Friday, August 16, 2013

CINABENG MELUTUT KAT MELAYU..INI JE CARA NAK AJAR !


cinabeng ni terpaksa buat public apology dalam akhbar pasal memfitnah roti gardenia milik melayu...

i'm deeply sorry..
kah kah kah...
cinabeng ni kantoi dan terpaksa mintak maap.
cinabeng ni tak cium keris lepas tu mintak maap tau..

apa yang boleh kita belajar dari isu ini ?
api lawannya api.
ganyang lawannya ganyang..

stail pemikiran melayu dulu dulu... 

sudahlah, biarlah ,takpelah,lupakanlah ini semua wajib dibuang dari kamus otak melayu baru bila berdepan dengan cinabeng...

dengan cinabeng melayu jangan bagi muka lagi.

melayu perlu kiasu, yakni jiwa bangsa yang senantiasa nak menang.
menang kerana pertahankan islam dan melayu..

INGAT 2 PESAN AKU NI...

PRU 14 PASTIKAN KEPALA CINABENG DI BAWAH TELAPAK KAKI MELAYU SEMULA !




54 comments:

Anonymous said...

Sikap Melayu pasca pru13 mesti mcm pemain harimau malaya yg menolak balik dgn ganas bila beliau tlebih dahulu ditolak dgn kasar oleh pemain mat saleh kat stadium shah alam dulu. Melayu pasca pru13 sentiasa btindak balas apabila dianiaya, tidak akan biarkan dirinya diperlekehkan, tidak mudah lupa bahkah sentiasa ingat pengkhianatan dan agenda jahat cinabeng yg x akan berakhir selagi tak mjadikan melayu dan bumiputera mjilat kasut mereka.

Anonymous said...

Bodohnya otak melayu ni gini ke cara nak lwn cina...GAP

Anonymous said...

anon 3:09

mana dia cadangan dari hotak hengkau yg cerdik lah sangat tu?
mane?
mane?
mane?

Anonymous said...

kami rakyat marhaen yang menyokong UMNO cukup tak puas hati perlantikan Azeez Rahim sebagai pengerusi tabung haji. Memang betul Azeez banyak buat kerja kebajikan , tapi dunia perniagaan dengan hal-hal kebajikan ni tak serupa. Lagipun Azeez ni ada 'history' yang tak enak didengari . Takkan lah kita nak ungkit balik cerita2 macam tu ?? Seboleh-bolehnya tak nak malukan Azeez, harap dia boleh fikir sendiri untuk berundur sebelum orang buat pembongkaran. Saya dengar sekarang ni pembangkang sekarang ni dalam diam2 sedang kumpul maklumat pasal Azeez , dan jangan terkejut kalau mereka juga ada gambar2 sebagai bukti . Azeez berundur lahh dari Tabung Haji , jadi je pengerusi di agensi2 lain tapi bukan Tabung Haji . Saya rasa Ali Rustam lebih layak seratus kali dari Azeez untuk terajui tabung haji.

Anonymous said...

Dulu dalam satu temuramah akhbar , Azeez Rahim dengan lagaknya mengaku dia mempunyai Ijazah perniagaan dari sebuah University tertua di US iaitu University Preston , lepas tu dia terkantoi bahawa Univesity Preston ni mmg ada tapi universiti yang jual ijazah . Maknanya Azeez dalam menaikkan imej dia sanggup beli ijazah dari universiti preston ni . Apa cerr , ini ka orang yang ada kredibiliti ? Dalam laman web tabung haji masa Azeez jadi salah sorang lembaga pengarah, dipaparkan latar belakang pendidikan ada degree dalam Universiti Preston , tup tup lepas terkantoi... dia boleh padam pulak maklumat tu dari laman web tabung haji . Baiii ... macam ni ka kerajaan lantik orang jadi Pengerusi Tabung Haji . Benda dah diperkatakan oleh rakyat , tapi muka tebal tak reti nak berundur...memalukan lahhh !!!

Anonymous said...

Wajib boikot....
Org melayu wajib boikot dan utamakan produk sendiri...
Bodoh ke statement aku ni wahai org2 bijak pandai yg tak sokong gerakan utamakan barang bangsa melayu sendiri?????
Kalau xsokong jugak pi lah mkn khinzir n tonggak arak dgn bngsa lain tu...rugi je jd melayu..
Hhahahahaha

Anonymous said...

