Saturday, July 6, 2013

WOW ANAK CINABENG SURUH MELAYU BALIK SUMATERA..DIA MACAMANA ?


senang aje.
kerja melayu mudah.
nak jahanamkan cinabeng kita perlu jahanamkan ekonominya.
boikot kedai cinabeng sampai bankrap.
cari alternatif di kedai melayu.
lepas cinabeng bankrap, cinabeng akan jual anaknya jadi pelacor.
bila dah teruk merempat, kita pulangkan cinabeng ni ke tempat asalnya..
iaitu daerah dongshan ..atau orang melayu lama gelarkannya sebagai tongsan.cina tongsan.

INI KALILAH CINABENG.. KLIK SINI 

104 comments:

Anonymous said...

kalau sape2 jumpa monyet ni pelangkung jek....

Anonymous said...

Kalau dia suka sangat S'pura tu patut dia berhijrah ke S'pura. S'pura tak cukup pekerja kerana ambil orang2 Malaysia bekerja di sana.

Malaysia ramai orang2 Melayu dan Bumiputra camna orang Cina nak berkuasa pula. Kami tak terima komunis, pluralisma, liberalisma dan lgbt.
Hidung tak mancung pipi tersorong2 pula.

komandomelayu said...

Lanciau lu makahai !!
LU SILAP TEMPAT LAH !!! BABI!!
SELAGI ADA BULAN DAN MATAHARI INI TANAH MELAYU TETAP MELAYU PERINTAH!!

Anonymous said...

Hehe lawaknya punya umngok.tak abis2 rasict.dari a smp z takde pun macai melayu umno iaitu admin upload ceeita tentang krisis pe ygberlaku di mesir.1 dunia menyokong kepmpinan mursi tp hangpa tv3 dan kroni hang mengatakan mursi ditaktor.kAt sini dh nampK kejahilan puak2 umngok puak2 rasict ni.kesian sungguhla puak2 ni.moga allah masih membuka pontu hidayah puak2 ni

Anonymous said...

Komandermelayu..lu sapa nk ckp bumi,tanah ni hak melayu?apa lu punya agama?Lu punya agama ber titlekan bangsa ka agama? lu punya suara ckp ni bumi tanah melayu..terang dan jelas terserlah kejahilan lu.lu nk tunjuk samseng? lu ingat sapa takut dgn samseng lu? mcm sarkas lu punya samseng maa

Anonymous said...

MACAI REB BEEN AMY DH SAMPAI..

Anonymous said...

Jgn marah ah moi nie.... U all nie racist... Kita patut bagi dia geran rm 3 juata seperti mana namawee dapat... Mungkin dia jahil sejarah ... So kita lah kena betulkan... Jap lagi mesti ada menteri umno ygtawarkan bantuan.... Lepas nie kita boleh lah nonton cerita cerita porno dgn lebih menarik... Naklumllah kjaan mungkin sponsor lagi... Nazri aziz kena cepat tangkap isu ini... Mungkin msia dah patut ada perkampungan seks bebas sbgai produk industri pelancungan yg baru... Msia boleh... Tahniah vivian u apa cakap pun ... Jgn takut... Kutuk lagi bangsa melayu.... Sure pemimpin melayu sudah duduk belakang pintu sekarang... U kutuk lagi .... Semua pemimpin melayu jadi burung unta kasi sorok kepala... U kutuk lagi semua pemimpin melayu jadi pekak sebab semua sudah makan atas tapak tgn lu punya bangsa

MELAYUJATI said...

Bagi betis nak paha, itulah cinabeng, dulu datuk nenek lu mari sini mau cari makan, banyak miskin papa kedana, tapi bila kita bagi peluang cari makan hidup senang dimalaysia, sekarang lu mau angkat terus ini malaysia ka? CINABENG lu, apasal tak mau duduk cari makan sama2, apasal mau tuduh UMNO racis pulak, sedangkan UMNO banyak usaha mau satukan rakyat Malaysia, tapi cinabeng dia mau hidup sama bangsa dia sendiri sahaja, lu berak tengah jalan lagi mau tuduh orang berak ka? haiiiyaaaa.

MELAYUJATI said...

Bagi betis nak paha, itulah cinabeng, dulu datuk nenek lu mari sini mau cari makan, banyak miskin papa kedana, tapi bila kita bagi peluang cari makan hidup senang dimalaysia, sekarang lu mau angkat terus ini malaysia ka? CINABENG lu, apasal tak mau duduk cari makan sama2, apasal mau tuduh UMNO racis pulak, sedangkan UMNO banyak usaha mau satukan rakyat Malaysia, tapi cinabeng dia mau hidup sama bangsa dia sendiri sahaja, lu berak tengah jalan lagi mau tuduh orang berak ka? haiiiyaaaa.

Anonymous said...

Lu apa cakap berak berak.... Malayu memang rasict.... Cilaka lu punya bangsa.... Pergi mati laaa ....ci baii lu malayu

Anonymous said...

tak habis habis kata umno rasis. macamana dengan vivian bangang tu? rasis ka tidak? dia tak sedar kot yang tok nenek dia selesa kerana UMNO?

Anonymous said...

cina cibai imigran jus soli british pleses get out

Anonymous said...

