Friday, July 5, 2013

BOIKOT BISNES CINABENG : RAMADHAN INI JANGAN BELI LANGSUNG DI KEDAI/PRODUK KELUARAN CINABENG !


61 comments:

Anonymous said...

Berbuka puasa lah bersama air sea master... Murah... Lebih halal... Lebih suci.. Lebih menyakinkan... Boleh didapati si kebanyakkan kedai

Anonymous said...

Delcol pun produk melayu... Ingat delcol ro water ingat kebaikkan

Anonymous said...

Spritzer keluaran islam... Minum tanpa ragu ragu... Rakan niaga kami tabung haji dan pnb

Anonymous said...

Tolong masukkan vitation sebagai pengeluar air mineral melayu ye... Kita supply pada fama cool dan semua plus highway

Anonymous said...

SHITZER adalah air setan buatan cinabeng untuk merosakkan minda Melayu Islam. Jangan minum jenama ni kalau nak selamat dunia akhirat.

Anonymous said...

cuba tengok produk ADABI..kenapa dah takda "Keluaran Bumiputra"..

Anonymous said...

Nak selamat semua bawak air bekal dari rumah. Jangan sesekali beli air mineral yang diragui buatannya. Hati-hati semua, bulan puasa ni dugaan kita lebih besar.

Anonymous said...

Minta semua masjid dan surau pasang penapis air jenama Bumiputra. Tadah dalam jag ke atau apa-apa bekas untuk para jemaah minum. Jangan sesekali beli air SHITZER dan jenama cinabeng yang lain.

Anonymous said...

HA! HA! HA! HA!

Sementara Itu FELDA Telah hantar Beratus Pelajar Melayu FELDA Ke LimKokWing University di London Untuk Mengisi Tempat Tempat yang Kosong di University Tersebut Supaya University Apek Ni akan Terus Hidup Bergantung Atas Duit FELDA!!!


Kan Ada University Limkokwing di Cyberjaya? Lagi Murah!

Bagus Kan Tu!?

Anonymous said...

Semua masjid dan surau diminta gunakan duit derma orang ramai untuk pasang penapis air untuk kemudahan membuat air mineral untuk buka puasa. Jangan sesekali keluarkan duit atau terima sumbangan air mineral jenama cinabeng yang sudah dicampur dengan bahan babi dan anjing. Puak cinabeng ni memang ada rancangan dari dulu lagi nak rosakkan hati orang Melayu melalui campuran bahan-bahan haram ke dalam produk makanan dan minuman keluaran mereka.

Anonymous said...

Nak buat camna masih ada lagi pemimpin Melayu bodoh nak pi perkaya cinabeng. Mungkin pemimpin Melayu jenis ni ada dapat komisen kot. Kita Melayu semua mesti bersatu tanpa mengharapkan bantuan pemimpin kita yang tidak boleh lagi diharap.

Anonymous said...

AYUH BANGSA KU...BANGSA ISLAM DAN MELAYU!!
MARILAH BERSATU BERJIHAD DAN BERJUANG DI BULAN MULIA INI!!!
ISLAM DAN MELAYU SEMAKIN DIPANDANG SEPI..
MAHAL SIKIT TKPA KERANA INILA HARGA PERJUANGAN!!

Anonymous said...

anon pertama, kedua dan ketiga adalah cinabeng yang mahu mengelirukan umat Melayu agar membeli air mineral keluaran cinabeng. AWAS semua. Jangan beli dan minum jenama air mineral yang dinyatakan.

Anonymous said...

BRO, SPRITZER NI CINABENG LAHANAT PUNYA KE BUKAN..? ADA YANG CAKAP ORANG ISLAM PUNYA, ADA YANG CAKAP TIDAK. MANA SATU NI..?PENING BETUL LA AKU. RASA NAK TERBERAK PUN ADA. SETAU AKU BISNES AIR MINERAL BANYAK CINABENG BUAT. KALAU MACAM NI AKU MINUM AIR BATERI JE LA....CILAKAK LU CINABENG!!! PTUUUIIIIHHH!!!

