Tuesday, July 23, 2013

UCAPAN TAHNIAH GAP KEPADA MUKHRIZ MAHATHIR.


tahniah diucapkan kepada mukhriz mahathir, menteri besar kedah.

mukhriz selaku menteri besar kedah dan merangkap ketua pentadbir agama islam negeri kedah telah melaksanakan ketetapan yang bakal menyekat perkembangan ajaran syiah di malaysia.

pewartaan haram ajaran syiah di kedah adalah amat perlu kerana di sana kabarnya terdapat gerakan syiah yang cuba membiak hasil usaha dan penyelewengan tokoh politik terkenal dengan bilik 121.

kenyataan tun mahathir yang mengharapkan agar seluruh negeri mewartakan perkara yang sama juga perlu disegerakan.

harus kita fahami, gerakan arab spring yang berlaku sekarang pada hakikatnya sudah bertukar kepada syiah spring.

2001 bumi afghan yang diperintah sunah telah ditumbangkan oleh regim syiah.

disusuli dengan bumi iraq , di atas penipuan WMD yang ditaja barat.

hari ini, arab spring yang galak dipopularkan oleh pas sudah bertukar halatujunya di syria.

menyokong membuta tuli perjuangan arab spring boleh membawa kepada perang saudara.

di syria, tentera bashar sedang melakukan penghapusan etnik ke atas setiap batang tubuh penduduk sunah.

aku malas nak elobrate secara panjang lebar, cukup dengan menyatakan gerakan syiah ini bakal membahayakan perpaduan umat islam di malaysia.

doktrinisasi dan pahaman syiah adalah lebih menjurus kepada ide darah boleh menyelesaikan masalah.

UMNO PERLU LEBIH RAMAI LEADERS BERANI MACAM MUKHRIZ.

saat ini kita bangsa melayu sedang rancak diserang siang dan malam oleh kumpulan kafirin dan munafikin.

mereka tidak menyerang fizikal, sebaliknya sedang berusaha galak merosakkan cara pemikiran . serangan sebegini adalah cukup membahayakan.

kita perlukan lebih ramai pemimpin umno yang TERUS BUAT KEPUTUSAN YANG HAK , tanpa berkira kira keuntungan politik. 

PEMIMPIN BARU DALAM UMNO PERLU DIANGKAT BERDASARKAN KEPUTUSANNYA MENDAHULUKAN ISLAM DAN MELAYU.

cukup cukuplah takut untuk mengambil tindakan.
cukup cukuplah takut untuk bercakap yang hak.

karifin,munafikin dan cinabeng dah decide apa yang mereka nak .
mereka nak hak islam dan melayu dihapuskan.
jadi perlukan pemimpin umno menagih lagi simpati pada puak ini ?


34 comments:

Anonymous said...

Lepas ni ahli-ahli Persatuan Islam Syiah Semalaysia (PISS) yang diketuai oleh foolarmak mat sabu 121 dan ostad khalid ismath al-mangkey akan turun ke jalanan membantah pengharaman syiah di Kedah dan Malaysia. Jadi berhati-hati la...

Anonymous said...

Selamat bersahur GAP.. hehe

Anonymous said...

Syiah dipercayai ditaja oleh amerika sebagai anak emas..seperti di iraq pakistan Syria dll..pertumpahan darah boleh berlaku. .jika tak terkawal..
Dulu mmg semua ahlul sunnah wa jamaah..skrg ni sudah banyak beruk yg ada krisis identity nak jadi special. .ya lah nak popular / kelainan

Anonymous said...

Aku sokong sangat tindakan Menteri Besar Kedah ni sempena bulan Ramadhan.

So, sape2 yang bising dan membantah akan pemwartaan ni senang la rakyat Melayu malaysia amnya dan kerajaan Malaysia khususnya detect mangkuk2 syiah ni seluruh malaysia. Atau dalam kata lain, pemwartaan ni dah kira perangkap buat puak2 syiah Malaysia yg bergerak secara rahsia.

Anonymous said...

Jangan kita lupa untuk berperang psikologi dengan kafir2 kristian yang setiap hari mencari pasal. Umat islam wajib juga menunjukan kepada golongan sesat kristian2 ini bahawa mereka menyembah tuhan buatan manusia yang mereka gelar triniti.