Malayu lu pun sama ... Pendatang jugak... Lu apa cakap pun lu pun PATI maa.. Lu malayu memang cibai... Han sap lu malayu...kita tak helan sama lu punya bangsa.... Lu apa cakap pun malayu lu memang cibai

Anonymous said...

Jgn lupa minum spritzer... Gaduh lah macam mana pun... Spritzer pastikan di bibir mulut anda.... Lagi suci lagi halal lagi mengilangkan dahaga

Anonymous said...

yang lawaknya ko masih nak menjilat jubur cina lepas dihina. mana maruah ko bongok?

Anonymous said...

Sebab ada melayu macam kami kau masih boleh menaip dan berada disini ...lahanat punya budak

Anonymous said...

vivian ni sekadar menyatakan apa yang dicita-citakan orang cina kat negara kita ni. mereka benci sultan, kabinet melayu, hak2 istimewa, dengki tengok bantuan mara, uitm, biasiswa ipt dlm & luar negara dll. sedangkan mereka berhabis ratusan ribu utk hantar anak2 gi oversea. apa ditulis adalah aspirasi bangsa mereka sekarang, yg bersatu dalam DAP.

aku marah pada dia. tapi aku lagi marah pada bangsa aku yang tak nak sedar dan pandang remeh hal ni, macam anon bingai kat atas tu.

Anonymous said...

Apa nak di hairankan,aku pun mula hari ini bertekad untuk HANCUR kan Umno.Umno sudah tak guna ,para pemimpinnya semuanya lemah dan bakal setapak demi setapak mengikut kehendak bukan Islam dan bukan Melayu.Apa saja bila mendapat sedikit bantahan dari bukan Islam ,akan perlahan-lahan di tarik balik,pemimpin Umno sudah tidak ada batu.Satu demi satu apa saja yg di tuntut oleh Cinabeng dan geng Hindraf akan di laksanakan oleh pemimpin Umno.Lebihg baik biarkan UMNO MAMPUS dari kita terus dilanda keciwa kerana mengaharpkan ketegasan pemimpin yg sudah kehilangan maruah dan jati diri.

Anonymous said...

"Aku dh siap kemas baju pun, tiket kpalterbang pun dah beli, cma aku xtau nk dduk mana kat sumatera, aku xde sedara mara kat situ.." kata seorang melayu penyokong PKR yg ditemui ktika sedang melapah babi untuk sambutan majlis harijadi Gaung Eng.

Anonymous said...

MAMPUS lah UMNO kerana pemimpin yg lemah dan sudah lupa pada Orang Melayu yg memberi kemenganan kepada UMNO dalam piliharaya yg lalu.

Anonymous said...

"Nk buat mcman, kami hanya mngikut perintah ketua yg disayangi, ketua dh suruh kami keluar..kami ikut je la, kn kami sayang ketua kami, kami hanya patuh pada Gaung Eng.." kata salah sorang penyokong Pas ktika membasuh bontot(cebok) Gaung Eng di tandas.

Anonymous said...

Percayalah satu hari nanti,mungkin saja pemimpin Umno akan bersetuju Perlembagaan di pinda ,hak istimewa orang Melayu di tiadakan ugama Islam bukan lagi ugama rasmi dan tanah reserve Melayu dimansuhkan.Kalau mengikuti trend sekarang,apa saja yg di tuntut oleh puak pendatang,akan menjadi kenyataan pada akhirnya.Al Jubori kita anggap musuh negara tapi apa saja yg dimintanya akan di makbulkan oleh Ah Jib.

Anonymous said...

Para pencacai Umno semua jangan susah-susah satu hari nanti hasrat Ah Moi ni akan tercapai.Kau orang susah -susah nak bela Melayu dan Umno,tapi pemimpin Umno apa buat sekarang.Selepas pilihanraya lalu satu perkataan pun belum di ungkapkan oleh pemimpin Umno berterimakasih pada orang Melayu dan Bumiputra,jauh sekali satu mega utk membalas budi mereka.

Anonymous said...

Para pencacai Umno semua jangan susah-susah satu hari nanti hasrat Ah Moi ni akan tercapai.Kau orang susah -susah nak bela Melayu dan Umno,tapi pemimpin Umno apa buat sekarang.Selepas pilihanraya lalu satu perkataan pun belum di ungkapkan oleh pemimpin Umno berterimakasih pada orang Melayu dan Bumiputra,jauh sekali satu 'projek' mega utk membalas budi mereka.

Anonymous said...

Apa pulak xda trima kasih, kat tmpat aku sikit punya besar signbod tlis TERIMAKASIH UNDI BN, AKUJANJI AKN KAMI TUNAIKAN.

Anonymous said...

cepat sikit bole dapat PM cina

Anonymous said...

pegi mampos la ko bingai

Anonymous said...

garang la sket desak kerajaan. orang cina lantang tuntut hak. bila rakyat melayu umno nak belajar jadi lantang tuntut hak? berani komplen, berani bersuara desak macam2??? tunjuk belang. mana dia anak jantan melayu? kecewa je lebih. aku tengah marah diri sendiri la ni!!!

Anonymous said...

GAP kau kena tukar cinabeng ke cinababi. Cinabeng takda makna.