Anonymous said...

Saya desak Pemuda Pas Tantawi dan Sallahudin jaga kan kesucian Ramadhan.

Kita tidak bolih harap dan jangan harap atau mimpi KJ untuk bantah kerana KJ yang nak kan mengambil alih Tan Sri Lee Lam thye punya jawatan sebagai MACF /anti jenayah atas alasan KJ kehilangan computer riba dan telefon bimbit (2 item )aja pada malam FAM final.

Juga dia tidak memberat kan perjuangan Dr Morsi.

Juga sibuk dengan penagihkan jawatan dan kedudukan di kementerian Barisan Nasional,mirip secara kecilan pengagihan 1M4U outreach RM55billion sahabat Cameron dan sumi FLOM juga ketua politikal Lab liberal bapak sekolah vernakular Ah Jib Gorrrrrr, yang hadhir di AKRIKA 2 hari aje dan masih belum balik dari London lepas cabut dari akrika secapat deras.

Tantawi, jadi MP ada peruntukkan kan ?

Guna lah sekarang ,panggil dan jemput kumpulan BLACKOUT bantah lah kumpulan BLACK METALIKA.

Kalu kamu tak buat, saya ulang apa Unstas Pas cakap golongan saperti anda--saya ulang aje, Ustaz pas yang kata , siap dengan nas dan hujjah -- Munafik. Kalau nak rujuk TGNA, sila lah, tapi tunai kan tuntuntan kesucian ramadhan.

arjuna waspada

changkat lobak

Anonymous said...

memang spritzer cinabeng punya..rajin-rajinla bukak website diorang.. nama betul company Chuan?????

Anonymous said...

Sea Master bukan Cinabeng punya ke?

Anonymous said...

Belajar ilmu cinabeng untuk majukan melayu adalah di alu2 kan. Macam syarikat HUWAEI curi ilmu teknologi amerika.

Anonymous said...

Air bateri pun banyak yg cinabeng punya. Aku rasa air zamzam lagi islamik.

Anonymous said...

Tiap2 artikel gap publish mesti ade cina babi sial ni menyibuk..haha da panas nampaknya tu sbb tu meroyan bodoh mcm sial sbb produk dia da nk mampos mcm dia..ptuihhh

Anonymous said...

Tak payah beli mineral...budak2 cina pun bawak air masak ke skola...mineral pun tak pasti ada

Anonymous said...

Sokong jihad ekonomi!
berjuang hingga kepingan sen terakhir!
Aku dah xbeli produk cina!
Semua strict cari bumiputera punya sahaja!
Bgus nya kalo brjuta juta org melayu semua beli brg n servis bumiputera SAHAJA!
Cepat sikit kita lonjakkn ekonomi kita kt rantau ni!

Anonymous said...

Setuju,
Kadang,bukan air mineral pn,air minuman je,air paip suling..terutama sea master..air syabas,suling jual kt melayu balik..

Anonymous said...

Tambahan,
Harap,gap kukuhkn jihad ekonomi di universiti2 awam dlm malaysia..
Kbykn xsedar d untung!

Anonymous said...

ADABI keluaran BUMIPUTERA 100%. Ada tulis di labelnya dan sudah banyak kali masuk media siapa CEO nya. Melayu Perak jika tk silap.

Jgn cuba pesongkan minda org Melayu dgn fake list.

Anonymous said...

Kita semangat utk martabatkan Melayu dan Islam.. tp PM & TPM mau rosakkan.

Hari ini aku amat sedih.. Rang Undang-Undang Pentadbiran Agama Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 2013, yang dibentangkan oleh Dato Jamil Khir DITARIK BALIK oleh Muhyiddin hari ini!!

SEDIH.. aku harapkan UMNO sedar diri selepas PAS dh lingkup, bg memartabatkan Islam.. akhirnya UMNO juga takut dgn CINA dan tekanan kafir harbi!!

