Wednesday, July 17, 2013

MELAYU DAH TAK BOLEH TAHAN !


hingga ke saat ini, 4 pemuda itu masih ditahan polis.
alvin dan vivian masih boleh lepas walau menghina islam.

polis pernah dibelasah perusuh bersih, namun foto perusuh yang disiarkan takde dapat perhatian AG.

asas ceritanya, AKU TAK PEDULI APA KERAJAAN NAK BUAT.

nak tutup ke, nak buat bodoh ke..
kita bangsa melayu sudah tak boleh tahan.

pemimpin perlu ikut kehendak bangsa melayu ( bukan kehendak rakyat).

melayu tak pernah usik orang lain.
tapi bangsa lain semakin galak suka usik hak melayu.

melayu tak boleh tahan !

4 KISAH PEMUDA INI SAMA JALAN CERITANYA DENGAN KISAH SINGAPURA DILANGAR TODAK.

4 pemuda itu kini ditahan di IPD shah alam.
ayuh kita gerakkan kebangkitan melayu, berkumpul di sana sebagai tanda sokongan !

sudah 4 hari tiada tindakan tegas terhadap vivian dan alvin.
sekali lagi aku ulang, kalau 2 berok ini lepas kerajaan akan aku BALUN !

112 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Ada produk atau barangan untuk dijual?

Ada perniagaan atau perkhidmatan untuk dihebahkan?

Ingin membeli atau melihat pelbagai jenis produk dan barangan

Layarilah www.produkmuslim.info

Daftar segera ia percuma

Terima kasih
Produk Muslim Website

Anonymous said...

Gap... Jika jadi berkumpul dpn balai itu... Aku cadang bawa telor ayam sorang satu bg menandakan betapa lemahnya pemimpin kita sb telor mereka dah ada org pegang... Bagi tahu bila gap... Kita lancarkan juga tabung guamAn bagi 4 herokita nie... Jika ada peguam melayu yg dok baca blog ini.. Sila tampil bantu.... Pertahan kan maruah islam tanggung jawap bersama... Kalau nak kata 4 org ini org jahat meka tak akan serahkan beg duit... Rantai atau apa jua barang berharga semasa meka kutip cina nie

Anonymous said...

Bila lagi ulamak nak keluarkan fatwa untuk bangsat dua ekor tu?

Benji said...

Salam, aku pun geram jugak bro. Memang kerajaan sekarang ni berlembut macam lembu.. nampak macam bodoh pun ada. Takut ambil tindakan dengan penghina islam, tapi aniaya org yang nak bela islam.

Anonymous said...

Aku sampai benci nl ikut perkembgn semasa gara2 kelemahan pemimpin2 tak dak telor ni. Weii cinabeng buat apa nyibukk kt bazar ramadan dgn skirt, seluar pendek bagaiii...meluat aku tgk, nk membeli pun rasa loya tekak aku!!! Hehh duit cina2 tu beli kuih berapa sen saangattt, x yah la layan cina lebey2 weyyy..

Benji said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

.... setelah beberapa bulan melihat perkembangan politik tanah air dan luar negara.. saya dapat merasakan bahawa apa yang berlaku samada kerana sudah tertakdir atau 'grand design' oleh tangan-tangan tertentu.. tertanya dihati kenapa pemimpin kita yang tetiba bodoh sudah sampai tahap bahalol... cuba fikir luar dari kotak sebentar.. dengan hanya beberapa ratus ringgit kita boleh beli alat sebesar kotak mancis untuk mengesan pergerakkan sesaorang mengunakan sim card... dengan teknologi yang ada pada masa ini kemungkinan telah ada alat sebesar biji kacang boleh di tanam dalam otak atau saraf sesaorang tanpa disedari atau secara sedar... yang boleh menyebabkan sesaorang menjadi bahalol lagi bangang akibat takut... dan kekacang ini telah ada dikalangan pemimpin kita atau sesaorang yang sangat disayangi oleh pemimpin kita menyebabkan orang terlibat menjadi 'zombie' kepada orang-orang tertentu... tidak dinafikan bahawa nafsu juga memainkan peranan dalam proses membahlolkan pemimpin terlibat.... kajian neuro yang dilakukan berpuloh tahun dengan peruntukkan berbillion dollar tak mungkin hanya untuk suka-suka... untuk masa ini tidak perlu semua manusia ada alat ini.. cukup 'key person' sesuatu negara.. dari segi konsep ianya serupa dengan keahlian freemason disuatu ketika dahulu.... saya tergerak untuk buat cerita ini bila dapat kenyataan yang bahlol lagi tongong oleh pemimpin kita tentang dia sembahyang maghrib dengan cendikiawan muda dalam fb dia... macam ler selama ini dia tidak pernah sembahyang atau bersama cendikiawan muda.... bebenda macam tu pun nak bagi tau... cuba kita selongkar semula cara berfikir luar kotak yang diutarakan ini... mungkin ada sekelumit kebenaran bahawa para pemimpin negara satu dunia terutama negara Islam yang telah terperangkap dalam keadaan seperti ini... walau pun mungkin idea ini sangat tidak logik...

Anonymous said...

Senang saja GAP!!

Tendang si Najib Lembab dan Lembik tu!!!!

Anonymous said...

anon 9:38, kowe marah marah apa bila cina beli kat pasar ramadan? biar mrk beri duit kpd peniaga melayu.

bising komplen konon cina tak beli dr kedai melayu. lepa nampak si cina beli dr kedai melayu komplen jugak.

Anonymous said...

Naikkan Muhyidin!!!!

Anonymous said...

Aku pun dah tak tahan!!!

Anonymous said...

Gandingan Muhyidin & Zahid Hamidi Mantap!!

Najib jadikan Menteri Hal Ehwal Cina DAP kominis!!

Hishamudin Menteri Hal Ehwal LGBT!!

Amacam cadangan aku baik tak???

Anonymous said...

Bersetuju dengan pandangan GAP. Sekiranya kerajaan tidak membuat apa-apa tindakan ke atas Alvian dan Vivian ini aku tidak lagi akan menyokong kerajaan yang sedia ada di mana dalam PRU yang sudah aku memberi undi penuh atas kepercayaan aku terhadap mereka memimpin negara, rakyat Malaysia dan juga umat Islam. Aku akan pulaukan sebarang bentuk pengundian sebelum atau pada PRU ke-14. Aku percaya bukan aku seorang saja dapipada para pengundi UMNO/BN lalu yang mempunyai tekad sebegini. Bertindak segera kerajaan Barisan Nasional kerana kamu semua adalah wakil kami dalam pemerintahan negara ini.

Anonymous said...

Najib lemau. Kasi tukar! !!!!

Anonymous said...

Islam dan Melayu terancam di Tanah Melayu? !!

Anonymous said...

org melayu dh x leh nk hrp lg kt najib sial sbg PM yg membela nasib melayu...ternyata si lembik haram jadah nie pembela cina bangsat DAP....najib wajib disepak terajang pastu wajar ditimbus bersama PAS PKR barua DAP...ayuh melayu Islam

Anonymous said...

tukar najib,ubah,kasi naik RM ini kalilah

Anonymous said...

Jib oh jib..

Anonymous said...

