua akitiviti mereka...

Lepas tu kita hebahkan dan kita DESTROY sampai tutup perniagaan.

Generasi baru peniaga adalah mereka yang Islam dan (Melayu) yang benar berjiwa Islam dan Melayu...(Ingat Azran Air Aaia/ CIMB CEO) yang Melayu tetapi jiwa Islam dan Melayu kosong...

Kita naikkan perusahan dan peniaga Islam dan bersama-sama membina ummah...

Ada hikamah disebalik setiap kejadian...

Anonymous said...

kita tak boleh salahkan 100% sebab diorang memang pandi cari peluang... tapi kalau konsep tentera anai-anai ni berjaya, memang boleh lingkup

Unknown said...

BAGUS GAP!! ANA SALUTE SAMA ENTA !!!
KASI LIST LAGI .INI LAH SENJATA AMPUH KITA MELAYU CINCALOK
OH YA JANGAN LUPA BOIKOT SATU JENAMA PREPAID MILIK CINABENGKOK JUGA .ANA TAK YAH SEBUT LAH NAMA SENSITIV BRO!!
TAPI U KNOW AND I KNOW LA BRAND APA TU ,YANG KERJA NYA ASYIK DOK SPONSOR CERAMAH PAKATAN SEBELUM PRU LALU

Anonymous said...

yang tuan2 kata di atas semua betul...!! setuju !ini adalah kuasa melayu, kuasa beli melayu.menjadi kewajiban setiap melayu membeli barangan melayu dan menarik melayu2 lain untuk melakukan seperti melayu2 lain.

boikot ini memang patut dibuat 10 tahun yg lalu..tetapi kita baru tersedar dari mimpi..disebabkan kita agak terlewat, kita kena kerja lebih keras sbb cina dah kuat tapi masih rapuh..faktor ekonomi masih diambilkira untuk kekuasaan politik..bila kita racunkan akar..pokok akan mati..
kalau tak mati jugak, daun akan kuning..nak bagi pokok mati cepat, gunakan dos racun yg lebih sbb pokok dah besar..

Anonymous said...

Wang bagi cinabeng ibarat tuhan.
Bila wang sudah tiada tuhan pun dah tak ingat.along datang cari.bunuh diri...bakar family....terjun tingkat 20.

Huh....mmg ngeri....
Jika kaum melayu mahu perkara ini terjadi pd cinabeng, teruskan BOIKOT PRODUK CINABENG!!!!!...

Den Komando said...

Den setuju sangat. Kembalikan kedaulatan dan kekuasan Melayu di bumiMalaysia ini. Jom umat Melayu/Islam Malaysia kita lakukan apa yg termampu untuk kedaulatan bangsa dan agama kita. jangan harapkan sangat dengan orang politik. Together we can do it...RED ANTS Warriors....

Nok said...

GAP boleh ke perkara ni di siarkan dalam utusan malaysia secara terus? tetapi secara sistematik, supaya cina ni tak perasan...lagi pun message sedemikian org kg x dapat...

Ari said...

berpesan pesan pun da ok...

Anonymous said...

Setuju sebulat suara....saya cadangkan supaya cadangan ditutup.

HIDUP 1BUMIPUTERA said...

terima Kasih TUAN GAPxxx

Anonymous said...

ini peluang melyu buka bisiness jangka panjang..1000 pelanggan mesti di jinak kan ke kedai kita ..senyuman..harga murah..5% je keuntungan..mcm biasa aku tgk tu...kejar customer sambil kejar volume sale..simpan barang dlm kedai xguna oii..ini ada cina baik ajar aku

Anonymous said...

Bihun Cap Masjid juga. http://www.mukminbrands.com/2013/06/27/cap-masjid-bihun-jenama-bukan-islam/

Unknown said...

saya setuju dengan semua cadangan ,pandangan dan komen anda semua. hidup melayu!!!

Anonymous said...

Masyaallah,

Hati dan mulut berbuih buih mencela, mencaci dan menghina keturunan Bumiputra, Melayu dan Islam tetapi kemarok guna nama2 Bumiputra, Melayu, Islam untuk memperdayakan kita semua supaya membeli produk2 mereka!!!

Latih anak2 merisik dan periksa barang2 yang mereka akan beli.. smart fon, surf dan cari butiran product2 Cina jadikan satu amalan harian.

sokong ABC.

