Sunday, July 14, 2013

SAKI BAKI MELAYU YANG BERANI..MOGA ALLAH SWT KUATKAN MEREKA !


KLIK SINI

35 comments:

Anonymous said...

Arituh masa sblm pru 13 kemain lagi kecoh kata nak jadikan Ust Nasar sbg Menteri...konon bapak pemasuhan negara nak wujudkan 1 jabatan untuk agama Islam...yg jelas skrg neh sgl2nya di buat utk mmbantu kafir melanyak org Islam...najib najib..

Anonymous said...

Dia tak boleh diusir selagi mahkamah tertinggi Malaysia belum membuat keputusan atas keizinan yang dibuat oleh Mahkamah Tinggi.

Anonymous said...

Kena wujudkan kementerian hal ehwal agama islam utk menjaga kepentingan dan kesucian agama islam bukan setakat bbangga negara islam je..letak kat bwh jabatan perdana menteri pon tak blh nk buat apa2, 1malaysia nk jaga..agama islam nk jaga..kusut kusut!!!!!!

Anonymous said...

Ada juga yg keluarkan suara, selain yg lain suara tsekat kat dlm hati jer dan disuarakan dgn jari jemari. Alhamdulillah. Kami sokong tuan-tuan, terus bjuang dgn tegas sbb klu kita lembik, mesejnya kita galakkan org hina lg. Mencegah lbh mudah dr merawat. Islam x mahu umatnya yg longlai, sbb tu x dgalakkan makan blebihan yang melemahkan minda dan tubuh. Nampak ngo pro BN yg menjuarai dlm menjaga kesucian Islam. Pas..pis..pus..dh kluar semua angin sbb skru dh kena cabut. So tayar x leh jalan..pancit

Anonymous said...

Sedar atau tidak, Badan Kehakiman secara keseluruhannya keberatan memberi izin penerbitan atau lebih menyeluruh lagi gereja-gereja Malaysia dan penganut-penganut kristian di negara ini menggunakan nama Allah. Hakim Mahkamah Tinggi yang memutuskan perkara ini ialah seorang bukan Islam dan Kerajaan telah membuat rayuan ke Mahkamah Rayuan. Perintah Hakim Mahkamah Tinggi tersebut tidak boleh diaplikasikan selagi Mahkamah Rayuan belum memberikan keputusan dan ini telah sengaja ditunda selama bertahun-tahun.

Anonymous said...

KEPIMPINAN UMNO PERLU DAN MESTI LEBIH TEGAS DAN BERANI.
CINA BANYAK MAKIN KURANG AJAR, KERANA MEREA TAU MELAYU LEMAH.
PAS + UMNO + PERKASA == MELAYU ISLAM GAGAH.

PKR TOLAK TEPI, KERANA ADA AGENDA TERSENDIRI.
MEREKA FAHAMAN BEBAS.

IN THE MEANTIME NAJIB WAJAR TUNJUK TARING..
WAKE UP NAJIB....

Anonymous said...

cina telah bersatu...melayuu bila lagiii???????

Anonymous said...

Umat islam wajib menjaga kesucian agama islam dan memberi sokongan pada pemimpin tegas untuk menegakkan ajaran islam tanpa mengira perbezaan politik.... sedar lah umat islam Malaysia... dalam tempoh lima hari kita berpuasa di bulan Ramadhan ini, kita telah dihina dan dicabar oleh kafir2... oleh itu, umat islam harus bersatu demi menjaga agama yang suci.

Anonymous said...

anon 4:11,

Ah Jib wujudkan jabatan ugama Hindraf dulu,itu sebab Pengerusi Hindar yg baru sebulan tt sokong BN dapat tim menteri,Ust.Nasha yg dah di kutk di makin hamun bertahun oleh PR terbiar begitu saja,begitu juga dgn yg lain-lain.

MELAYUJATI said...

Beberapa orang yang berani, tapi kuasa tarak, kalau mereka ada kuasa, mereka juga akan jadi setan bisu, bisuuuuuuuu, sebisunya......

MELAYUJATI said...