Humban Alvin dan Vivian ke dalam kandang besi sebagai anugerah Aldilfitri kepada umat Islam dan masyarakat Malaysia seluruhnya. Itu keputusan yang bijak.

Anonymous said...

Gandingan Muhyidin & Mukhris. Sekurang2 nya ada TUN M di belakang!!

Anonymous said...

JANGAN CAKAP IKUT SUKA DAN KALAU TAK RETI PERUNTUKAN UNDANG UNDANG JANGAN BERBICARA TENTANG HAK.YANG SUSAH MELAYU JUGA.PATUH UNDANG UNDANG DAN BIARLAH PIHAK BERKUASA JALANKAN KUASANYA.

Anonymous said...

Peruntukan undang-undang bisa dimanipulasi oleh pemimpin parti untuk kepentingan politik. Si buta huruf, para gelandangan atau pak=pak tua yang tidak berkesempatan sekolah tinggi pun faham bahawa sesungguhnya anak-anak muda cina ini telah melanggar undang-undang negara Malaysia.

Anonymous said...

undi najib pon sama jer...
cina tetap didahulukan
x fhm knp takut sgt dgn undi cina sedangkan menang pru13 terang2 dr undi melayu!

next pru aku undi PR jelah
at least mgkn kurang skit rasuah
what worse could happen?
dah tentu anwar ke sapae akan jaga undi melayu cina india
dan mgkn suara melayu pon tetap didengar kalo nk kekal berkuasa kan?

Anonymous said...

Podah... biar undang2 berbicara? Undang2 terpakai utk semua..bukan bersifat memilih... apa y berlaku lebih bersifat manipulasi demi kelangsungan politik, demi poket masing2....

Melayu dah lama beralah... dihina, dicaci, dibuli dek undang2 y menjaga survivol politik pemimpin melayu y xsedar diri dia diangkat oleh bangsa melayu hina itu

Detektif Conan said...

Pemuda-pemuda tersebut kini didakwa oleh Ah Mun Tat cuba memeras ugut ahli keluarga dia dengan buat panggilan telefon mintak RM5000 tapi cuma dapar RM3000. Biar polis buat siasatan dengan kesan panggilan ke telefon bimbit dan transaksi bank. Kalau tak ada rekod, ditambah pernah melakukan penghinaan kepada masyarakat Islam, Mun Tat, konco-konconya serta keluarga dia akan dikenakan tindakan lebih berat kerana bagi keterangan palsu. Pemuda-pemuda mungkin akan hanya didenda atau dibebaskan kerana perbuatan mereka adalah atas tekanan kerana telah diprovokasi. Itu lah sebab mereka direman dan penyiasatan tidak akan berakhir di situ saja.

Anonymous said...

momentum kesabaran umat melayu islam sudah kearah lampu merah...
kesalahan yg nyata,undang2 yg jelas..
apa masalahnya nak dakwa 2 budak cina ni???

kenapa kerajaan nak cari masalah??

adilkah reman 7 hari atas kesalahan memukul...bukan luka parah pun..bukan menggunakan senjatapun..

kenapa tiada jaminan?

akupun tak faham dan tak tahan dah!!

ikut hampalah..la ni undang2 di malaysia pilih bulu..satu malaysia dah tahu..inilah benih2 13 mei..kalau dah jadi mcm 13 mei nanti baru nak sedar..kalau dah mati 40-50 ribu org,
baru nak kelam kabut...

masa tu dah terlewat..untuk mewujudkan keharmonian kaum ambil masa 100 tahun lagi..itupun kalau tak kiamat..ekonomi malaysia akan kembali ke tahun 80an..mungkin lebih teruk dari congo..

jgn kata kuasa blog tak kuat..sebarang peristiwa luarbiasa blogger dulu dapat kesan..jadi rajin2lah buka pc tu..

pepatah melayu berkata..pasal nila setitik, rosak susu sebelanga..kena buang nila itu..untuk selamatkan susu sebelanga..

abc...selamanya....

Anonymous said...

Turunkan Ah Jib,kita angkat semula Tun Mahathir.Ramai-ramai merayu pada Tun supaya dia pimpin semula Umno.

Anonymous said...

Rupanya disini sarang pesakit neurosis hmmmmmm

Anonymous said...

Teringat lagu warisan (Anak kecil main api...) sebagai seorang Melayu cuba hayati lagu ini

Anonymous said...

berdasarkan kejadian srupa sblum ini...penghina Islam, hina YDP Agong, memperlekeh M'sia atau sebagainya tak berasa takut...malah mereka semakin berani olih krana KELEMBUTAN DAN KEBIJAKSANAAN undang2 negara M'sia yg kononnya Negara Islam...dah banyak kali seblum ini hati umat Islam trguris dek prbuatan bgsa KAPIAQ DIM’SIA…namun bila brlaku sdmikian, panggil ambil keterangan...buat lagi, panggil ambil keterangan...buat pulak, panggil ambil keterangan....betapa BIJAK dan SAKSAMA undang2 M'sia... LEMBUTTTTT!!!!!...mahukah kita Kuala Lumpur mnjadi Paris?...atau sukakah kita KL mnjadil Kabul?!...
Olih itu, Woi KAPIAQ2 diM’sia!!...hangpa bolih hina Islam…hina Agong dn bolih buat apa saja…jg takut krajaan M’sia hanya akan panggil ambil keterangan..keterangan..keterangan…nasihat dn lepas…

Anonymous said...

Tun kecewa undang2 negara sewenang2 di rosakkan NAJIB! Mula2 ISA, lepastu EO, Akta Hasutan.. Najib dibayangi Hantu Altuya.. dia takut dgn undang2.. dia sama dgn Anwar manusia2 yg ada buat dosa.. dihantui undang2..

Muhyiddin pulak baru hari ini nak menyalak setelah seminggu BABI dua ekor tu menghina Islam.. bukan sekali, BABI dua ekor tu sudha hina Islam dlm FB sejak dlu lg..

Rimas dh aku rasa mcm nk merusuh shj, tak tahan Agama Islam di permainkan terang2.. GAP tolonglah kit abina platform dgn org2 yg ikhlas dgn AGAMA..

jgn bg Nik Najis dan Hadi Bongok join.. dua ekor sial tu lah punya menjadi2 Cina hina Islam.. sepotong ayat Al-Quran mula di main2 kn dulu utk kempen politik dn skrg BALA nya telah tiba!!

Anonymous said...

Sabar dan siasat dulu Bro...ada yang nak melagakan Cina dgn Melayu?

Pemuda yang diculik sekumpulan lelaki di Shah Alam kemudiannya diserang dan ditulis perkataan `saya hina Islam' di badannya, berkata kesnya itu tidak ada kena mengena dengan isu semasa membabitkan kontroversi gambar blogger seks menghina Ramadan.

Ng Mun Tatt, 21, berkata beliau diculik kerana wang dan perkataan `Saya hina Islam' itu adalah helah penyerangnya supaya beliau akan dipukul oleh orang awam jika cuba melarikan diri daripada mereka.

Ng berkata, beliau terkejut bagaimana gambarnya yang dirakamkan di balai polis boleh lepas ke tangan orang lain dan disiarkan di laman sosial Facebook, sebelum keterangannya diambil oleh polis.