Anon 3.09 kalau lagi bongok..kritik je kepandaian ko..aku nak cadangan la bodoh..apapun aku sokong ko GAP..Aku perlukan ratusan lagi melayu mcm ko..bukan melayu yg layu..mendayu2..sopan santun konon..kasi ganas sikit la melayu..

Anonymous said...

Hapuskan dhong zhong pengkhianat bangsa Malaysia yang berkeras nak buat negeri cina dalam tanah melayu.

Hanya satu bahasa kebangsaan dan hanya satu sekolah kebangsaan iaitu bahasa melayu dan sekolah kebangsaan malaysia.

Hapuskan semua sekolah vernakular. Malaysia tak akan maju ke hadapan selagi ada banyak sekolah yang tak berfaedah dan membazir harta dan masa kerajaan untuk membiayainya.

Anonymous said...

Betul ke??
Ke fitnah di bulan syawal...hahhhaa

Anonymous said...

DAP terlalu takut klu gerakan Melayu dan Bumiputera mendesak kerajaan mhidupkan smula EO dan ISA berjaya. Adalah jelas gerakan bershit mnuntut hak2 asasi spy kerajaan mhapuskan ISA dulu didalangi oleh DAP dan DAP mjadikan Pas dan PKR sbg keldai tunggangan dan lembu dicucuk hidung. Sama2 kita lihat adakah kerajaan Najib akan menurut kehendak Melayu spy ISA dikembalikan atau melutut dengan kehendak DAP spy ISA tidak dikembalikan dgn mgadaikan keselamatan rakyat demi kelangsungan gangsterism tokey bisnes haram cina yg dilindungi DAP.

Anonymous said...

berapa umur ko ni? dah sunat ke? pi la jalan2 kutip duit raya. jangan menyibuk orang dewasa berbincang. bagi penuh akal dulu baru komen lagi.

Anonymous said...

UMAT ISLAM/MELAYU TOLONG HADIRI:

Di http://theunspinners.blogspot.de/2013/08/mempertahankan-nama-allah-wacana-ogos.html:
....Gabungan NGO-NGO Islam melalui PEMBELA akan menganjurkan satu wacana khas agenda Kristian pada hari Sabtu 17 Ogos bertempat di Pusat Islam KL untuk memberi pencerahan mengenai tarikh 22hb Ogos ini kepada masyarakat Islam. Dengan usaha mencerahkan isu sedemikian diharapkan masyarakat Islam mempunyai alasan yang kukuh untuk tidak mengizinkan bukan Islam menggunakan Kalimah Allah disamping memberikan penjelasan isu Kalimah Allah ini dari sudut perundangannya.

Untuk memahami apa niat kumpulan Kristian yang didokong oleh DAP dan Pakatan Rakyat untuk guna kalimah Allah dalam gereja, mari kita berkumpul di Pusat Islam esok:

PERINGATAN DAN JEMPUTAN:

Wacana Agenda Kristian SeDunia

17 Ogos 2013 Sabtu
8am-1pm (sarapan & makan tghari dsediakn)

di Dewan Muktamar Pusat Islam KL

Anjuran PEMBELA & MAIM

Terbuka utk umat Islam & Percuma

Utk info hubungi
Tel: 03-41071025
SMS: 019-4271025
Web: pembela.org
Wslm Karim Omar

Anonymous said...

apa lagi saman saja cinabeng sampai bankrup sebab maaf mereka tu tak bernilai sama macam tahi mereka juga

Anonymous said...

Fitnah ni, takkan gitu sekali. Lagi pun kalau nak kebas-kebas duit ni staff yg jaga akuan. Ingat lagi 3 lahabau pegawai yg sapu 4 juta tu? TH ni tabung macam KWSP, PERKESO dll, bukan institusi kewangan.

Anonymous said...

siapa ada details kes mahkamah rayuan 22 ogos ni? bole kita sama2 turun ke sana?

Anonymous said...

Tiada maaf bagimu. Cukuplah sekali kami dikhianati. Pisang takkan berbuah dua kali, tapi petir boleh menghentam tempat yang sama untuk kali ke-2.

Fikir Tajam said...

Terfikir tak bagaimana restoran Cinabeng seperti Secret Recipe dan Old Town White Coffee boleh hidup?

Cuba tinjau-tinjau premis tersebut. Majoriti pengunjung adalah Malay Jewish Neo-Liberal yg hantam apa saja asal kenyang tanpa fikir factor Halalan Toyyiban.

