Sunday, July 28, 2013

PERJUANGAN RASIS DAN SEMANGAT BANGSA MELAYU ADALAH JALAN PILIHAN KITA..BANGSA MELAYU !


baca dengan jelas maksud tersirat pemikir melayu dr zulkifli ahmad di atas.

'KALAU BANGSA MELAYU TIDAK MENYEDARI HAKIKAT PERJUANGAN,DALAM MASA YANG TIDAK LAMA LAGI BANGSA MELAYU AKAN TENGGELAM DALAM GELOMBANG BANGSA YANG MENUMPANG '.

inilah kata pemikir melayu dr zulkifli ahmad yang dilahirkan pada tahun 1927.

mudahkan bicara , kalau melayu tak sedar hakikat perjuangan ,maka akan tiba melayu tenggelam dalam gelombang bangsa yang menumpang.

fahamkah kita maksud bangsa yang menumpang ?
adakah kata-kata di atas hakikatnya sedang berlaku pada waktu ini  ?

kata-kata di atas adalah rasis, rasis melayu dan gerakan semangat melayu yang menguntungkan.

melayu itu islam.
islam itu dalam perlembagaan diasimilasikan dengan bangsa melayu.

islam dan melayu berpisah tiada. jika disebut bangsanya melayu, secara automatiknya agamanya akan bernama islam.

itulah hebatnya bangsa melayu dalam mengagungkan islam.

adolf hitler dalam buku mein kampf nya , dalam muka surat pertama telah menyebut mengenai negara bangsa.

negara campur bangsa disebut mainland. adolf memperingatkan bangsa aryan mengenai penguasaan jerman raya, sama sepertimana cita-cita sukarno mahu menubuhkan indonesia raya.

ramai yang bercakap mengenai kebangkitan idea demokrasi dalam senario politik dunia sekarang.

adakah demokrasi itu menguntungkan bangsa melayu ?

adakah benar demokrasi itu mendapat tempat atau sebenarnya ide penguasaan bangsa terhadap memilik negara merupakan indikator utama perjuangan pimpinan politik dunia ?

mengapa yugoslavia berpecah ?
mengapa bangsa serbia membunuh etnik bosnia ?

kerana doktrinisasi dan pemahaman semangat bangsa memililiki tanahlah yang menyebabkan perpecahan sebuah negara bernama yugoslavia. cara mereka adalah menghapuskan dan menghalau keluar etnik bosnia dan crotia yang sebelum itu menjadi tonggak bekas negara yugoslavia.

mengapa negara czechoslovakia berpisah menjadi 2, republik czech dan slovakia ? mereka berpisah dan sanggup berpecah tanah kerana mahu mempertahankan maruah atas nama bangsa.

hari ini puak cinabeng semakin galak menyerang bangsa melayu, disamping cuba menipu dan memutarbelitkan faktual sejarah negara bangsa demi memenuhi motif perjuangan mereka, yakni bangsa cinabeng adalah perlu menjadi superior di negara yang pernah dinamakan semenanjung tanah melayu.

tak dapat tidak, hakikatnya pada ketika ini melayu berada dalam kondisi tengah-tengah.

pimpinan politik melayu adalah merupakan pelacor yang terpasung jiwanya dek kerana terpaksa menjilat lendiran yang keluar dari lubang belakang cinabeng.

manakala bangsa melayu, yang asalnya kampung sedang bertarung bermati-matian untuk mempertahankan hak.

mempertahankan hak yang semakin galak dilacurkan oleh pemimpin melayu dan mempertahankan hak yang cuba dihapuskan oleh bangsa cinabeng, di atas nama demokrasi dan politik.

direktori dan hala tuju pimpinan melayu sudah lari, jauh lari.

keputusan 5/5/2013 sudah berlalu, namun  pimpinan melayu masih tak mampu untuk putuskan HALA TUJU yang baru.

pimpinan masih terpinga, lalok bagaikan terkena candu.
bangsa melayu menunggu keputusan pimpinan melayu.

mana arah tuju bangsa melayu selepas 5/5/2013 ?
mana blue print arah tuju melayu selepas 5/5/2013 ?
mana pergi ide makmal perkasakan melayu ?

umno jangan beranggapan melayu sudah meyebelahi mereka kerana umno dikabarkan kuat pertahankan melayu.

jangan terlalu perasan dalam berpolitik.

melayu buat keputusan menyebelahi umno kerana pas sudah menggadaikan maruah islam dan hak bangsa.

hakikat dan realitinya melayu masih skeptikal terhadap polisi dan arah tuju umno. 

melayu boleh berubah dalam membuat keputusan politik, baca keputusan pru yang lepas-lepas dan anda akan ketemui jawapannya.

jadi, jangan sesekali cuba memperbodoh dan mempermainkan otak pemakan belacan ini.

pasca pru 13, bangsa melayu semakin teruk diserang. nisbah daripada 10 serangan, hanya 1 sahaja dipertahankan oleh pimpinan melayu.

jika cara politik gampangan ini berterusan, jangan terkejut sekiranya melayu letak dan tetapkan pendirian untuk 'mempergi mamposkan' parti politik berteraskan leluhur bangsa melayu.

jika ini berlaku, masa depan bangsa melayu akan hancor tatkala keputusan pru 14 diumumkan.

harus kita fahamkan senario dan faktual sejarah, jika bangsa kita lemah maka peluang kehancoran akan semakin merapati kita.

insiden dan kucar kacir politik pernah menyebabkan negara kehilangan wilayah.

reformasi 1997 dan pemberontakan terhadap suharto pernah diambil peluangnya itu oleh pihak oputunis untuk melarikan timor timur keluar daripada menggotai pembentukan negara bernama indonesia.

insiden yang sama yang pernah berlaku ke atas kesatuan soviet.

bermula dengan serangan demokrasi,disusuli serangan terhadap institusi yang mewujudkan negara akhirnya boleh menyebabkan tanah tumpah negara akan tergadai.

perkara kehancoran sebuah negara bangsa pernah berlaku di depan mata.

tanya pada diri sendiri, mahukan kita merempat di tanah sendiri atau bangkit dan pertahankan semula maruah bangsa yang semakin teruk diracik hina ?

aku galakkan kita mulai saat ini menanamkan semangat rasis, semangat melayu .

dalam situasi politik sekarang, mainan demokrasi, hak asasi ,liberalisasi, transformasi dan ide ketuanan rakyat ADALAH AMAT MERBAHAYA DAN TIDAK MENGUNTUNGKAN SAMA SEKALI BANGSA MELAYU.

istilah jahanam di atas tidak menguntungkan islam dan melayu.

kita perlu fokus bukan sahaja dalam usaha mempertahankan hak, sebaliknya memperkukuh dan menambahkan hak yang sepatutnya kita dapat.

dalam usaha untuk mencapai cita-cita kebangkitan bangsa melayu, kita perlu mengenal pasti kelemahan terkini bangsa melayu, dan disusuli oleh proses penyelesaian dengan langkah langkah yang praktikal dan berkesan.

saat ini, bangsa melayu sudah tahu akan placing, kehendak dan move mereka.

mereka sudah mengenal pasti kelemahan.
mereka sudah mengenal pasti musuh.
mereka sudah mengenal pasti kelemahan pimpinan.

apa yang perlu adalah mengatur strategi berkesan dan kempen semangat rasis dan kebangsaan melayu yang berpanjangan.

dalam pola yang besar, bangsa melayu sudah mula mempergiatkan move untuk mengganyang bisnes dan produk keluaran cinabeng. gerakan makro ini boleh menjahanamkan masa depan ekonomi puak cinabeng sekiranya kita bangsa melayu konsisten dan istiqamah melakukan.

hanya dengan mengganyang ekonomi pendatang cinabeng inilah, yang akhirnya boleh menyebabkan cinabeng tunduk semula kepada leluhur melayu di tanah melayu.

projek besar ini telah dilakukan dan wajib diperluaskan.

keputusan pru 13 telah membentuk satu konsensus, iaitu perjuangan rasis dan semangat bangsa akan menjadi aturan dan game changer yang cukup besar dalam pru ke 14 kelak.

120 comments:

hangkedee said...

Najib berbangsa dengan nama cinanya.Dia lupa cina bukan memenangkanya tetapi Melayu marhein.You Fail.plz step as your mentor.

hangkedee said...

Najib berbangsa dengan nama cinanya.Dia lupa cina bukan memenangkanya tetapi Melayu marhein.You Fail.plz step down as your mentor.

Anonymous said...

Tak payah panjang berjela GAP! Selagi ada doktrin pemisah dan hanya golongan bangsawan yang mengusai UMNO itulah hakikat, ada kuasa pun dah senipis kulit bawang, tunggu masa saja, dah lama sangat "membela" singa, sekarang dah kenyang dan besar, tegur pun tak boleh kita nak dibahamnya. Sedarlah sahabatku sekelian, Islam/Melayu kalau bersatu tak ada bangsa asing berani angkat muka......

Anonymous said...

Hi Friends

It is my great pleasure to suggest to all my Umno friends, we will get back Kerajaan Berdaulat only if we eliminate this Rotten Mohd Najib bin Abdul Razak from Umno and Government.

Just say " Yes, Ahli Umno Titiwangsa " if you support the move.

Ahli Umno Titiwangsa.

Anonymous said...

Banyak pengkianat dlm pejuangan bangsa melayu itu sendiri. Sejarah telah membuktikanya.

maae said...

Bermula dengan semut :-

1. Semua semut ada satu tanggung jawab yang wajib di jaga nya. Tahu apa? Kesinambungan pewaris-pewaris nya.

2. Dari siapa? Dari Ratu Semut.

3. Siapa Ratu Semut? Anugerah Allah yang tiada upaya lain nya kecuali kilang mengeluarkan anak-anak yang bakal mewarisi generasi ke generasi nya. Hebat nya Allah jamin keselamatan nya yang di pertanggunjawabkan kepada anak- anak nya.

4. Tugas semut-semut? Dari bawah ke peringkat tertinggi di beri tugas khas. Ada bala tentera nya. Ada para pekerja nya. Ada pengurus dan penyelia nya. Ada petugas merisik dan mencari makanan. Apa yang pasti semut bekerjasama, Satu Hati.

