Saturday, July 20, 2013

NASIB NAJIB BUAT MASA INI BAIK SIKIT DARI PAKLAH.


KLIK SINI

25 comments:

Anonymous said...

Nasib baik tak muntah lepas sahur tengok muka mangkok hayon ni..hang ni GAP buat suwei saja pagi2 ni.

hangkedee said...

PM" bapa kebapokan".Anak didik pak lah.

Anonymous said...

Sama la anon 5:11..nasib baik x muntah..byk2 gmbr si auww ni juga pilihan gap..hehehe...

Anonymous said...

Antara mantan2 pm Tun M the best. Beliau paling hebat dari pelbagai sudut. Ketokohan yg tiada tandingan yg turut diiktiraf di peringkat antarabangsa. Inilah sbnrnya yg sentiasa menghantui PM-PM selepasnya...kerana rakyat akn sentiasa mmbuat perbandingan dgn Tun. Itulah jg yg menyebabkn rakyat merasakn prestasi PM yg ada tidak kira sekarang atau akn dtg sentiasa belum cukup...belum sampai. ...belum memuaskan. Rakyat nak lagi....maju lagi ....lagi....sehingga mencecah prestasi yg dicapai oleh Tun.

Sy fikir konsep ini silap. Tun berada pada kelasnya yg tersendiri. Memang tiada tandingan sbg pemimpin negara. PM yg ada sekarang perlu dinilai mengikut situasi skrg tanpa mmbandingkn dgn Tun. Jika tidak tentu kita akn terus x puas hati dgn prestasinya. Kita sering mendengar ckp2 org ramai dlm sesuatu isu yg timbul....."klu Tun M msh PM hal ni dah settle....".

Sbg negarawan ulung, Tun M patut dijadikn contoh dan dirujuk oleh pmimpin skrg ke arah memacu kemajuan dgn acuannya sendiri. Sy percaya DSN dah buat yg terbaik. Cuma x perlu dibandingkn dn Tun. Klu nak bandingkn jg knp x bandingkn dgn mantan2 Pm yg lain.
Apa pun DSN mmpunyai ketokohan dan kehebatannya yg tersendiri......ada aura dan nur di wajahnya. Smg terus cemerlang DSN.

Anonymous said...

Silap najib satu jer, terlalu bagi muka kat cinabeng, mengutamakan cinabeng, memanjakan cinabeng dan membodek cinabeng. Tun M tak perlu buat semua tu. Tapi cinabeng tetap kasi undi kat Tun M. Najib kena belajar dari Tun M, bagaimana nak meraih undi cinabeng tanpa perlu membodek cinabeng.

Anonymous said...

Hha ha ha hi hi hi ho ho hoo !
layak jadi D O aja , mudin ni .....
dok hidang muka dia aja , tak da muka lain ka .....buka la muka baru cerita baru.

Anonymous said...

NAJIB PONDAN
HISHAM@AMARAN BAPOK
2 SEPUPU LEMBAP IBNU BACUL

3.4JUTA MELAYU UMNO
SILA TUMBANGKAN 2 EKOR BANGSAWAN
PENJILAT JUBOR CINA KECUT DGN CINA

MUHYIDIN ZAHID IDRIS CM MELAKA
SINGKIRKAN SEPUPU DEWA DEWA AN
JIKA TIDAK MELAYU TUBUH PARTI BARU
PERKASA+JATI+PPIM DAN LELAIN
YG ADA 2 TELUR.... UMNO DAH PONDAN DAH

Anonymous said...

APA NAK DITUNGGU LAGI.....JATUHKAN SAJA BAPOK DUA ORANG NI.....

NORDIN said...

SUDAH MASANYA UNTUK MEMILIH PEMIMPIN YANG LEBIH BERANI......KALAU TIDAK MELAYU AKAN MEREMPAT DINEGERI SENDIRI SEPERTI KATA PEPATAH MELAYU "AYAM DIKEPOK MATI KELAPARAN ITIK DI AIR MATI KEHAUSAN" LU PIKIRLAH SENDIRI.

Anonymous said...

Buka blog gap, tiba2 ternampak muka kerismudin lalu muntah....tidak batal pose ye....hehe....

Anonymous said...

Sedih aku tgk menteri amaran ni. Kalau dia berterusan bagi amaran ghuyup la malaysia ni. Yg x tegas elok jgn jd menteri mengabih kan boreh yo.

Anonymous said...

Ah Jib Gor gendang dengan kaum kerabat die termasuk mangkuk sekor ni wajib disingkirkan kalau nak selamatkan umat Melayu Islam di Tanah Melayu mase PAU nanti.

Suruh die mohon masuk MCA, xpun Gerakan..PPP leh gak..orang Melayu dengan bumiputera Sabah Sarawak yang menangkan BN, orang cina bangsat gak ko peluk cium!

Anonymous said...

PAU akan datang...mansuhkan pulak

1...Najib
2...Kerismudin
3...Nazri menteri pelencongan
4...khairy menteri jilat cina
5...pudin new politik
6...Ghani 4tail (tukar kasi ag baru yg sependapat dgn kjaan BN)
7...PARA PUNAHSIAL NAJIB TRTM ONG ONG ONG yg byk mngangkot kaum asal dia dlm Petronas

Anonymous said...