Beberapa orang yang berani, tapi kuasa tarak, kalau mereka ada kuasa, mereka juga akan jadi setan bisu, bisuuuuuuuu, sebisunya......

Anonymous said...

betul tu MELAYUJATI....gua sokong !!

Anonymous said...

Kepada pemimpin Melayu Islam PAS dan UMNO yang dayus dan lembik tu, letak lah jawatan. Ada ramai lagi yang tegas yang dapat mempertahankan Islam.

AKU BENCI CINA DAN KRISTIAN.

anakjati said...

Ah jib gore d sekutu2nya sila turun...
Kami mengalu2kan Muhyideen no1..Zahid no2...kemudian baru Zahid menerajui...d mrk berdua akan bawa Nasar naik.

Bln Ramadhan bln menganda2kan amal ibadah...aku In Shaa Allah jenis yg suka buat isteqarah dll...klo aku dah dpt tahu selalunya aku diammmm.... Ttp ini kali ada gerakkan utk berkata2 pula. Semoga dtg yg baik2 dhilangkan kekeruhan.

Kita tak salah kawan dgn kafirin ttp berpada2... lu ajib gore teramat sayang kerana mensia2kan jalan yg sepatutnya dibina. Jika hati ada niat tersembunyi yg tak baik ia tetap terburai juga akhirnya.

AllahSwt masih sayangkan kita d negara Islam kita. Semoga kita tetap terpelihara dgn Kemuliaan d kejayaan.

TETAP ABC walaupun dipujuk rayu dgn emas berlian. NO MORE 4U CINABENG...KASI UBAH HABIS2AN...INI KALI LA...Mampuihh lu org.

wira said...

Cinabeng sudah lama bersatu maa...
Bersatu jd kongsi golap@ gangster@pengkhianat@ penyamun@perompak@pelacur@pelantak peminum@penjudi@pembunuh...

Semua syaitan haram jadah kafir harbi ttpi hairan yg PM kita terhegeh2 bg muka tu kenapa????

INGAT DIAKHIR ZAMAN ISLAM AKAN BERSATU
INI KALI SUDAH TIBA WAKTU
KASI UBAH SAMPAI LUNYAI LU!!!

ABC SAMPAI AKHIR HAYAT KU.

celana biru said...

anon 2013
Bercakap mengenai kuasa. Presiden Pas, Hadi Awang menggunakan kuasanya untuk membenarkan Kalimah Allah dipakai oleh kristian dan di sokong oleh mursidul am pas.
Pemimpin seperti Hadi sepatutnya telah dihumban jauh-jauh pada PRU13 lalu.
Jangan diletakkan kesalahan ini di bahu UMNO sedangkan Hadi (Pas) dibiarkan seperti maksum.

Anonymous said...

mana ada pemimpin umno yang berani lagi macam dulu2..nak harap najib rosmah berdehem je telor dah kedalam...

Anonymous said...

sehingga kiamat musuh islam tak kan berhenti menghancurkan islam.. bermcm research analisa kajian konon dibuat intelek barat utk menekan dan menghancurkan islam..

HAM barat dibalut intelek kafir.. kita org islam.. dlm islam dah ada HAM.. inilah hasil gabungan dap pkr pas.. dakapan mesra pas ke dap..

barat dah bertukar arah.. gereja tak lagi dipandang.. berduyun masuk islam.. jadi cari negara asia afrika utk dimurtad.. nak diganti org putih yg masuk islam.. seperti ada balas membalas...

jagalah anak cucu cicit kita semua.. jgn terpesong... jaga makan.. makanan yg haram dan dr sumber yg haram akan merosakkan hati dan otak kita hingga membuat hati kita menjadi batu..

Anonymous said...

Aku suruh kengkawan aku boikot asyik alasan sama jer dorg bg, 90% perniagaan dikuasai oleh cina. Mcm mane aku nak buat? org melayu sendiri tak peduli pasal nasib melayu/islam. aku nak menangis ah sekarang nih tgk keadaan org melayu.

Anonymous said...

Nasha tu masih ahli pas. Pas tu menyokong dap 100%. dap tu kominis. Kominis tu bunuh arwah atok nenek ko... Paham ....