"Saya lebih terkejut apabila polis memberitahu saya bahawa kes yang berlaku kepada saya ini tercetus daripada kes blogger seks itu," katanya di sidang akhbar di Klang, hari ini.

"Saya tidak tahu apa-apa mengenai mereka, atau menyinggung sesiapa baru-baru ini," katanya.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar, semalam, memberitahu pemberita di Bukit Aman bahawa kes Ng mungkin tercetus akibat kontroversi pasangan lucah itu.

Bercakap di sidang akhbar itu, Ng berkata, pengalaman pahitnya bermula apabila beliau sedang minum bersama teman wanitanya, Rachel Leong, 16, dan seorang lagi rakan di Seksyen 25, Shah Alam, kira-kira jam 4.30 petang pada Isnin.

"Dua lelaki menghampiri saya. Seorang berbisik di telinga saya bertanya adakah saya `Ah Kiong', sementara seorang lagi memberitahu rakan dan teman wanita saya supaya senyap di kerusi masing-masing.

"Tanpa menunggu jawapan saya, lelaki itu menarik kemeja T saya dan mengheret saya ke sebuah kereta yang sedang menunggu," katanya.

Katanya, ada empat lelaki dalam kereta Proton Saga berwarna kelabu itu. Ng mendakwa dia dipukul, ditutup mata dan dibawa ke sebuah pangsapuri.

"Saya tidak tahu saya dibawa ke mana. Mereka mengambil kad ATM saya dan meminta number PIN," katanya dan menambah bahawa mereka terus memukulnya hingga tidak dapat mengingati number PIN itu.

"Mereka juga menghubungi abang ipar saya meminta RM5,000 untuk pembebasan saya," katanya.

Ng berkata, beliau kemudian dibawa ke sebuah estet sebelum dibogelkan dan mereka menulis perkataan di tubuhnya serta memaksanya menghidu gam.

"Lelaki itu beritahu saya mereka tulis perkataan itu di badan saya saya supaya orang awam akan pukul saya jika cuba hendak melarikan diri," katanya.

"Saya khayal disebabkan hidu gam, tetapi tidak beberapa lama kemudian saya tersedar apabila mendengar bunyi bising. Saya menanggalkan kain penutup mata dan nampak tujuh lelaki yang sedang khayal. Hari juga sudah terang jadi saya melarikan diri.

"Saya mendapati saya berada di lebuh raya DUKE dan ada penunggang motosikal membantu saya menghubungi polis.

"Saya hanya mahu menjelaskan keadaan bahawa kes saya tidak ada kena mengena dengan blogger seks itu seperti yang dilaporkan media hari ini," katanya.

Katanya, beliau tidak pernah mendengar nama pasangan itu sehingga semalam dan menambah dalam tempoh dua bulan terakhir ini, beliau bekerja di kedai telefon bimbit di Johor sebelum kembali ke Shah Alam untuk menetap bersama kakaknya.

Ng, yang kini tidak bekerja kelihatan masih berada dalam keadaan terkejut dan lemah ketika bercakap dengan pemberita awal hari ini.

Mengenai gambarnya yang kini tersebar, beliau berkata:"Saya tidak tahu siapa mengambilnya, tetapi saya berada di balai polis ketika itu," katanya dan menambah tidak tahu di balai mana.

"Polis belum mengambil kenyataan saya lagi tetapi saya diberitahu untuk hadir ke balai polis Seksyen 9 untuk kawad cam," katanya.

Sementara itu, abang ipar Ng, Mak Wui Weng, 28, berkata penculik terbabit menghubunginya kira-kira jam 5 pagi dan meminta beliau memasukkan wang RM5,000.

Mak berkata, beliau hanya memasukkan wang sebanyak RM3,000 dan memberitahu mereka perlu membawa Ng bertemunya, jika mahu baki wang berkenaan.

Berkemungkinan yang ditangkap itu penjenayah?

Anonymous said...

BUKAN SAJA NEUROSIS, BLOG INI JUGA SARANG ORANG KENA PENYAKIT SAWAN GILA BABI.

Anonymous said...

najib maetim kena tukar ,byk lagi pemimpin melayu yang kebih berkaliber dari dia ni,cuba dia cadi calon selain dari Pekan tu,dah lama lingkup.

Anonymous said...

AKU SETUJU SANGAT KALAU ANGKAT TUN M UNTUK MEMIMPIN UMNO!!

WHAT ARE YOU TRYING TO PROOF NAJIB!!

CINA DAH UNDI DAP.

DAP KOMNIS ANTI ISLAM/MELAYU.

TAK FAHAM2 KA JIB??

ALahaI sI LunCAi said...

SUSUNLAH !! JOM KITA BERHIMPUN. NYATAKAN MASA DAN TEMPATNYA. MENYAMPAH DAH MENUNGGU DALAM KEADAAN HINA.

MAKLUMKAN CEPAT SIKIT SUPAYA KITA BOLEH PASTIKAN RAMAI YANG AKAN TURUN !!

Anonymous said...

kes 2 cinabeng ini melibatkan maruah melayu islam..kita jgn berdiam diri hingga mahkamah jatuh hukuman yg setimpal..

Anonymous said...

SEMBANG PEMIMPIN MELAYU...
-SEBELUM PRU13.."ORANG MELAYU ADALAH TULANG BELAKANG MALAYSIA."
-SELEPAS PRU13.."ORANG MELAYU TIDAK PAHAM ASAS DEMOKRASI BERBILANG BANGSA."

Anonymous said...

Neurosis, psychosis, freud subconscious serta apa juga teori psikoanalisa jangan disamakan dengan kepekaan umat apabila agama diinjak-injak lagi dihina bro.

Anonymous said...

sokong 1000% anon 11.54pm..bab agama jgn main2..

Anonymous said...

Selingan humoris: Teori bawahsadar Sigmund Freud seorang pakar jiwa Yahudi yang hidup sezaman dengan Alfred Einstein menyatakan bahawa pohon-pohon kayu yang menunjah angkasa adalah lambang kangkang wanita bagi subconscious mind mereka yang gila seks.

Esperalzi said...

GAP..lagi NLLR (NAJIB LEMBIK LAKI ROSMAH) ni jd PM Malaysia, lu jangan mimpilah kerajaan Malaysia akan tegas terhadap Alvin dan Viviana dan seangkatan dengan mereka. Langkah pertama: SINGKIRKAN NLLR dari kepimpinan UMNO di perhimpunana UMNO nanti..

Esperalzi said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Dah dekat seminggu Malaysia panas pasal alvivi bangsat ni baru la ah jib gor nak bersuara..

Itupun nak kena refer official statement..woii najib!!agama hang sendiri yang kena hina!!takkan hang tak tau nak cakap ape sampai kena baca kenyataan rasmi!!

Alasannya tak nak terlepas cakap pasal nak jaga keharmonian kaum di Malaysia..dah jadi macam ni pun cakap pasal keharmonian kaum lagi!?

Dayus, bacul, lembik, takut bini..tulah sifat PM sekor ni..gulingkan masa pemilihan UMNO nanti!!