Anonymous said...

Kompeni Cina dgn sengaja mengunakan nama Melayu dan Islam supaya dapat memperdayakan pengguna Islam untk membelinya..sialan punya cinabeng.

wayau said...

Satu lagi cara yang paling mudah terutama yang menggunakan prepaid dan rajin top-up.

Selalunya kalau kita nak top-up, kita beli kad top-up atau kita top-up melalui sms dan selalunya kita beli daripada kedai cina.

Sekarang kita semua dah maju dah kenal internet dan online banking.

Apa kata lepas ni, kalau nak top-up aje, gunakan internet banking. Top-up pakai ATM pun dah boleh.

Jadi tak perlulah nak beli top-up kat kedai cina lagi. Dengan itu, kita dah langkau satu tahap; dari bank terus ke handphone tanpa melalui kedai cina.

Impaknya sangat besar kalau kita dah tak beli top-up kat kedai cina. Boleh bunuh diri kalau top-up dia dah tak laku.

Anonymous said...

MASA BERPERANG DAH SAMPAI..1!!!!!


(Bernama) - Will a hung state assembly emerge in Terengganu with an upcoming by-election that has the possibility of splitting the 32-seat legislature down the middle?

Unlikely, according to feedback from politicians on both sides of the divide.

The death of Kuala Besut assemblyman Dr A. Rahman Mokhtar of the Barisan Nasional (BN) has forced a by-election in Terengganu where the ruling BN now has 16 of the 17 seats it won in the May 5 general election and Pakatan Rakyat has 15 (PAS 14 and PKR, one).

An opposition victory in the by-election, which has to be held before Aug 27, could split the seats 16-16.

It is generally believed that this hung state assembly could result in a fresh election being called, but politicians interviewed said this should not necessarily be so.

Terengganu MCA chief and former state executive councillor Toh Chin Yaw told Bernama the casting vote by the speaker of the assembly, a post now held by Mohd Zubir Embong, would keep the BN in power in the state.

“The chair of any meeting has the casting vote. If voting is tied, under certain regulation, the chair (speaker) will exercise his casting vote,” he said.

If the number of seats are tied at 16-16, the BN government would get that one majority from the speaker’s casting vote.

PKR vice-president Tian Chua shared the opinion, saying that even if PAS managed to capture the Kuala Besut seat in the by-election and there was a tie at 16-16, a fresh election would not have to be called.

“Whether the speaker is an assemblyman or not, the principle is that the chair has the casting vote when the situation is tied. The speaker will cast his vote and the BN will continue to rule,” he told Bernama.

He said a change of government could only happen only if there were defections of assemblymen from the ruling party.

Anonymous said...

BRO GAP, TERIMA KASIH. AKU PUN SELALU JUGAK BACA POSTING THE UNSPINNERS. BANYAK BETUL PRODUK DIORANG YANG MENIPU MELAYU. SIAL BETUL CINABENG NI!!! CILAKAK LU CINABENG!!! CILAKAK LU OMAR ONG!!! PTUIIIIHHHH!!!

Anonymous said...

Spritzer melayu punya tau... Banyak dijual disemua stesen minyak petronas....sokong ye.... Mesti sokong... Ini produk 1000 % bumiputera/ MALAYuuuu... Terima kasih petronas kerana manapolikan air mineral dari sykt ini di semua stesen petronas... Padan org lain tak boleh berniaga mineral water di petronas..... Pergi jahanam Air mineral lain

Anonymous said...

Aku sokong 12.29.... Sepatutnye semua glc medti ikut tingkah petronas.... Berani guna kuasa ... Hanya spritzer ( chuan sin ) yg dijual distesen milik mereka... Baru lah betul... Kita medti sokong dan support air mineral mesra dilpetronas..... Air ini memang melAyu yg punya.... Aku ulang MELAYU yg punnnnnnnya.... Wa ci bai

Anonymous said...

Spritzer cina punya lah.... Babi lu kata melayu punya

Anonymous said...

Sial aje... Spritzer cina punya lah.... Petronas memang biasa..... Puja dan suka produk produk cina.... Agaknya duit bertempurung dpt kot... Boleh beli susu ansk dan besarkan anak anak untuk sekolah....tukarlah melayu yg buat purchasing tu semua... Semua kaki hentam kjaan tu.... Yg jadi kambing hitam org umno...

Anonymous said...