5. Jika ada musuh luar memudaratkan, tunggu sahaja perisik bala tentera mengkhabarkan, seluruh keloni akan turun berkorban menjaga survival kehidupan agar ia tidak musnah. Amanah menjaga satu bangsa semut menjadi lebih besar dan lebih kuat , tidak lain dari Amanah Dan Rahmat Allah SWT di muka bumi nya ini.

Sedih apabila kita tidak lagi sehebat semut / lebah dalam Al Quran supaya di manfaatkan iktibar dari nya. Kita sentiasa ingin membunuh Ratu Nya! Dalam arti kata lain, teruja sangat menggadaikan Negara yang di amanahkan kepada kita, dengan tidak lagi menjaga keloni semut(kita majoriti rakyat Melayu) , kepada musuh-musuh nyata yang berkeinginan rakus merampas semua nya, bukan bersyukur dengan se ada nya, limpahan rahmat Allah SWT.

Jika kita tidak ingin mengubah nasib sekarang, tunggu lah saat kehancuran apabila kelak di gantikan dengan yang lain. Senjata ampuh yang di beri kepada kita sudah hilang bisa nya kerana tidak ingin digunakan nya lagi!

Maka semut api yang dulu nya menghormati keloni kita, sudah mula mengambil alih kawasan-kawasan penempatan kita dari awal. Mereka sentiasa ingat dengan bangsa semut nya, survival bangsa nya, kehebatan mencari makan, kehebatan membunuh musuh- musuh nya. Demi itu mereka semakin gah dan menonjol!

Anonymous said...

Pemimpin Melayu yang sedia ada memang gampang. Taring hanya di tunjukkan pada bangsa sendiri. Tapi dengan bangsa cinabeng dan kelingkia taring n telur masing-masing susup jauh dalam daging. Ini lah realitinya pemimpin melayu hari ini. Memang siiiiiiiyallll pemimpin sebegini.....ayuh GAP kita teruskan usaha memartabatkan ekonomi bangsa Melayu dan SeIslam kita. Pedulikan pemimpim gampang melayu di atas yang sedang lena di ulit mimipi indah dan langsung tak pedulikan nasib anak bangsanya sendiri...AllahuAkbar !!!.

Anonymous said...

Najib tak payahlah beri Brim ataupun apa-apa duit dalam bentuk mudah tapi perbanyakkan Krim kekawasan-kawasan Melayu luar bandar dan pelbagaikan insetif untuk usahawan Melayu untuk meneroka bidang baru ekonomi.

Beri ruang dan peluang untuk usahawan Melayu dan bumiputera mempelbagaikan dan memperbanyakkan barangan keluaran masing-masing.

Anonymous said...

Klu korang semua nak tahu kakak aku janda kawen dgn bangla bangla ni kawen dgn kakak bkn pasal apa pun sbb utama nk buat bisnes kedai runcit sbb dimalaysia klu org asing nk buat bisnes kena ada org malaysia sbagai rakan kongsi baru boleh buka bisnes alhamdulilah bisnes abg ipar aku berjaya dh mampu beli kereta sendir kakak aku pun skrg dh mewah hasil usaha bisnes dorang aku pun tumpang gembira bisnes mereka ambil masa 5bln dh nampak hasil ...aku pelik mcmana bisnes abg ipar aku org bangla ni cepat naik rupanya bila aku pergi kedai ramai rupanya org bangla yg beli dikedai dia inilah sifat bangsa mereka akan tlg bangsa merekA......utk jadi kaya ini bukti yg aku nampak bkn dgr cita org .....mak sedara aku pun sama kawen dgn bangla pasal bisnes mereka turut berjaya siap ada 3 biji lori dan 3biji kedai runcit moral nya skrg kita sbagai umat islam bangsa melayu mesti memberi sokongan pd org kita jgn kita irihati dengki pd bangsa kita baik org pas baik org umno dan pkr asalkan org melayu tlg menolong sesama bangsA klu nampak org umno pas pkr bawa kereta bmw duduk rumah besar alhamdulilah asalkan org tu melayu islam kita kenA bersatu dan tegas sekiranya islam dicabar tk kira pas umno dan pkr kena satu hati klu islam dihina baru org kafir akan takut jgn dsbbkan undi merekA kitA takut kehilangan undi merekA ingat allah la pemberi rezeki dan pelihara kita klu kita jaga agama insyaalah allah pelihara kita .........rasuah harus kita hindarkan ingat dosA manusia itu urusan allah tk perlu kita nk susahpayah cari dosa dan salah org biar dia jawap dgn allah diakhirat nanti apa yg penting kita sebagai hamba allah hendakla memohon pd allah agar diberi petunjuk pd mana2 pemimpin politik manA2 isteri yg nusuz dgn suami anak2 yg derhaka dgn ibubapa agar diberi petunjuk dan hidayah agar dibukakan hati merekA bertaubat dan kembali kpd ajaran islam tk guna kita pecah belah k tuduh org ni jahat org tu jahat berdoa pd allah yakin dgn allAh

Anonymous said...

MEMPERTAHANKAN hak BUMIPUTERA Melayu/Islam dan Bumiputera lain, dibumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, BUKAN rasis! Lihatlah Bumiputera (juga bermakna - Pribumi/Orang Asal/Native/Aboriginal/Indigenous) Australia/Canada/US/latin Amerika yang telah dibunuh sesuka hati oleh PENJAJAH Barat-zionis, sampai berjuta, untuk merompak/menjajah bumi pusakanya dan di KRISTIANkan secara PAKSA oleh paderi-paderinya -jadi siapa yang sebenarnya RASIS? Juga Bumiputera Tibet Buddha yang sampai sejuta dibunuh dan sekarang terus diJAJAH termasuk kuil-kuilnya oleh KOMUNIS China, yang Atheist (benci Tuhan).

Dan lihatlah Bumiputera Islam Palestin yang juga dibunuh/dipenjara/dihalau sampai berjuta juga, oleh PENGGANAS Yahudi dan Kristian Zionis Barat.

Serta lihat sajalah Bumiputera Melayu/Islam S'pura yang malang (patutnya mereka diberi bantuan pendidikan dan peluang pekerjaan di M'sia, yang meluas seperti biasiswa oleh K'jaan kita, sama seperti biasiswa dan peluang pekerjaan kepada anak-anak bukan Melayu oleh rejim PAP untuk belajar/bekerja dengan bebas di S'pura, termasuk si pasangan Cina porno SAMSENG itu). Sedih betul melihat S'pura, tanah pusaka Tanah Melayu yang kini diJAJAH CINARASIS PAP talam dua muka. Dan kini, Cina RASIS Singapura ini menaburkan wang di Malaysia (bersama sekutu kuatnya, Barat-Israel– bayangkanlah Israel dah kuasai tanah pusaka Melayu/Islam kita melalui sekutu mereka dari DAP-PAP/PKR) macamlah kita ORANG ASAL bumi pusaka ini PEMINTA SEDEKAH, sambil terus MERAMPAS tanah pusaka nenek moyang kita temasuk kampung sawah padi/nelayan Melayu/Islam kita terutamanya di P. Pinang dan Selangor; untuk terus JAJAH Malaysia melalui sekutu mereka dari DAP/PKR!

Lihatlah di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Lihatlah di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009:

Bismillahirrahmanirraheem.

1. Until 1965, Singapore was part of Malaysia. Singapore declared its independence on August 9, 1965.

2. Impressed by the Israeli defence system when visiting Israel in 1959, Singapore’s 1st Minister of Defence, Goh Keng Swee (GKS) later invited Mordecai Kidron, Israeli Ambassador to Thailand, over to Singapore to help set up its army. By end- 1965, Israeli teams from Israeli Defence Forces (IDF) began arriving to help Singapore build its army, Singapore Armed Forces Training Institute (SAFTI) and the Defence Ministry.

3. GKS had to be mindful of the sensitivities of neighbouring Malaysia and Indonesia, with predominantly Muslim populations. Hence utmost secrecy surrounded the presence and activities of the Israelis, who had specially asked to be referred to as 'Mexicans' to avoid having their cover blown. Israel imposed a total blackout on the story and the secret was preserved. Until the other side could no longer contain itself.

4. In his book, "From Third World to First: The Singapore Story 1965-2000," published in 2000, Lee Kuan Yew, Singapore's first prime minister, disclosed the secret that had been kept for almost 40 years: It was the Israel Defense Forces (IDF) that established the Singaporean army…..

7. In a book entitled “The Israeli Connection: Whom Israel arms and why”, Benjamin Beit-Hallahmi (1988, pg26) wrote, “According to the CIA (1979), Singapore is the location of the main Mossad station in Asia. General Efrain Poran, a former military adviser to (Israeli) PM Begin, served a s Defense adviser to the Singapore Government (Kartin, 1984). In 1969, 45 Israeli advisers were on active duty in Singapore.”........

13. Last but not least, let me share with you a thought from someone in a website posted in 2008. He wrote, ”Orang Melayu di Malaysia tidak sedar, Singapura adalah diam berisi. Singapura dijaga oleh Amerika dan Israel. Semua komponen tentera Singapura dibeli dan diselenggara sama ada oleh Amerika atau Israel. Mossad sendiri berpangkalan di Singapura. Maka tidaklah hairan Malaysia Today server dia dah relocated di Singapore-based.( Al-Azharri Siddiq/popcorn-km.blogspot).....

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Darii awal jangkaan sesetengah pihak bahawa Najib akan gagal membawa agenda Melayu ternyata menjadi kenyataan... Alasan nya mudah.. Najib datang dari lubuk emas, dikelilingi bangsawan dan aristokrat..mana mungkin dia mempunyai jiwa rakyat marhaein y bergolok bergadai memperjuang bangsa..

Berundurlah Najib sebagaimana tempangnya Abdullah Badawi meninggalkan pentas perjuangan bangsa...Jangan dirosakkan pentas itu dengan ketamakkan diri y akhirnya merobohkan pentas itu...

Anonymous said...