Insaf-insaflah Melayu Belacan!

Anonymous said...

Boikot ni masih di awal perjalanan lagi. Kita tidak mungkin merobohkan ekonomi Cina dalam satu malam. Mereka telah membina selama 56tahun dan kita mampu merobohkannya hanya dalam 24 bulan sahaja.
Kalau bolih, mari kita sebarkan flyer BBC/BCL disetiap kali solat jumaat di setiap masjid di seluruh Malaysia,di Mall-mall milik mereka, dihadapan bank-bank secara jantan,di stiap bangunan dan cawangan DAP yg ada,secara jantan dan bermaruah.
Apa cina bolih buat bila Melayu memboikot barangan mereka.Boikot sampai kiamat bukan sekadar PRU14 sahaja. Ajarkan kpd anak dan cucu kita supaya beli barangan muslim terlebih dahulu.

Anonymous said...

Sokong anon 5.04..kasi ajar cinabeng..melayu belacan n cencaluk yg kaya raya tolong sponsor brochure bbc/bcl kita tlg edar secara anak jantan..cinabeng pasti goyang

ReentryCapsule said...

Macam biasa. MAMPOS aku tak beli barang Cina. Warghhhh....Kah.....Kah....!!!!!

Anonymous said...

Kalo ko cerdik, bg la cadangan, ntah2 kau lg bodoh.

Anonymous said...

sokong GAP 100%!! setuju 100% dgn anon 5.04pm!!melayu baru langkahnya memang begitu..berdirinya memang tegak..jalannya memang segak..dan matanya memang tajam menikam!! melayu baru memang rasis!!!

buanglah sikap melayu lama..lagi lama lagi layu..sampai kena baling dgn kayu..masih kita kembalikan kayu itu!!!

boikot cinabeng wajib ketahap fasa kedua sekarang..fasa pertama pengguna semua media sosial yg masih boleh mantapkan lagi utk menendang melayu2 lama yg belum sedar dari tidur ttg jihad ekonomi islam ini!!! lebih ramai pengamal media pro melayu baru wajib ambil bahagian!!!

fasa kedua ialah dgn gerak gempur di dunia melayu secara perkasa... tiada lagi kemaafan..tiada lagi belas kasihan..kita sudah lama diperlekehkan oleh cinabeng kerana sikap kita yg tak kisah apapun cinabeng buat selama ini..kemarahan melayu akan layu seperti puluh2 tahun dulu..itu melayu lama..kalau 13 mei jadi ukuran..melayu sepatutnya bangkit sejak 44 tahun dulu..tapi melayu lama sikapnya memang begitu..melayu sireh!!!

sekarang tiada maaf bagimu..melayu baru tidak mudah diperbodohkan! serangan dan asakan dari cinabeng terhadap melayu dan islam seakan tiada penamatnya. nafsu mereka amat rakus dan dendam kesumat mereka amat merbahaya..tidak sempat kita mempertahankan diri ...kita diasak lagi dari segenap sudut!!!

sekarang masanya kita bertindak balas..semangat cintakan bangsa kita..yakni bangsa melayu wajib ditanamkan diseluruh urat saraf dan nadi kita.. kita sokong dan rebah bersama2..kita dukung dan tumbangnya kita bersama2!!!

boikot semua kepentingan cinabeng sepenuhnya!!! kita sokong semua kepentingan melayu sepenuh jiwaraga kita!!!

bangsa angkuh ini perlu diajar!!! kita belum ajar mereka sebelum ini!!! kita selalu memukul anak walaupun anak kita tak bersalah!!! itulah nasib pribumi di tanah air sendiri!!

siapapun anda yg masih mengalir darah melayu ... pasti satu kewajiban menyahut seruan jihad ini..edarkan flyer bbcd sebagai satu elemen kesedaran ditempat anda!!! ini adalah langkah paling berkesan kini dlm menampar melayu2 yg belum sedar dari tidur!!kita perlukan kekuatan sekarang...kita wajib bersama sekarang!!!

sedarlah, cita2 politik mereka yg membara..kita hanya ibarat kasut yg berguna bila baru...bila usang dibakar sahaja!! cita2 angkuh mereka kerana kuasa ekonomi mereka dirasakan sungguh kukuh..mereka dgn ego, sombong dan bongkak menyatakan tanpa melayu mereka akan kekal kaya!!! sekarang mereka dari dulu nak melayu berada dibawah kaki mereka!!!