Anonymous said...

minyak masak saji.kalau tak silap keluaran felda bumiputera.ada 2 kedai kat kg aku.satu kedai runcit melayu satu lagi kedai ah beng.kedai melayu cakap saji tak de.brand tu memang dia tak ambil.ok tak pe.aku terpaksa ke kedai ah beng semata mata nak beli brand saji.tiba kedai ah beng dia kata stock minyak saji dah habis..lama dah tak sampai..mcm cina beng ni semua boikot balik je product melayu utk memaksa kita beli brg dia org..bagaimanapun aku takkan berputus asa.akan aku gagahkan semampu yg boleh...jgn ada perasaan give up.ubah sedikit demi sedikit tetapi konsisten..hidup melayu.

Anonymous said...

memang dasar bangsa cina. di mana negara didunia ni, semua ada. tapi taat setia masih kat negara asal dia. memang bangsa pengotor dan jahat. rasa bangga kerana rajin bekerja dan kaya. sangat pentingkan dunia sampai tak ada haram halal. di amerika juga china dibenci kerana sikat penting diri. aku tak suka tonton cerita holliwood jika ada china berlakun, menyampah kerana duduk negara orang tapi masih tak sedar diri. aku tak pernah bayangkan simata sepet ni ada semangat patriotik.

Anonymous said...

Iklan sebentar... Jangan lupa minum spritzer... Berbuka puasa serta bersahur lah dgn minuman ini... Halal dan lagi suci

Anonymous said...


Cina babi ni ahli RBA. Cepat2lah buat RCI terhadap RBA ini.

Anonymous said...

Aku ramai dalam 50 tahun lagi akan jadi gelombang merah (dari cina perut kuning). China akan serang Jepun dan USA masuk campur dan bom China dengan bom nuklear. Cina seluruh dunia termasuk Malaysia cuba bagi sokongan pada China. Masa tu kaum bumiputera di negara-ngegara ini akan menyebelih cina cara besar- besaran.

Anonymous said...

*menyembelih

Anonymous said...

Malayu racist... Malayu babi ... Malayu anjing... Percayalah ayat ini semua ada dlm pemikiran org org cina

Anonymous said...

Wei! Cipan agama ko dihina bangsa ko dihina apa ko buat??? . Ko dgn babi2 tu same je.

Anonymous said...

Ko ckp pun putar alam mcm al jubori..

Anonymous said...

anda perlu ingat 2 perkara yg cinabeng paling takut !

1. miskin
2. mati

anda perlu ingat 2 perkara yg cinabeng paling memuja !

1. kaya
2. kuasa

melayu dalam bahaya...!! cina dengan bongkak mengatakan mereka sudah terlalu kaya!sekarang mereka mau kuasa!

adakah tiada org kaya,tiba2jatuh miskin???
adakah tiada org miskin, tiba2 jadi kaya ???

siapa yg mengkayakan mereka ???
jawapannya adalah kita!!! tiada org cina membeli dikedai melayu dan gunakan perkhidmatan melayu sejak dari dulu lagi!!!

sesuatu yg aneh jika kedapatan,tetapi selalunya ada udang disebalik batu !!!

mari kita kayakan melayu !!! mari kita boikot seluruh premis2 cina!!!jadikan satu wawasan dan agenda melayu. kita angkat martabat ekonomi melayu yg layu !!! kita jadikannya mekar dan berkembang diseluruh pelusuk tanah air !!!
1 ramadhan @ 1 ramadhan adalah tarikh keramat.mari berganding bahu dan mengerat jaringan utk berjihad ekonomi islam !!!

kita sudah jauh kebelakang tapi kita tidak terlewat..selangkah saya umpama sejuta langkah umat melayu islam sbb sejuta melayu telah memulakan dgn langkah pertama!!! ...Sokongan padu tidak berbelah bagi dari semua org melayu menakluki bidang ekonomi dapat dicapai seperti sasaran kita dgn cepat..lebih cepat dari disangka !!!

boikot kedai cina mesti di hebatkan ! mesti di perkemaskan ! mesti di perkukuhkan !!!!

aku malas nak layan tajuk artikel ini...ini adalah kos yg perlu ditanggung oleh semua melayu islam bila cina dah kaya dan nak berkuasa..

ABC selamanya...........

Anonymous said...

Ni satu lagi makhluk yang amat buta sejarah. Melayu bermigrasi dalam alam , adat dan dunia Melayu , baca balik sejarah lampau kerajaan yang wujud di alam melayu ni : Melaka,Johor- Riau, Aceh , Sri Vijaya, Majapahit , Kerajaan kedah Tua dan sebagainya dimana wilayah jajahannya , ini jawapan kepada puak mata sepet yang mengatakan melayu juga pendatang

Anonymous said...

Lu cinabeng berak tarak basuh kencing tarak basuh ...itu pun racict maa ..hahahaha . Ptuiiiii.

Anonymous said...

Yes..yes..aku sgt suka bila cinababi menyibuk n meroyan kt cini..menandakan dia da nak mampos sbb sakit ati..meroyan la lg plz sbb makin ko meroyan makin teserlah prangai ko mcm babi mati laki..

Anonymous said...