Syirik dan menyesatkan. Tidak boleh sama sekali menggunakan kalimah Allah dalam kitab injil palsu mereka. Mereka sebenarnya menyembah berhala sepertimana orang2 purba greece telah melakukanya.

Tuhan buatan kristian ialah Zeus sebagai bapa tuhan, athena sebagai ibu tuhan dan herculis sebagai tuhan separa. Lain2 nama tuhan mereka ialah lord almighty sebagai bapa tuhan, miriam sebagai ibu tuhan dan jesus christ sebagai tuhan separa. Kristian adalah kepalsuan yang nyata.

Kita umat melayu islam sekian lama telah bertoleransi dan bersabar dengan golongan2 sesat ini. Tapi mereka asyik menggasak maka kita akan serang balik dengan hak.

Biarlah hanya melayu islam di malaysia sahaja yang berani menentang penggunaan kalimah Allah dalam bible. Rasullulah juga hanya seorang sahaja yang berani menyedarkan kaumnya dan seluruh umat manusia kita zamannya. Kita berani kerana benar.

Kepada kristian palsu seperti guan eng dan teresa kok, kamu dalam perhatian kami. Kamu didapati menghasut duta vatican dan kamu telah memfitnah orang2 islam.

Anonymous said...

Umat melayu islam jangan terperangkap seperti apa yang berlaku di negara2 arab.

Sepertimana kita dapat membanteras ajaran2 sesat seperti arqam, ayah pin, dan banyak lagi, kita juga patut gunakan kaedah yang sama kepada syiah. Kesemua mereka ini sesat kerana mengambil fahaman ekstreme sedangkan islam itu sederhana.

Api yang kecil akan menjadi besar dan membakar semua jika tidak dibendung. Khalid ismath telah mengaku dia syiah dengan rasa bangga. Kita tahu sikap ganas dan buruk dia. Pihak berkuasa wajib menahan khalid ini dengan segera supaya pemikiran dia dibersihkan dari terus menjadi perosak kepada negara ini.


Anonymous said...

Antara yg menyeronokan masuk syiah ialah boleh kawin kontrak, tak payah tarawikh dan puasa bole minum :D

Servant of God said...

Aku setuju GAP!

Anonymous said...

Sdr GAP,
sila komen....
http://theflyingkick.blogspot.com/2013/07/4-pemuda-melayu-yang-culik-si-penghina.html

Anonymous said...

xda undang2 ker yg bolih SiMat 121 nie diambil tindakan kerna menaja Ajaran Syriah nie?????????

Anonymous said...

Salam,

Saya memohon jasa bro GAP utk siarkan video kekejaman askar syiah Assad laknatullah terhadap Ahlussunnah di Syria seperti di link berikut:

http://www.youtube.com/watch?v=7VywlmQHb4Q&feature=c4-overview&list=UUS_veLhDYPRfuCeYCejNlgQ

juga video wajah-wajah syiah di dunia dan Malaysia

http://www.youtube.com/watch?v=5PjK9fid9Ho

juga konspirasi iran dan amerika menjatuhkan afghanistan dan iraq

http://www.youtube.com/watch?v=9R4CfK4d8DQ

Semoga Allah akan memurahkan rezeki bro GAP.

Ahlussunnah tetap akan berjaya sehingga hari qiyamat!!

Anonymous said...

Mmg Mukriz org yg pantas dan bijak. MB Kedah ini telah melakukan banyak perkara yang tepat di landasan sejak beliau ambil alih Krjn Kedah.

Bermula ambil alih Kedah dgn Solat Hajat dan Bacaan Yasin mohon Allah berikan keberkatan pd pemerintahannya- PAS pun xbuat, sbb PAS osmbong dgn Tuhan.. seterusnya isu pemulihan KUIN, seterusnya memperkasakan institusi Krjn Negeri - Mufti & Ulamak dgn mempergiat kuliah2 ilmu dengan support kewangan di kediaman Rasmi MB. Seterusnya pemulihan ekonomi Kedah melalui sektor pelancongan.

