Friday, October 4, 2013

WAJAH TERBARU BAPA PUAKA NEGARA...PEMBEDAHAN PLASTIK TAK MENJADI !


idung nya dah kembali macam serombong kapal.
pipi nya yang dulu ketat dah longgar londeh balik.

tobat lah ....

55 comments:

Anonymous said...

Anwar memang ditakdirkan gagal agaknya...nak jadi PM gagal, nak angkat LGBT gagal, nak menang PRU gagal, nak liberalkan Islam gagal....sampaikan buat pembedahan kosmetik pun gagal!! Apa tangkai dia pakai????? LOSERRRRRRRRR

Anonymous said...

Slalunya media propembangkang tak cukup2 tayang gambar bang non, tapi kebelakangan ni takde. Pasal ni ke?

Anonymous said...

Slalunya media propembangkang tak cukup2 tayang gambar bang non, tapi kebelakangan ni takde. Pasal ni ke?

Putra Kamal said...

salam.Tuan GAP harap sudi Linkkan Blog http://puterasniper.blogspot.com ke Blog Tuan..

Anonymous said...

canteekkk tak kak non???

Macam PUNDDEEEEKKK...!!!!!

Anonymous said...

Murugan said:
INI KALI LAH UBAH....UBAH MUKA...hek hek hek! bijak pengundi permatang pauh pilih pemimpin...hekhek hek

Anonymous said...

hahahahaha... tengok muka dia memang aku geli geleman cemana dia meliwat jantan muda... puihhhh!!!

anak haram betul dia ni... bertaubat le wei.... dah nak mampos dah tuh!

Anonymous said...

Nape hidong kembang sangat!

Anonymous said...

Mcm sial je muka beliau hihihihihi

anti-malaun said...

BAng Non dah kena jengok dek Malaikat Maut kut....itu yang muka naik kembong semacam....terkejut lah katakana.....

Anonymous said...

muka dia dah macam apek jual telor di pasar basah.semua yang dia lakukan bertentangan dengan Allah. apa nak jadi dengan manusia ini.rupa paras yang dikurniakan Allah sudah cukup sempurna tetapi dia inikalilah sudah ubah.

Anonymous said...

Anwar mengalami sakit buah pinggang yang agak kronik .........Beliau akan jadi lemah dan tekanan darah tidak setabil .Sebab itulah muka dia bengakak ,kaki bengkak dan konek pun bengkok .Anwar sudah tidak mempunyai masa lagi ....bertaubatlah sebelum terlambat .

Anonymous said...

Kalau muncung hidung dah jatuh, daging pipi dah mula melorot kebawah, itu tandanya umur bang non dah sampai ke penghujungnya. Tunggu masa saja. Kita tengok betapa azabnya ketika beliau menghampiri sakratul maut... nauzubillah... bertaubatlah bang non, mohonlah ampun dari orang-orang yang telah engkau aniaya..

Anonymous said...

Wajahnya menceritakan segala-galanya. Buatlah perbandingan dengan wajah Tun M yang dihina dengan semahu-mahunya oleh si Nuar Al-Jub ni. Sesungguhnya, Allah Maha Besar.

Anonymous said...

Perjalanan dah nak sampai penghujung kut!

Anonymous said...

Perjalanan dah nak sampai penghujung kut!

Anonymous said...

Perjalanan dah nak sampai penghujung kut!

Anonymous said...

IBLIS BERNAMA ANWAR IBRAHIM PENDUBUR TEGAR NI TAK AKAM BERTAUBAT??

YANG MENYEDIHKAN IBLIS NI MENGHERET KELURGA NYA SEKALI!!

KELUARGA IBLIS DI BANTU PAS PARTI SYAITAN DAN DAP CINA KOMINIS BANGSAT!!!

Anonymous said...

Sambong Anon 1:40AM...

Sekurang2 nya ada jugak kejayaan Anwar si Pendubur tegar ni!!