Aku bangga aku melayu racist..mangkok2 ayun nk kata aku racist pon peduli ape aku..hado aku kesah..sohai la lu

Anonymous said...

Ini, AnonymousJuly 6, 2013 at 7:57 AM adalah Melayu OK punya! Melayu Otak Kosong lah...

Anonymous said...

Tanya dalam diri ANDA, apakah peranan ANDA dalam boikot bisnes cinabeng ini ??? YA atau TIDAK

1.adakah anda kesorangan dan turut serta?

2. adakah keluarga anda turut serta?

3. adakah saudara2 terdekat mendapat seruan dari anda?

4.adakah seluruh rakan karib anda mendapat mesej anda?

5. andakah kariah surau anda dapat membaca senarai produk2 islam di papan kenyataan surau anda ?


setiap soalan 20%. adakah anda mendapat 100% ??

Anonymous said...

Cina punya mentaliti semua mcm otak monyet...
Org2 melayu siapa yg nak tengok cina bunuh diri terjun tingkat 20, kena tembak dgn along...jom kita boikot bisnes cinabeng.....
BOIKOT!!!! BOIKOT!!!! BOIKOT!!!!...
mampus lu cinabeng!!!!....

Anonymous said...

Cina makin naik kepala sejak Najib Razak jadi PM sbb mereka tahu Najib Razak tidak akan ambil tindakan terhadap Cina biarpun Islam dan Melayu dihina...Sia2 pengorbanan Melayu luar bandar beri undi pada UMNO kerana akhirnya Najib Razak lebih percayakan Omar Ong dan Cina yang kaya raya di bandar...inikalilah kita tolak pemimpin Melayu berjiwa lebih Cina daripada Cina...sudah2lah kita beri peluang pada pemimpin yang lebih dengar nasihat Consultant drp dengar rintihan akar umbi Melayu luar bandar yg naikkan beliau sbg PM. Sepatutnya Najib Razak terhutang budi pada Melayu luar bandar, bukan terus menerus diperbodoh dan ditipu Cina yg suka bermuka2...

Anonymous said...

Alhamdulillah...setakat ni separuh dr taman aku dah mulakan gerak memboikot ni.semua ahli keluarga aku pun dah mula lama dah.
Kedai az-zin yg dulu sepi kini semakin rancak pembeli..begitu juga dgn kedai2 runcit melayu...tahniah...

Anonymous said...

Ingat MONYET ingat CINA....

Anonymous said...

Duduk Tanah Melayu, lagi mau ingat. Aiya , apa punya olang.

lu cina pergi la Sumatera. Lu tengok orang Sumatera ada layan sama lu ka. Kah Kah Kah.

Balik ngri cina pun, sana punya orang cina tipu sama lu, kah kah kah...

Anonymous said...

ingat gua takut sama cina ka? cina pendatang! balik cina la!

Anonymous said...

Ni sah dok baca facebook fitnah tu lahanat punya melayu mcm kau ni patut mampus ja sebab ada orang macam kau ni puak2 cina naik lemak memang bangsat la kau ni!!!

Anonymous said...

Tergelak aku berguling-guling melihat ada red bean army terlepas masuk kat sini. Kihkihkihkihkih.....nampaknya kempen boikot kita semakin berjaya. Sebab tu cinabeng semakin panas jubo.

Anonymous said...

Hadoi,tu lah,berita tak nak tengok,dapat berita xnk kaji,kan dah jd fitnah,bace fitnah kt facebook je boleh percaya..
Memang iq 0% la org2 mcm ni...

Anonymous said...

Apa lah minah pelacur ni kita nk besar2 kan..
Cina bangga anak bangsa mereka jadi pelacur,ckp pun mcm pelacur lah..
Buat pa kita nk peduli...
Dari sibuk hal pelacur,baik letak sini amanat2 tokoh islam ka...

Sokong jihad ekonomi!

Melayu Perak said...

中国混蛋......王八蛋......回到中国......你是不是需要在这里......你他妈的......你他妈的白痴你妈妈......你奶奶...你妹妹..

Anonymous said...

Tengok muka dia sebijik macam anak kinzir hutan sesat kelaparan...hahaha mana skuad pemburu ni...cari sama dia bikin panggang sampai kering kasi cinabeng ciakhong sama minum brandy maa....
Kasi mabuk d bunuh diri semua maa...

Lihatlah mrk sudah panas membara api tp klo suruh jd polis ke askar dia org tatak berani maa...jd along, penyamun, pelacur d talam 10 muka is no.1. Hati bangkai busuk.

ABC selama2nya sampai akhir dunia.

Anonymous said...

Sebelumbtimbul perkataan cinabeng..dulu2 kita panggil ah beng..tapi zaman 70an kat kampung aku kita org panggil specis ni cina kopet..perkataan yg paling sial dan amat menyakitkan hati dia org..org johor mesti ingat lagi perkataan ni..mari kita promosi kan perkataan ni...CINA KOPET

Anonymous said...

Jihad ekonomi saya dah nampak perubahan, NSK hantar sms untuk promosi N-Card sebelum ni tak pernah hantar. Dah lama saya dan keluarga boikot pasaraya mata sepet ni. Mula-mula baring, mengesot, menyusur, bertatih dan seterusnya........ Rahmat Alim

Anonymous said...