Kita tiada siapa2 skrg melainkan NGO2 Islam shj..

SEDIHH!!

Aku doakan semoga Allah SWT datangkan suatu kepimpinan baru yg berteraskan Islam yg suci, yg ikhlas lagi tegas atas kebenaran untuk rakyat!

UMNO GAGAL, PAS LINGKUP.. DAP dan PKR yg sgt gembira skrg...


----------------------------------

KUALA LUMPUR 5 Julai - Jemaah Menteri hari ini bersetuju untuk menarik balik Rang Undang-Undang Pentadbiran Agama Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 2013, kata Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Rang Undang-Rang tersebut dibentangkan untuk bacaan kali pertama di Dewan Rakyat pada 26 Jun lalu oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom.

Muhyiddin berkata isu status agama anak dalam kes ibu atau bapa memeluk agama Islam telah dibincangkan secara mendalam oleh Kabinet dengan mengambil kira pandangan dan kebimbangan pelbagai pihak termasuk parti komponen Barisan Nasional (BN).

"Kabinet bersetuju penarikan balik Rang Undang-Undang itu adalah perlu demi memastikan isu penentuan agama anak dalam kes seumpama itu diselesaikan dengan cara yang adil kepada semua," katanya dalam kenyataan selepas mesyuarat Kabinet hari ini.

Muhyiddin berkata keputusan untuk menarik balik Rang Undang-Undang itu juga dibuat bagi memberi masa kepada kerajaan dan semua pihak untuk meneliti semula undang-undang tersebut secara holistik.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130705/dn_30/RUU-pentadbiran-Islam-wilayah-ditarik-balik---TPM#ixzz2YArLkevW
© Utusan Melayu (M) Bhd

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Iklankan produk dan perniagaan anda di

www.produkmuslim.info

Daftar segera ia percuma

Terima kasih

Anonymous said...

kenapa pemimpin UMNO jg seperti kena sumpah oleh DAP mcm PAS kena?? Bila bertembung soal kepentingan Islam tiba2 shj Melayu2 Laknatullah dr UMNO dan PAS serta PKR ini jd LEMBIK dan menyerahkan maruah Agama pd kafir harbi? Mengapa kita perlu dpt persetujuan Kafir Harbi utk laksanakan pentadbiran Islam???

GAP.. ko tlg lah buka entry pasal BAB ini. Segala tindak tanduk UMNO skrg sama shj spt PAS.. iaitu MERUGIKAN Islam dan MELAYU!!

Semua DAP dan Kafir yg menang!!

Anonymous said...

terima kasih Anon 8:40 PM atas promosi berterusan utk produk Muslim.

Anonymous said...

Ipoh White Cofee pembuatannya diragukan status halal , dari maklumat perolehi pembuatan kopi ini telah bercampur dengan bendasir -bendasir luar, tak basuh itu maklumat yang diperolehi dari kawan -kawan penguatkuasa Jakim dulu. Tetapi mereka tak boleh nak buat apa kerana ada tangan -tangan ghaib ....

Anonymous said...

ketiga3 air mineral ini (spritzer,delcol dan seamaster-ada holy water??)cina punya..ketiga2mereka adalah pennyumbang besar DAP semasa kempen PRU 13.

kita kena siasat petronas!! mcmana spritzer dan mesra (chuan sin sdn bhd) boleh monopoli kedai mesra petronas?? kita adalah pelanggan terbesar !! apa yg boleh kita buat adalah boikot produk ni, biar tak laku langsung..PETRON dan BHP ambil ikhtibar..SHELL, CALTEX,ESSO dan MOBIL lot antarabangsa... berhati2 siapa pemiliknya....

ramadhan ini anda dan saya wajib tekad..kita gempur org melayu di kotaraya, bandar2 besar, bandar2, pekan2,kampung2 dan cerok rantau di malaysia. disokong peniaga melayu 100% dan boikot cina lebih 100% ( dicampur perang saraf !!!).