Strategi yang silap Ah Jib Gor ... Sejarah lama banyak membuktikan tetapi kenapa tidak buat pengajaran

Anonymous said...

Semangat Melayu ok, rasis jangan!

Kan agama kata bagitu?

Anonymous said...

nampak gayanya org melayu susah zaman bawah najib....zaman pak lah dulu at least bekepak jugak melayu. Banyak jugak yg pak lah tolong melayu.. takkan najib tikam belakang melayu balik lepas dia dihina depan2 oleh kaum lain......melayu2 marhain tak cukup makan yg berjuang pertahankan dia...........sedih siol :(

Anonymous said...

Satu analogi yang menarik tuan pengarang. Tetapi, saya melihat saranan saudara terlalu konservatif dan otoritarian kerana pada pandangan saya, idea nationalistik etnik ini telah lapuk digalur sejarah di mana hanya beberapa negara sahaja di dunia ini masih mempertahankannya. Itupun negara-negara tersebut ditunjangi oleh komunisme yang terpaksa disadur dengan elemen-elemen kapitalisme demi survival mereka sendiri dalam gelombang globalisme yang melanda dunia sejak peralihan kurun yang lalu.

Anonymous said...

org melayu tak ramai...perlu dapatkan melayu pas & pkr...

Anonymous said...

Ah Jib Gor perlu ditransfer !

Anonymous said...

KAMI MAU KR1M DI KULIM, KEDAH!

Anonymous said...

Tak sabar nk tgk PAU. Nk tgk yg ikhlas dan yg propa bg ucapan.

Anonymous said...

Kalau kita terus merungut dan mendayu-dayu mengharpkan Umno atau Pas utk memperjuangkan Melayu,kata-kata Dr.Zulkefli akan menjadi kenyataan sedikit masa lagi.Jadi sebelum masa tersebut sampai ,paling lewat 5 tahun lagi,kita kena mengambil tindakan kita sendiri dgn segera.Marilah kita menganggoptai mana-mana NGO Melayu yg tulin perjuangannya utk Melayu dan Islam.JATI masih ok ,tapi PERKASA sudah mundur setapak bila Ibrahim Ali menubuhkan gabungan NGO dgn bukan Melayu,mujurlah aku belum menganggotainya.

Servant of God said...

Hmmm... Melayu, sedarlah, kalau bangsa kiasu bincangkan hal kaum mereka, mereka membincangkan "adat".

Tapi kalau Melayu bincangkan hal kaum Melayu, itu adalah "rasis".

Kenapa masih ada Melayu yang terhegeh2 sayangkan kafir2 nih? Ada ke Allah SWT sebut suruh sayangi kafir dan belakangkan saudara seagama?

Kamu fikir kalimah syahadah kamu lain daripada yang lain?

Anonymous said...

Sokong anon 11.44am ! terbaik !

muhamad Danial said...

Tu melayu yang bodoh!! Macam pas bodoh!!! Bila pejuangkan melayu depa kata dalam alquran tak suruh perjuangkan bangsa2 ni!!! Ehh bodo la!!! Melayu tu islam la!!

Anonymous said...

1. Perlawanan dan memberikan
peringatan kepada bangsa cina di
sekitar kita untuk menjadi warga
Negara Indonesia yang membela
NKRI dan kepentingan Nasional.
2. Menyetop dan menghentikan
tindakan warga cina di sekitar kita
yang sudah keterlaluan dan
memperbudak bangsa Indonesia
dan pribumi.
3. Menyebarkan poster-poster untuk
menyadarkan warga cina.
4. Mencegah agar warga cina tidak
menjadi pegawai negeri atau
Kepala Daerah.
5. Menghentikan langkah-langkah
warga cina yang mendukung
kepala daerah sipil dan militer.
6. Kita harus berani melakukan hal-
hal tersebut diatas karena sejarah
sudah menunjukan :
7. Warga cina saat ini mengusai
Negara Singapura yang
sebelumnya rakyanya adalah
mayoritas melayu.
8. Malaysiapun sudah dikuasi cina
namun masih tertolong karena
prinsip bumi putera yang
memprioritaskan melayu.
AYO LAKUKAN
PERLAWANAN DAN
SEBARKAN
ALAMAT
BLOGSPOT

Anonymous said...

cuba fokus bahwa bahwa Muslim itu diberi 3 hari selepas itu bertelorensilah kerana kita adalah bersaudara dan seharus nya saling membantu se sama kita bagimana kita bolih menjadi cemerlang bukan tak habis habis tidak mahu ada penyatuan

JawaJohor said...

MASIH BELUM TERLAMBAT.
TUNTUTAN BANGSA PENDATANG TAK PERLU DI LAYAN SANGAT.
DI BERI BETIS NAK PEHA.
TENGOK SINGAPURA, DULU CINA LEE KAN YEW SANGGUP PAKAI SONGKOK NAK MENANG HATI MELAYU.
DAH DAPAT KUASAHABISMELAYU DI KENAKAN.
CHINA MALAYSIA PUN SAMA, AMPU MELAYU PERGI SURAY BERBUKA UNTUK MENANGATI MELAYU.
ESOK DAH DAPAT KUASA, MELAYUBAKAN DI BINASAKAN SECARA SISTEMATIK.
PEMIMPIN MELAYU AGALAHOANG MELAYU.
FAHAM FAHAM SAJA LAH...

Anonymous said...

DAP ITU bAHAYA...API DALAM SEKAM !

Anonymous said...

nasib ko le melayu..untung aku ada darah campur kalau tak aku pun layu.pemimpin melayu asyik rebut kuasa tapi bila dah dapat tak amanah pada agama.

Orang Sebarangan said...

Melihat rentetan senario yang berlaku tak sudah-sudah, saya rasa UMNO dah tak mampu untuk membela Melayu (bila sebut Melayu, sudah tentu saya maksudkan Islam) lagi dah..

Saya masih sayangkan UMNO lagi.. Ada dua cara sahaja untuk memberi talian hayat kepada UMNO ini iaitu Plan A, Najib perlu berubah 360 darjah serta-merta atau Plan B, berundur (juga serta-merta) dan berikan gelaran 'Datuk Laksamana' ini kepada yang selayaknya bagi memastikan 'survival' bangsa Melayu ini terus hidup dalam 'peperangan' yang dahsyat ini..

Jika tidak, plan C iaitu mungkin GAP dan beberapa blogger lain yang senada dalam hal ini boleh cuba berjumpa dengan pemimpin JATI + pemimpin Perkasa + Tun Dr Mahathir + Tunku Razaleigh + pemimpin-pemimpin lama era Mahathir-Razalaeigh yang semangat Melayunya masih menebal untuk membincangkan hal ini secara serius..

Andainya TIDAK BOLEH DIELAKKAN LAGI, JATI WAJIB diwujudkan sebagai sebuah parti sebagai kesinambungan perjuangan Melayu.. IMR (Islam, Melayu & Raja) tetap dipertahankan dan bangsa asing diberi kebebasan dalam beragama dan segala hal selagi tidak menyentuh IMR dan boleh menggugat Negara..

Buat persidangan khas penubuhan parti ini dan sebarkan melalui media seperti youtube. Risalah-risalah disebarkan di setiap daerah.. Risalah itu hendaklah mengandungi koleksi rentetan-rentetan peristiwa yang menghina Islam dari 2008 - 2013 dan betapa pentingnya sekarang Melayu itu bersatu dalam tindakan atas nama AGAMA walaupun dari puak Merah, Hijau atau Biru Laut..

Dalam risalah tersebut perlu juga ada senarai barangan-barangan yang perlu diboikot dan senarai barangan Bumiputera yang perlu disokong.. Modus operandinya adalah seperti di Ampangan, N9 (post GAP: KEMPEN BOIKOT CINABENG : LEPAS PERAK,MELAKA KINI MASUK AMPANGAN N9 !).. Kalau boleh masuk di setiap daerah kalau tak mampu di setiap kampung pun..

Saya tidak rela UMNO berkubur.. Tetapi saya lagi tidak rela di buminya sendiri Melayu itu berkubur ..

ALLAHUAKBAR!!!..

Anonymous said...

MANA PERGI PEMUDA UMNO PEJUANG BANGSA DLM ISU KANTIN SEKOLAH? OHHH LUPA DIA ORG SIBUK BAWA PERWAKILAN PI BERJUANG KAT MEDAN,HAADYAI ,BANDUNG DAN DANOK.
MANA PEMUDA PAS YANG SOLEH?OHHHHH LUPA TENGAH BALUT SERBAN SATU KEPALA SAMPAI TERTUTUP MATA DAN TELINGA.Bangsa melayu masih bodoh berpolitik kena banyak belajar dengan Kit Sialllll..

Jiwa Nasionalis said...

SUATU ENIGMA

Apakah "ketidakpedulian" dan "melepas tangan" pada beberapa orang individu "big shot" di dalam UMNO kini merupakan simptom-simptom awal berkuburnya parti keramat bangsa Melayu ini mengadi parti tunggal Barisan Nasional yang memasukkan mereka yang menolak Ketuanan Melayu menjadi rakan-rakan kongsi utama dalam kempemimpinan Tanah Melayu ini?

Anonymous said...

Salam keagamaan.

Mula2 buka. Lepas tu lihat dan baca. Kemudian buat komen. Boleh kan ?
1. Kebanyakan pemimpin2 melayu terdahulu adalah pemimpin hebat.Seluruh dunia mengetahui mereka2 ini. Senag cakap sejak kesultanan Melaka dan kepahlawanan Hang Tuah lagi.

2. Kepimpinan melayu modern juga hebat. Mereka berjuang hanya untuk agama, bangsa dan tanah air .
Sudah tentu Agama itu Islam. Bangsa itu Melayu dan Tanah air itu Tanah Melayu (sekarang Malaysia)

2. Pemikiran mereka jauh menganjur kehadapan.

3. Kehidupan mereka tak semewah kehidupan pemimpin sekarang.

4. Pertubuhan yang mereka perjuangkan telus dan hanya untuk rakyat.

5. Berbeza dengan pemimpin sekarang, mereka pandai bercakap tapi perjuangan kosong.

6. PAS terbalik 380 darjah.Daripada berjuang untuk agama dan bangsa serta anti pendatang, sekarang menyanjung pendatang.Bahkan sanggup mengikut telunjuk mereka.