INGAT CINA biaDAP INGAT BERAK CELET...JUBOR XBASOH PUNYER...

Tun Teja said...

Stupid idiot cino vivian chong. You stupid concubine. You prostitute to cinabeng and ahbeng. You think Singapore has no corruption ? You idiot bastard. The case of sex for grades, sex for contracts, sex for the minors, cheat in casino, corruption everywhere and bullies, abuse of foreign workers, all happen in Singapore. Malaysia is a land for Malays, you bastard can go back to Guangzhou, or Sichuan, cina land is very huge. You can choose to return anytime, Malaysian Malays and Singaporeans Malays don’t want you here.

Anonymous said...

Panggil mrk cibai aje lagi mudah.

Aku dah terminum bergelen2 air bangkai cina cibai berlabel spritzer. Kat taiping tu jirat Prestavest Memorial Park Taman Semarak cuma 500m sahaja dari kolam air takungan spritzer yang diproses oleh sykt cibai Chuan Sin sdn bhd. Air bangkai cina dah meresap dalam tanah dan mengalir masuk ke kolam takungan. Siapakah yang patut kita salahkan? Kalaulah bukan kerana kempen BCL ini aku mungkin akan berterusan meminum bangkai cina.

Ikan ternakan cibai juga diberi makan sisa daging babi dan bangkai ayam.

Ingat lagi aku kisah limau bali ipoh disiram air taik babi sebagai baja.

Air najis jijik dari ladang babi dI kg sungai nipah dan bukit pelandok mengalir ke anak sungai dan terus ke pantai bagan lalang, teluk sepat, morib dan port dickson dimana ramai pelancung bermandi manda. Ingat bagaimana dapig nak buat ladang babi terbesar kat sepang?

Apakah orang2 melayu islam masih tidor?

Pemimpin umno jangan diharap lagi. Mereka dah jadi lebih buruk dari pelacur vivian tu.

Najib, muhyiddin, nazri dan khairy dah jadi kadam cibai.

Pas dan pkr jangan berangan org2 melayu akan sokong mereka kerana kami tak akan lupa pengkhianatan yang telah mereka lakukan sebelum dan sepanjang pru12 dan 13.

Mulai sekarang melayu islam sebagai khalifah di bumi tanah melayu ini akan mencorak sendiri road map tanpa perlu menagih bantuan dari mana2 parti politik. Kita ramai, kita boleh berdikari dan kita tahu matlamat hala tuju.

Mulakan dengan BCL.

Anonymous said...

Apa susahnya? Singapore bukan jauh pun. Kalau tak suka...BELAH je lah. Duduklah di Singapore sampai mampus...

Anonymous said...

KEPADA YANG NAK BERSIAP-SIAP BELI BARANG2 NAK PUASA TU....INGAT!!! BELILAH BARANGAN BUATAN MUSLIM!!! BERSATULAH WAHAI ORANG ISLAM KU!!! SIAPA LAGI NAK LINDUNGI KAMU WAHAI ORG2 ISLAM OII!!!! BANTULAH KITA SESAMA SENDIRI!!!!

Anonymous said...

Disamping boikot barang cinabeng dalam urusan sehari2 jgn bagi muka pada yahudi kuning ni..contoh kalau jadi aksiden kecik2 dgn cinabeng hentak sama sepak saja.. Cina ni pengecut sebenarnya..tu sebab dlm filem diorang tipu kung fu kepala bapak tu semua cam bagos

Anonymous said...

Iklan sebentar... Jangan minum spritzer... sebab ada bangkai cina mampus!!

pemilik spritzer:

Company : Chuan Sin Sdn. Bhd.
Address : Lot 898, Jalan Reservoir,
Off Jalan Air Kuning,
34000 Taiping,
Perak Darul Ridzuan, Malaysia.
Tel : +605 801 2663
Customer Service Hotline : 1800 88 3111
Working Hour : MON – FRI (9.00 am – 6.00 pm)
SAT (9.00 am – 1.00 pm)
SUN & Public Holiday (OFF)
Fax : +605 801 2118
Email : info@spritzer.com.my
Website : www.spritzer.com.my

Anonymous said...

Lu berani kasi lu punya nama sini? Lu kasi lu punya nama, Komando Melayu hang pun kasi nama. Pastu lu org berentap. Wa harap lu kasi lumat cina ni nnti. Babi punya red bean. Lu pegi jilat mak lu punya puki la!

Tolong Promo Muslim Brand said...

Iklan sebentar... Jangan lupa minum Air Mineral water jenama E’den... semasa Berbuka puasa dan bersahur... Air Mineral water jenama E’den Halal, Suci dan Bersih!.

E’den mineral water adalah salah satu air mineral yang kini berada dipasaran Malaysia, eden mineral water diusahakan oleh sebuah syarikat bumiputera sepenuhnya iaitu Daruk Khusus Venture Sdn Bhd, diasaskan seawal tahun 2004, eden mineral water mula dipasarkan pada tahun 2009.