MB Kedah jelas memahai budaya rakyat Kedah yg terkenal dulunya sbg pusat Ilmuan Islam, melahirkan ulama2'. Mukriz terus menggunakan sbg MB utk memastikan ketegasan Kalimah Allah SWT tidak dicemari lagi di Kedah, dgn amaran tindakan tegas! Seterusnya Mukhriz melalui Jabatan Mufti kedah berbindang utk mewujudkan AKTA MEMBENTERAS SYIAH di Kedah! Apa lg nk kata!! MB Kedah mmg faham situasi.

MB Kelantan dulu yg nyayok dan celupar tu pun xpernah kesah bab Syiah, hanya tahu serang UMNo siang mlm. Islam dipermaikan di pentas ceramah shj, tp di Kedah MB terus memartabatkan Islam melalui kedudukannya sbg MB.

MB Mukriz juga mampu beri tazkirah dan jd imam di masjid, tkperlu RIAK cmm Nik Najis utk tunjuk amalan sambil menanngis2.. tp jd talibarut kafir dn syaitan, sebaliknya MB kedah lebih suka low profile.

SYABAS MB Kedah.MB negeri lain kena ada fikir mcm Mukriz!!

Anonymous said...

SYIAH akan meruntuhakn Islam di Malaysia dgn perbalahan dan bunuh membunuh jika tidak dikekang dr awal. Ada slh satu dr 12 mazhab Syiah yng menyatakan HALAL BUNUH/ TUMPAH DARAH Mazhab Sunnah WalJamaah.

Hati2lah dgn dakyah SYIAH, mereka bertaqiyyah dan bermuka2 skrg krn masih dlm bilangan yang sedikit.. tp bila mereka sudah ramai barulah jubah munafik mereka dibuka.. Mat Sabu adalah salah satu celaka besar dlm masyrakat krn dia adalah penggerak SYIAH dn jdkan PAS sbg SARANG penyebaran.

hati2lah.

Anonymous said...

Lagi satu hal yang MB Kedah kena tegas ialah pasal bekalan air ke Penang tu.

Anonymous said...

GAP; sedarilah politik GLOBAL yang sebenarnya lebih RUMIT!

Memang ajaran puak Syiah harus jangan merebak di Malaysia, tetapi ini tidak bermakna kita umat Islam, dari berlainan mazhab mesti berbunuh sesama sendiri. Ini juga akan mengalih perhatian dari Pertubuhan evangelis Kristian Zionis DAP/PKR ynag mat MERBAHAYA. Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan, dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll).

Jadi fahaman Kristian Zionis digunakan untuk cuba memecahbelahkan orang Islam termasuk dengan menubuhkan pejuang 'jihad' , yang sebenarnya diketuai bukan Islam Kristian Zionis, yang merupakan ejen-ejen CIA-MI6-Mossad-NATO (ramai yang bekas Islam, atau masuk Islam dan asal dari negeri/kawasan yang disasarkan untuk dijajah, contohnya bangsa Timur Tengah atau Asia - sebab mereka akan akan tahu bahasa Arab/tempatan dan berkenaan Islam), tetapi MENYAMAR sebagai orang Islam untuk melagakan dan memperdayakan contohnya puak Shiah-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pejuang 'jihad' pengganas bukan Islam itu, seperti di Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Sudan, Nigeria, Lebanon, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Bahkan pengganas TALEBAN dan AL-QAEDA adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam. Kerana, penjajah Barat-Israel melalui sekutu mereka dari DAP/Bukan Islam PKR, ingin menjadikan Malaysia dan Indonesia, sebagai satu lagi Israel (“Greater Israel“) tetapi di Asia, sebab Singapura terlalu kecil dan tidak ada minyak-gas bertimbun macam Malaysia terutamanya di Malaysia Timur, dan juga Indonesia, yang juga kaya dengan minyak-gas/ dll untuk dikuasai.