7. UMNO yang hebat di katakan sebuah parti khusus untuk bangsa melayu dan tanah melayu ini, kini kelihatannya lebih cenderung membela kaum bukan melayu ini.

8. Harapan bangsa melayu berlindung di bawah UMNO kian pudar.Kekecewaan mereka terutama selepas PRU13 lalu. Dan kekecewaan ini akan mereka terjemahkan dalam PRU14 akan datang.Itulah yang tersebar dalam parleman kedai kopi.
Kesan nya lebih bahaya dari parleman negara. Ingat mereka di kedai kopi inilah yang akan membuat keputusa dalam PRU.

9. Pemimpin2 UMNO dan PAS yang ada jangan syok sendiri.

Ok lah buat masa ini,lain kali jimpa lagi

By: Cikgu"S"

Anonymous said...

jgn lupa boikot kj, nazri & kerismudin... ksi dorg trn ddk bwh blk diam2... ini kalilah!!!

Jiwa Nasionalis said...

Tidak dapat tidak dunia akan menyaksikan "Gelombang Kuning" bangsa Cina bangkit untuk mendominasi bumi. Kebangkitan "Yakhjud dan Makhjud" ini mungkin tidak akan berlaku dalam kitaran genarasi kita kini. Apabila itu terjadi semua bangsa terutama Melayu perlu bersiap siaga menjadi sebuah kesatuan bangsa demi mempertahankan diri daripada penaklukan muktamad itu.

Sehubungan ini, gagasan Melayu Raya wajar dihidupkan dengan menyatukan seluruh bangsa Melayu di Nusantara, Indo-China dan rantau Pasifik mengadi entiti tunggal negara bangsa Melayu sebagai sebuah perisai.

Jiwa Nasionalis said...

Pembetulan:

Apabila* itu terjadi semua bangsa terutama Melayu perlu bersiap siaga menjadi sebuah kesatuan bangsa demi mempertahankan diri daripada penaklukan muktamad itu.

*Sebelum

Anonymous said...

betul! kenapa nak sayang kafir cinabeng tu. mereka dah lama boikot produk melayu, mereka dah lama edar risalah sesama sendiri di kedai2 mkn mereka dlm bhs mereka. sampai la satu hari risalah tu bocor kpd org melayu yg berwajah cinabeng dan kebetulan boleh berbhs cinabeng. Tp awas bila melayu mula berbicara hak melayu, melayu terus di cop rasis dan lebih malang yg menggelar melayu rasis adalah melayu yg sudah liberal atas dasar demokrasi (dr puak PR buktinya dlm komen2 FB pro PR)

nuri said...

Saya sokong artikal dari dr Zulkifli Ahmad serta semuanya yg diatas, dr makcik tempurung d yg seterusnya tak kira asalkan kita berhujah d mendokong watak yg sama. Syabas kpd setiap kita kerana jiwa2 kita utk bangsa d Islam diatas bumi anugerah ini.

Diharap komen2 kita semua disini dijadikan natijah d gagasan demi pertahankan warisan kita.
Kpd pemimpin yg benar2 menjiwai pd setiap nadi berdenyut, maka naluri perjuangan pasti terus bangkit mempertahankanya.

Kesinambungan ini menjadi kuat d kental Sekiranya tahap integriti berarus dlm kesatuan yg padu.

Setiap pemimpin kita harus menanamkan naluri rasa sayangkan bangsa melayu d agama yg agung ini. Walau buruk d jahil org kita mrk itu bangsa kita d Islam kita...peliharalah amanah yg diberi d jgn sampai ia bernanah menghancur diri.

Wahai pemimpin berhijrahlah jiwa d minda ketahap total d maksima, jiwailah d rasailah hati2 muslimen yg dahagakan dokongan kesejahteraan d keamananan serta keselamatan didunia hingga akhirat.

Jadikanlah setiap kita baik pemimpin mahu pun rakyat diantara satu2nya kaum yg terpileh olih Nabi Junjungan SAW.
Semoga kesilapan dijadikan iktebar kearah kesejahteraan. Kpd mrk yg amat taksub kpd parti yg berfahaman songsang maka sebaik2nya bermuhasabah agar kita dapat bersatu dlm kesatuan banggsa d agama yg berjaya.

JANGAN DIMUSNAHKAN BANGSA D AGAMA DEMI NEGARA D JENERASI KITA.

Ma'assalammah. (BBC/ABC SELAMANYA).

Anonymous said...

sesiapa yg berucap memuji membodek dan buat jenaka bodo elok di boookan saja semasa pau nanti . kita mau perwakilan kritik depan depan biar bertengkar pon takaapa supaya matlamat tercapai

1BUMIPUTERA said...

KAMI MENYOKONG AGAR MELAYU-ISLAM-BUMIPUTERA BERSATUPADU DINEGARA YANG BERTUAH MALAYSIA

BERSATU KITA TEGUH
BERCERAI KITA ROBOH

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Fakta....SINGAPURA asalnya adalah milik orang Melayu. Pernah mempunyai Sultan... Sekarang CINABENG a.k.a. CINASIA menipu orang Melayu dengan songkok dikepala jelajah seluruh tanah Singapura... Masih orang Melayu INGAT...???

Anonymous said...

Takde sekor pemimpin dari umno,pkr,pas yg sanggup betul2 berjuang untuk agama, bangsa dan negara.....semuanya berjuang untuk survival masing2 jer...semakin hari, semakin jelas..., melayu2 marhain kena belajar jaga diri sendiri.

Anonymous said...

Najib harus mengambil tindakan sebelum ahli UMNO mengambil tindakan. Masalahnya pula bagaimana UMNO nak ambil tindakan pucuk pimpinan UMNO pun bangang-bangang juga. Nak harap Ketua Pemuda pun penjilat tegar Cina. Kononnya ayam sabung UMNO Nazri Aziz pun sama juga. Ketua wanita pula tak kena caranya untuk memperjuangankan agenda ini secara terang-terangan.

Othaman Ahmad said...

The root of all these disgusting problems is ...... poor administration and leadership, originally stemmed by The Sleeping PM (Dollah Badawi) and consecutively followed up by The Lame Duck PM (Najib); upon the advice of the young liberals such as KJ, Omar Ong, Kalimullah etc... and support by the Team B leadership of Musa Hitam and Shahrir Samad.

Punca semua masalah yg terjadi adalah akibat dari pentadbiran dan kepimpinan lemah bermula dari PM yg kuat tidur (Dollah Badawi) dan diikuti oleh PM yg lembik (Najib); atas nasihat orang muda liberal spt KJ, Omar Ong, Kalimullah dll.... serta disokong oleh bekas pemimpin Team B Musa Hitam & Shahrir Samad.

Anonymous said...

CINA PINJAM LOAN BANK BERJUTA JUTA LEPAS TU TIDAK BAYAR DAN ISYTIHAR BANKRAP DIGULUNGKAN SYARIKATNYA. DITUBUH SYARIKAT LAIN DAN BUAT PINJAMAN BANK LAGI DAN ISTIHAR BANKRAP TAK PAYAH BAYAR LOAN BANK LAGI. BUAT BISNESS NAMA SYARIKAT LAIN LAGI ...KIRA PINJAM BANK TAK PAYAH BAYAR ....ITULAH CARA CINA BERNIAGA....

forex manager said...

Perlu wujudkan parti baru untuk Melayu dan islam jd tonggak ..syor nama PARTI ISLAM MELAYU BERSATU ...PARTI ni masuk dalam BN UNTUK lebih perjuangkan melayu islam

Anonymous said...

kalau aku tau pemimpin umno tunduk pada cina baik aku undi DAP je hari tu...sama je jalan ceritanya.

Anonymous said...

Salah satu usaha Benjamin Franklin yang fenomenal dan dicatat dalam sejarah Amerika sendiri adalah surat ramalannya tentang Yahudi di Amerika, Inilah surat peringatan dari Benjamin Franklin:

"Di sana ada bahaya besar yang mengancam Amerika. Bahaya itu adalah orang-orang Yahudi. Di bumi manapun Yahudi itu berdiam, mereka selalu menurunkan tahap moral, kejujuran dalam dunia komersial. Mereka hidup mengasingkan diri, dan berusaha mencekik leher kewangan pribumi, seperti yang terjadi di Portugal dan Sepanyol.

Sejak lebih dari 1700 tahun, orang Yahudi mengeluhkan nasib yang mereka alami, kerana mereka telah diusir dari bumi pertiwi. Perlu dikatahui wahai saudara sekalian, seandainya dunia berbudaya sekarang ini memberinya tanah Palestin, mereka segera mencari pelbagai alasan untuk tidak kembali ke sana. Mengapa? Mereka tidak lain adalah Vampire penghisap darah. Dan seekor vampire tidak akan boleh hidup dengan vampire lain. Orang Yahudi itu tidak boleh hidup dengan mereka sendiri. Mereka harus hidup dengan orang Kristian atau bangsa-bangsa yang bukan dari golongan mereka.

Jika orang Yahudi tidak disingkirkan dari Amerika dengan kekuatan Undang-Undang, maka dalam masa 100 tahun akan datang, mereka mereka akan menguasai dan menhancurkan kita dengan menukar bentuk pemerintahan yang telah kita perjuangkan dengan pengorbanan darah, nyawa, harta dan kemerdekaan peribadi kita. Seandainya orang Yahudi itu tidak diusir dalam masa 200 tahun akan datang, anak cucu kita nanti akan bekerja diladang-ladang untuk memberi makan orang-orang Yahudi itu. Sementara itu, orang Yahudi akan menghitung-hitung wang dengan tangan mereka di pelbagai syarikat kewangan.