Alamat (Kilang)
DarulKhusus Venture Sdn. Bhd.
Lot 517, Kampung Mungkal,
71350 Kota, Rembau,
Negeri Sembilan Darul Khusus

Telefon & Fax
Tel: 06-438 2571
Fax: 06-438 3571

Emel: dkvmineral@yahoo.com.my
Website : http://www.edenmineralwater.com.my/index.php

Pejabat Pemasaran (KL)
No.2-2A, Jalan Nirwana 37,
Taman Nirwana,
Ampang 68000
Selangor Darul Ehsan

Telefon & Fax
Tel: 03-9281 8787
Fax: 03-9281 4187

Anonymous said...

Mcm org2 tua ckp..kecik2 xnak mampos da bsar menyusahkn org..pepatah yg paling tepat buat cina kopet..masa dtg malaysia dlu ptut dipijak aje cina kopet ni sampai mampos..bila da ramai makhluk parasit ni suka menyusahkn org melayu..lu la brambos..mcm cina kopet yg mnyibuk kt cini ni, pehal lu sibuk2 kt cini.ini tmpat melayu racist, da pnas juboq le tu

Anonymous said...

Melayu harus berterima kasih dengan Orang Asli kerana membenarkan Melayu menumpang di Malaysia.

Melayu adalah pendatang dari Indon dan bukan penduduk asal Malaysia.

Jangan nak lebih lebih...kesabaran kami ada had.

Anonymous said...

Aku syok tengok filem Kembara Seniman Jalanan lakonan M. Nasir sbg Bujang/Jebat. Dlm filem tu, direct ja dia kutuk geng2 lahanat cetak rompak dari bangsa mata sepet(Cina Tongsan).

Filem sekarang ni lembut sangat, biar kena ad unsur2 pijak kepala Cina sikit baru la puak2 babi ni duduk diam.

Anonymous said...

Terima kasih atas info berkaitan mineral water.... Air muatahak hari hari minum

Anonymous said...

Kita cakap byk la. Dapatkan alamat dia, letak dekat blog. Then kita tengok, apa akan terjadi.

Anonymous said...

CINA KOPET..KITA PROMOSI PERKATAAN NI..DULU2 ORG KAMPUNG DI JOHOR PANGGIL SPECIS NI CINA KOPET BERMAKSUD CINA BERAK TAK BASUH.CINA TAK MANDI BAU HAMIS..

Anonymous said...

Muka dia pn dh mcm babi..ada hati suruh kita kuar dr sini...woii kaum pemakan babi, sedar sikit nie TANAH MELAYU..kau bangsa yg merempat jgn nk kurang ajar...segala bangsa nenek moyang ko tu yg merempat..sedar diri sikit...lahanat punye kau..ko nk jd rakyat singpork pi jela..jgn kau nk melalak je kt fb mcm anjing...ptuiiii...

Anonymous said...

Kurang ajar betul bangsa asal pendatang CINABABI RASIS yang dibawa penjajah British laknat, yang MENJAJAH Singapura dengan begitu mudah! Apalagi tanah dan budaya PUSAKA dan hak bumi kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, terutamanya di P. Pinang, Johor, Selangor, Kota Kinabalu/ Sandakan/Tawau, Kucing/Miri, Labuan dsbnya makin TERGADAI macam Singapura/Israel, kepada puak evangelis Kristian Zionis DAPIGs/Bukan Bumiputera-Bukan Islam PKR dan sekutu kuat mereka dari penjajah-penyokong Barat-Zionis (fahaman evangelis Kristian Zionis ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis untuk menjatuhkan Islam, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah termasuk Mekah di masa hadapan, dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas)!

Inilah akibat BUMIPUTERA Melayu/Islam terlalu bersopan santun dan tunduk sampai kepala kita dipijak PENGGANAS/SAMSENG macam KONGSI GELAP DAPigs - depa ingat kita boleh diperlaku macam Bumiputera Melayu Singapura atau Bumiputera Islam Palestin!
MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Dah lama dah meluat dgn kaum yg tak sedar diri ni, pengotor, kurang ajar, bercakap kuat kat tempat awam, tak reti nak beratur, busuk tak mandi pagi, kuat menipu....

Anonymous said...

anon 8:33, 8:54, 9:57 am &5:54pm, apa pasal lu BODOH sangat macam KERBAU penuh LINTAH kat badan KURAP dia, sampai tak tahu sejarah TANAH MELAYU ini, yang merangkumi Indonesia, Malaysia, Singapura, Filipina, selatan Thailand - sebelum dijajah penjajah PENYAMUN Barat-Zionis!

Jadi baik lu bawa EKOR KURAP lu pergi lubang BABI DAPigs-si lim kit-SIAL/PKRats yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu! Lepas tu lu tahu nak menggertak orang Melayu/Islam dengan demokrasi SAMPAH ala Barat-Zionis! BERAMBUS LU SI BABI PENJAJAH!

Anonymous said...

Sama macam yahudi. Yahudi usuh Islam jadi cina pun musuh Islam. Apa lagi?

Anonymous said...

Haramjadah punya cina dapat dia ni bagi mampuss je

Anonymous said...

Aku sokong sangat komen Vivian Chong ni, biar semua MELAYU-MELAYU bangsat, MELAYU bodoh, MELAYU bahlol, MELAYU yang tarok otak kat lubang jubur ANWAR IBRAHIM, MELAYU yang menyokong DAP diPRU13 dulu sedar diri. Padan muka hangpa semua. Kamu semua akan dihalau keluar dari negara ini oleh kaum Cina yang kamu sokong selama ini. Padan muka hangpa!