Dan Barat, termasuk di Eropah dan Amerika Utara terutamanya di Jerman, mereka terang-terangan mengamalkan polisi mengambil hanya pelarian Kristian sekarang, contohnya dari Syria. Yang Islam, terutamanya, yang Shiah, yang dibunuh pengganas-pengganas buas yang ditaja sendiri Barat-Israel (termasuk rejim Jerman yang amat pro-Israel ini) sebagai pemberontak PENGGANAS kepada Kerajaan Syria. Ramai yang ketua pemberontak ini sebenarnya bukan Islam tetapi penganut Kristian Zionis, tetapi menyamar sebagai puak Sunni Islam (seperti yang telah saya terangkan di atas), untuk menghasut anak muda Sunni Islam menyertai mereka, kononnya untuk menumbangkan kerajaan Shia-Alawit Assad, tetapi sebenarnya untuk menguasai minyak-gas Syria, Lebanon dan Iran termasuk seluruh Golan Heights Syria yang separuh sudah dijajah Israel, yang amat subur serta penuh minyak-gas.

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Nk tegas mcm mana tu bro? nk suruh MB kedah kambus sungai Muda ke baru ko ckp tegas? Ko ingt senang ke isu2 air ni sbb melibatkan perlembagaan PBB/WHO.
CinaBeng LGE tu plak otak ligat..

Anonymous said...

perbezaan pandangan kerana agama tidak akan dapat disetelkan hinggalah bila-bila. cumanya dalam hayat satu lagi, perkara yang diperselisihkan akan pasti dapat disetelkan.

justeru, dalam alam sementara ini, mukmin harus belajar untuk menerima perbezaan pendapat dalam kalangan mereka. apa yang mukmin tidak patut lakukan ialah menghukum pihak yang berbeza pandangan atau menumpahkan darah sedara sendiri kerana perbezaan ideologi.

FIKIR-FIKIRKAN

Anonymous said...

Negeri2 len xmo ikot jejak Kedah ke?...apa nak tunggu puak syiah berakar umbi di negeri korg baru nak amek tindakan?..n kjaan pusat pon nape senyap jer...xbrani dgn puak syiah ke?

Anonymous said...

Ya lah tu. buat cerita tentang bahaya kumpulan Musliman lain Dan naik kan Imej MB Kedah sebagai pejuang Agama.

Mengampu tak habis-habis MB Kedah untuk jawatan VP kat MT Akan datang ke?

Anonymous said...

SETUJU!!! KITA PERLUKAN MELAYU YG BERANI!!! BUKAN LEMBIK!!! ZAMAN PEMIMPIN BERANI MCM TUN KITA MAKMUR AMAN PERPADUAN PUN ERAT!!

Anonymous said...

KEKELIRUAN/KECELARUAN dalam perselisihan

Manusia tidak layak mengkritik manusia lain yang tidak mengerjakan solat apatah lagi tanpa bukti yang sahih. betulkan?

Namun, manusia boleh mengkritik waima menghukum manusia lain yang melakukan kesalahan seksual terutama apabila ada asas dan ada bahan bukti.

Apa yang dipamerkan oleh segelintir mukmin adalah menyongsang...mereka yg disyaki tidak beramal (tanpa bukti kukuh) di hebohkan satu Malaya sebaliknya pesalah seksual yang disertakan dengan bukti dan saksi disembunyikan dan dijauhkan dari kecaman.

Kalau sesama mukmin lokal boleh berselisih semacam itu, maka jangan hairan kalau perselisihan antara Syiah dan bukan Syiah jauh lebih hebat dari itu.

Anonymous said...

tatkala Cinabeng 100% bersatu di tengah, amatlah menjengkelkan apabila mukmin menganjurkan agar mereka terbahagi tepat-tepat di tengah iaitu 16:16. lantak kome ler mukmin oii!

Anonymous said...

Juga arak halal diminum..sy berkata ni kerana seorang iran pabila ditanya kpdnya adakh abda seorang muslim. Dia jawab syiah muslim..halal kpdnya

Anonymous said...

Seri Ahjib mesti tubuhkan kementerian baru paling sesuai utk Seri Hisshhmuddin iaitu Kementrian Amaran Lisan dan Toleransi Maksimum.

Anonymous said...

Yg menonjol skang ni mmg kedah....
Yg lain aku tgk hampas jeh...
Lg plak besut pnye plhn rye...
Td aku tgk berita,ada rkyat miskin,maka berpusu2 la jentera bn dtg rumah,rakyat yg terabai tu nk kn bn mmerintah,bukan ke sblum ni bn yg pgang???
Kenapa terabai?=Knpa nk tagih skongn pada yg terabai,kenapa baru ni?
Pelik jgak..

Anonymous said...