ini adalah satu cabaran utk semua umat melayu islam...dengan kuasa ekonomi kita..kita dapat perkuatkan politik...dgn kuatnya politik.. semua kepentingan islam dan melayu tidak akan diusik oleh musuh2 kita.. dgn semua itu maruah kita akan diangkat sebagai bangsa yg lebih bermaruah!!!

jika kita tidak bertindak sekarang...dgn panah2 yg menghala tepat kebadan kita..kita akan rebah dan terus koma...maka jadilah bangsa yg dayus dan hina kerana gagal memepertahankan tanah air dari penguasaan kaum pendatang!!

jgn nanti anak cucu kita kencing sambil menangis diatas pusara kita kerana sikap kita hari ini!!!

inikalilah kita ubah!!! kalau bukan kita siapa lagi??? do or die !!!

Fikir Tajam said...

SOKONG!

Fikir Tajam said...

SOKONG!

Anonymous said...

AKUPUN SOKONG!

Fikir Tajam said...

Hebat bro! Kita kasi HANTAM bisnes LANCAUCIBAI Cinabeng sampai mereka jadi GILA!

Cinabeng dan judi adalah sebati seperti BABI yg dicekik hari-hari.

Kalah judi Cinabeng BUNUHDIRI!

Fikir Tajam said...

Sebarkan kpd anak-anak, kawan-kawan, jiran, students univ, saudara mara melalui fliers dan fb n twitter yg Secret Recipe guna arak dlm kek dia. Kopi ada DNA BABI!

Old Town White Coffee mengandungi DNA BABI!

Yieekkkk......

Anonymous said...

Yang tulis tu bukan melayu..

Anonymous said...

Agaknya bila Theresa Kok jadi pengerusi Tabung Haji baru depa puas hati kot! Menyalak dr blog ke blog mempertikaikan pelantikan Datuk Azeez spt mempertikaikan rezeki Allah Taala beri pd hamba dia.

Anonymous said...

Rasis tak rasis.. aku tak nak beli dah kat kedai cina. Aku sokong boikot barangan cina dap ni.

Anonymous said...

Dulu kerajaan harus hati hati kerana ada 'sebahagian besar' kaum China penyokong kerajaan. Jadi kerajaan bagi muka kat china termasuk mengadakan sekolah jenis kebangsaan.

Sekarang masa dah berubah. Keseluruhan orang China penyokong pembangkang tapi kalah juga dan tak dapat jadi kerajaan. Oleh sebab mereka sudah terpisah dari penyokong kerajaan maka kerajaan secara automatik faham dengan jelas yang kerajaan boleh berbuat sesuka hati tanpa mengira kepentingan kaum China.

Kaum China tahu yang samada mereka menyokong atau menentang kerajaan 'layanan' baik kerajaan akan berterusuan. Oleh itu marilah kita dan kerajaan mengajar orang China yang mereka mesti menerima 'untung baik dan untung jahat' dalam undian mereka itu. Takkan lah salah teka pun dapat hadiah? Terimalah balasan akibah dari perbuatan tangan mereka memangkah pembangkang! Mereka tiada sebab untuk memberi suara bagaimana kerajaan mengatur pemerintahan Malaysia.

Menyokong pembangkang dan memperjuangkan 'hak samarata' atau seolah masukkan nama dalam geran Tanah Melayu adalah perjuangan semua orang China.

Sekarang perjuangan itu bertambah jelas di mana MCA cuci tangan dan mengelak dari di persalahkan lagi dengan cara tidak memegang jawatan penting dalam kerajaan supaya kerajaan ini kelihatan 'jelas Melayu'.

Kemanakah pergi jentera MCA yang sepatutnya kuat dan kaya raya itu? Gerakan bawah tanah untuk menawan Malaysia oleh kaum China? Teruskan mengikuti drama mereka.

China bersatu atas motif untuk mendapat hak samarata yang bertentangan dengan kehendak perlembagaan maka apa kah motif untuk Melayu bersatu? Ugama Islam. Itu jawabnya.

Bersatu lah Melayu dalam nama Islam.

Selamatkan Malaysia dari bangsa yang tidak mengenang jasa yang berhasrat untuk jadi 'tuan rumah'.

Anonymous said...

sokong dan berjuang dgn anon 8.09pm 1000% !

Anonymous said...

