Tuesday, July 9, 2013

NAZRI AZIZ SI KITOL PENJILAT CINABENG DIMALUKAN DALAM PARLIMEN !


ALLAH SWT terus perlihara bangsa melayu dan umno.

nazri aziz penjilat cinabeng hari ini dimalukan..
usahanya nak sama otak dengan pencinabeng dalam menghapuskan akta hasutan tak menjadi.

PEMILIHAN UMNO, TOLONGLAH TERAJANG KELUAR SI KITOL PENGGEMAR NAMEWEE NIH !

13 comments:

Anonymous said...

Buanglah Melayu yg "Bukan Melayu" dlm umno masa pemilihan nanti wahai ahli2 umno sekalian...

Anonymous said...

muahahahaa gua suka

Anonymous said...

Sebenarnya si Nazri Aziz ni adalah duri dalam daging UMNO. Dulu pernah menegcam dengan Tun M. Tidak dinafikan dia adalah anak didik Anwar.

Anonymous said...

Otak apa Nazri Aziz nn? Kalau Akta Hasutan mansuh tiap-tiap minggu orang kat dataran merdeka/dataran2 lain ditiap negeri buat ucapan kutuk YDPA, bantah hak keistimewaan bumiputera, kutuk Islam, perlekeh bahasa kebangsaan, pejuangkan hak LGBT dan macam macam lagi yang boleh buat orang berbunuh sama sendiri.

Anonymous said...

Demo supaya perletakan jawatan nazri aziz haprak nih!
Xmendatangkan manfaat langsung!
Lg bwak bala adalah!
Umno jgn dokong biawak hidup ni!

Anonymous said...

Kita tidak ketandusan bakat yang tulen Melayu nya dan jelas perjuagannya.

EMPAT perkara; Kedudukan Raja-Raja Melayu, Islam sebagai Agama Rasmi Persekutuan, Bahasa Melayu sebagai Bahasa Kebangsaan, dan Hak Keistimewaan Orang Melayu dan Bumiputra. Tanpa Akta Hasutan, perkara EMPAT di atas akan terhakis sedikit demi sedikit.

Oleh yang demikian, hubaya-hubayalah bangsa ku. Kita carilah Melayu tulen yang berjuang untuk Melayu.

Saya hairan macam mana pejuang seperti Fuad Zarkasi boleh kecundang di PRU13 yang lalu. Agamigir.

Anonymous said...

Permainan KOTOR dalamana UMNO.. si KITOL dlm UMNO mmg ramai.Asalkan WANg dgn BETINA jd taruhan.. apapun boleh.. Inilah punca org Melayu skrg TERTIPU dgn politik MELAYU..

PAS PKR UMNO.. semua xboleh harap!!!

Anonymous said...

Aku takut Nazri tu bawak suara Najib je.. Najib skrg smgt nk menCinakan Kerajaan dan Tanah Melayu.. tp dia takot org UMNO sbhagaiannya akan tendang beliau semasa PAU 2013.. so dia gunakan Nazri yg mmg berjiwa CinaBeng dr dulu lg...

Najib juga harus dipantau krn dia terlalu CINA dr CINA.. mana ada PM Malaysia yg berani jd balaci pukul Gendang CINA dlm iklan??

usin said...

bodohnya nazri aziz. malangnya aziz ada anak mcm nazri. kepala nazri letak mana? kalau di lututpun, sekurang-kurangnya masih lekat ditubuh dan ada ruang utk berfikir. kecuali memang nazri ni menteri yg tak punya otak!!! dalam pada institusi yg berkait dgn melayu dan Islam diserang dari segenap penjuru, akta hasutan pulak nak dimansuhkan. agama Islam, institusi raja, ketuanan dan hak istimewa melayu yg termaktub dalam perlembagaan dihina sesuka hati oleh puak pendatang, ada pulak idea nazri nak hapuskan akta hasutan. akta apa yg tinggal wahai melayu nazri? kerana sikap dan keinginan kau menjadi penjilat tegar cinabeng, hujung tahun ini kau akan tahu untung nasib kau nazri. ramai melayu ultra dalam umno akan pastikan kau akan tergolek dog kerana cuba menjadi pengkhianat melayu.

Anonymous said...

wajib kita membuang pemimpin yg menjilat kafir harbi ni

Anonymous said...

Aku risau akan masa depan melayu islam dibumi bertuah ini. Melayu tolonglah bersatu!

Anonymous said...

Nazri dengan bangga mengumumkan bahawa dialah yang bertanggungjawab melantik bekas menteri pelancungan ng nyen nyen untuk mencinakan kementerian pelacuran nazri.

Maklumlah dia boleh ramaikan lagi gro2 dan tukang urut cina supaya memasuki negara islam ini maka pada pendapat bahalol nazri dia perlukan seorang betina cina untuk mengetuai kementerian pelacuran dia. Berpuluh ribu lagi hilang dalam negara mungkin jadi pengundi cina. Siasat di seputih dan subang jaya kerana disitulah pusat2 urut tumbuh macam cendawan.

Lihatlah betapa buruknya nazri aziz ini. Semua salah najib juga.

Anonymous said...

Selamat hari babi dan menyambut babi... Kpda nazri agar menjadi babi kalau tak pun layak digelar anak babi kerana eksen kau yg tak bertanggung jawap pada meelayu... Semoga nazri jadi babi... Anak dia jadi babi dan keluarganya jadi sekawan babi... Inilah akibat kerana tak memoertahankan melayu tatapi lebih memperdulikan cina babi