Anonymous said...

Ini le akibatnya kalu menganut parti ajaran sesat dan memuja kaki jubok, maka jadi le buta mata dan buta hati

Anonymous said...

Hha ha ha hi hi hi ho ho hooo !
1x4 sebulan , 12x4 setahun
5 tahun ribu beribu , cinabeng bunuh
diri , anak isteri . satu terlepas .
kesan boikot menjalar seluruh badan
panas membara nak bayar hutang sekeliling pinggang , hha cinabeng sekarang lu rasa sendiri .
he ip he ip he ip horeee !
he ip he ip he ip horeee !

Anonymous said...

Cina ham ka chan

Anonymous said...

Semua cina ham ka chan

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

fuhhh...Assalamualaikum bro KOMANDOMELAYU... lama tak dengaq kabar berita...senyap jer.. mana pi? Lu sudah kat blog cni...gua sudah ada semangat nak hentam cinasia2...cilaka punya cinasia... dia ingat asal S.pura tu cina punya ka? Singapura punya milik TANAH MELAYU... dasar tak sedaq diri...

Melayu Perak said...

你们中国人都是混蛋......如果不是英国......你会死在海猪....你...回到中国......你是不是......你他妈的在这里需要你的母亲和姐妹.

Anonymous said...

Kerajaan patut ambik tindakan dan masukkan Vivian Chong dalam jel. Aku tenguk polis asyik tangkap orang macam ni tapi hanya untuk disoal siasat lepas tu dilepaskan saja.Sudah sampai masanya orang macam ni dimasukkan kedalam jel supaya mereka ada criminal record dan susah nak dapat kerja nanti.

Anonymous said...

SEMENANJUNG TANAH MELAYU ADALAH MILIK BUMIPUTRA MELAYU SEBAB KERAJAAN MELAYU SUDAH TERTUBUH LEBIH 1000 TAHUN LAGI CONTOH IALAH KERAJAAN LAMA KEDAH , KERAJAAN KELANTAN DAN KERAJAAN MELAYU MELAKA TAHUN 1400 ...LAGI DAN SEHINGGA DARI ITU HINGGA KINI KERAJAAN MELAYU TELAH BERKUASA HINGGA KINI WALAUPUN PERNAH DIJAJAH BANGSA EROPAH TETAPI DENGAN IZIN ALLAH HINGGA KINI TANAH MELAYU INI MASIH DIPERINTAH OLEH RAJA RAJA MELAYU . ALLAH MASIH SAYANGKAN TANAH MELAYU INI AGAR DIPERINTAH OLEH 9 RAJA RAJA MELAYU DIKETUAI OLEH YANG DIPERTUAN AGONG SETIAP 5 TAHUN. TANAH MELAYU INI CUKUP ISTIMEWA DALAM ISLAM ...BUKTINYA MUSABAQAH AL QURAN ANTARA BANGSA SETIAP TAHUN DIADAKAN DI KUALA LUMPUR TANAH MELAYU BUKAN DIADAKAN DI INDONESIA ATAU DI MESIR ATAU DI FILIPINA....ITULAH ISTIMEWANYA TANAH MELAYU YANG DIPERINTAH OLEH 9 ORANG SULTAN DAN RAJA MELAYU.....ITULAH BUKTINYA BAHAWA TANAH MELAYU INI MILIK RAJA RAJA MELAYU DARI DAHULU HINGGA KINI ...TANAH MELAYU INI BERTUANKAN RAJA DAN SULTAN MELAYU...TIDAK ADA DALAM DUNIA INI DIMANA TERDAPATNYA 9 ORANG SULTAN / RAJA BAGI NEGERI DAN SEORANG AGUNG (KETUA RAJA-RAJA/SULTAN) ...ITULAH HEBATNYA DAN UNIKNYA TANAH MELAYU INI YANG SUDAH LAMA BERKERAJAAN DI TANAH MELAYU. JIKA KAUM PENDATANG YANG BERHIJRAH KE KAWASAN KERAJAAN LAIN MAKA MEREKA ITU PENDATANG LAA.. CUBA CINA MALAYSIA NI BALIK KE BEIJING MAKA CINA MALAYSIA JUGA PENDATANG SEBAB PERGI KE KAWASAN KERAJAAN LAIN. KAUM ROHINGYA YANG MASUK DALAM KAWASAN KERAJAAN MALAYSIA JUGA DIANGGAP PENDATANG. SAMA MACAM PATI INDONESIA YANG BERHIJRAH SECARA HARAM MASUK KAWASAN MALAYSIA MAKA JUGA DIANGGAP PENDATANG. SESIAPA YANG BERHIJRAH SECARA HARAM KE NEGARA ATAU KAWASAN KERAJAAN LAIN DIANGGAP PENDATANG.

Anonymous said...

S'pore pun tak nak si haramjadah ni, cam sial !

Anonymous said...

Kalau dah tak suka dengan Melayu di Tanah Melayu, sila berambus. Orang sewel tidak diperlukan.