Sepatutnya banyak orang dalam UMNO kena UNDUR bagi muka baru yang betul-betul membela Islam dan Melayu bukan ikut kehendak bangsa lain terutamanya CIna dan India,mereka pun dah ada banyak pertolongan dari parti-parti politik,pertubuhan,NGO_NGO dan banyak lagi, tak payah susah untuk mereka. Wanita dan Puteri UMNO tak berfungsi terus, pemuda satu atau dua suara yang dengar yang lain sunyi sepi,Shahrizat kena turun.

Anonymous said...

Kalau yang itu dan yang ini kena turun siapa pula yang tinggal untuk mentadbir.Senang aje bagi genarasi baru tonjolkan kebolehan kamu dahulu.

Anonymous said...

Korang tau tak siapa bakal Presiden baru MCA? Kalau tak tau takpe, biar aku bgtau...
Tak lain tak bukan, 'Ah Jib Gor'!

Anonymous said...

Kita generasi muda mungkin anggap zaman Tun Dr Mahathir UMNO kuat dan semuanya macam bunga mawar segar bugar. Sebenarnya perpecahan dalam UMNO sangat kuat di zaman Tun M di mana beliau hampir kalah kepada Tengku Razaleigh dalam PAU apabila jawatan presiden dipertandingkan dan selanjutnya UMNO diharamkan oleh mahkamah dan padu UMNO Baru dan Semangat 46 (UMNO asli). Dan ketika Tun M berhadapan dengan kemelesetan ekonomi separuh kedua tahun 1990-an, timbalannya sentiasa mencari jalan untuk menggulingkan beliau dan signifikan Tun M sebagai PM jatuh no. 2 kepada timbalannya

Anonymous said...

Mungkin kita semua kurang memberi perhatian bahawa pada dasarnya PAS dan PKR muncul akibat perpecahan di dalam UMNO.

Anonymous said...

Bagi kumpulan-kumpulan buangan parti keramat bangsa Malayu ini amat mudah mereka meludah keluar anggur masam yang mereka kulum dengan mengatakan bahawa UMNO sangat korup, menindas dan menyalahgunakan wang rakyat dan negara.

Ini membuka peluang kepada bangsa-bangsa asing menghentam dan menolak UMNO sebagi teras kepimpinan negara kerana mereka berasa selama lebih daripada separuh abad hak mereka untuk memerintah ditidakkan UMNO dan ketuanan Melayu adalah suatu dogma supaya bangsa Melayu/Bumiputera terus berkuasa dan berleluasa.

Mereka sengaja mengenepikan malah menidakkan kedudukan peribumi dalam sejarah rantau ini dan bagaimana UMNO menjadikan Malaysia aman dan makmur serta mereka selamat mengamalkan agama dan budaya serta mengumpul kekayaan.

Natijahnya, mereka mendedahkan belang mereka dalam PRU-13 kerana ada orang Melayu yang cuba membunuh bangsa dan agamanya sendiri demi kepentingan peribadi.

Anonymous said...

148
MEREKA INI ADALAH BANGKAI BANGKAI UMNO, JIJIK LAGI MENJIJIKKAN KAN.
SANGGUP MENCERCAKA BANGSA SENDIRI DAN UMNO UNTUK KEPENTINGAN DIRI.
KITA KENAL SIAPA MEREKA KAN.

DULU SOKONG., GAGAL DAPAT TEMPAT HENTAM UMNO.
MEMANG DASAR BANGKAI..........MELOYAKAN !

Anonymous said...

BRO
KITA SAYANG UMNO
CUMA KITA TAJI PEMIMPIN BANGKAI SPT NAJIB HISHAM NAZRI DAN YG BANGANG BANGANG JE YE
ZAHID BERANI MUHYIDIN BERANI IDRIS HARON BERANI N NAJIB PONDANNNNNN PENJILAT JUBUR CINA PTUIIIII

Anonymous said...

Buat masa ni Najib masih bernasib baik kerana menyorok disebalik bayang bayang Cinabeng.Sampai masa pemilihan Agung Umno nanti harap haraplah ada Seseorang yg berani mencabar seterusnya menyingkirkan pembelot Melayu dan pembela Cinabeng ini.

Anonymous said...

aku tak suka najib..susah masa depan bangsaku kerana dia tolong tumbangkan dia dlm pemilihan umno kali ni..

Anonymous said...

Tun m strategi dia memantapkan sokongan melayu..jika majoriti kuat maka minoriti akan ikut...najib? Letak melayu sebelah cina letak depan.

Anonymous said...

dalam puluhan sang menteriyga da, si kerismuddin inilah paling menonjol , menonjol pasal apa ? pasal pondan ..kerana benggang dan bengong, meloyakan, merimaskan, memuakkan , dan menjijikan ,

selama 4 tahun dia asyik buat amaran, amaran demi amaran ..kerjanya hanya beri amaran siang malam!

ntah ..apa yg best sanggat dengan si kerismuddin ni , kalau bukan kerana dia sepupu PM dah lama dia ni kena out of service!