Spritzer bkn melayu punya...

Anonymous said...



repot dari taman pertam melaka

ada 3 kedai runcit cinabeng dikawasan ini

dulu pkul 10 tutup...skrg buka sampai pkul 12

buka lah sampai tak tutup langsung pun aku TAK AKAN membeli di kedai cinabeng2 laknat ni

kasi masa lagi 3 bulan...TUTUP!!

Anonymous said...

Anonymous said...

Spritzer melayu punya tau... Banyak dijual disemua stesen minyak petronas....sokong ye.... Mesti sokong... Ini produk 1000 % bumiputera/ MALAYuuuu... Terima kasih petronas kerana manapolikan air mineral dari sykt ini di semua stesen petronas... Padan org lain tak boleh berniaga mineral water di petronas..... Pergi jahanam Air mineral lain

June 29, 2013 at 12:29 AM
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ni info aku dapat dalam tenet:

Company : Chuan Sin Sdn. Bhd.
Address : Lot 898, Jalan Reservoir,
Off Jalan Air Kuning,
34000 Taiping,
Perak Darul Ridzuan, Malaysia.
Tel : +605 801 2663
Fax : +605 801 2118
Customer Service Hotline : 1800-88-3111 (Mon – Fri : 9.00am – 6.00pm)
Delivery Contact : +6012 768 8727 (Victor Ng)
Email : info@spritzer.com.my
Website : www.spritzer.com.my

Anonymous said...

Perang saraf ekonomi cinabeng dah lama bermula dan mereka sudah membuat cabang untuk menzahirkan "brand diversification" khusus untuk membodohkan berjuta consumer dari kaum melayu. Ini juga merupakan "cornering" pasaran barangan consumer. Walaubagaimanapun, jangan salahkan mereka kerana pengusaha melayu dan perniaga melayu masih gagal mengisi kekosongan. Dan kita pun pernah dengar bagaimana kaum cinabeng berusaha membunuh perniagaan orang melayu dengan bermacam-macam cara, termasuk muslihat perniagaan di mana akhir nya cinabeng menguasai perniagaan orang melayu dengan kuasa penipuan, muslihat dan wang. Persatuan Melayu perlu membuat sesuatu yang drastic..Jom fikir-fikirkan dan bertindak

Anonymous said...

Wah main kasar nampak.... Siap cungkil msklumat sykt dari internet apa cita nie..... Sial lah lu org semua.... Petronas nya pegawai yg sahksn dsn mereka dah pergi kekilang spritzer serta nyata melayu yg punya.... Melayu ygpunya.... Melayu yg punya......melayu yg punya ingat kilang ini melayu yg punya... Tapi upanye cina

Anonymous said...

Walau macamana pun cinabeng nak menyamar cakap melayu tetap kantoi!! boloh punya cinabeng...pigi minum air p****t nyonya tua kulup kerepot darurat dap...

Anonymous said...

Aku nak pesan kat Kakitangan kerajaan yg baru dapat gaji...esok mesti korang nak beli brg2 kan? Pastikan kat kedai melayu atau kalau xda pilihan belila brg muslim dulu....mahal sket xpa sebab ini harga sebuah perjuangan....

Anonymous said...

Dah nak raya kan? Mesti nak beli spek mata baru kan? So belilah kat kedai2 melayu....dah byk bisnes ni org melayu buat...support lagi...kalau kat kuantan ni mastura ainon hayati prisma semua milik melayu...come on man lets suppory melayu!!!!

Anonymous said...

Setuju!! n sokong!!

Anonymous said...

Salam, kita kena promote juga makanan kucing halal tunggal buatan orang islam di malaysia dan di dunia iaitu VITACAT. Tengok blog mereka www.vitacat.com.my.
Hebatlah.

Anonymous said...

Jom... Kita paksa kerajaan jgn hargai jasa jasa cina nie... Lubuk cina kita tukar kepada kawah melayu... Bukit cina kepada tembok tuah..ramuan cina... Jebat lestari... Nasi goreng cina kpda nasi goreng arab...

shahrizal said...

Highway plus punye RnR yang jual buah melayu tapi buah tu supply dari cinabeng. aku haram tak pernah beli. dah le mahal cina punya pulak tu.

Anonymous said...

Jgn boikot spritzer atau mesra mineral water yg ada di stesen minyak petronas ye....kami malayu tau.... Malayu...