3.09 NI BABI JENIS NAZRI NAMAWEE WOII KITUL PUKIMAK LU BAIK LU SENYAP INGAT KITAORANG TAK BOLEH TRACE LU KE WOII BABI KASI DIAM

Anonymous said...

cinabeng sudah membuka topeng kepura2an mereka..cukup dahsyat melihat wajah2 mereka kini..wajah yg hodoh dan tamakkan segalanya yg dulunya dan sampai bila2pun bukan milik mereka!!!

bukan setakat hak sama rata mereka minta.. hak kita tanah rezab melayu mereka pajak sampai 999 tahun..islampun mereka nak kuasai..khalimah Allahpun nak control juga..nak ambil hak kita dalam beragama!!! agenda cinabeng mmg amat merbahaya..memang membawa bencana!!!

itupun pemimpin melayu tak punya move lagi nak menangkis serangan.. apa punya bala dah turun kat malaysia.. PAS cara PAS.. membontotkan PR..PKR cara PKR spt org mabuk diperkudakan DAP.. UMNO asyik hulur kepala kena belasah saja...

kalau ini menjadi trend yg berterusan..melayu akan lembut longlai dan jadi bapok ditanahair sendiri..

marilah kita rakyat bawahan .. lupakan pemimpin2 lupa diri ini..kita sendiri akan berjuang memartabatkan kembali bangsa melayu islam..inilah peluang kita yg terakhir menjelang PRU 14..

rasanya jika kita tidak bertindak sekarang ..hanya penyesalan saja dikemudian hari..

boikot bisnes cinabeng 100% tanpa berselindung lagi..cinabengpun tanpa berselindung menghina melayu saban hari..tak pernah berhenti kerakusan mereka..bernafsu sungguh mereka menghina...dari dalam dan luar negeri serangan bangsa ini!

kita sudah tidak mampu menerima penghinaan yg amat dahsyat ini.. jika kita tidak bertindak sekarang malu sungguh pada bangsa2 lain..mereka mmg bersetuju..melayu sungguh baik..tapi maruah nak letak dimana???

buat pemimpin2 melayu...anda sedang diperhatikan....kedayusan anda ..sila lihat pintu keluar..kalau enggan dgn sukarela..mungkin anda akan diterajang keluar..trend politik sekarang yg menimpa umat melayu perlukan pemimpin yg berani dlm memperjuangkan bangsa melayu dan islam!

kami nak pemimpin dan pengikut sama2 punyai wawasan yg sama.. kita martabatkan ekonomi umat islam penuh perkasa dan punyai jati diri dalam mempertahankan hak kita!

ABC SELAMANYAAAA...

Anonymous said...

Itu malayu punya porn site ada kah....mau cari lah mau langgan smua malayu punya...boikot cina punya site...

Anonymous said...

jgn terpedaya dengan puak2 ni..esok2 dia buat lagi...

Anonymous said...

GAP & the geng mintak tolong like. Melayu duk bergaduh kat FB, Page Saya sayang Tun dengan page Pakatan kalau macam nih lah gayanya hancur bangsa melayu 5 tahun lagi.

https://www.facebook.com/pages/Melayu-Islam-Berhenti-Bergaduh-Marilah-Bersatu/632396766784792

Anonymous said...

Sampai mati pon aku tetap benci cina!! dasar kaum pendatang!!!

Anonymous said...

Anon 942pm. Klau mau porn site malayu punya lu boleh tanya anwar ibrahim-china doll, azmin ali-ais krim batang dan soft porn macam mustafa ali spender atau cium burit macam mat sabu. Tanya sama pas dan pkr, depa memang pro.

Anonymous said...

Alhamdulillah, teruskan usaha Kembali bersatu semua org melayu. Ingatlah nikmat yg Allah beri,akan ditarik balik jika kita tak bersatu. Contoh terbaik apa yg berlaku di Mesir yg ketawa Yahudi dan Amerika serta sekutunya.

Anonymous said...

I'm a non-partisan individual. However, when it is about Malay unity, I'll support 120%. The time is ripe for the Malays to unite whatever is your political background.

We have been played out by the Chinese in this country through and through for the last 50 years with their subtle move. MCA/Gerakan had been doing their jobs quietly. DAP did it aggressively with the aid of PKR and to a lesser extent by PAS. The nett result? You know and I know they got everything what the CHINESE want. Padan muka Melayu. Nak baik sangat konon. Tapi kampung tergadai.