anda dan saya adalah pejuang! perjuangan kita suci !! perjuangan kita untuk memartabatkan ekonomi melayu islam ke landasan yg betul..
politik ibarat badan dan ekonomi seperti tulang belakang kita..jika tulang belakang kita rosak...politik terbaring diataskatil sahaja...OKU jadinya..walaupun jumlah yg ramai tetapi umat melayu jadi OKU, manahala tuju politik kita ???

sedarlah, anda dan saya tidak keseorangan...ratusan ribu umat melayu berada dibelakang kita..angka makin bertambah saban minit...apa yg perlu hanyalah atur langkah ke gelanggang perjuangan !! anda adalah pejuang !!!

Anonymous said...

cina punya... lihat info dlm bbcdrasmi byk info tentang brg muslim dan cina kafir

Anonymous said...

nak layan aje.. rba..Rasa Burit Amoi..

Anonymous said...

nak jolok aje...cocok berkali kali...
rba.. Rasa Burit Amoi

Anonymous said...

nak info aje.. rba.. Rasa Burit Amoi.. cedap cekali kata apek

Anonymous said...

Saya cadangkan Tabung Haji dengan pemimpin barunya yang gemilang, Datuk Abdul Azeez
Abdul Rahim, meluaskan perniagaan halal Islam di seluruh kedai-kedai runcit kepunyaan Tabung Haji sendiri, di setiap cerok bandar dan kampung di seluruh bumi PUSAKA Melayu/Islam/Bumiputera kita ini.

Hanya produk HALAL dari bumi Islam dibenarkan - kat Barat ni pun, menganiaya orang Islam. Inikan pula NEGARA ISLAM macam Malaysia! Dahlah tu, kebanyakan produk Barat yang sengaja ada babi, adalah untuk MENGHINA umat Islam - objektif utama evangelis Kristian Zionis - termasuk dari DAPigs/PKR (fahaman evangelis Kristian Zionis doktrin gabungan Kristian fanatik dan pengganas Yahudi Zionis untuk menjatuhkan Islam, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas)!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Sekarang ni harga ayam dah naik....apa tindakan krajaan....siapa pembekal ayam?

Anonymous said...

Semua produk guna nama melayu ....tapi pemilik org cina makan babi......mmg lahanat dorang semua ni nk lakukan barang dorang guna nama melayu...

Anonymous said...

Kpd pemimpin melayu umno pas pkr korang semua mmg cilaka jgn kerana undi kafir lahanat ni korang sanggup buat apa saja pd kafir2 sepatutnya org melayu kena bertegas dgn kafir2 ni jgn bagi muka sampai kalimah allah pas babi sanggup gadaikan demi undi kafir....klu melayu bertegas org
Kafir harbi ni akan hormat dan takut pd melayu...

Anonymous said...

Pasar Ramadhan nanti, orang Cina boikot.

Baru Padan Muka.

Anonymous said...

Hatok la cinaleng nak boikot..depa yg dulu2..pasal mentekedarah depa nak lepeh sangat.. Murah lak tu

Anonymous said...

ini adalah masa kritikal...peniaga ayam kebanyakan cina...politik kita ditahap lemah tambahan pula dgn terdapat pemimpin2 sotong...kebangkitan ekonomi melayu islam akan melenyapkan kekuasan mereka bila ramai melayu dah kaya dan sokongan kuasabeli melayu sepenuhnya akan menenggelamkan disriminasi harga...bila ekonomi kita kukuh, kita mempunyai modal yg banyak..dgn kuasabeli kita yg tidak berbelahbagi, kita boleh pancung satu2 bisnes cina.. kita boleh buat kilang makanan ayam sendiri sbb bahan mentah tidaklah mahal ,buat kilang ja tinggi...kita ternak ayam dan pasarkan kepada melayu..sekarang ni ramai melayu dah ternak tapi tak dapat menampung keperluan org melayu sepenuhnya...langkah kita telah betul...boikot adalah tepat..perniagaaan adalah satu rantaian yg tidak nampak...bila salah satu terputus..rangkaian menjadi longgar dan tidak kuat.. boikot ..melonggarkan rantaian..dan akan memutuskan rangkaian..
andalah penentunya !!!
kita adalah pengikat rangkaian peniaga melayu...tanpa kita tidak wujud rangkaian dan rantaian...