Anonymous said...

itu yg betulnya!!! dulu aku sokong najib tapi la ni aku rela najib ditendang...demi agama dan bangsa.!!!!

Anonymous said...

yes!!!!!

Anonymous said...

nazri aziz menteri pelacuran!

Anonymous said...

sokong!!!!

Anonymous said...

yes bro!!! mulakan kempen dari skrng , tak perlu tunggu2 lagi!!!

Anonymous said...

bro, lu ni buta ka.. pekak ka.. ,atau lu nak kena kasi toron lu punya lubang jubur dulu...

Anonymous said...

Korang sensitive sangatlah. Negara ini ada undang undang, kalau didapati salah, mereka akan dihukum.

Yang semua ini menyalak macam anjing kena sawan tak ada guna. Tak siapa peduli.

Anonymous said...

Kita serahkan kpd pihak berkuasa adakah yg dikatakan oleh cina tu benar atau tidak. Pihak berkuasa boleh access jadual panggilan dan percakapan telefon sume dari syarikat komunikasi terbabit. Jadi biarlah siasatan dibuat oleh polis dulu. Kita tunggu dan lihat hasil siasatan tersebut. Sesudah siasatan dibuat barulah kita boleh tahu siapa yg salah dan siapa yg tak bersalah. Jadi sabar dulu, jangan terburu-buru.

Anonymous said...

Kalau pihak PR mampu buat perhimpunan tanpa dikenakan undang2, apa kata kita pun buat jugak perhimpunan ala2 black505 desak kerajaan kembalikan ISA dan bende2 yang boleh menghalang orang bukan Islam mencaci dan menghina Islam...Ayuh!!!!

Anonymous said...

laga2 Cina Melayu kepala hotak lu.. ini bukan soal Melayu ini soal Islam.. ko dh telan BABI jgk ke cair sgt hati??

Jelas lagi terang dua ekor BABI ini sudah byk kali buat provokasi, dn mgkin mereka Red Bean Army yg cuba utk perang sarafkan UMNO/BN. Tp akhirnya kantoi sampai menghina Islam.

Aku juga cukup geram mcm nk tampar je muka betina Muslimat PAS Aiman dlm FB die tiba2 mntk kita toleransi dgn dua ekor BABI ini.. dan trus serang UMNO BN.

Agama dihina krn PAS, krn Nik NAJIS dan HADI BANGANG Laknatullah!! dulu2 sblm PAS jd pelacor DAP, cina berani dlm telor je kutuk Islam.. tp sejak kini mereka dh sgt berani sbb ada SETAN pakai serban dua ekor di Kelantan dan Terengganu (semoga Laknat Allah atas mereka dua ini jika tidka bertaubat)..

Apakah kita skrg mahu Allah turunkan BALA baru kita nk takut?? baru nk ckp ini BETUL2.. ini bukan rekaan UMNO??

Rosak habis pemikiran umat dek krn Politik pelacoran PAS!!!

Kita jd serba tk kuat.. ditambah dgn Najib dan Ghani Patail, masing2 ada agenda jugak!!

Jgn dibodohkan dgn cerita BABI yg kena pukul itu. Cina mana ckp benar. Sokong tp tikam belakang.. sifat pemakan BABI mana betul!

GAP, mohon aturkan sbrg usaha utk kita bina platform yg lebih kukuh. Mulakan dgn majlis bacaan Yaasin dn Solat Hajat, kemudian kit abertindak..

ALLAHU AKBARR!!

Anonymous said...

Kerajaan islam Sepanyol hancur kerana pemimpin islam lemah menyebabkan mereka berpecahbelah kemudian meminta pertolongan daripada raja raja kristian disebelah utara Sepanyol. Akhirnya umat islam Sepanyol dibunuh dan dihalau oleh raja raja kristian tersebut. Inilah bibit kelemahan dan perpecahan dimana mana negara islam sekarang termasuk Malaysia. Agaknya tak lama lagi Malaysia yang dipimpin oleh umat islam ni pun akan hancur juga sebab pemimpin pemimpin yang lembik dan bercakaran sesama islam, umat islam yang akan merana. Agenda pemimpin sekarang ialah negara maju, kaya, banyak duit bukan islam perkasa dan umat islam maju dan bersatu padu. Yang kedua tu tak penting, yang penting duit. Nak duit kena gosok baik baik cinabeng.

Anonymous said...

GAp, tolong ulang2 beritahu yg SPRITZER air BANGKAI CINA MAMPOS tu milik Sin Chuan Sdn Bhd Air Kuning taiping tu ada dijual di Petronas.

Kita terpaksa boikot sbb mau bg signal pada Berok2 Elit dlm PETRONAS Dagangan bahawa dgn menjilat CINA anda akan mampos..

Aku tk sentuh dah air Bangkai Cina Mampos di PETRONAS.. dn bertahun aku tk minum dh BANGKAI CINA MAMPOS SPRITZER-CACTUS nih!!!

Alhamdulillah hati lebih suci, baca Quran pun lancar.. minum air BANGKAI CINA MAMPOS akan mengkelukan lidah dr sebut kalimah2 suci..

AMBIL PERHATIAN!!

Anonymous said...

mcm mana Islam tk runtuh dn jd bibit perpecahan yg menakutkan jika ada bangsa MUNAFIK spt BETINA PAS sekor ni.. kita tersekat bila ada BETINA mcm ni yg jd penjilat KAFIR..


-----------------------------------

6. Saya juga secara jelas melihat betapa isu ini telah diambil kesempatan oleh pihak-pihak tertentu sebagai satu cara untuk menang dlm PRK N01 Kuala Besut. Menakut-nakutkan ummat Islam dengan kemenangan PAS dan Pakatan Rakyat. Seterusnya menjadikan sbg faktor utama melegitimasikn pindaan terhadap Akta Multimedia yang hakikatnya bertujuan menyekat kebebasan rakyat daripada mendapat maklumat daripada sumber lain selain daripada media milik proksi umno bn.

7. Ia adalah suatu tindakan yang sangat berniat jahat dan dilakukan secara terancang fasa demi fasa. Rakyat mesti menolak propaganda n modus operandi yang jahat ini dgn berhenti daripada menjadi mangsa adu domba dan fitnah jahat regim diktator BN. Enough is enough to BN!

Aiman Athirah Al Jundi
Ketua Penerangan
Dewan Muslimat PAS Pusat


(dipetik dr http://dtenggara.blogspot.com/2013/07/aiman-athirah-pakai-topi-dap-mintak.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TenggaraIsSoutheast+%28TENGGARA+is+SOUTHEAST%29)

Anonymous said...

Bukankah si SAMSENG CINABIAWAK ini yang buang bangkai babi kat surau - sekarang dia buat lapuran polis kononnya sebab diculik? Kenapa SiCINABIAWAK ini tidak ditangkap atas jenayah kepada Islam, sebab itukah dia TAKUT buat lapuran polis asalnya? Polis kena MENYIASAT ini dan dedahkan sepenuhnya- bukan hanya bertumpu pada pemukul Melayunya. Lepas itu, apakah polis akan siasat dengan SEGERA semua jenayah yang berlaku pada Melayu/Islam seperti jenayah di atas?