Anonymous said...

betul kerspritzer ambil air bawah tanah dekat kawasan perkuburan cina?.

Anonymous said...

Siapa disini boleh rekomen Kedai Cermin mata?

30tahun asyik guna kedai Cina, sekarang satu keluarga nak langgan kedai Melayu? Dalam Kawasan Gombak, KL, SAlam atau PJ.. kami akan pergi. 3 beranak perlu dah tukar cermin mata.

Juga nak beli Mesin basuh Hitachi 16kg.. Tunai. Ade pembakal atau ajen kedai Melayu? Tolong rekomen kat sini..

Anonymous said...

Mana ada kubur cina.... Spritzer ok... Semua ok... Yg ckp ada kubur cina tu saja nak nyakat ajer.... Terina kasih lah membeli dan minum air produk kami yer... Sprtizer tak lama lagi kami pun akan panggil imam imam buat kenduri di punca air kami... Kami tunjukkan video nanti

Anonymous said...

Sebaik-baiknya kita tanya dengan jelas daripada jurujual, siapa pengeluar barang makanan/perkhidmatan yang dijual itu.

Membaca dari senarai ini pun mengelirukan. Kerana ia mungkin diuar-uarkan oleh orang yang menyamar hendak meruntuhkan barang-barang keluaran Melayu (mungkin oleh Red Bean Army).

The case in point: apabila saya singgah hendak mengisi minyak semasa perjalanan jauh, saya tanyakan siapa pemilik pam minyak itu (kecualilah jika jelas tertera pam itu milik Tong Tong Tong Sdn Bhd tak payah lah tanya dan tak payah singgah).

Bertanya sedemikian tidak menjadi kesalahan kerana wang milik kita, barang milik dia. Suka hati kita di mana sahaja kita hendak beli.

Kita kena beristiqamah membantu aktiviti kita. Walaupun ia kelihatan kecil tetapi InsyaAllah kita akan berjaya.

The thousand steps have to start with ONE step and is to be undertaken NOW. We have learned our lesson. The message by the 93% respondents in the last PRU13 is LOUD and CLEAR. Kita tak perlu lagi terlalu defensif. Itu hak kita. Kita tidak mengambilnya dari sesiapa pun.

Kita jangan berfikir dua tiga kali lagi. Rapatkan saf dan jalankan tugas kita sebaik mungkin. Mudah-mudahan diberkati Allah jua. InsyaAllah. Agamigir.

Anonymous said...

SOSEJ JENAMA SAUDI

INGAT TAK KES DIMANA SEBUAH PREMIS MENJUAL HOTDOG TERPAKSA DISAMAK DI IKEA DAMANSARA......DIORG GUNA 100% USUS BABI DIKILANG MEREKA UTK MENGELUARKAN SOSEJ JENAMA SAUDI NI.

Anonymous said...

Melayu yg jual projek kat cina pon mesti diajar cukup2...

Anonymous said...

tahniah PERKASA......jgn usaha separuh jalan.....terus lanjarkan kempen sampai bila2......buat kesedaran pada org melayu/islam/bumiputera.....teruskan perjuangan....



busu rie ~ fb

ZulTunjang said...

Bagus sgt kempen BCL ABC ni.. at least kita dpt CLASSIFIED secara jelas mana dia produk CINABENG lahanat dan mana produk MUSLIM dan MELAYU! CINABENG lahanat mmg pandai guna 'kosmetik; Melayu dr segi BRAND dan IKLAN. Tp dasar CINAPIGGY bangsa kotor, bangsa tokong neraka, mereka mesti akan khianat dn buat jahat pd pengguna Muslim. Campuran bhn dan mcm2 1001 perkara tersembunyi yg mereka lakukan utk KAUT untung dan PEKENA Melayu yg bodoh2 ini.

AKu di Kedah sudah lama boikot jenama SAUDI! Sejak tahun 1997 lagi, SAUDI yg company CINAPIGGY ini mulakan bisnes bekalkan FROZEN di Alor Setar Kedah, kemudian setelah ramai Melayo2 di Alor Setar suka beli utk jdkan bahan masakan berniaga (restoran, penjaja), company SAUDI CinaPIGGY ni maju dan bukak kilang besar di SP (Sungai Petani). Di situlah kantoii mereka proses BABI utk jdikan sarung sosjej dan juga produk BABI lain bercampur dgn pemprosesan bahan produk 'halal' lain. Jabatan Agama Islam Negeri Kedah pernah serbu berkali2 premis ini dan didakwa di Mahkamah. tp pada masa ini hukuman sgt ringan.