Anonymous said...

Kenapa pemimpin kita Melayu semua jd LUMPUH? Lidah tumpul, gerak kerja tk tersusun.. last2 CinaBabi juga yg untung dan berkuasa?

Menyedihkan jika keadaan tk seimbang ini dibiarkan akan memuncak dan akhirnya akn terjadi rusuhan kaum. Najib terlalu PEKAK!! dia buat bodoh sgt2 dgn perkembangan rakyat.

Dia duk mabuk dgn IM4U di London, dgn senyum kambingnya dgn matsaleh2 tp kita di Malaysia dlm krisis identiti. Dia boleh buat PEKAK dan BODOH lagi?

Hari ini stau langkah lg puak DAP-Kafir berjaya- PENARIKAN semula pembentangan Rang Undang-Undang Pentadbiran Islam Wilayah 2013 yg menayksikan UMNO sudah jd mcm PAS jugak.. kecut dan 'sujud' pd ugutan Kafir.

Nk kaji apa lg mmg bila pihak agama sudag draf undang2 itu maka ia sudah melepasi kajian syarak dan impact masyarakat.. kenapa pemimpin Melayu jd BANGANG mcm ni???

Ya Allah siapalah yg akan Engkau Turunkan nanti utk ambil alih kepimpinan rosak Melayu2 DAYUS ini!!

Anonymous said...

macamana cina yakin sangat bila kaya tak mungkin boleh miskin ???

bagaimana orang miskin tak boleh jadi kaya ???

jawapannya terdapat pada kita...

sekarang ni jualan kasar harian kedai runcit cina dah jatuh...aku dah siasat dgn pekerja melayu..

sekarang ni jualan kasar harian kedai runcit melayu dah naik...aku tanya sendiri dengan pekedai tu..katanya alhamdulillah..lebih rezeki sikit akhir2 ni...

moral disebalik cerita ni...kita sebagai pelanggan tetap...bawa list senarai produk melayu bagi je kat pekedai tu..bagi tau dia kita nak barang2 ini ada dikedai mereka..bukan nak drastik..tapi ada perkembangan...

Anonymous said...

Dengan kegagalan pemimpin umno memertabatkan undang2 islam, maka perhimpunan agung umno akan datang ahli2 umno wajib menjatuhkan pemimpin2 yang dayus.

Mereka sudah menunjukkan sikap flip flop yang keji. Hebahkan kepada semua ahli2 umno dan sanak saudara bahawa pemimpin2 umno telah mengkhianati perjuangan melayu islam.

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Iklankan produk dan perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

Ekonomi teguh, ummah kuat sokongan anda amat dihargai

Terima kasih

Anonymous said...

Walaupun sepatutnya Ramadhan adalah bulan di mana umat Islam belajar tentang berjimat cermat dan belajar erti hidup sederhana, tetapi di Malaysia, Ramadhan dan Syawal terutamanya merupakan bulan di mana umat Islam menikmati usaha keras mereka sepanjang tahun. Inilah bulan di mana umat Islam di Malaysia membelanjakan berbilion ringgit dalam tempoh yang paling singkat dan angka berkenaan meningkat dengan begitu pantas dalam dua minggu sebelum 1 Syawal.

Pada ketika inilah para peniaga yang paling membenci umat Islam dan agama Islam serta memperkecil-kecilkan Ramadhan sekalipun, akan menunjukkan dan mempamerkan kononnya mereka sangat meraikan kedatangan bulan puasa dan amalan puasa umat Islam.