Yang hairannya dua hari lepas, peniaga Melayu dan anak kecilnya nya ditembak, dan seorang Ibu tunggal Melayu dari JPA dibunuh dengan kejam; dan seolah, hari-hari, sekurangnya 2 orang Melayu, terutamanya yang muda dan menunggang motosikal, akan meninggal dengan ngeri , terutamanya akibat kemalangan dengan lori GANAS – tapi ganjilnya, tiada pula lapuran, bangsa apa semua penjenayah ini? Tapi kalau bangsa Cina atau India jadi mangsa jenayah, terutamanya oleh orang Melayu/Islam, apalagi polis, bukan main lagi MELALAK Bukan Islam DAP/PKR! Dan tidak lama dulu, 3 pekerja Myanmar Islam miskin mati tertimbus dalam kemalangan industri, tapi juga tak tahu bangsa apa syarikat pemaju perumahan itu – dan berita itu terus lenyap; apa terjadi kepada pembelaan mereka dan kelurga mereka yang miskin?

Ini amat ganjil dan adalah malang sekali, kerana bangsa Melayu/Islam makin menjadi mangsa jenayah dan kemalangan – itu baru berhari, belum lagi jumlah yang meninggal akibat jenayah atau kemalangan ini dalam setahun! Maka, kita risau jika bangsa Melayu/umat Islam, termasuk pemimipin/para cerdik pandai Melayu/Islam kita yang asyik meninggal mengejut dengan segala jenis kanser (boleh disebabkan suntikan atau makanan/minuman yang mengandungi racun kimia) sengaja disasarkan! Maklumlah si-benci-Melayu/Islam dari CINABIAWAK SAMSENG DAP yang amat jahat, serta sekutu kuatnya Barat-Israel, tidak boleh dipercayai sama sekali!

Sila lihat juga lapuran penyerangan samseng pada pekerja Melayu semalam – macam biasa, tidak dilapurkan bangsa apa samseng-samseng tersebut, dan apakah jenis pembelaan yang pekerja Melayu dan keluarga mereka, yang malang dan miskin ini, akan dapat dari syarikat dan K’jaan BN? Apalagi mereka bekerja keras mencari rezeki halal.

Di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130717/je_02/Dua-diserang-lapan-samseng, Dua diserang lapan samseng, Oleh MOHAMMAD YASIR JAAFAR:

SEREMBAN 16 Julai - Dua pekerja sebuah syarikat mengorek pasir cedera parah selepas diserang sekumpulan samseng bersenjatakan parang di sebuah tapak projek mendalamkan sungai dekat Sungai Gadut di sini petang semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 3 petang itu, mangsa, Mohd. Yussri Rahim, 28, retak tulang lengan kiri selain bengkak di muka manakala rakannya, Ahmad Hiswan Ahmad Hassan Safri, 26, parah di tapak tangan.

Menurut Mohd. Yussri, ketika kejadian, dia bersama rakannya itu baharu hendak memulakan operasi hari pertama di tapak berkenaan.

"Tiba-tiba semasa saya sedang sibuk bekerja bersama Ahmad Hiswan di hadapan tapak projek, kami didatangi lapan lelaki bermotosikal lalu mengugut kami supaya membayar wang perlindungan jika tidak mahu dicederakan........

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Kita ada undang2 d polis akan bantu buat siasatan terperinci. Yg menyampahnya bila hasilnya tak menjadi kerana ada tangan2 ghaib melaknati ketelusan.

Ghani 4ekor dgn ajib go away mrk berdua ni ada agenda yg ak
n dipuji angkat oleh Cinabengsatan malaun.
Ko berdua elok turun tahta, cukup2 lah tu....semua kerja akan jd selesa d sejahteta.

Jgn sampai rakyat ramai2 bangkit naik tahta....baru padan muka korang...

Kita pujuk Tun M jd PM balek la....

ABC SAMPAI BILA2 PUN
MAMPUIH LU CINABANGSAT

Anonymous said...

Cina menyalak xpe, melayu xleh?

Anonymous said...

setuju bro!!! andai kata 1305 berulang, Najib yg bertangungjawab sepenuhnya...jgn nak salahkan melayu islam!!!

Anonymous said...

setuju bro, mamat tu pun patut disembelih juga, roh islam dia dah hilang....

Anonymous said...

Salam kengkawan sume,
Aku dah bekali-kali bagitau SENARAI BARANG KELUARAN ISLAM DAN BUMIPUTERA boleh DIDAPATI di.....

bbcdrasmi.blogspot.com

Sila DAPATKAN SENARAI BARANG BUATAN ORG ISLAM yg terjamin 200% HALAL dan DOWNLOAD dari BLOG BBCDRASMI di atas. Terima kasih.

Anonymous said...

gua sokong!!!! najib lebih takutkan cinabeng dr Allah.

Anonymous said...

Siapakah dulu yang MEMBUKA JALAN kepada orang kafir MASUK CAMPUR dalam hal-hal Islam? BACA sepotong dua ayat suci Al-Quran, TAFSIRKAN ayat Allah, MEMETIK peristiwa-peristiwa Islam dan berbagai lagi. Sekarang JALAN yang DIBERI sudah digunakan SEPENUHNYA untuk kepentingan kafirun.

Adakah kita nampak kafirun tersebut berjaya DITARBIYAHKAN ke Islam? Jawapnya TIDAK!! Malah yang jelas kafirun ini semakin BERANI menggunakan kesempatan yang DIBERI untuk kepentingan AGENDA mereka, MEMPERSENDAKAN Islam, MENGHINA Allah dan Rasulullah.......kerana mereka merasakan TIDAK PERLU ada hormat kpd Islam sebab walaupun kafirun ini TIDAK ada PENGETAHUAN dan PENGERTIAN sebenar mengenai Islam........dan walau dgn hati yg TIDAK IKHLAS pun mereka masih boleh dgn SEWENANG-WENANGNYA mengguna ayat Allah utk kepentingan mereka......malah disambut pula dgn begitu hebat oleh muslimin dan muslimat Islam. Jadi perlu apa mereka hormatkan Islam kalau boleh DIPERMAINKAN dgn sewenang-wenangnya?? Apa lagi yg perlu DISEGANKAN sebab org Islam sendirI menyokong dan MEMBUKA JALAN.

Alhamdulillah........tahniah kepada mereka yang bertanggungjawab. Semoga Allah "merahmati" kalian dengan benih yg kalian tanam sudah mula membuahkan HASIL.

Al Maidah - Ayat 57:
“Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil jadi pemimpin bagimu, orang-orang yang membuat agamamu jadi buah ejekan dan permainan, (yaitu) di antara orang-orang yang telah diberi Kitab sebelummu, dan orang-orang yang kafir (orang-orang musyrik). Dan bertakwalah kepada Allah jika kamu betul-betul orang-orang yang beriman.”

Al-Maidah - Ayat 82:
"Sesungguhnya kamu dapati orang-orang yang paling keras permusuhannya terhadap orang-orang yang beriman ialah orang-orang Yahudi dan orang-orang musyrik".