Aku ingatkan anda sekalian. Kalau anda tidak menyingkirkan Yahudi untuk selamanya, maka anak cucu dan cicit kalian akan memanggil-manggil nama kalian dari atas liang kubur kalian kelak. Fikiran yang ada dibenak orang Yahudi tidak seperti yang ada pada orang Amerika. Walaupun mereka hidup bersama kita selama beberapa generasi, mereka tidak akan berubah sebagaimana harimau tidak boleh menukar warna kulitnya. Mereka akan menghapuskan institusi kita. Oleh kerana itu, mereka harus disingkirkan dengan perlembagaan "

Surat ini ditulis oleh Benjamin Franklin berkenaan dengan Rencana Undang-Undang tahun 1789 dan dimuat dalam Charles Pinsky Journal, South Carolina. Teks asal sampai sekarang masih boleh dilihat di Franklin Institute Philadelphia, AS.

Sumber: William G. Carr, Gerakan Zionisme Menaklukan Dunia

Anonymous said...

kita duk berkokok kat blog ni korang rasa org umno baca ke blog?????... dia org ni golongan yang malas membaca tapi cukup suka berpeleseran..ini gaya hidup dia org.tak caya masa PAU nanti korang tengok la kat dalam kelab dangdut.Umno dah tak ajar ahlinya memperthankan agama dan bangsa tapi duk ajar mcm mana nak jdi kaya cepat,sbb tu perbahasan dia org lebih banyak buat lawak dan mengampu.

Anonymous said...

TNB..TUMBANGKAN NAJIB BACUL

TNB..TUMBANGKAN NAJIB BEBAL

TNB..TUMBANGKAN NAJIB BODOH

TNB..TUMBANGKAN NAJIB BANGSAWAN

Anonymous said...

MAYBANK pun kena tipu RM 67 JUTA beb oleh CINABENG ..
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Duabekaspengarahdidakwatipubank/Article/

CINABENG takleh percaya, Dalam politik pun dia tipu ..Cakap LOVE PM angkat spandok tapi semua Undi DAP... Dalam berniaga pun penuh penipuan...setiap penjuru hidup CINABENG menipu je kerjanya ...kalau tidak tipu takde untung ..

JANGANLAH MENJADI MELAYU YANG SENTIASA DITIPU SETIAP PENJURU OLEH CINABENG TUUU.....MELAYU PAS DAN PKR sudah kena tipu oleh DAP
======================================

Kuala Lumpur: Dua bekas pengarah syarikat dituduh di Mahkamah Sesyen di sini, atas 134 tuduhan menipu pegawai bank Malayan Banking Berhad dengan menggunakan dokumen palsu bagi permohonan tuntutan kemudahan 'Banker Acceptance' membabitkan lebih RM67 juta.

Bekas Pengarah Koperasi Permodalan Felda Quality (KPFQ), Datuk Tan Han Kook, 58, dan bekas Ketua Pegawai Operasi syarikat itu, Ching Siew Cheong, 50, mengaku tidak bersalah melakukan kesalahan itu dengan memindahkan RM67,435,143 kepada tiga syarikat pengusaha makanan, Asia Food Link Sdn Bhd, Violet Bonanza Sdn Bhd dan Stanson Marketing Sdn Bhd.
Dituduh menipu


Asia Food Link dan Violet Bonanza adalah pembekal kepada KPFQ manakala Stanson Marketing anak syarikat Silver Bird Group Bhd, yang mana Han Kook juga bekas adalah Pengarah Urusan Silver Bird dan Siew Cheong, bekas Pegawai Operasi Silver Bird.

Mereka dituduh melakukan kesalahan itu di Malayan Banking Berhad, tingkat 8, Menara Hap Seng, Jalan P Ramlee di sini, antara Oktober 2011 dan Februari 2012.

Bagi setiap tuduhan itu, mereka didakwa mengikut Seksyen 420 Kanun Keseksaan dan dibaca bersama Seksyen 34 kanun sama, membawa hukuman penjara maksimum 10 tahun dan sebatan serta boleh dikenakan denda, jika sabit kesalahan.

Guna dokumen palsu
Han Kook dan Siew Cheong, turut mengaku tidak bersalah atas 134 tuduhan alternatif menggunakan dokumen palsu ketika permohonan tuntutan kemudahan 'Banker Acceptance' kepada Malayan Banking Berhad di tempat dan hari yang sama.

Bagi setiap tuduhan itu mereka didakwa mengikut Seksyen 471 Kanun Keseksaan dan dibaca bersama Seksyen 34 serta boleh dihukum mengikut Seksyen 467 kanun sama, membawa hukuman penjara maksimum 20 tahun dan boleh didenda jika sabit kesalahan.

Hakim Rozilah Salleh menetapkan 7 Januari depan untuk pengurusan kes dan membenarkan setiap tertuduh dijamin RM800,000 dengan seorang penjamin dan memerintahkan pasport mereka diserahkan kepada mahkamah.

Anonymous said...

CINABENG KOREA SEPET ni memang gila..dah kalah kes Mahkamah pun nak tunjuk bangang hantar syiling 1 billion kpd APPLE Untuk bayar denda ...dahlah meniru patent produk Apple...ini bukti cinabeng kerjanya menipu je ..Ini kes antarabangsa lah ni...
=================================

Petikan Akhbar

Lebih daripada 30 trak yang dipenuhi dengan syiling 5 sen tiba di ibu pejabat Apple di California. Pada mulanya, pengawal keselamatan yang melindungi kemudahan menyangka ia dialihkan ke tempat yang salah, tetapi beberapa minit kemudian, Tim Cook (Ketua Pegawai Eksekutif Apple) menerima panggilan dari Samsung Ketua Pegawai Eksekutif menjelaskan bahawa mereka akan membayar $ 1000000000 dolar untuk denda baru-baru ini dengan yang diutuskan terhadap Selatan syarikat Korea dengan cara ini. Apa yang lucunya adalah dokumen yang ditandatangani tidak menetapkan kaedah pembayaran tunggal, jadi Samsung berhak untuk menghantar kepada pencipta iPhone sedolar bilion seperti yang mereka fikirkan terbaik.

Samsung Bayar Saman Guna Duit Syiling

Lee Kun-Hee berkata, ia adalah taktik kotor, menyebabkan Pihak Apple sakit kepala kerana mereka perlu untuk memohon untuk mengira semua wang itu, dan memeriksa jika ia adalah lengkap dan cuba untuk mencari bank bagi mengira semua duit yang telah dihantar oleh pihak Samsung. Lee Kun-hee, Pengerusi Samsung Electronics, memberitahu media bahawa, syarikat itu tidak akan takut oleh sekumpulan “Geeks dengan gaya” dan bahawa jika mereka mahu bermain kotor, mereka juga tahu bagaimana untuk melakukannya.

Anda boleh menggunakan syiling anda untuk membeli minuman di mesin sedikit untuk hidup atau mencairkan syiling untuk membuat komputer, itu bukan masalah saya, saya sudah membayar mereka dan memenuhi undang-undang. Sejumlah 20000000000 syiling, telah disampaikan dan berharap untuk menamatkan persengketaan pada minggu ini.

Ini mungkin cara paling kreatif yang pernah dibuat oleh syarikat gergasi samsung untuk membayar saman.

Sumber: Samsung Bayar Saman Guna Duit Syiling Kepada Apple | melvister.com

Anonymous said...

Najib sudah tak sesuai lagi menjadi Presiden UMNO dan PM. Dia tak berani dan tak tegas dengan kaum cina rasis dan perlu diganti. Kalau UMNO tak ganti Najib dengan pemimpin lain yang lebih berani dan tegas, maka datang PRU14, aku tak akan keluar mengundi UMNO lagi. Aku rasa kalau semua Melayu yang meluat dengan cara UMNO dengan kerajaan dipimpin sekarang ini tidak keluar mengundi PRU14 nanti maka dapatlah kita kubor UMNO dan pemimpin-pemimpinnya sekali. Mungkin selepas itu pemimpin baru UMNO akan sedar dan insaf dan akan menguatkan semula misi perjuangan UMNO yang asal.

Anonymous said...

Islam, Melayu , raja-raja dihinjak -hinjak ke mana para pemimpin melayu baik dari UMNO,PAS , PKR dan sebagainya perjuangan kalian lebih kepada survivor poltik masing-masing , apabila nasi dah jadi bubur anak cucu kamu nanti akan menghukum dan mengeji kamu ...

salim hasan said...

Peringatan kepada pemimpin UMNO !!Melayu lari ke UMNO kerana mereka rasakan umno BAIK SIKIT dari PAS yang telah menaiktaraf kan status mereka sebagai PELACUR LIMA BUNTANG.Bukan kerana melayu suka sangat kat kerenah UMNO

Melayu Perak said...

anon 5.11 pm...5.52...5.57....6.06...6.07...7.26...8.04pm....

umno akan terus BERJUANG DENGAN STATUS QUO NYA....

tiada apa akan berubah sepertimana dahulu,sekarang dan selamanya....

kalau kamu tak sukakan pemimpin atau cara pentadbiran umno ko orang boleh MAMPUS....

tiada sesiapa pun yang mengundang kamu ke umno....dan tiada sesiapa yang akan menangisi pemergian ko orang dari umno....

busuk hati kamu nak ajak orang lain berfahaman seperti kamu....

BOLEH MAMPUS LAH INI KALILAH.....

Anonymous said...

NAJIB RAZAK HARUS BERTAUBAT, cukup menjilat lendir cina, kalau tak mampu menahan nafsu menjilat, serahkan kuasa pada yang layak

Melayu Perak said...

anon 8.47 pm....

woooiiii bangsat pencacai pr....jangan menyamar lah....bau ko pun orang dah tau....

Melayu Perak said...

UMNO FOR MEMBERS ONLY....

YOU DONT LIKE IT....YOU CAN GET LOST...

Anonymous said...

Ada juga Blogger melayu yg buta kayu promote OLDTOWN White Coffee. Berapalah agaknya komunis DAP bayar kat dia.

http://denaihati.com/mydulang-oldtown-white-coffee-hidangan-ramadan-2013

Anonymous said...

Kepala otak kau. Itu agama sesat pas, bongok!!!

Melayu Perak said...

jangan dipuja sangat prof.dr.zulkifli ahmad nih...dia orang pas....

Anonymous said...

Nak menegak pemahaman bangsa ni sebenarnya bukan mudah. Semua perkara harus dilihat. Apa guna mempertahan tanpa tahu apa yang nak dipertahankan.