As from now on, no more affiliation/patronisation either business or otherwise with these chameleonic cinabeng. Is it not what they want? 93% voted against the BN (read: UMNO) in the PRU13. They want to topple the Malays. So, it is not wrong at all for bus to mount our self-defence albeit short of offence. We shall survive in our very own Tanah Melayu. Otherwise we are maluuuuuu; ayam mati di kepuk padi.

Anonymous said...

Kpd anon. 1.40 am. Setuju klu itu pencacai PR mahu porn site Malayu, tanya saja dari dia punya Tokoh
Liwat Negara Al-juburi, dia pasti ada banyak site ug boleh to layari.

Anonymous said...

BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH..ITULAH PRINSIP PENDEKAR MELAYU. AYUH KEMBALIKAN KEKUATAN KITA SEMUA!!

Anonymous said...

setuju dengan anon August 16, 2013 at 8:09 PM.

ORANG KITA BERCAKAP PASAL ORANG CINA PADA HARI INI.. Bukan nak cerita perkauman Tapi itulah hakikat sifat orang CINA sejak zaman komunis, 13 Mei 1969 dan PRU-13. Itulah hakikat dan kemahuan orang CINA Malaysia yang jelas mahu memerintah Malaysia seperi sekarang telah memerintah Singapore dan Pulau Pinang.

PRU13 menunjukkan hampir 97% undi CINA pergi kpd DAP. Ini bermakna orang CINA tidak menyokong BN maknanya orang CINA menentang Kerajaan Barisan Nasional sebab orang CINA mahu memerintah Malaysia.

Disebalik kecelaruan perpaduan orang Melayu Islam di Tanah Melayu sebelum PRU13...ALLAH telah tunjukkan apa yang sebenarnya orang CINA mahu sebenarnya di Tanah Melayu.

Kita Melayu hendaklah berpegang kepada ISLAM dan Al-Quran dan Al Sunnah Waljamaah ...Insyaallah Tanah Melayu dan Malaysia ini akan tetap selamat diperintah oleh Raja Raja Melayu dan Bangsa Melayu.....

Belajarlah dari sejarah Tanah Melayu sejak zaman Kerajaan Melayu Kedah, Melaka , zaman penjajahan, zaman komunis bermaharajalela hinggalah zaman baru lepas PRU-13.

Kita Melayu hendaklah lebih berfikir ...jangan dok merempit dengan motor atas jalanraya je tak berguna.

Anonymous said...

Yelah Cina boleh memerintah Tanah Melayu, says the Perlembagaan. I think it's time your bluff is called lah

Anonymous said...

Anus August 16, 2013 at 3:09 PM di atas mahu Melayu ikut cara dia agaknya apabila lawan cina mesti lawan melantak babi.......siapa yg paling lahap menketedarah babi dialah yg menang.......bangsat lu.!!!!!!!

Anonymous said...

Bagilah dia peluang dulu buat keja.....kalau ada dia buat silap nanti.......lu pi ganyang dia cukup cukup.!.....kalau dia tak buat silap lagi baik.....syukur alhamdulillah....selamat TH selamat duit umat Islam.

Anonymous said...

Rasulullah sangat tegas dengan org kafir dan sangat berlemah lembut sesama islam. Jgn bagi muka.. Nabi dah pesan..

Anonymous said...

kalau Najibugis hapuskan sekolah cina macam ISA aku nak cukur rambut botak kepala.

Anonymous said...

kalau Najibugis hapuskan sekolah cina macam ISA aku nak cukur rambut botak kepala.

kij said...

kalau Najibugis hapuskan sekolah cina macam ISA aku nak cukur rambut botak kepala.

Anonymous said...

Kesian tgok korg melayu UMENOBONGOK..menyalak macam anjing..berfikir macam lembu..kenapa ek mesti ada perkauman? kenapa DAP?
Adakah kamu lupa MCA? kamu sorok MCA dalam poket tak pe plak? siap bagitau Rasulullah ajar mcm tu mcm ni..wei dajal, mulut kamu tak layak nak sebut nama Muhammad! kamu ni kaum Melayu apa perangai mcm ni..Islam utuh di zaman nabi dulu TANPA org melayu la

Anonymous said...

song hock yam adalah agen red bean army di Malaysia.berhati-hati lah

Anonymous said...

he3.. ada orang semakin gila.. mcm anon 6.08 pm atas ni.. tak tau la dia ni melayu ke kafir ke tapi yg penting............

tahniah GAP.. sbb semakin ramai jadi babi gila..