Friday, September 27, 2013

BANGSA MELAYU MAHU NAIB PRESIDEN YANG SANGGUP GANYANG DAN TAK TUNDUK LAGI PADA CINABENG !



pilihlah mereka yang dikalangan calon naib presiden umno ini YANG TAK TUNDUK PADA CINABENG !

pilih mereka ini yang tak gentar pelbagai desakan dan tuntutan melampau cinabeng ...

keputusan pru 13 telah MENGARAHKAN minda bangsa melayu untuk tidak salah lagi dalam memilih barisan kepimpinan umno..

asas sebuah negara seperti malaysia memerlukan BARISAN KEPIMPINAN TERTINGGI UMNO itu dibarisi oleh pemimpin yang sanggup pertahankan islam dan melayu tanpa ada kompromi dan lentur layu pada desakan puak oputunis.

19 oktober masa terbaik untuk kita memulakan langkah awal dalam siri pembantaian bangsa melayu untuk mengajar cinabeng erti pulang paku buah keras.

mulakan langkah ini dengan memilih barisan naib presiden yang berani ..kemudiannya disusuli dengan tindakan seluruh bangsa melayu untuk...

BOIKOT BARANGAN CINABENG SAMPAI MEREKA HANCUR LUNYAI !


35 comments:

Anonymous said...

Tak guna juga kalau setakat berani dengan Cina...itu nama ultra rasis...kita tidak perlu dengan mana2 orang pun jika kita di pihak yang benar...cuma kau tak setuju kalau pewakilan pilih pemimpin yang pernah terlibat dengan rasuah...ini nombor satu yang perlu dijauhi...kemudian jenis pemimpin bodoh sombong yang tidak boleh ditegur, kemudian jenis pemimpin yang nak penuhi tembolok sendiri..., kemudian jenis pemimpin yang flip flop, ciri2 pemimpin tersebut perlu ditolak habis-habisan...

BakalBekasAhli said...

Klu hisham kekal naib presiden cinabeng & liberal termasuk lgbt akan gelak ketawa gumbira. sbb mereka tahu umno akan dipimpin oleh seseorang yg lemah & penakut. sekadar menjadi pemanas kerusi dlm usahanya menjadi presiden/perdana menteri. mcm mane hisham nak pertjuangkan kepentingan melayu sedangkan roh alip ba taa pun takdek dlm jiwanya?

ajai62 said...

Assalam Bro

Tapi lagi baik kalau Presiden UMNO tu tak yunduk langsung kat cina rasis...

Anonymous said...

ASALKAN BUKAN BANGSATWAN

SAY NO TO HISHAM@AMARAN

SAY NO TO KJ@LIBERAL

2 EKOR BABI NGAKU MELAYU TAPI OTAK CINA BABI

Anonymous said...

teruskan boikot cinabeng ! teruskan ! teruskan ! teruskan !

Anonymous said...

sokong!!!! aku tak pernah miss!!! old town dah lama aku boikot!! kalau kawan2 ajak g sana aku join tp xkan sentuh walaupun seteguk air pun.natijahnya bila aku kelauar dgn kawan2 mereka xkan pernah pergi old town!!

Anonymous said...

NAJIB & KHAIRY ATASI MUSUH CYBER …

Kini Najib dah tunjuk bukti
Bangsa Melayu tetap di hati
MEB diumum kita menanti
Cuma Si Entry yang sakit hati

Najib dah tahu perangai Cina
Memang mereka bangsa tak guna
UMNO tak akan lagi terkena
Ini yang buat Seman tak lena

Sekarang Melayu mahu ditolong
Supaya Melayu tidak dilelong
Namun ada yang masih melolong
Macam Entry bak sundal bolong

Menerus amanat T.A.Rahman
Najib cuba nak elak perkauman
Namun Cinabeng tak makan saman
Tak perlu ungkit le oi Wak Seman

Najib punyai tinggi jati diri
Begitulah juga dengan si Khairy
Makin nampak hari ke hari
Ini yang bikin senak si Entry

Ada kumpulan nak buat kacau
Tak habis2 meraban meracau
Najib dan Khairy buat tak dihirau
Wak Seman tidur jadi mengigau

Ada lah juga yang gatal mulut
Bawa fitnah yang karut marut
Dalam team Najib tiada kemelut
Entry semakin bingung dan kalut

Ekonomi Melayu nak diperkasa
Najib dan Khairy dah nampak jasa
Serangan penentang dah tak berbisa
Tinggal Wak Seman memendam rasa

Najib dah mula terbuka minda
Nak jadi hebat macam ayahnda
Nak komplen pun modal tiada
Entry menjeruk pedih di dada

MEB cantik bak corak diukir
Melayu nanti tak akan terpinggir
Tiada lah lagi akan jadi fakir
Wak Seman makin pening memikir

Racun ditepis madu diberi
Bantuan nasihat dari si Khairy
Itulah sikap Perdana Menteri
Terlopong Seman monyok si Entry

Gandingan bagai gula dan madu
Najib dan Khairy mantap berpadu
Sedihlah Entry meratap sedu
Wak Seman pula terus terkedu …

Anti-MelayuBacul said...