An Nisa - Ayat 139:
“Kabarkanlah kepada orang-orang munafik bahwa mereka akan mendapat siksaan yang pedih (yaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman-teman penolong dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Apakah mereka MENCARI KEKUATAN di sisi orang kafir itu? Maka sesungguhnya SEMUA KEKUATAN KEPUNYAAN Allah."

Sudah terang lagi bersuluh firman Allah dlm Al-Quran tapi kalau hati sudah GELAP TERTUTUP, TERHIJAB pasti tak akan dapat menerima hakikat sebenar.

Fikirkanlah dari mana BERMULANYA dan dari mana PUNCANYA perkara penghinaan Islam ini berlaku dgn begitu buruk sekali. Bagaimana JALAN DIBUKA kpd kafirun.....cakap pun tak guna......umpama menepuk air di dulang, terpercik ke muka sendiri.

Tidakkah kita umat Islam berasa malu dan tercabar dgn penghinaan demi penghinaan? Bukankah menjadi tanggungjawab kita utk mempertahankan KESUCIAN AGAMA ALLAH dan RASUL-NYA? Juga bukankah menjadi tanggungjawab kita menjaga supaya ayat Allah, hadis Rasulullah tidak diperalatkan oleh kafirun?

Allah jualah yang maha mengetahui dan Allah jualah yang maha adil memberi balasan.....wallahualam.

Anonymous said...

balun je bro .. saya pun dah tak tahan sikap najib, hadi, anwar ..peminpin melayu takde telor

kalau ada pun hanya untuk "none none"

telur lain kecut..

Anonymous said...

anon 3.44, sy sudah lama sedar puak PAS Laknatullah ini lah punca bala musibah penghinaan pd Islam menjadi2. Apakah dulu kita jumpa hal begini di negara ini?

Teruk2 UMNO perintah pun, Kafir masih tk berani, tp bila PAS mula lacorkan Agama, kafir mcm dpt suntikan vitamin dan laluan mudah utk pakai kedua2 sekali jarum.. aitu jatuhkan UMNO dan sekaligus dgn Islam..

Aku berdoa sgt2 PAS dihukum Allah, aku tkkn kasihan lg pd Nik Najis, hadi Bangang, Majlsi Suroo PAS jika mereka ini dpt balasah buruk.. selagi mana mereka tk bertaubat dn membetulkan semula kesesatan. Malah smlm KETUA PENERANGAN, MOSLIMUT PAS PUSAT terus menerus menghina Islam dgn menyokong 2 ekor babi ini, dn tnpa rasa takut pd Tuhan terus menyerang BN, krn menjadikan benda ini sbg isu..

Aku doakan PAS dihancurkan Allah, org2 nya diberikan azab di dunia lg, selagi mana mereka tidak berubah bertaubat! AMINN!!

Kutukan Dewata said...

nampaknya kerajaan takut sangat kat cinabeng.masih tak sedar lagi melayu yang bagi nyawa kat kerajaan sekarang ni.

jangan samapi melayu menyampah sudah.esok tergolek dia orang tanggunglah sendiri jadi pembangkang pulak!

Anonymous said...

Ketua penerangan dewan muslimat PAS ni babu ke neng cleaner jamban bodoh nak mampus. Tau tak di setengah negara fb pun diharamkan, lat usa yg semua ingat bebas tu cia dia dapat tahu apa yg orang buat/ tengok di internet. Software yg boleh pantau macam tu pun melambak boleh beli rm10 atau foc. Aiman tak kesah ni tau ke Malaysia ni ada perlembagaan dan segala mak nenek punya law? Regim diktator apa jadah sejak merdeka Malaysia dah ada lebih 5 orang PM dan pembangkang boleh kontrol bandar2 utama negara.

Anonymous said...

yes juge,Dato Zahid memolow jadi no 2.Baru ler betul2 magnet, medan selatan dan medan utara.No 3 Dato Shafie Afdal jadi magnet kawasan malaysia timur.

Anonymous said...

salam bro,bagi aku najib perlu TEGAS dlm menangani isu ini.Rakyat sudah bagi mandat tapi kalau masih lembik juga maka PRU 14 nanti,bye bye BN!!

Anonymous said...

Kerajaan tolong bertindak tegas sebelum org melayu buat tindakan sendiri. Menteri yg lembik jgn duk dlm kabinet.

Anonymous said...

Menteri jgn asik bg amaran je, buat la sesuatu sebelum nasi jd bubur.

Anonymous said...

Tukar tukar tukar kita tukar,

Anonymous said...

Hari Raya dekat sampai janganlah buat tindakan yg tak baik. Biarlah pegawai yg urus dan Allah akan menentukan.

Anonymous said...

Najib lupa..undi Melayu yg buat dia jadi PM.
BN dah hancus..tinggal UMNO je..

Prinsip demokrasi mudah saja..you serve the majority.

Prinsip Islam lagi terang dan jelas, kafirun tak boleh dipilih jadi pemimpin. Hanya layak dilindungi dan kena byr cukai. Yg harbi wajib ditentang.

Kesimpulannya PAS cam haram jad...!!

Anonymous said...

Sokong gak!

Anonymous said...

Ini lah akibat dan tanggong le sendiri , wahai DSN ?...............
orang puteh dah buat cukup bagus
undang umdang ISA serta Ordinan Dururat sejak mulanya zaman kominis dan kongsi gelap , diambang negara menuju kemerdekaan dahulu .........
mengapa terlalu pendek nya akal di kepala otak kau ?..................
mengapa tak dirujuk kepada Mantan PM....... jangan ingat negara dah aman , takda petualang , takda fahaman kominis ....... kau lupa bangsa cina , berasal dari mana ?..
keturunan apa ?.......
kau lupa sejarah serta lupa Dato' nenek bangsa melayu siapa yang bunuh ?....sampai bapak kau lari dalam hutan......menubuhkan platun
136 dengan bantuan tentera British.
kalau boleh , semua bangsa Melayu nak hapuskan oleh pengganas kominis
tau ?........
2011 kau hapuskan ISA ,Ordinan Darurat dan begitu angkoh menberi kesemuanya permintaan bangsa yang sombong lagi tidak mengenang budi di bumi Melayu ini......
melayu tak berkecil hati pun .....
hari ini , kau jangan salahkan Melayu membuat undang undang sendiri ?.........................
13 may 1969 , kau tak rasa keperitan , jeritan kesusahan.....
kerana kau berada dikawasan elit cukup makan minun dan segala yang kau nak , macam macam ada.....
tetapi kami , bercatu segala galanya ......
dengan jasa baik ATM , kami lega da parsah pada kehidupan ketika itu
, kini kau perlu bertanggung jawap
sekiranya MELAYU , menjalan kan undang undang ditangan sendiri
.........................

Anonymous said...

Tapi pelik sungguh rasanya... memang la kita tengah marah sesangat pada dua manusia laknatullah tu. Tiba-tiba di kemuncak kemarahan kita, jadi pulak kes org kena bogel. Mungkin betul orang tu salah. Tapi dalam masa yg sama, mungkin jugak sengaja direka untuk kita mengalih perhatian drp budak 2 ekor tu. Tak ada yang mustahil.

Anonymous said...