Penjanaan ekonomi akan memuncak. Dan percayalah, setebal dan sehebat mana pun cinabeng, ketika inilah mereka akan bermanis muka dan berpura-pura kononnya mereka juga mahu terbabit sama dalam amalan umat Islam.

Sudah berdekad-dekad, yang berbelanja besar, yang sibuk nak sambut 1 Syawal, yang nak merasai kelainan dan meraikan Ramadhan serta yang hendak menyatakan kegembiraan kerana Ramadhan telah tiba adalah orang Melayu-Bumiputera di Malaysia ini, tetapi yang kaya raya kemudiannya adalah bukan Islam.

Kalau dahulu, alasan yang boleh diberikan ialah, Melayu-Bumiputera tiada pengedar, penjual mahupun peruncit barangan keperluan sepanjang Ramadhan. Tetapi sekarang, keadaan sudah sama sekali berlainan. Walaupun Melayu-Bumiputera terlalu KEDEKUT atau JAHIL tentang ilmu publisiti mahupun promosi, tetapi mereka wujud dan mereka ada. Hanya perlu mencari dan kemudiannya menjadikan mereka sebagai tempat untuk melambakkan perbelanjaan.

Apa salahnya kalau mengkayakan dan menyenangkan Melayu-Bumiputera sendiri? Setidak-tidaknya mereka mengeluarkan zakat perniagaan. Setidak-tidaknya mereka ada tanggungjawab sosial yang WAJIB mereka penuhkan berdasarkan ajaran Islam yang menjadi anutan mereka.

Untuk apa bising-bising tentang harga lebih yang perlu dibayar kepada Melayu-Bumiputera sedangkan lebihan itu tidaklah seberapa kalau dibandingkan dengan jihad yang kita sendiri buat?

Gunakan kuasa pada Melayu-Bumiputera untuk tunjukkan bahawa sebenarnya bukan kita yang bergantung kepada mereka, sebaliknya mereka yang sombong, angkuh, bahkan yang menghalau kita itulah yang sangat bergantung kepada Melayu-Bumiputera!

Jadikan Ramadhan dan 1 Syawal ini sebagai tunjuk kuasa kita!

Anonymous said...

Sindrom keletihan pada pimpinan umno sedang brlaku skrg... Stima mereka semua dah kurang.... Aku syorkan pm tpm dan semua maljlus tertinggi umno letsk lah jawatan dan kita minta majlis raja raja bersama panglima atm ambil alih kuasa sekejap atas teori kepumpinan negara sekarang boleh membawa kepada perpecahan melayu dan agama islam

Anonymous said...

Kempen memboikot roti Gardenia semakin giat dijalankan. Alasan mereka ialah Gardenia dimiliki oleh Syed Mokhtar Al-Bukhary menerusi BERNAS dan BERNAS pula adalah syarikat kroni UMNO. Sebaliknya kaum berkenaan memperkenalkan sebuah jenama yang dimiliki oleh Raja Gula Malaysia, Robert Kuok iaitu MASSIMO.
Sesuatu yang amat menarik untuk diperhatikan ialah, konco-konco Robert Kuok melalak sakan tentang UMNO dan syarikat kroni UMNO tanpa sedikit pun memperkatakan tentang syarikat-syarikat yang menjadi kroni DAP.
Apa yang mereka sakit hati sangat jikalau syarikat-syarikat Melayu dan Bumiputera turut bersaing di pasaran? Apakah serangan yang dilakukan oleh Tony Pua dan DAP terhadap Kedai Rakyat 1Malaysia, sebenarnya merupakan sebahagian daripada rancangan DAP untuk memastikan perniagaan-perniagaan yang melibatkan Melayu-Bumiputera dimatikan terus.

Anonymous said...

Hey anon 10:43pm, lu nak boikot pasar Ramadan konon - BERAMBUS lu! Kami orang Islam pun tak hi...ngin...dengan wang KURAP CINABABI lu! Kempunanlah lu dengan masakan orang Melayu yang amat enak - bukan macam yang penuh minyak BABI!