Aku harap semua paham yang MELAYU ni paksinya agama, adat budaya dan bahasa. Tolong perbetulkan tiga perkara ni...barulah kita tahu hala tuju perjuangan.

Tak payah nak sadur bahasa asing dalam penggunaan bahasa ibunda...tak payah nak guna rasis...guna saja perkauman..tak payah nak guna strategi tapi pakailah bahasa sendiri perancangan..ini bukan untuk menenggelamkan pemahaman bangsa asing...tapi jika MELAYU sendiri suka menyadur...apa akibatnya pada pelapis mendatang....terus lupa apa itu bahasa sendiri sedangkan bahasa kita terlalu kaya dengan patah perkataannya...

Ini baru bahasa belum lagi adat budaya..maka pikirlah sendiri apa yang bagus untuk semua. Tiada bangsa yang sudah maju dari segi kehidupan hariannya menyadur bahasa kaum lain untuk maju..jerman dengan bahasanya..jepun juga..malah finland dan sweden juga begitu...

Ini hanyalah pandangan dari aku yang tak seberapa dan jika salah atau silap...terlebih dulu aku minta ampun dan maaf dari kamu semua.

Melayu Perak said...

di ceduk dari wikipedia.......

Prof Dato' Dr Zulkifli Muhammad atau 'Zulkifli Muhamad' adalah bekas Timbalan Yang Dipertua Agung Parti Islam Se-Malaysia (PAS) semasa PAS dipimpin oleh Dr Burhanuddin Al-Helmy. Beliau juga adalah bekas Ahli Parlimen Bachok, Kelantan pada 1959-1964.

Melayu Perak said...

jangan kita ikut orang pas nih walaupun apa yang mereka buat itu betul.....

kerana sehabis baik orang pas sama dengan sehabis buruk orang umno......

Anonymous said...

Saya benci pakatan pembankang. Isu2 yang di dendangkan semua nya bertaraf long kang. Malaysia spring konon. Memang bangsat punya golongan bodoh nak mampus tak mahu menjadi pembangkang yang membina supaya Negara aman Dan makmur

Pencinta Kedamaian.

Anonymous said...

Sekarang puak cinabeng makin galak menabur fitnah terhadap bangsa melayu ingat melayu2 rasis jgn termakan hasutan mereka hentam bangsa menumpang ini dengan kata2 yg sinis biar mereka terdiam

Anonymous said...

Salam Melayu Perak..ternyata kamu nilah jenis Melayu yang mengikut tanpa guna akal...janganlah taksub membabi buta...ambil yang jernih buang yang keroh...

Tak akan kemana bangsa melayu jika ada orang orang seperti kamu...jangan difikir hanya diri kita sahaja yang betul dan sempurna...takbur dan riak jadinya...ingatlah saudaraku...kita semua berjuang mempertahankan bangsa MELAYU...mana budi bahasa MELAYU kamu...usah menunjuk kuku yang tak seberapa...diam diam berisi...makin berisi makin menunduklah ia..

Anonymous said...

ape nak diharap pd parti Melayu yg kononnya membela Bangsa Melayu, sikap & perwatakan mereka lebih menjurus pd bangsa Cina atau India...... dah lebih 50 tahun pegang kuasa dominan dlm BN, tp apa yg boleh dibanggakan setakat ini?????

contoh mudah untuk dilihat dlm kes pemindahan kampung setinggan di Bandar KL .... yg cina, diberikan tanah , yg India plak diberikan rumah townhouse manakala yg Melayu diberikan rumah Flet bertingkat-tingkat.....adakah ini yg dibangga-bangga oleh pemimpin melayu yg kononya membela rakyat???...simpan ajelah kebanggaan kau tuh.....sia-sia saja bangsa melayu Islam mengundi kamu.......

Melayu Perak said...

wooiiii.....

siapa yang menjuarai melayu disekat dari bandar....dan cina dan india...diberi duduk ditempat yang mahal dibandar...?????

kalau lain tak bukan.....PR...dapig/pkr/pas...????

Melayu Perak said...

siapa pegang KL sekarang...?????

bukankah DAPIG.....

ingat DATUM JELATEK ....PKR

Melayu Perak said...

itulah apa yang kerajaan buat persempadanan semula kawasan...ditentang....kononnya tak adil bagi cina dan india....membawa masuk melayu dalam kawasan pilihanraya...

itulah jasa pemimpin umno....menempatkan orang melyu dibandar supaya ketidakadilan kaum ras diperbetulkan.....

Anonymous said...

wahai Melayu Perak....jgn bodoh sgt...jgn tunjuk bangang sgt.....

berlapang dada sikit....pembangkang pun baru2 nie aje kuasai bandar2... sebelum ini, rata2 kebanyakkannya pimpinan UmNo yg memegang kuasa....yg boleh diberi pd kaum Melayu islam hanyalah Flet...kau sendiri boleh tgk di kawasan tol bukit Lanjan-sg Buloh...betapi tinggi flet yg diberi pd melayu untuk pemindahan setinggan.....dan dikawasan Batu Caves, kaum India dpt rumah Townhouse.....tak tahu plak kalau kat Perak, camne plak....

berlapang dada sikit....

Anonymous said...

Aku pun ada firasat anon2 yang maki hamun melampau kat Najib di bulan mulia ni tak lain daripada pengikut2 atau ahli2 PKR.

Anonymous said...

anon 11.08 cuba bagi tahu kat kami tahun berapa BN last pegang KL?

Anonymous said...

Tahniah GAP! Kupasan yang padu ! Perjuangan dari pejuang yg berjiwa besar !!

kepimpinan terdahulu telah dapat merasakan sesuatu akan berlaku kini..kesedaran mula dirasai.. keinsafan mulai berputik..
Syukur Alhamdulillah!!

Sekarang adalah waktunya kita bangkit untuk berjuang dibumi bertuah ini ! Kesilapan silam wajib kita tebus ! Kekuatan dari semua aspek wajib diperkasakan demi agama,bangsa dan negara tercinta!!

Kegagalan kita akan menempah tiket kearah kehancuran..kehancuran yang akan menimpa kita,anak2 kita,cucu2 kita dan seterusnya generasi kita!!
Malapetaka ini akan ditangisi oleh sekelian umat melayu islam diatas kuburan kita nanti..

Inikalilah kita ubah !
ABC SELAMANYA.........

Melayu Perak said...

wooiiii....

ko ingat dapig baru dapat kl baru 5 tahun ke..????...KE KAU YANG BANGANG....

sejak dari tahun 1959 lagi orang cina sudah kuasai KL...dan akibatnya tempat-tempat ini menjadi kubu kuat DAPIG....sudah 54 tahun cina dan india dapat tempat cantik di KL/PETALING JAYA/SUBANG JAYA.....sebab apa ...Dapig TAKKAN MEMBUKA TEMPAT CANTIK KEPADA MELAYU....

Anonymous said...

Di Perak nak tahu tak sampai 6 bulan PAS (kayu DAP) Cina bukit dibagi pegangaan tanah sampai lagi setahun jadi 10 abad. Aku rasa bila tamat saja tempoh kerajaan negeri ambik balik tanah tu orang planet bumi dah boleh bukak ladang kat planet Mars.

Anonymous said...

Shah Alam UMNO bukak untuk jadi bandaraya Melayu pertama di Pantai Barat Semenanjung. Tapi sejak PKR pegang Selangor ni makin ramai puak-puak bukan bumi dibagi tapak di Shah Alam. Usaha murni UMNO kini bakal jadi kenangan. Sungguh menyedihkan.

Melayu Perak said...

BETUL TUH ANON 11.21 PM....

JANGAN SEBAB KESALAHAN SIKIT PEMIMPIN UMNO....SEHINGGA JASA BAIK UMNO DILUPAKAN TERUS...NAMPAK LEBIH KEPADA KESILAPAN UMNO....

MEMANG SHAH ALAM DALAM PERANCANGAN DAHULU UNTUK EXKLUSIF ORANG MELAYU SAHAJA....

ADA PULAK PEMIMPIN PEMBANGKANG YANG BANGANG MERANAPKAN IMPIAN INI....

Anonymous said...

Betul tu Melayu Perak. Aku pasti di zaman Selangor bawah Barisan dulu ada peraturan-peraturan tertentu yang memberi keutamaan kepada bumiputera dalam membeli hartanah di sekitar pusat bandaraya Shah Alam. Tapi sekarang ni aku berani kerat jari semua peraturan tu dah perosok bawah karpet oleh MBSA di bawah regim PR.

Anonymous said...

SOKONG BISNES MELAYU 100% SELAMANYA..

Melayu Perak said...

APA YANG KITA BOLEH BUAT IALAH SEKURANG-KURANGNYA DALAM SEBULAN KIRA BERAPA RINGGIT DIBERI KEPADA KAUM CINA DALAM SEMUA URUSAN...KEMUDIAN KITA AZAM BULAN BERIKUT DIKURANGKAN SEHINGGA TIADA RINGGIT DIBERI KEPADA KAUM CINA BABI....

KITA TARGET KAUM CINA DAHULU....RINGGIT KE KAUM INDIA TIDAK DIKIRA...SEKIRANYA MEREKA SEPERTI CINA BABI JUGA...BARU DI KIRA....

Anonymous said...

Nasib baik Husam Musa tak dapat Putrajaya. Kalau tidak ranap.. 2 WP jatuh ke tangan Cinabeng.. sebab PAS ni lagi rela jadi keldai tunggangan DAP dari bersatu dengan saudara serumpun seagama.

Anonymous said...

Buktinya Mat Sabu gila lenih rela makan babi dengan Lim Guan Eng daripada makan ayam halal dengan Najib. Sampai macam tu sekali punya gila politik.

Melayu Perak said...

tahniah zahid hamidi.....

kdn sudah haramkan penayangan the new village 22 ogos nih.....

Anonymous said...

Kesian aku tengok anon melayu perak kerana masih berada di takuk lama. Umno kita sayangi bukan pemimpinnya yang curang kita bela. Walaupun melayu menangkat tinggi umno tapi pemimpin2 seperti najib, nazri, khairy dan hisham telah mengkhianati perjuangan orang2 melayu. Selagi mereka masih ditampuk kuasa aku tak nampak umno akan mara ke hadapan.