SANGAT SETUJU. KITA BALUN KERAJAAN PIMPINAN NAJIB YANG SANGAT LEMAH TAKUT DENGAN CINA. KITA SUDAH CUKUP BAGI PELUANG PADA NAJIB TAPI MASIH TIDAK BERANI MENJAGA / PERTAHANKAN HAK ISLAM DAN MELAYU. AKU SOKONG UMNO TAPI AKU MELUAT DENGAN NAJIB.

Anonymous said...

terlalu banyak dlm Al_Quran yg Allah perintahkan kita jangan percayakan apatah lg memeluk sakan Kafir.. tapi lihat apa PAS buat?? tk payah selindung2 PAS mmh HARAM JADAH LAKNATULLAH!!!

Semoga PAS hancur lebur dan pencacainya akan di hukum Allah krn terlalu angkuh sombong sesama Islam tp jd BARUA pd KAFIR!!

Nik Najis dan Hadi Bangang WAJIB di tangkap, di ikat di khalayak ramai dan diludah kepala dua ekor ini!!

Anonymous said...

1305 banyak parang terbang, rasanya kena belajar ilmu parang terbang ni....

Anonymous said...

Woi cina mengeja pun kantoi dah..syuh syuh

Anonymous said...

Hishamudin beri amaran kat hgpa nanti sbb x bubuh dia dlm snarai

Anonymous said...

Alhamdulilah

Anonymous said...

Tak payah nk tujuk pandai d sini..kita smua dlm ni x da kasta2 semuanya sama walaupun berlainan kelulusan, kerja, gaji, n pangkat..ingat kami ni bodo2 belaka x mengaji smpai x reti undang2..kalu berasa diri tu kemas n tinggi sgt dipersilakan berambuih

Anonymous said...

PAS = BABI = DAJJAL

Anonymous said...

Nik Najis WAJIB ditangkap diludah kepala die tanpa belas kasihan!!!

Anonymous said...

Betul.kita naikkan muhyiddin yassin.nak suruh nasihat rosmah pakai tudung pun takut ni nak ambil tindakan kt cina lagi la takut.aku nak pertahan kerajaan kat pembangkang pun xde point bila bab rosmah x pakai tudung n cincin berjuta.rosmah memang liabiliti najib n umno.

Anonymous said...

hampir 60 tahun UMNO memperjuangkan kepentingan oran Melayu. Dalam tempoh tersebut UMNO telah berjaya menanamkan agenda menakut nakutan,memiskinkan dan merasuah Agar orang Melayu sentiasa bergantung harap kepada UMNO untuk meneruskan kehidupan.

Anonymous said...

Aku setuju..klu perlu lancar tabung guaman utk membela 4 org kita ni pon bagus..berat sama dipikul!!!
Aku yakin gerakan utk menyelamatkan 4 org kita dan kutip cina 2 ekor tu sedang digerakan.

JOHOREAN.

Anonymous said...

Dah masanya Melayu menuntut kembali ilmu-ilmu pertahanan diri yang suatu ketika dulu, bangsa-bangsa lain amat takut kepada Melayu....
Sehari selepas PRU13, semua peniaga bangsa BABI kat pasar Menglembu, Perak tak berniaga sebab kata mereka "takut potong kepala"...

Anonymous said...

benih 13 mei telah disemai,siram dan bajai sentiasa agar tetap subur.

Anonymous said...

Kerana makan rasuah dari cina untuk membesarkan anak isteri maka polis2 melayu akan ikut apa saja yang cina suruh mereka buat.

Cina kata, hoi datok pegi tangkap itu kurang ajar punya melayu .. terhegeh2 polis melayu pi tangkap.

Cina kata, hoi datok lu mahu tangkap saya punya orang lu kena ingat, lu anak sama lu bini di rumah ada cukup makan kah .. tersipu2 polis melayu minta maaf.

Melayu kena lah tahan. Banyak bersabar. Banyak istighfar. Banyak berpuasa. Banyak bersalawt. Banyak berwirik. Banyak sembahyang sunnat. Banyak kiamulail. Banyak sembahyang hajat. Dan macam2 banyak lagi. Mana lah tahu kut2 tuhan masih ada pelihara lagi burung Ababil diatas lagit untuk digunakan disaat2 genting.

Ex Mata2 Gelap

Anonymous said...

Anon 1:32..undang2 tak boleh di samakan dgn hukum akal. Kalau ikut undang2 berbaloi ke klu tak diberikan tekan dr orang islam cina tu setakat kena denda..berbaloi tak penghinaan tu balasan cuma denda silap2 terlrpas bg amaran je!!!
Kami mungkin 'bodoh' undang2 tapi kami masih ada MELAYU&ISLAM dalam jiwa kami tu sebab tu bila berlaku penghinaan mcm ni kami semua marah..mungkin kamu tak terkena sawan anjing seperti yg kamu cakapkan tu tapi kami lg takut kalau kami terkena sawan vavi seperti kamu yg hanya mampu berlakon pandai/baik putih gebu diluar tp busuk berulat di dalam seperti #%&@...

Anonymous said...

salam bro gap..sabo2..2ekor pelakon porno tu akn didakwa bwh akta hasutan n akta komunikasi..

Anonymous said...

Kau nak ilmu ini ?
Sang betoro guru njalok klambi sak asto lungnge sak kilan kandelle kari kilan wesi tan tumowo tapak palunge wesi mendut mentul nombok kontal di tobok ora kontal pande guru laillaha.........

puasa tiga hari.Pati geni sehari semalam.

By,Pak Mat kampun hulu

Anonymous said...

Sekurang2nya kitaorg tak mengaku tp ko 2 ekor ni masuk kat sini mmg ada penyakit sawan gile vavi lh erk..hahahaa..

Anonymous said...

Kami dah jemu dgn PM yg lembek sama mcm sepupu dia...tolongla Najib kalo masih sayangkan bangsa Melayu/Islam...sila letak jawatan ..jgn ada kekecohan dlm UMNO...biar peralihan kuasa berlaku dgn tenang...mcm ko amek alih dari Pak tiDOLLAH dulu...

TOLONGLA NAJIB LETAK JWTN ...BIAR DSMUHYIDIN YG JADI PM...KAMI DAH JEMU KENE TINDAS N DI HINA TANPA SEBARANG PEMBELAAN WLPON KITE MAJORITI n RAKYAT PRIBUMI...

SELAMATKAN MALAYSIA said...

CELAKA DAH NI PEMIMPIN2 MELAYU NI...UMAT ISLAM MELAYU DAH MAKIN NAIK DARAH ...

Anonymous said...

Salam....buat kerajaan BN sekarang, apa yang kami mahu lihat sekarang adalah kerajaan yang tegas dengan penghina Melayu dan Islam....jangan risau, pkr dan pas kalau xmasuk campur pun boleh terus diam.....depa ada daPIG nak kena jaga....kami sebagai penyokong mahukan kerajaan yang tegas untuk Melayu dan Islam....demi keamanan negara....sebab cina sekarang dah makin naik kepala....biasala ajaran dapig.....

Dan sekarang, kami dah mula fed up dengan tangkap dan lepas pengacau2 negara ni....fedup....dan tiada lagi maaf2....buat salah, action terus.....