Aku sokong. Pilih lah dari 5 yang terbaik tu. Tok Mudin CKMM tolak tepi. Dia boleh pi fly kite...

Anonymous said...

beri peluang kepada Ali Rustam , dia lebih tahu dan kenal perangai serta gaya cina kerana dia lebih mengalami erti pukulan cina dalam politik ,

sekiranya dia menjadi salah seorang Timbalan presiden , saya percaya dia akan lebih membela bangsa melayu serta berhati2 dengan taktik permainan cina,
kita mahu timbalan presiden yang berani , yang tegas dan lantang bercakap,bukan timbalan presiden yang pondan , yang hanya fikirkan kepentingan politik dirinya sepanjang masa,

Anonymous said...

kick out Hishamuddin menteri amaran 5 tahun !!!!!! ini worang tarak guna punya , bikin habis beras saja .....

Anonymous said...

sokong artikel GAP 100%! melayu jgn lupa apa cinabeng telah dan sedang buat! melayu wajib kuatkan pertahanan dalam agama, politik dan ekonomi! sokong produk muslim selamanya!!!

Anonymous said...

SAyang sekali kerusi no. satu tidak ditanding,rugi... rugi....

Anonymous said...

Betul Tuan.

Pilih pemimpin yang mahu menegakkan Perlembagaan.

Yang berani mengikut perlembagaan pun dah cukup.

Jangan bagi muka lagi pasal sekarang dah tak perlu bagi muka. MCA tak da taring. China China semua dah di sebelah sana. Suara meraka adalah suara PR dan DAP. Apa yang boleh PR dan DAP buat itu lah yang dorang dapat.

Dulu pasal nak jaga setiakawan MCA kita bagi muka dia hal berniaga. Sampai wujudnya Kartel China. KOnonnya dia tak nak campur sangat hal politik. Asal aman boleh berniaga dorang dah suka.

Sekarang dorang nak kuasa politik kita Melayu nak kuasa ekonomi pulak pasal kuasa ekonomi mutlak tu di tangan kerajaan. SEgala impot ekspot mesti melalui dan dalam pengetahuan kerajaan.

Apa kita buat pun untuk Bumiputra sedikit pun tidak menjejaskan peluang BN/UMNO untuk menang pilihanraya kerana undi China bukan undi penentu.

Kesejahteraan orang Melayu dan Bumiputra adalah tunjang keamanan dan kestabilan Malaysia.

Kalau China berpecah belah pun Malaysia tetap aman. Kalau Bumiputra berpecah belah bukan kata Malaysia tak aman. China pun pun panas pungkok.

Keamanan sekiranya wujud di kalangan Bumiputra itu sudah pastinya membawa kepada kestabilan Malaysia.

Lalu bodoh lah pembangkang terutama Anwar untuk memecah belahkan orang Melayu kerana sekiranya ini berlaku saja cukup untuk membuatkan Malaysia tidak aman walaupun pembangkang berkuasa.

Mungkin mereka tak sempat pun memegan jawatan kerana nyawa telah melayang dulu.

Jangan mimpi Malaysia akan aman kalau Melayu berpecah belah. BOdohnya punya pembangkang. Agenda tak fikir jauh jauh.

Anonymous said...

go to hell you gap calon terbaik for vp is hisamuddin no corruption and telus

you want isa samad
and ali rustam everybody knows thier records

you want mukriz check his father records

bodoh punya gap

Anonymous said...

Setuju dengan pendapat GAP. PRU13 telah mengiktibarkan:

1. Pemimpin UMNO yang dipilih mestilah berpendirian tegas untuk menentukan supaya Melayu dan Bumiputra tidak diperkotak-katikkan di negaranya sendiri. Na'uzubullah.