Anon melayu perak ini telah taksub kepada najib sehingga membutakan mata dan pekakkan telinga. Inilah juga ciri2 orang Pas dan Pkr yang taksub mengagungkan pemimpin mereka walaupun banyak kepincangan telah dibuktikan tapi mereka tetap pekak dan buta.

Anonymous said...

orang sebarangan, pandangan anda sgt bernas. gap tlg ambil perhatian.
pilu rasa hati tgk nasib melayu di tanah air sendiri. sia-sia pengorbanan darah dan air mata nenek moyang kita dahulu.

Anonymous said...

Perjuangan yg hebat menanti tuan2..

inilah perjuangan yg menentukan jatuh dan bangunnya umat melayu islam dimasa hadapan!!

mari kita sebarkan flyers bbcd ke cerok rantau tanah melayu..jgn kita biarkan walau seorangpun umat melayu tidak menerima flyers ini!!

rentak gerakan ini bergantung kepada kita..setiap tindakan kita mmendekatkan dgn kejayaan!!

kerja keras bbcdrasmi.blogspot amat terpuji! post demi post ttg produk2 dan premis muslim dipasaran menyedarkan kita betapa kita kini telah saling lengkap melengkapi utk jihad ekonomi islam!!

sekarang ini sokongan padu dari kita amat diperlukan..tlg sedarkan insan2 lain yg masih dibuai mimpi!!

inikalilah kita bertindak!!! Bertindaklah sekarang sebelum kita rebah!!

Melayu Perak said...

anon 12.11 am.....

aku mengaku aku ialah ultras-malay...aku sudah nekad memilih najib dari pak lah dulu....pak lah buat kesilapan besar kerana memberhentikan/perlahankan aktiviti ekonomi malaysia....aku sependapat dengan 3.4 juta ahli umno untuk memilih najib sebagai pemimpin teratas umno....3.4 juta ahli umno tak kan tersilap lagi....

aku hanya sokong 2 pemimpin najib dan kj...pergi mampus dengan nazri,hishamuddin dan saifuddin....

apa kesudahannya kalau kita nak pemimpin lain...bila orang ni naik....cari kesilapan besarnya...smpai bila nak tukar pemimpin....

aku rasa biarlah dengan najib ni....ekonomi malaysia pun bagus....tak ada dosa besarnya..hanya nagi sikit pada cina....

aku lebih berpendapat ditukar penasihatnya saja...cari yang kemalayuan sikit....

sampai bila kita asyik tak suka dengan cara pemimpin umno perintah....dapat yang barupun....akan ditimbulkan kesalahannya saja....

biarlah yang ada dikekalkan status-quo....biarlah cara tabii pertukaran pemimpin teratas berlaku seperti kematian....

Melayu Perak said...

untuk pau13 nih....naikkan zahid hamidi dan abd.rahman dahalan,syafie afdal....turunkan nazri,hishamuddin dan saifuddin

Anonymous said...

anon 12.12am
saya telah fotostat 200 keping flyers tu.kos rm10 je. 100 dah sebar.100 lagi stanby raya nanti. inilah perjuangan saya utk jihad ini.harap kita sama-sama edarkan flyer ni.tq GAP.Tq bbcd. teruskan perjuangan!

Melayu Perak said...

jangan jadi macam mesir...setahun aje tukar lain....atau macam thailand....kejap-kejap tukar pm....

Melayu Perak said...

najib telah membuktikan beliau bukan pemimpin haram bukan dipilih oleh rakyat...beliau telah mengsenyapkan parti pembangkang dengan menjadi pemimpin sah dipilih rakyat dalam pru13.....

Anonymous said...

GAP, saya nak cadangkan buat satu artikel yang kritikal tentang pengundi-pengundi yang telah memenangkan pengkhianat Melayu, contoh pengundi parlimen Pekan, Padang Rengas dan lain-lain yang berkaitan.

Kita tahu, dah tak boleh buat apa dengan pemimpin yang sayangkan cina, lebihkan cina dan biarkan Melayu, Islam dan raja Melayu dihina.

Sekarang, kita nak pengundi tersebut merasa memikul beban kesalahan dan dosa kerana telah memenangkan para pengkhianat tersebut. Ya mereka dapat pembangunan dan itu ini di kawasan masing-masing. Tapi apa yang mereka dapat sebenarnya adalah tidak sebanding dengan kerugian yang kita semua alami di seluruh negara.

Jadi GAP dapat cadangkan bagaimana mereka dapat menebus dosa dengan mengangkat agenda Melayu dan Islam. Salah satunya adalah dengan menyertai kempen boikot BBCD. Selain itu, kalau mereka rasa nak tebus kesalahan dan dosa, mereka perlu memboikot pemimpin yang mereka undi untuk menyedarkan pemimpin tersebut.

Dari sebelum PRU13 lagi, kita yakin pengundi kawasan-kawasan tersebut mempunyai kuasa mencorak negara; nak jadi baik atau makin teruk. Tapi mereka telah memilih untuk menjadikan negara ini makin tidak aman!

Anonymous said...

BANGLA ITU SUDAH JADI MELAYU KAH BELUM? MAU JADI MELAYU SENANG SAJA, CUMA ADA 3. SYARAT DILETAKAN OLEH BRITISH. SURUH DIA CEPAT CEPAT JADI MELAYU.

MELAYU MERUPAKAN SATU SATUNYA BANGSA DI DUNIA YANG MEMERLUKAN UNDANG UNDANG UNTUK JADI MELAYU.KONSEP YANG PALING BODOH DI DUNIA.

Anonymous said...

Terima Kasih........Saya dari Pakistan dan sekarang saya sudah jadi Melayu. Banyak banyak terima kasih kerana sokong bisnes saya.

Anonymous said...

Hey ANON 2:00am, lu benci sangat bangsa Bangladesh dan BUMIPUTERA Melayu/Islam, apasal - memang mulut lu CELUPAR macam CINADAPBIAWAK! Sebab bangsa Bangladesh itu kebanyakan ISLAM bukan?!

Ini baik lu belajaq sejarah - jagn nak belit macam ular dan BODOH macam kerbau penuh LINTAH! Sebenarnya PENDATANG Cina/India yang dibawa British-Zionis laknat Lepas itu si pendatang TAMAK ini dari Bukan Islam/(bukan Bumiputera DAP/PKR nak jadikan Malaysia/Tanah Melayu, NEGARA ISLAM ini, satu lagi Singapura/Israel! Jadi, baik lu pergi jilat kaki kudis bernanah DAPBIAWAK/PKR, dan penajanya, Barat-Israel!

Anonymous said...

Hey anon 2:16am, si Cina yang berjuta dari China dibawa kat S'pura, yang diRAMPAS dari BUMIPUTERA Melayu/Islam dan si Cina berjuta ini, dapat jadi rakyat S'pura dengan mudah, tak pula lu BANGSAT nak belit? Dahlah si Komunis China bunuh berjuta Bumiputera Tibet Buddha dan sekarang MENJAJAH TIBET!

Kalau si PENJAJAH Britis-Zionis laknat tak bawa bangsa PENDATANG Bukan Islam PENYAMUN sampai berjuta kat M'sia ini, takkan dapat si CINA DAP-PAP BIAWAK boleh MERAMPAS S'pura, di bumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!


Anonymous said...

PEMBETULAN: Kalau si PENJAJAH British-Zionis laknat tak bawa bangsa PENDATANG Bukan Islam PENYAMUN sampai berjuta kat M'sia ini, takkan dapat si CINA DAP-PAP BIAWAK boleh MERAMPAS S'pura, di bumi tercinta KAMI ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

Anonymous said...

Di Malaysia sesiapa pun boleh jadi Melayu, kena penuhi 3 syarat. Orang Eskimo pun boleh jadi Melayu. Istilah Melayu dicipta oleh British kalau tidak kenapa perlu syarat untuk jadi Melayu.

Melayu memang berasal dari Indon dan British menggunakan istilah Melayu untuk melongokkan suku suku Malaya yang berasal dari Indonesia.

Perkataan Malay Archipelgo pun dibuat oleh Russell Wallace. Pasal itu tidak ada kaum Melayu di Indonesia kerana mereka menolak istilah dicipta oleh penjajah.

Melayu pun pendatang yang mencuri hak Orang Asli dan Bumiputera Sabah Sarawak. Tak Malu punya orang, nak bergelar tuan pulak..........kahhhhhhh ptuiiiiiii aku ludah kat muka hang.

Anonymous said...

Betul kah aku bijak kah aku, bab politiking ni sepak tarajang dah kebal apatah lagi dah permainan licin menangkis tomahan keji
di komplen di kutuk tak jadi kudis serta tak terlucut jawatan pun malah maseh jugak PM MALAYSIA.
cuma perjuangan terpesong dari matlamat asal permulaan piagam keramat umno adalah hak mutlak ketuanan MELAYU yang kian diasingkan serta di 1M kan demi kesinambungan Habbu keduniaan tampa
batasan.......pengaruh kekayaan sukar dikikis dari lubuk hati walaupun sebesar zarah sekalipun
dikalangan pemimpin pemimpin hari ini.......... pemimpin dahulu penuh
dengan hati jiwa raga Melayu samggup mencurah tenaga memaju memperkasa meletakan Melayu ditempat sewajarnya diTanah Melayu
yang kita adalah Tuan nya......
kenapa dan mengapa melayu kian hilang jati diri hingga sanggup bertuankan kehabbuan keduniaan yang melalaikan daripada menjaga kepentingan maruah bangsa ?.......
kembali lah balek kepangkal penubuhan Umno berkeramat sejati tampa merobekkan walau sedikit pun
perasaan hati nuraini bangsa melayu
yang Islam agama nya dituntut mendahuluikan kaum sendiri dari
mala'un mala'un serta kegoan
bangsa khafirharbi yang biadap lagi melampaui batas seta berhati syaitan lagi di Lahhannatti "ALLAH S.W.T"
wahai pemimpin pemimpin hari ini , berpandukanlah "AL Qru'an" serta Sunnah jujungan kita "Muhhammad S.A.W"
semuga Melayu tak hilang ketuanan
dibumi bertuah ini...............
jangan dah bersepai otak berulat baru terpekek terlolong.......
yes no yes no alrigth
ha ha ha hi hi hi ho ho hoo !