Lambatnya terasa menunggu tibanya masa MB Kedah ni jd PM. Nampak potensi teruskan gaya pimpin Tun M. Org mcm nilah yg umat melayu islam nak di Malaysia ni. Org mcm Zahid dan seangkatan...

Anonymous said...

Butoh hang la org syiah..kami memang mahu memerangi anda sblum keturunan kami dibunuh anda sperti yg berlaku d negara islam laim

Anonymous said...

X pyah jd menteri lnsung la prabih duit krajan byr gaji kpd org bodo yg x da hasil ni

Anonymous said...

Aku idamkn naib presidn akn dtang adalah gandingan HJ MUKHRIZ, ZAHID dan sorg lg dlm perkiraan

Anonymous said...

Bodohlah sapa yg cuba sokong syiah kt sini. Jahil dn rosak Aqidah!! Kita tk serang atau bertumpah darah dgn Syiah tp kita WAJIB halang Syiah dr menular kerana ia BERTENTANG dgn AQIDAH AHLI SUNNAH WAL JAMAAH!!

Siapa kt atas tu yg ckp Syiah tu hanya perbezaan pendapat.. elok ko mengucap semula atau ko sama taraf dgn Najis dlm tangki septik.. ini krtunan Nik Najis dn PAS Laknatullah yg lngsung tidk pedulu ancaman terhadap Agama.

Fitnah nk ampu Mukriz.. weoii pencacai.. org PAS dn PR je kaki penjilat benda busuk.. mcm kes Nuar, Stopa, Mat Sabu, Badrol Amun.. ADUN perupok.. lendir2 busuk yg diampu jilat oleh seluruh warga. mereka!!

Mukriz tahu Syiah adalah bahaya pd Umat. Dia bijak dn fikir.. dia bkn mcm Melayo2 anjing DAP yg hanya tahu menyalak2 sana sini psl rasuah.. tp mereka sndiri pengamal rasuah. Melayu2 ni xsedar diri. malah semakin jahat dn tidak takut pd Tuhan.

Smoga Mukriz dan Mb negeri N9 terus tegas menjadi contoh pd negeri lain, dn jg tempelak pemimpin2 ANjing PAS.. perosak agama!!PAS Laknatullah.. hancurkan lah PAS Ya Allah.. sarang segala kesesatan termasuk SYIAH, WAHABI..

Aminn Ya Allah!

ZanSala said...

Setakat kini, movement Mukhriz bagus, dia byk ilmu dan kuat membaca, beliau mengkaji dan bertindak secara berkesan. Ayahndanya juga pasti akan turunkan pengalaman2.

Alhamdulillah kami anak2 Kedah rasa bersyukur pd Allah SWT dikurniakan MB terbaik. Semoga Allah berikan HIDAYAH berterusan pd MB Mukriz dan seluruh rakyat Muslim dlm memelihara kesucian Islam dan kemajuan negeri tercinta ini.. Amin Ya Allah.

ZanSala

Anonymous said...

Beruntung orang2 kedah.Harap sekolah2 tahfiz di kedah Yg serba kekurangan diberi bantuan sewajarnya. satu kesilapan pihak bn / umno ialah kurang penekanan nilai keagamaan kerana nak menjaga sangat hati kaum2 bukan Islam.

anti bohmau said...

MB negeri haku tuh!!

Anonymous said...

siapa kata UMNO xamik berat pasal Islam? KUIN atau dulunya di kenal sebagai INSANIAH ditubuhkan oleh tangan2 org UMNO tau tak.

Maktab Mahmub Alor Setar wpun jd lubuk pembenihan bakal2 ostad PAS, tp mereka kufur nikmat siapakah yg gubal tubuh dn dizaman siapa?

Jika UMNO tu tk ambil berat, atau menentang, agak2 mana dtg peruntunkan kerajaan masuk dlm institusi ini.

Belum lagi ckp soal SABPK- Sekolah Agama Bantuan Penuh Kerjaan, yg beri peluang SAR dibantu penuh oleh krjn.
Dgr ckp PAS mmglah fitnah belaka.. semua xbetul.. mereka sj yg Islam.. tp mereka yg rosakkan Islam.

PAS yg melingkupkan KUIN smpai skrg pening kepala nk selesaikan.