2. Cinabeng sebagai satu etnik di Malaysia (secara individu mungkin kawan. Itu cerita lain) tidak lagi boleh diharap untuk mengundi dan bersetuju untuk bekongsi kuasa dengan Melayu/Bumiputra/India/Lain-lain Bangsa, di negara kita ini. Mereka akan membelakangi kita dan mendokong kaedah yang dianjurkan oleh DAP (PKR dan PAS hanya picisan di dalam Pakatan Rakyat; tak ada suara langsung). Dalam ertikata mudah, cinabeng tidak mahu lagi Melayu/Bumiputra menjadi tulang belakang pemerintahan di negara ini.

Sekarang iktibar telah dipertunjukkan Allah. Hubaya-hubayalah rakan-rakan semua di dalam langkah memilih pemimpin kita dan berhati-hatilah apabila berinteraksi dan bermuamalah dengan cinabeng.

Kita Melayu/Bumiputra boleh berdiri dengan sendiri jika kita bersatu. InsyaAllah.

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Bro mana gambaq...Hisham CKMM..?? Kesian kat dia...

Anonymous said...

harap bukan pemimpin2 yg takat hanya retorik SEMBANG KOMPANG RIUH SEKAMPUNG kunun ultra melayu, tapi belakang tikam melayu balik.

Anonymous said...

Itu muka baru punya calon
Proxi wakil dari Mentalon
Cukup kot jadi hero kat Jerlun
Satu Malaysia kot tak terpulun

Bagilah lama sikit bertapak
Barulah kuat kalu nak celapak
Ini dok harapkan aura bapak
Silap langkah kot jatuh lopak

Nak naik atas pun ikutlah hiraki
Bukannya apa kot orang dengki
Yang lebih senior tu ramai lagi
Kalu tidak pun biarlah ahli MT

Kena jaga parti punya martabat
Hancur kalu dah tak ada ubat
Tak apalah kalu betul-betul hebat
Jangan nak buat langkah si Jebat

Di alam cyber mungkin nampak gah
Janganlah pula dok merasa megah
Di luar nun masih banyak bertelagah
Nak menang kena betul-betul gagah

Anonymous said...

setuju sangat... plus...

1. org melayu skrg kepingin pemimpin yg sangat humble dan selamba dgn rakyat... boleh bergaul dengan rakyat pd bila2 masa tak semestinya majlis rasmi... org melayu muak dgn sikap bermewah2 pemimpin dan isteri masing2 sedang rakyat hidup dlm kesempitan.....

2. org melayu skrg kepingin pemimpin yg bijak, kreatif dan proaktif menyelesai masalah rakyat.. tidak memberi jawapan2 bodoh seperti "jangan makan ayam, bisa ular takkan hilang bisa walau menyusur akar, bla bla bla". sejak kenaikan harga minyak rakyat dah mula merasa bahangnya.. harga brg naik sana sini.. rakyat seolah dibiar bersendirian.. tak nampak langsung langkah2 bijak, kreatif dan proaktif utk menghalang cinabeng2 dari berpakat menaikkan harga brg...

Anonymous said...

setuju sangat... plus...

1. org melayu skrg kepingin pemimpin yg sangat humble dan selamba dgn rakyat... boleh bergaul dengan rakyat pd bila2 masa tak semestinya majlis rasmi... org melayu muak dgn sikap bermewah2 pemimpin dan isteri masing2 sedang rakyat hidup dlm kesempitan.....

2. org melayu skrg kepingin pemimpin yg bijak, kreatif dan proaktif menyelesai masalah rakyat.. tidak memberi jawapan2 bodoh seperti "jangan makan ayam, bisa ular takkan hilang bisa walau menyusur akar, bla bla bla". sejak kenaikan harga minyak rakyat dah mula merasa bahangnya.. harga brg naik sana sini.. rakyat seolah dibiar bersendirian.. tak nampak langsung langkah2 bijak, kreatif dan proaktif utk menghalang cinabeng2 dari berpakat menaikkan harga brg...

Anonymous said...

ZAHID ALI MUKRIZ gandingan terbaeeek.....ZAM

Anonymous said...

ZAHID ALI MUKRIZ gandingan terbaeeek.....ZAM

Anonymous said...