Anonymous said...

sgt mendalam maksudnya

Anonymous said...

Apa la lu ni , cinabeng anak kiling pun boleh dipanggil melayu ka ?......
sampai situ pulak hang melalut dok dah berapa botol hang tibai todi ?..
cakap dah penuh putar belit......
pi la mabuk tang mana mana........
bahasa menunjukan bangsa
ciuu liamak pahai

Anonymous said...

Woi, keling dah jadi Perdana Menteri selama 22 tahunlah.

Anonymous said...

Hapuskan Chin Peng says:

PKM membunuh beribu2 orang yg tak bersalah sebenarnya untuk RAMPASAN KUASA..
Chin Peng hanya mahu hiduup senang jika menjadi YDP Agung & memperbodohkan Cina (bukan semua) dan sebilangan Melayu untuk tujuan peribadi..
Dikampung2 & pekan kecil untuk menakutkan Tokeh2 Cina, pekerja Melayu dibunuh bukan kerana PERANG, tetapi hanya mengugut Toke Cina untuk memberi modal kpd PKM..
PKM ialah Pengganas.

Anonymous said...

ada pulak BABI dodoh yg cuba menjadi professor asal usul Melayu..

Lagi baik lu kaji kenapa lu berak tak basuh

Anonymous said...

Apa rasionalnya filem the new vilage ditayangkan pada umum pada 22 ogos ni.. sedangkan hakikat sejarh MPAJA dalam tempoh 2 minggu selepas penyerahan jepun di Tanah Melayu telah membawa banyak kekejaman ke atas penduduk Tanah melayu khususnya kepada orang -orang Melayu , sejarah juga telah membuktikan ekoran daripada kejadian ini telah menyaksikan beberapa konflik perkauman dibeberapa tempat spt. mana di Batu Pahat, Johor , Batu Kikir Negeri Sembilan, Sg. Manik , Teluk Intan, Perak, Batu Malim , Raub , Pahang adalah bukti bahawa MPAJA adalah adik beradik Komunis , cubaan untuk mentadbir Tanah Melayu ini dan bercita untuk menjadikan ianya sebuah republik komunis , sejarah juga tidak menipu bahawa apa matlamat penubuhan MPAJA sebenarnya melainkan tidak bukan adalah menjadi ejen komunis, sekiranya tayangan ini diluluskan juga untuk tatapan umum apakah tiada ketergurisan hati kaum keluarga para pejuang negara khususnya tentera dan polis esrta mereka yang terkorban akibat perbuatan keganasan komunis ini dibela, jelas terdapat agenda tertentu . Sudahlah Islam , Bangsa melayu, raja-raja dihenyak kini mereka mempromosikan komunis pula, apa nak jadi dengan Malaysia ...

Anonymous said...

bangsat punya RBA!

Anonymous said...

Hoi cinabangsat lu tak fikir kenapa negara ini dari awal diberi nama TANAH MELAYU? Kenapa bukan tanah cinababi? Lu baca d kaji sejarah baru u faham atau u mau minta 13th may happening?

Lu punya datok nenek puak ghee hin d hai san...kaki kongsi golap punya keturunan...samseng!!!

OTAK MAKAN BABI INILAH BANGSA PALING KOTOR D KEJI DIDUNIA.

BBC/BCL FOREVER...MAMPUS SEMUA CINABENG!!!
TRANSFORM BUYING POWER TO THE MALAYS...HARAMKAN DUIT KITA KE BANGSA KAFIR LATNATULLAH INI...UBAH INI KALI LAH....!

Cinabangsat
Cinabangsat
Cinabangsat.... lu sudah ajar kita melayu skrg lu terima balasannya!!!

Anonymous said...

Syabas GAP d tahniah kerana membakar semangat kami... bangsa melayu tak gentar utk menyodok kinzir2 ini. Kita dah lihat kenapa mrk masuk blog sini...dah macam cacing kena bakar lancau2 cinonet ni...

RBA dah masuk sini...kita bakar kinzir2 ni...
Dah panas...panas....panas....apa lg dia org nak cakap?
Memang bangsa tak tau malu!!! Suwe punya dapig!!!

Tetapkan tekad kita bersatu dlm BBC/ABC.
kempen diteruskan tanpa jemu. Tak lama semua cinabeng2 ni ramai yg bunuh diri. Baguih...3x.

Anonymous said...

pokok nya usah apa pun tak akan ke mana selagi kta sebagai muslim tidak bersatu lihat lah betapa kita masih tidak satu hati bulat untok ugama dan bangsa

Anonymous said...

pokok nya usah apa pun tak akan ke mana selagi kta sebagai muslim tidak bersatu lihat lah betapa kita masih tidak satu hati bulat untok ugama dan bangsa

Anonymous said...

MELAYU PERAK

KALAU KATA HANG OTAK SEMPIT JANGAN MARAH AHHH..

DR ZUL MEMANG ORANG PAS.
NAMUN PERINGATAN DIA TTG BANGSA MELAYU DALAM ARTIKEL INI ITULAH MAKSUD YANG GAP NAK SAMPAIKAN.

KURANGKAN SEMPIT LUASKAN KUASA MELAYU.

Anonymous said...

Cina 2:55 russel wallace pun cipta empayar srivijaya, melaka, langkasuka, beruas? Russel wallace cipta suku2 kaum melayu? Melayu yg kau sebut tu tafsiran perlembagaan. Boleh dapat tu kalau agama islam, cakap melayu, hidup cara melayu tapi hak2 istimewa peribumi takda. Melayu asli macam kami dan melayu proto orang asli dah beribu tahun wujud di tanah2 dan kepulauan melayu macam nenek moyang kau ygtumbuh di China. Nenek moyang yg baru2 ni datang tumpang tanah kami ni pun baru tak sampai 200 tahun. Kau ni nasib baik dapat lahir di tanah melayu sebab nenek moyang kau tu tak dapat balik china sebab tanah asal kau tu dah jadi komunis dah tak bagi lagi cina2 seberang laut balik china.

Anonymous said...

Hey anon 2:55am, lu memang si KURAP yang asyik SEMBAH sejarah Barat-ZIONIS laknat - baik lu BERAMBUS dari TANAH MELAYU pusaka kami; milik BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain ini! Pendatang Cina/India DAPBIAWAK/PKR yang LUPA asalnya dibawa PENJAJAH British-Zionis LAKNAT makin BONGKAK! Baik lu pergi jilat kaki kudis bernanah DAPBIAWAK/PKR, dan penajanya, Barat-Israel! Dan aku PIJAK kepala lu si BANGSAT mulut celupar macam BANGKAI!

July 29, 2013 at 2:23 AM

Anonymous said...

Hey anon 4:33am, lu benci sangat bangsa India Islam apasal? Kalau lu tak suka TANAH MELAYU/ISLAM ini, baik lu BERAMBUS! Dasar lu, jenis manusia BANGSAT macam BANGKAI! Mai aku ingatkan lu, KOMUNIS CHINA punya sejarah, boleh boleh bunuh sampai sejuta BUMIPUTERA TIBET, yang Buddha!

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Hey anon 2:55am, lu memang si KURAP yang asyik SEMBAH sejarah Barat-ZIONIS laknat - baik lu BERAMBUS dari TANAH MELAYU pusaka kami; milik BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain ini! Pendatang Cina/India DAPBIAWAK/PKR yang LUPA asalnya dibawa PENJAJAH British-Zionis LAKNAT makin BONGKAK! Baik lu pergi jilat kaki kudis bernanah DAPBIAWAK/PKR, dan penajanya, Barat-Israel! Dan aku PIJAK kepala lu si BANGSAT mulut celupar macam BANGKAI!

Anonymous said...

Anon 2.55am.
Mata hati lu buta sejarah. Lu kaji sejarah sebelum cakap merapu. Lu tak ada standard mau cakap d lu jgn main pakai antam sahaja... lu babi dapig siyal.
Lu baik get out frm this country! Dah sah yg asal usul lu bangsa menumpang haram jadah

Nasib baik British kasi nenek moyang lu tinggal ini negara. Lu ingat ini negara nama pun asalnya TANAH MELAYU ...lu mau ingat la...d kenapa bukan nama tanah cinabeng hah???

Bodo punya pemakan babi d inilah kerja mrk...bangsa penyangak no.1, penyamun, perompak, gangster, pelacur, penipu...lu tak baca punya orang lu jgn cakap bnyk. Satu dunia tahu bangsa cinabeng ini mcmana perangai.

DiSingapore anak2 kecil sudah dipesongkan dari sejarah asal. Kononnya Spore dibuka oleh Stamford Raffle nama Pahllawan Melayu Sang Nila Utama terpadam secara automatik. Temasik pula kononnya diambil sempena dr nama pahlawan cina Tee Ma Sik...

Haha...ha...dasar bangsa merempat...kan dah bodoh banggang namanya.
Bila saya tanya anak2 kawan saya yg bersekolah d tinggal disana inilah alkisah subjek mrk. Dasar kerja penyamun sejarah no.1.

Lu bangsa sudah bikin kotor banyak...lu migrate luar negara lg baik...ini negara akan aman jika tak ada dapig kominis. Bikin filem pun putar belit kominis jugak!
Lahanat punya bangsa merempat!!!

Syabas DS Zahid kerana tundakan d klo boleh haramkan teus filem komunis tu!
Jgn sekali bg muka dgn kafir harbi ini.

Kita semua semakin tegar, haramkan duit kita kpd mrk d tetap dgn BBC/ABC selama2nya.

Anonymous said...



bangsa Melayu itu sendiri tidak lemah. kita bangsa yg kuat dan bertamaddun

yang melemahkan Melayu ialah pemimpin2 lemau dan bacul

nyahkan pemimpin2 bastard ni pada PAUmno November nanti