Sejak Dato Jamil Khir jd Menteri JPM, dialah berusaha keras sehingga AKTA HALAL 2012 diwartakan yg boleh memenjarakan pesalah HALAL dan juga hukuman denda mencecah nilai jutaan ringgit!! itu baru tepat!!

SAUDI CinaPiggy lahanat ini juga menaja beberapa display board waktu Solat di beberapa MASJID di sekitar Kedah Penang.. termasuk masjid terkenal di Seberang Jaya (tepi highway).. terpampang jelas AJK masjid bkn main BANGGA logo SUUDI CinaPig ini di pintu masuk masjid!!

Itulah bangsa Melayu..bangsa LEMAH dan tk KUAT JATIDIRI!! MALAS berfikr akhirnya jd 'MAKANAN' org CINA pemakan BABI.. ramai jg Melayu yg sudah berhati CINA..


Kami sokong BCL!! ABC!!

Anonymous said...

Teruskan boikot SPRITZER dan air mineral PETRONAS!! Beli Air Mineral ALA FONTE (Mofaz) yg di ambil dr sumber asli bawah tanah di SIK Kedah!!

Anonymous said...

pegi jahanam air cina kui lu... dasar penipu.. dasar bangsa bangsat.. barua mana ni bagi pihak cina.. pergi JAHANAM air cina kafir bangsat.

Anonymous said...

ada pulak 2ekoq cina babi kat sini.. rasanya 1 ekoq aje diulang.....wekkk nak muntah ada org mengaku melayu..

ayat berani guna kuasa..glc harus ikut petronas berani guna kuasa... ha dah tau makhluk ni rupa ni... sape dlm glc punahsihat yg berani sape.. dlm petronas yg berkuasa beri air hanjing tu sape.... woooiii kalau dah cina 100% cina jgn mengaku melayu..

hahaha...lawak bodoh

Anonymous said...

kui kui kui cina kui kui kui cina kui kui kui cina kui kui kui
dah tutup senang aje nak duit byk pi jual rba Rasa Burit Amoi

Anonymous said...

imam sabun imam husam imam mahfuz imam uai...imam pas sekutu lu.. modal basi...janji nak masuk islam.. makcik pakai tudung labuh..pakai songkok.. baju melayu selendang duduk dlm masjid...wooooiii cina kui lu mau tipu melayu mana...hahaha

cina kui kui cina kui kui cina kui kui

Melayu Perak said...

wooiiii CAC.....

你他妈的中国佬....你的父亲和母亲他妈的猪...你妈舔猪阴茎....你父亲舔猪阴道....混蛋......从马来西亚..

Anonymous said...

Sik kedah???? Sik kedah keling lahhhh penya

Melayu Perak said...

tengok 7.48 nih....nak putar pulak...kan dia nih rba....red bean pig....

Anonymous said...

Sik kedah ... Eu claire ... Dato nara punya lah

Anonymous said...

Dlm msia nie... Baru ada 16 aje lesen mineral water yg dibenarkan

Anonymous said...

Pesalah yg terbesar adalah bank2 komersial kat Malaysia yg berebut2 nak bagi pinjaman kpd company2 cinabeng.
Kalau tengok senarai peminjam, cinabeng mewakili lebih 90%.

Anonymous said...

sekarang bisnes pelaburan saham mface.com dan MBI sykat pelaburan CINA founder AC MIZAL ....KES nak tipu Melayu lagi lah tuuu

Anonymous said...

setuju!!! Admin highlight cadangan ni..

Anonymous said...

boikot tetap boikot.

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Bro GAP...apa kata kita boikot bank2 Cinasia sekali...???

Anonymous said...

satu cadangan utk gap ialah kita buat pemplet pasal isu kilang haram yg lepas yg mana mendedahkan tentang kotornya kilang yg buat untung dgn berselindung nama melayu kita sebarkan disetiap masjid.utk sponsor beleh minta bantuan ppim ,rasanya itu kempen yg sangat efektif

Anonymous said...

jgn biarkan generasi kita terus menerus makan produk yg dicampuri babi.inilah sebenarnya natijah kenapa bangsa kita sangat rosak kini