SALAM LIBURAN DARI YOKJAKARTA

Pak Najib udah bikin MEB pula
Sama nya Melayu mahu dibela
Disenangin juga Pak Jusuf Karla
Reentry dan Paman meroyan gila

Gandingan cocok kedua pak menteri
Emang ganteng Pak Najib dan Khairy
Pantasnya sokongan terus diberi
Pedulikan aja Paman dan Reentry

Reentry dan Pamam kini dah kecut
Kencing berak pun udah terbantut
Dia punya kotey udah mahu sentot
Nggak mampu lagi nak bikin ngetot

Reentry tinggal bagei tahi kucing
Udah lari sampei ke lobang cacing
Kini nggak punya teman kamcing
Sama Pamannya udah kena kencing

Hingar bingit bagei mulut tempayan
Reentry membebel bak nenek kebayan
Regina Lee sama dia nggak mahu layan
Dengan Mas Khairy dia banget meroyan

Reentry nggak lagi lanteng bersuara
Serupalah Paman atau bapak sedara
Emangnya ketandusan modal bicara
Dibedilnya angkatan bintang kejora

Duanya goblok pengkhianat bangsa
Mengata dan mengumpat bikin dosa
UMNO dah elok mahu kasi binasa
Tapi gue yakin mereka nggak bisa

Reentry dan Paman makin tempang
Laluan Mas Khairy menjadi lapang
Sama Pak Najib kuasa ditumpang
Menang PAU enteng dan gampang

Khairy nggak lagi budak amatur
Ligat di luar dan cekap di kantor
Semua kerja beres dan bisa diatur
Pak Najib senang sebagei direktor

Pak Najib dan Khairy tangkas seiring
Ringan dan berat bersama dijinjing
Reentry nggak lagi bersuara nyaring
Pamannya aja melolong bak anjing

Geng Pak Najib udah kasi bungkus
Reentry dan Paman udah jadi dayus
Sembunyikan diri persis menikus
Kapan kiranya mereka kan mampus

ANAK NUSANTARA SERUMPUN

Anonymous said...

DAPAT PENAT SAJA AKHRAM …

Nak tergelak tengok anak Sanusi
Slogan dibawa bunyi pun dah basi
Bawa badan pun macam ayam kasi
Kena hentam teruk dengan MAYC

Walau pun lulusan luar negeri
Kelibat lekeh tak macam Khairy
Apalah sangatlah dia boleh beri
Ukurlah baju di badan sendiri

Badan gempal perut pun kembung
Tidak nampak gaya ayam sabung
Bapak dia dulu pun kena lambung
Nak bersawah padi atas bumbung

Kadang-kadang fikir macam kasihan
Nak jadi pemimpin dia sangat gian
Bukannya sengaja tak bagi dia lawan
Bertandinglah dahulu ketua bahagian

MAYC dulu pun tidak terurus
Ketua pemuda nak tanding terus
Janganlah dok rasa diri tu bagus
Mukhriz dan Toyo dulu bungkus

Memang sengaja menempah malang
Sekadar letih dan modal tak pulang
Khairy nak lawan bukanlah calang
Menteri yang hebat tokoh gemilang

Memanglah tak perlu keluar belanja
Masuk bertanding pun sebab ditaja
Tak payah bermimpilah atau teruja
Nak jadi ketua pemuda lupakan saja

Anonymous said...

MEB, NAJIB & KHAIRY

MEB has a lot of good news to tell
Benefit the bumi and Malay farewell
Opponents are now worried like hell
Nothing more for them to shout or yell

Now we see the truth had prevail
Najib had explained MEB in detail
Haven’t yet started they say it’ll fail
They’re telling foolish and stupid tale

Whatever they say we never bother
Opponents attack looks like failure
Najib’s team is now getting stronger
Winning the election is quiet of sure

Opponents are now in real headache
For no reason Najib & KJ they hate
But then they know it’s all God fate
Their influence is now getting to fade

Najib’s team is now pulling the gear
MEB he announced we already hear
Opponents are now afraid and in fear
Some of them are left with cry and tear

It’s a perfect decision to choose Khairy
For UMNO’s sake as well as the Country
Let the opponents be in fear and worry
We hope later on they will feel sorry

Khairy perform well as Youth Minister
All sports bodies he looked and monitor
Worth for Najib choosing the youngster
He will come to the top sooner or later

Go to hell opponents and culprits
We based on facts that are concrete
Khairy being promoted due to merit
It is not the post that he just inherit

Some even yell and cry like mad
All their says are dirty and bad
That's all the way what they had
It won't be long they will regret

Whether in UMNO or in the cabinet
Najib and Khairy will still dominate
We feel proud and rather fortunate
Let us all give support and mandate


MAKES OPPONENTS FRUST & WORRY

Anonymous said...