Berjaya menyesatkan Parti PAS yang dan sememang nya sesat dan menghuru harakan AGAMA(Islam), BANGSA(Melayu/Bumiputra) dan NEGARA(Malaysia) !!!

SYAITAN LAKNATTULLAH!!!

Anonymous said...

buka tak menjadi....kulit tu ambil ,asa sikit utk "gebu" .... tunggu ler nanti..abg nuar mesti cun!

Anonymous said...

Sesiapa yang masuk ke blog papagomo akan merasai kelainan. Ini adalah kerana dia bukan yang ori. Penulisnya adalah fake. Papagomo sudah expire dan tak relevan lagi. Aku pun dah tak nak masuk sana lagi.

Anonymous said...

botok tak menjadi...hehe

Anonymous said...

dah tua dah nuar tu , tak payah botok atau susok , itu semua permainan dunia !

Anonymous said...

senang jer kalau nak bagi muka tu elok balik.....lumur ngan kunyit yg keluar dari belakang tu dan yg dah bercampur ngan spermanya....elok la balik....sapu kat muka...cepat pulih....hu...hu..hu...

Anonymous said...

lain kali boleh tak jangan letak gambar setan tu besar sangat. Meluat dan menjijikkan la nak tengok muka dia tu. Aku dengar suara dia pun menyampah.

Anonymous said...

wajah tak hensemnya yg dulu lebih hensem drp wajah tak hensemnya sekarang ni.. akan cair & luruh satu persatu wajahnya tu!

Anonymous said...

Mustahil secepat ini boleh LUNTOQ - saya syaki DOUBLE dia, yg. buat Pembedhn-Plastik-JADIAN atau ilmu-hitam-JADIAN tak menjadi! Ini bahaya utk. KESELAMATAN agama, bangsa dan negara, kerana takut si double disyaki ini akan MENYAMAQ bila-bila masa diperlukan!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).

Anonymous said...

Hi,hi, Nampak bengkak semacam je bang non.. Terlebih sunti ke overdose?

Anonymous said...

India kat belakang pun gelak tengok boss dia ...

Anonymous said...

makin buruk hidung nuar...balasan cash punye

Anonymous said...

Kita maki hamun dan kutuk bagai nak rak, diri sendiri yang menangong dosa kering tak berampun,selagi orang yang dicela tak ampunkan, jangan mimpi lah pahala 40 hari Sembahyang kau orang naik kelangit ke7......tergantong aja tau!.....
Kubur sendiri, jaga aja lah!.....

Anonymous said...

SUAMI ANUGERAH TUHAN, PAPA AKU MEMANG HABAT !
Betul la tu, aku SOKONG.

Anonymous said...

keling 3 orang kat belkang tu senyum sukat kat dia ke gelakkan dia?

Anonymous said...

MasyAllah...jgn lah terlalu menghina..mencaci dan memaki seseorang..siapa lah diri kita nak menghina dan memaki..
Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui.
Ya Allah lindungilah hambaMu dari mengumpat memaki dan mengeji sesama manusia...amin

Anonymous said...

Kak Wan Azizah tak kate ape2 pun.Dia kate Anwar is the best. All the best. Kau orang dengki tak?

Anonymous said...

ano 2:31,

Org yg kutok kau kata dapat dosa mengumpat,tapi org yg mendiamkan diri tengok kemungkaran tak berdosa ke dan bagaimana pula org yg menyokong beliau dan membela perbuatan 'jahat' dia ?

Anonymous said...

Ya Allah, Tunjukkanlah kebenaran yg sejelas jelasnya....kerana masih ada saudara2ku yg belum memahami petunjuk2mu selama ini tentang DSAI.

Anonymous said...

Dah lama tak dapat totey, itu pasal la muka jadi mcm tu.

Anonymous said...

dah tue dah pun. lambat laun pasti kecut....

Anonymous said...