Anonymous said...

Harap harap PKR lah nyawa terakhir melayu.

Anonymous said...

Apa kate ko tuko jer jadi bangsa cina.... Manusia akan pandang ko lebih mulia, bijak dan kaya. Percayalah...

Anonymous said...

Umno masih mampu memerintah negara dengan baik.

Anonymous said...

tak yah lah nak harap pemimpin umno,pas ,pkr nak bela islam..dunia pun dah akhir zaman..tunggu je la imam mahdi datang tegakkan islam..pemimpin melayu sekarang ni semua dah tak ada telorr..kalau ada pun stopa ali je tu pun dia yang dok tunjuk..

Anonymous said...

Si TheresaKokokokBIAWAK, bukan main BONGKAK lagi bermesra dengan si paderi Vatican KURANG AJAR itu! Memang DAP asalnya berasaskan perjuangan Komunis (fahaman Komunis MAO di Cina, tetapi telah diketepikan untuk kemewahan Kapitalisma Barat-Zionis yang amat buas, tamak dan ganas) tetapi sekarang telah diambil alih Pertubuhan evangelis Kristian Zionis yang sedang giat MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIkan yang Islam dan bukan Islam, termasuk penganut Kristian traditional biasa, di Malaysia ini dan seluruh dunia Islam - yang perlu ditundukkan segera [fahaman evangelis Kristian Zionis ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR) - untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, termasuk Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas].

Pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, juga sudah MENYAMAR sebagai gereja biasa, NGO-NGO alam sekitar ataupun kononnya nak menolong hak asasi orang miskin/teraniaya, syarikat korporat termasuk syarikat perumahan, atau sebagai perhimpunan peribadi di rumah-rumah dan kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar. Sebab itulah saya syak Theresa Kok contohnya sering ke Jerman di mana pertubuhan Kristian Zionis amat kuat (lagipun Passport Maalysia tak benarkan ke Israel). Ramai yang bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab nak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai Kristian Zionis.

Dengan politik Barat-Israel yang lebih ganas di zaman ini, melalui sekutu DAP/PKR mereka, bumi kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, pun makin TERGADAI kepada geng-geng Samseng/Pengganas DAP/PKR termasuk, samada dari kongsi gelap atau pengikut puak evangelis Kristian Zionis ini!

Dan bila Malaysia ini juga dah DIJAJAH jadi “greater Israel” di Timur, yang merangkumi gabungan Singapura, dan Malaysia dan Indonesia yang keduanya penuh minyak-gas bertimbun, baru padan muka anak-anak Melayu/Islam yang mencium kaki nanah berkudis penjajah Barat-Israel dengan sekutu mereka dari DAP/Red bean militia/PKR!

Maka NEGARA-NEGARA ISLAM, termasuk Malaysia kita ini, pedulikan si Vatican yang juga sudah diketuai puak Kristian Zionis; dan macamlah si Vatican ini pusat KETUA agama dunia! Di Barat bukan main liputan meluas aktiviti Vatican di media termasuk di TV dan acara rasmi negara (agama lain jangan haraplah!), tetapi Dunia Islam seperti Malaysia diPAKSA mengamalkan "hak asasi-demokrasi" SAMPAH Barat-Zionis/Bukan Islam - contohnya kesamaan agama, jantina dan bangsa! Sedangkan ramai PADERI Kristian asyik terlibat dari berzaman, MENCABUL anak-anak kecil, perempuan mahupun lelaki, tahu nak suruh negara Islam SEMBAH kaki dia! Jahanam betul si Hipokrit ini!

Dahlah juga PENJAJAH Kristian/Yahudi dari Barat-Israel, asyik menyerang negara Islam yang kaya minyak-gas dan membunuh umatnya, termasuklah di Libya, Iraq, Palestin, Syria, Mali, Lebanon dan banyak lagi, tak juga dihentam si HIPOKRIT Vatican ini!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

11:24 & 11:28pm, memang dasar bangsa PENDATANG tamakbongkak dan tak sedar diri yang dibawa British laknat - nak jadikan Malaysia/Tanah Melayu, NEGARA ISLAM ini, satu lagi Singapura/Israel!! Berambus lu - dan pergi jilat kaki kudis bernanah penaja DAP/PKR, Barat-Israel!