Gempar! Cuba pakat2 melawat blog APA (Aku Peduli APA).
Ada cerita hot dan sensasi hantam teruk KJ ….

http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/09/gurindam-untuk-khairykj.html

Anonymous said...

aku sokong boikot barangan cinabeng

Anonymous said...

kalau boleh elakkanlah golongan bukan melayu tulen. Sejarah dah banyak membuktikan.........

Anonymous said...

setuju2..antara pemimpin yg dicari adalah yg tidak tunduk kpd desakan yg bukan2 dr cina khususnya..dan pemimpin2 yg berusaha untuk agungkan sinar Islam, utuhkan melayu termasuk ekonominya dan memakmurkan malaysia amnya..

teruskan jihad ekonomi..ABC..BCL..

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. mana-mana pencalonan pejuang Islam/Melayu yg. BERANI dan TULEN, seperti zaman Allahyarham-Allahyarham Pendekar Hang Tuah, Dato' Maharaja Lela, Dato’ Sagor, Datu Mohamed Salleh, Tun Abdul Razak, Tun Dr. Ismail dsbnya!

Asal BUKAN satu lagi Melayu/Islam LIBERAL, yg. dahlah LEMBIK, lepas itu, cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak SYAITAN Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR [Zionisme adalah fahaman bertuhankan SYAITAN - jika perhatikan lambangnya dgn. amat teliti, lambang "star of david" hampir serupa dgn. lambang pengikut Syaitan/Satanisme - sebab itu mereka boleh membunuh Bumiputera Islam Palestin beramai-ramai (Genocide), sesuka hati, selepas MENJAJAH Palestin dgn. BUAS]!

Patutnya setiap pemimipin UMNO MUDA dari PUTERA/PUTERI UMNO, dihantaq bercuti di kpg-kpg., terutamanya golongan elit, termasuk di rumah panjang, sekurangnya seminggu, dan hidup betul-betul cara kpg (bukan dilayan spt. Tuan) - baru mereka bakal paham kesempitan hidup umat Islam/Melayu dan bumiputera lain yg. miskin, dan turun balik ke bumi, dari percutian elit di hotel lima bintang atau London/Paris dsbnya. Saya pernah melawat kpg-kpg, termasuk rumah panjang, air dari telaga bercacing pun, terpaksa mereka guna!

Golongan Melayu/Islam LIBERAL, yg. pikiaq mereka tu 'intelektual' (pala-hotak mereka - kalau makan SAMBAL BELACAN orang Melayu kampung, pasti TUMBANG 'intelektual' PENIPU mereka!) dah cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak Satanisme Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR!

Dan skrg. makin galak si PENGKHIANAT Islam/Melayu LIBERAL dlm. UMNO, nak menguasai UMNO! Golongan LIBERAL Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' (pala hotak si KAPIR SATANIS Barat-Zionis PENIPU ini!), di mana wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian – yg. akan terus MENJAHANAMKan akhlak dan akidah umat Islam/Melayu!

Lihatlah Sweden yg. baru keluarkan undg-undg DAJAL di mana 'masturbation' (melancap) sah di tpt. awam, termasuk dlm. bas/taman/pantai dsbnya (lihat di http://www.huffingtonpost.com/2013/09/18/public-masturbation-legal-sweden_n_3949742.html). Dan di Jerman pula, MEROGOL HAIWAN adalah sah dlm. undg-undg (di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html)!

Maka, bakal kita jadi Bumiputera Islam MEREMPAT Palestin/Singapura, akibat PENJAJAHAN DAJAL si KAPIR BUAS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Nak harapkan pagar, makan padi.....
Nak luah, mati mak bapak.......
Nak harapkan mangkok loyang dah out to date........
Ati berhatilah. biar alah menang memakai......

Anonymous said...

cina kui.

Anonymous said...

PILIHLAH ZAHID,MUKHRIZ DAN ALI RUSTAM(TENGAH MARAH BENAR DENGAN KAUM CINA)...INILAH BARISAN NP UMNO YANG TERBAIK

Anonymous said...

Waktu status KM dulu, bukan main berselera kat cinabeng, kena kencing melalak pulak!....tau pun kau bangsa mengenang budi siapa?.......
dah jadi NP nanti, nak hemtam siapa pulak?......

Anonymous said...

DAH TERANTUK BARU NAK TENGADAH. AYAM TERLEPAS TANGAN BAU TAHI. DATANG KAT MELAKA TENGOK BANGSA SIAPA YG MENDAPAT KEUNTUNGAN DRP PERJUANGAN UMNO. JANGAN PANDAI BERKOKOK AJE.