Walau sejahat mana pun Manusia, tak patut lah kita membenci melampui batas kemanusian........sedangkan kita pun, belum tentu lepas dari dosa
terpalit akibat kebodohan sendiri. mencaci sesama Manusia seagama pulak
tu, sepatunya lepas SEMBAHYANG, lu orang menadah tangan penuh syahdu,
meminta manusia bernama ANUAR ni, diberi pertunjuk serta Hidayah.......
kalau setakat memandang serta memaki hamun je!, buat apa?.......
orang khafir je!, terus keNeraka...
Dosa Pahala, bukan urusan kita!,
sendiri punya Kubur, jaga la ye!..

Anonymous said...

muka kulit taik dah jadi muka isi taik, anugerah tuhan konoooonnn.....kehkehkeh..

Anonymous said...

anon 9:48 PM

aku suka ko punya komen andai ko tak berat sebelah. semua komen kat sini dok hntam nuar ko plak yg sentap. kalau pemimpin UMNO yang lain dibantai cam ni gak ke komen ko? jujur sikit bai.

Anonymous said...

Sokong 100% kenyataan anda itu

Anonymous said...

Manusia tak semua nya sempurna, pasti ada kekurangan dan kelebehan ditetapkan "ILAHHI" pada setiap ciptaan nya dimuka bomi yang teramat Fa'na lagi menyeksakan buat kita mahluknya yang dikurniakan Akal fikiran untuk disalurkan kejalan yang dirhadainya.....
walau pun berat mata memandang, kan rengan jugak seandainya kita berSyahadah serta berIstiqamah demi keuntuhan Agama dan Bangsa....
yang tersesat haluan, kita betulkan
kemudinya.....yang berkemudi haluan perahunya , kita dayung lah
sepenuh jiwa hati nuraini agar kan sampai, tak akan tengelam......
Yang berat samalah kita memikulnya,
Yang rengan samalah kita mejinjengnya......walau pun Kubur masing masing yang punya......

Anonymous said...

Mintak2 sempat le dia bertaubat minta keampunan daripada yg esa.dah terlalu banyak dosanya bukan saja kepada individu tetapi kepada ugama bangsa dan negara,

Anonymous said...

Muka akibat kena kena kentot..sure jilat jubur..sebelum cucuk..leaps tu..masuk mulut pulak hisap lagi..sah kaki makan taik, lobang taik,

Anonymous said...

bila lah si Anwar ni nak mampus ? liat betul nyawa dia ..

Anonymous said...

bila lah si Anwar ni nak mampus ? liat betul nyawa dia ..

Anonymous said...

mudah2an anuar cepat mati , mudah2an anuar cepat mampus, mudah2an anuar mati tahun ni , orang tua perangai hodoh ..biseksual tak sedar diri, badan dah bau tanah kubur kata mari rumah kata pergi pun masih tak nak tobat, sial punya anuar ..

Anonymous said...

Tak kan le cam tu pulak!,kan binatang je perangainya begitu, tak baik samakan manusia cam binatang jauh bezanya , manusia khalifah dilantek ,binatang hanyalah melata
serta menjadi teras tamatdun kelangsongan kehidupan kita sebagai
manusia yang mulia didalam segala ciptaan nya dimuka bomi ini.......
janganlah kita A'in kan binatang sama
darjat nya.......doakan kan lah, agar sedara kita berubah kembali kepangkal jalan yang diredahinya..
AMIN!
ingat?...jagalah Kubur sendiri agar
terang menderang.....

Anonymous said...

dah tak banyk berita dia....kalau ada pun orang malas baca

Anonymous said...

Muka Anuar macam muka Kit Siang

Anonymous said...

Nak tiru seniman Ahmad Nisfu sebenarnya......

spanische fliege said...

hahahahaha...

Anonymous said...

tu gambar superimpose tu....sebenarnya idung mat sabun...hahaha kiok lah hang abg non