Anonymous said...

Ya....kafirun ni ingat mereka bijak tapi mereka tidak tahu bahawasanya ALLAH SWT MAHA BIJAKSANA......Allah tahu apa yg tersembunyi dlm hati mereka.......dan Allah maha tahu tipu muslihat mereka......tapi Allah beri mereka tempoh berbuat muslihat utk melihat bagaimana usaha kita muslimin dan muslimat mempertahankan agama Allah. Allah mahu melihat apakah kita biarkan agama Allah ini hancur atau kita pertahankan dan tegakkan kedaulatan Islam.

Segala tipu muslihat kafirun akan Allah balas dgn bala bencana sama spt yg terjadi kpd 12 kaum yg dibinasakan oleh Allah disebabkan kejahatan dan kemungkaran mereka iaitu kaum Nabi Nuh, Kaum 'Ad, kaum Tsamud, kaum Nabi Luth, kaum Madyan, kaum Bani Israel dan Firaun, Ashab Al-Sabt, Ashab Al-Qaryah, Ashab Al-Ukhdudd, Ashab Al-Qaryah, Kaum Tubba’dan Kaum Saba.

Kebanyakan corak bala yg diterima oleh kaum kafirun ini ialah banjir besar, ribut-taufan, kemarau panjang, gempa bumi dll.

“Adapun kaum ‘Ad, maka mereka telah dibinasakan dengan angin yang sangat dingin lagi amat kencang, Allah menimpakan angin itu kepada mereka selama tujuh malam dan delapan hari terus-menerus; maka kamu lihat kaum ‘Ad pada waktu itu mati bergelimpangan seakan-akan mereka tunggul-tunggul pohon kurma yang telah kosong (lapuk). Maka kamu tidak melihat seorang pun yang tinggal di antara mereka.” (QS. Al Haaqqah, 69: 6-8)

Kafirun boleh bermaharajalela sementara bala Allah belum tiba lagi. Sesungguhnya Allah maha benar dan janjiNya juga benar....tunggu dan lihat.

Tanggungjawab kita ialah mempertahankan agama suci Allah ini. Jangan persiakan wahyu yg baginda Rasulullah terima dan sebarkan.

Kepada pemimpin yg takut kpd dunia dan makhluk, dunia dan makhluk jugalah yg akan menjatuhkan mereka. Kpd pemimpin yg berani mempertahankan agama Allah, Allah Taalalah yg akan mempertahankan kedudukan pemimpin itu. Allahlah yg akan menggerakkan makhluk-makhlukNya memberi kemenangan kepada pemimpin itu. Dunia dan makhluk tiada kuasa........segala-gala di langit dan bumi adalah hak Allah semata.

Namun janji Allah di akhir zaman Allah akan meletakkan semula Islam di atas di tempat yg paling layak.

Anonymous said...

ramai lagi melayu yang berani!tapi hanya berani bercakap je,

datuk saya telah berpesan jangan sesekali percaya dengan cakap orang politik!setakat dengar je katanya,contohnya dalam sehari kau ikuti aktiviti orang politik,pagi rasmikan TADIKA islam apa dia cakap,t/hari rasmikan tadika cina apa dia cakap,petang rasmikan tadika hindu lain cerita,malamnya pergi ceramah politik tentu pening memikirkanya mana satu nak ikut.

Anonymous said...

Sedar tidak sedar, banyak dasar Najib menghancurkan negara dan merugikan melayu termasuk melayu UMNO.

PART 1::

Dari satu, satu, satu dasar atau slogan untuk rakyat dan kebaikan ekonomi negara. sedarkah kita terutama yang melayu. bukan saya menyokong pembangkang yang memang ke longkang... tapi menyokong kerajaan sekarang terlalu banyak membuatkan saya BENGANG dan kecewa.

SEDARKAH kita...