Anonymous said...

to Bangkai Babi Vivian....semenanjung tanah melayu ini adalah sebahagian dari kepulauan nusantara yg meliputi pulau pulau sumatera, jawa, borneo, sulawesi dll. tidak pernah ujud satu kerajaan kaum cina yg rajanya cina pun di kepulauan nusantara ini sejak dari dulu zaman purba sehinggalah kedatangan bangsa penjajah eropah ke kepulauan nusantara....tidak pernah tercatat dalam mana mana buku sejarah pun....sebelum kedatangan penjajah, org di kepulauan nusantara bebas berhijrah kemana mana saja di pulau pulau yg terdapat di nusantara ini.....umpama berhijrah dari satu kampong ke satu kampong, tapi masih dlm daerah yg sama.....tidak seperti keturunan pemakan bangkai babi tegar vivian ni, yg berhijrah dari satu tempat yg namanya China, memiliki budaya, bahasa yg berbeza...jadi apa masalahnya kalau kami nak balik pindah ke sumatera????? kamu yg patut sedar diri, dari mana asal keturunan kamu....kamu la sebenarnya pendatang di semenanjung tanah melayu ini, bukan kami....paham??? kaum kamu sekarang begitu berlagak sombong kurang ajar dan biadab kepada kami penghuni asal kepulauan nusantara ini kerana berjaya dalam ekonomi....tapi tunggu la saatnya apabila senjata tradisi kami iaitu parang panjang dan keris akan MELAYANG LAYANG SENDIRI MENCARI SELURUH KAUM KETURUNAN KAMU ...ketika itu tahu la kamu langit itu tinggi rendah.....TUNGGUUU!!! untuk itu, teruskan lah dan puaskan la sikap biadap mu itu...

Anonymous said...

bangang mana kata melayu tumpang tanah orang asli? hang tak tau sejarah ka? ada sejarah cerita kata di tanah melayu ini ada kerajaan orang asli tak? di negara china pun ada spesis orang asli, jadi china sepet ni pun tumpang juga kah kat negara besar china tu? bangang tak tau nak kata lagi, tak sudah sudah.

Anonymous said...

aku memang dah lama menyampah china kerana kuat menipu dan rasis. dah tua nak mampos pun suka tipu orang. kadang kadang aku rasa china ni memang jenis yang tak ada perasaan.

Anonymous said...

AhMoi tiru Mesir atau Mesir tiru AhMoi?

Kita faham kenapa AhMoi marah. Dia marah kerana tidak dapat terima kekalahan. Nak sangat menang tetapi kalah, tentulah marah, kan, kan?

Bila marah, AhMoi melalut. Dia melalut kerana Dapig kalah dan kekalahan Dapig sebabkan AhMoi marah. Bila tidak dapat terima kekalahan, tentulah AhMoi marah!

Dapig kalah kerana mereka tidak menang. Ketidakbolehan menangan membuatkan Dapig kalah. Kalahnya Dapig kerana kemenangan terlepas genggaman!

Cumanya, dalam sistem apakah dan di negeri manakah yang membenarkan parti yang menang (yakni parti yang menumbangkan Dapig) akan dicincang dan di humban ke laut oleh pihak yang kalah?

Anonymous said...

ORG CINA LAH PEMBAYARAN RASUAH PALING TEGAR. MASUK TENDER KERAJAAN PUN KALAU ADA 10 KOMPANY SEMUA OWNER YG SAMA. CINA KUI BETUL LAH..

Anwar Ibrahim said...

Vivian Chong can i fuck u today ....

usin said...

hahahahha....cina pukimak like vivian nak halau melayu balik sumatera? ada sesiapa yg terkesan? tak kesahpun, pelakon porno, go to hell la you!!!! cakap pelacur mana boleh pakai, penuh dgn lendir dan nanah....cehh!!!

Anonymous said...

ABC..n BCL jer..apa lagi...Campak ke lombong jer cina2 bukit x tau bersyukur ni..kita simpan sikt jer cina lain utk jadi hamba.. yag hansap mcm betina ni campak lombong atau laut chinabeng Selatan..hahaha..

Anonymous said...

Ko pi la kongkek apam busuk tak cebok amoi makan babi hutan tu....tapi minta kebenaran paktir loyar buruk dia dulu

Anonymous said...

Kanin nabo chiao chibai.

Anonymous said...

Memang tak blh kasi peluang mereka yg jelas anti melayu ni,semoga Allah melindungi kita dari ancaman mereka,AMIN

Anonymous said...

9/7/2013 satu lagi cina mati bunuh diri .
boikot ! boikot ! boikot !
kasi mati bisnes cinabeng ! .
setiap bulan , pasti ada cina mati bunuh diri .
he ip hore ! he ip hore ! he ip hore !

Anonymous said...

Hello kawan-kawan,

Khabar baik. Untuk pengetahuan anda, Air Mineral seperti jenama yang dinyatakan di atas ialah menggunakan air bawah tanah dan bukan air tadahan terdedah. Untuk maklumat yang selanjutnya, En. Zack juga boleh melawat ke link seperti bawah. Perak Sultan juga pernah melawat ke kilang tersebut.

Video dari Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=_KYHBvSIihw

Pencapaian Syarikat: http://www.spritzer.com.my/html/media_room_news_details.aspx?ID=70&Type=News

Terima Kasih