Dan mintak KDN tingkatkan keselamatan negara dengan menjalankan gerakan besar-besaran penyeludupan senjata api di malaysia, terutamanya kawasan2 pulau ehem2.....jangan sampai orang malaysia kena jadi macam orang amerika, satu keluarga satu senjata api kena ada...ini mengundang bahaya dan keselamatan rakyat.....

Dan kali ini saya nak mintak KDN sekali lagi pantau agensi penguatkuasaan dalam negara, di selangor dan Kl berpuluh2 cyber cafe dengan cermin gelap dan tertutup adalah pusat judi.....mana semua penguatkuasaan pergi??? semua ni mengundang jenayah sahaja.......maaf cakap, di area taman sri sentosa pun berlambak2 kedai cyber cafe.....

dan satu lagi, harap pihak KDN boleh cari dan tangkap warga negara China yang menetap di Malaysia tanpa permit sah terutamanya di kawasan pulau pinang, secara besar-besaran,terutamanya yang tak pandai cakap melayu tu.....suspek.....

terima kasih

Anonymous said...

Oh yaaaa......mulai sekarang kami dah tak mahu lihat sekolah2 atau universiti malaysia bernama cina2 lagi.....dah terlalu banyak sekolah cina dibina untuk meranapkan negara malaysia tercinta..........

Buat menteri kepenggunaan.........betindak dari sekarang supaya tiada lagi nama2 islam dan gambar2 islamik digunakan oleh cina2 ni supaya kami tahu barangan melayu

Anonymous said...

Memang betul lah salah satu simptom pesakit neurosis ni dia tak mengaku salah walau dia tahu dia salah.

Anonymous said...

Mcm nk sokong jgk...tapi...tah la, bapak mak org johor, aq lahir n menetap d sabah....jdi org sabah...

anti bohmau said...

jgn komen ikut perasaan!!! jgn sampai hina PM sendiri. kita boleh kritik tp jgn sampai 'membunuh' karektor seseorang. kalu kita sendiri tidak berada di tempatnya, kita tak mungkin dpt rasa betapa peritnya menangani berbagai karenah rakyat...blm lagi musuh2 politik beliau...
marilah kita sama2 teruskan kempen boikot barangan cindaps krn inilah senjata kita paling ampuh setakat ni di samping terus berdo'a agar musuh2 agama Islam dilumpuhkan oleh tentera Allah!! Islam tetap terpelihara walau bgmn buruk sekalipun cemuhan kapir krn Allah telah memberi jaminan di dlm AlQuran. kita makhluk tak mampu menjaga Islam krn umat manusia memang lemah, punah & musnah akhirnya. namun, jgn lupa teruskan do'a kita krn para malaikat turut bersama menaminkan do'a kita setiap kali kita berdoa yg baik2, In Syaa Allah...

Anonymous said...

Tahniah peguatkuasa keadilan Malaysia dan juga kerajaan Barisan Nasional. Alvian dan Vivian segera dijatuhkan hukuman penjara tanpa ikat jamin di Mahkamah Sesyen. Mereka mengaku tidak bersalah dan akan merayu bermakna sementara kes ini dibawa ke Mahkamah Tinggi mereka akan merengkok masing-masing di Penjara Sungai Buloh dan Penjara Kajang.

Seperti yang diduga, kaum cina cuba mempertahankan mereka dengan membuat kenyataan bahawa makanan yang dimaksudkan itu adalah bukan daging babi dan ia disajikan oleh sebuah restoran Muslim. Namun, pasangan ini telah mengaku menghina umat Islam (kononnya untuk berseloroh)dalam permohonan maaf yang dimuatnaik di Youtube dan rakaman ini telah digunakan oleh SKMM sebagai bukti pengakuan kesalahan mereka. Malah, bukan itu sahaja, mereka turut didakwa mengedar bahan-bahan lucah di alam siber dan ini juga merupakan kesalahan yang cukup berat.

Sekali lagi tahniah dan terima kasih buat Dato Sri Najib dan jemaah menteri kabinet Barisan Nasional dari kami masyarakat Islam Malaysia yang peka.

Anonymous said...

tahap kesabaran melayu dah hilang bro.. kalau maruah agama, bangsa dan YDP agong kekuatan melayu dihina/dicaci.. jgn sampai orang2 melayu buat tindakan sendiri.. tapi yg hampeh cepat pula kerajaan bertindak jika orang melayu yg buat..

Anonymous said...

Bro 1202 am, PAS (Maidin MP Sepang) pulak berpendapat terbalik; ada double standard, bila orang Melayu nak bakar bible sama arak kepala lembu tak kena tindakan tegas. Macam ni saja lah - kerajaan BN pada hakikatnya adalah yang terbaik setakat ini untuk perintah negara kita. Alhamdulillah.

Anonymous said...

Tengok sidang parlimen......macamana kelaku mereka ini yang dulunya berjuang dalam hutan.....kini kita benarkan mereka masuk parlimen atas nama demokrasi.AKU SUDAH TAK TAHAN......KETAHUILAH BANGSA KU SEKELIAN BAHAWASANYA DEMOKRASI DAN POLITIK INI AMAT MERUGIKAN AGAMA ISLAM,BANGSA MELAYU DAN TANAHAIR TERCINTA INI.BANGSA MELAYU SEDANG DIMUSNAHKAN.Sebagai penganut Islam sistem politik ini tidak menyebelahi kita.Allah S.W.T menyebut Islam itu adalah KHALIFAH di muka bumi.Yakinlah bahawasanya sistem khalifah adalah yang terbaik untuk Islam.Sistem inilah yang membawa Islam di puncak.Kuasa masih di tangan kita......kenapa takut untuk menggunakannya.Di mana keimanan kamu wahai para pemimpin politik baharu yang merosakkan diri???Raja-Raja Melayu.......apa yang ada dalam benak kepala kamu.....kalau tuanku semua tak berubah.....tuanku yang akan diubah nanti.Maki Islam,hina Islam,hina Melayu,pukul polis dan hina raja-raja Melayu semuanya halal belaka.Demi keselamatan,kita wajib dengan beraninya menulis sejarah baharu.Pedulikan apa dunia nak kata.Kenapa nak ikut telunjuk dajjal???????

Anonymous said...

Harap2 kdua2 ekor babi ni dbelasah cukup2 dlm penjara ni oleh banduan islam..klu nk dpt syahid mmprtahankn agama islam inilh masanya..bukan dgr ckp husam kambing pg demo blackout syahid tu mati katak namanya..

Anonymous said...

2 ekor babi ni akan dibebaskan menjelang raya untuk terus menghina Islam.Mereka cuma ditahan untuk dirakam percakapan atau dirakam permainan mereka.Hidup PDRM,.....satu satunya pasukan polis di dunia yang biarkan dirinya dipukul,dan anggota polis yang dapat bersabar semasa dipukul akan di berikan watikah khas kepujian.Lepas ni Najib boleh lancarkan transfomasi PDRM sebagai pasukan polis tanpa senjata api yang pertama di dunia.Ini demi menyahut slogan rakyat didahulukan.Maka itu,tidak akan berlaku lagi kes polis tertembak penjenayah yang sebenarnya adalah seorang yang 'baik'.

Anonymous said...

kasi boikot habis habisan barangan cina.....saya sokong 4000%