1. Tiada lagi sekatan membuat perumahan mewah diseluruh pelusok negara. sekarang RM 380K - 1.2 juta ke atas. MAMPUKAH MELAYU??? Tiada usaha untuk menyekatnya. Malah telah ada Nilai Apartmen berharga RM400K di bandar-bandar. Jangan terkejut telah adapun berharga RM 750K. Itu apartment!!!

aLTERNATIF kerajaan : a) Melayu layak duduk flat (lama) atau PPR. Kalau begini kita lenyapkan UMNO PRU14 nanti.

Dalam keadaan bangsa cina berlumba-lumba memiliki jumlah rumah yang banyak ( untuk pelaburan ) tanpa halangan. Melayu diasak dan ditutup peluang berbuat demikian.

Caranya : Menghadkan pinjaman bank kepada 70% sahaja bagi pinjaman rumah ke-tiga dan seterusnya. Nampak MACAM kebaikan untuk semua bagi menghalang bubble dalam bidang hartanah. TAPII, yang sangkutnya dan menghadapi masalah adalah MELAYU. Cina tidak terkesan langsung akan dasar ini kerana mereka MODAL BESAR. Besar kejayaan ini dalam menghalang golongan MELAYU PERTENGAHAN menambah hartanah dalam menyaingi CINA. Bukankah dasar ini menyokong CINA??? Kalau begini kita lenyapkan UMNO PRU14 nanti.

2. KERAJAAN kini serta merta menghadkan jumlah pinjaman bank (peribadi) kepada 10 tahun sahaja manakala pinjaman perumahan kepada 35 tahun. Dicananglah 1Malaysia, dasar ini bagi kebaikan ekonomi bagi menghadkan pinjaman isi rumah. Kepada yang tak cerdik ekonomi maka kita angguklah setuju. Manakala MAKSUD TERSIRAT yang lain sedarkah anda kaum CINA tersenyum LEBAR BESERTA hidungnye sekali.

Tersirat : Ramai pelabur MELAYU, menggunakan alternatif ini (pinjaman peribadi) dalam membuat pembiayaan perolehan rumah/hartanah berharga 200K- 40K ke bawah. Setelah CINA berjaya dalam mengehadkan MELAYU PERTENGAHAN daripada menyaingi mereka (kesan dasar bank negara 70%). terlepasnya golongan MELAYU yang menggunakan kaedah tadi. Kini jalan alternatif tadi tertutup KEMAS oleh dasar kerajaan yang melingkupkan MELAYU. Walhal, golongan MELAYU PERTENGAHAN tiada masalah membayar balik hutang mereka. Kalau begini kita lenyapkan UMNO PRU14 nanti.

dan banyak lagi... bersambung

Anonymous said...

Wei bro Najib ada jugak umumkan perumahan untuk rakyat.. tu HADI LEMBU DAP tu umum apa?? Ajis Umrah Haji ada org nk taja tu umum apa 23 tahun perentah Kelantan gondol hutan belantara anak menantu kenyang??

jgn fokus pd kelemahan Najib.. utk tutup BUSUK jahat DAP dan PAS dn PKR!!

Y

Anonymous said...

Kita cakap berapi dalam blog ini..

Ada Ah Jib Gol kisah...

Anonymous said...

Wahai PM, dimana anda letak kuasa d sikap kepahlawansn serta kejantanan mu sebagai ketua negara Islam.

Ayahnda mu tak pernah bersikap begini....kenapa jd munafik kpd rakyat yg sudah memberi sokongan pada pru13. Amat sedih sekali...jgn sampai rakyat bangkit!

KDN d menteri hal ehwal Islam mana ni!!!!!
Sedang kumpulkan maklumat barangkali agaknya...

Ingatlah rakyat memerhatikan anda senua.

Anonymous said...

Aduh nak harapkan PKR...Bebal2

Anonymous said...

Kalau jadi cina boleh joint Alvin dan Vivian buka puasa sama2 makan Ba Kut Teh.....hahahaha

Anonymous said...

alamat lengkap 2 ekor babi
alvin tan babi 1
vivian lee babi 2
alamat lengkap ada di
http//malayrightsblogspot.com
kasi mati segera , halal lagi wajib
selamat menjalankan tugas