Anonymous said...

gelombang boikot cinabeng sudah melanda perlis ke johor..sabah sarawak....

jadikan tsunami 1 ramadhan nanti...
ini kalilahhhhhh...

hangkedee said...

Nak buat macam mana Pemimpin pemimpin Melayu kebanyakan minat kepada produk cina kafir harbi terutama PUKI CINA. Tak pecaya tanya Tun al tiduri.

Anonymous said...

ALERT.....ALERT.......THIS BLOG IS INCITING HATE SPEECHES.


ALERT.......ALERT.......THIS BLOG IS INCITING HATE SPEECHES.

HUMAN RIGHTS GROUP TAKE NOTE. PRO UMNO BLOG PROMOTE HATE SPEECH.

Anonymous said...

Hey anon 2:48am, baik lu bawa EKOR KURAP lu pergi lubang DAPigs-si lim kit-SIAL/PKRats yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu! Cakap Melayu pun tak tahu - memang BANGSAT! Lepas tu lu tahu nak menggertak orang Melayu/Islam dengan demokrasi SAMPAH ala Barat-Zionis! BERAMBUS LU SI BABI PENJAJAH!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN/, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

dayus pun...bila kena batang sendiri..alert konon

Anonymous said...

cinabeng tak boleh tahan nak boikot kuih muih melayu sebab harga manyak mulah wo 3 biji satu linggit saja .gunakan kebijakan ini utk melayu menguasai ekonomi malaysia

Melayu Perak said...

中国混蛋......王八蛋......回到中国......你是不是需要在这里......你他妈的......你他妈的白痴你妈妈......你奶奶...你妹妹..

Anonymous said...

Iklan sebentar... Jangan minum spritzer... sebab ada bangkai cina mampus!!

pemilik spritzer:

Company : Chuan Sin Sdn. Bhd.
Address : Lot 898, Jalan Reservoir,
Off Jalan Air Kuning,
34000 Taiping,
Perak Darul Ridzuan, Malaysia.
Tel : +605 801 2663
Customer Service Hotline : 1800 88 3111
Working Hour : MON – FRI (9.00 am – 6.00 pm)
SAT (9.00 am – 1.00 pm)
SUN & Public Holiday (OFF)
Fax : +605 801 2118
Email : info@spritzer.com.my
Website : www.spritzer.com.my

Tolong Promo Muslim Brand said...

Iklan sebentar... Jangan lupa minum Air Mineral water jenama E’den... semasa Berbuka puasa dan bersahur... Air Mineral water jenama E’den Halal, Suci dan Bersih!.

E’den mineral water adalah salah satu air mineral yang kini berada dipasaran Malaysia, eden mineral water diusahakan oleh sebuah syarikat bumiputera sepenuhnya iaitu Daruk Khusus Venture Sdn Bhd, diasaskan seawal tahun 2004, eden mineral water mula dipasarkan pada tahun 2009.

Alamat (Kilang)
DarulKhusus Venture Sdn. Bhd.
Lot 517, Kampung Mungkal,
71350 Kota, Rembau,
Negeri Sembilan Darul Khusus

Telefon & Fax
Tel: 06-438 2571
Fax: 06-438 3571

Emel: dkvmineral@yahoo.com.my
Website : http://www.edenmineralwater.com.my/index.php

Pejabat Pemasaran (KL)
No.2-2A, Jalan Nirwana 37,
Taman Nirwana,
Ampang 68000
Selangor Darul Ehsan

Telefon & Fax
Tel: 03-9281 8787
Fax: 03-9281 4187

Anonymous said...

boikot terus boikot selamanya.....

Anonymous said...

9/7/2013 satu lagi cina mati bunuh diri
boikot ! boikot ! boikot
bisnes cinabeng sampai bangkrap , saetiap bulan cina bunuh diri .
1x4 sebulan
12x4 setahun
5th. ribu beribu cina bunuh diri.
he ip hore ! he ip hore ! he ip hore !
ha ha ha hi hi ho ho hoo !