Sunday, November 10, 2013

PAS AKAN PANCUNG ULAMAK PAS !


selama puluhan tahun umno menempuhi pancaroba, ada turun dan naik NAMUN IA TIDAK SAMA SEKALI MENYEBABKAN UMNO terpaksa menggadaikan prinsip perjuangan membela islam dan melayu.

namun hanya kerana sekelumit janjian kuasa oleh anwar, secara terbuka pimpinan pas declare untuk sedia mengenepikan peranan ulamak dalam muktamar pas.

pas ternyata GAGAL BELAJAR DARI KESILAPAN DIRI.

mereka enggan mengaku salah yang bahawasanya perjuangan mereka itu tidak disukai oleh bangsa melayu.

enggan meluluskan usul mengenai arah tuju pas, bermakna mereka enggan MENGAKUI SILAP DI HADAPAN PERWAKILAN PAS.


10 comments:

Anonymous said...

Malang nya penganut Pas peduli hapa semua ni....janji dari lantai sampai ke bumbung warna hijauuu.....dari motor sampai ke kerusi meja warna hijauuu...Takbirrrr !!!

Anonymous said...

Ulamak PAS ni banyak yang 'musang berbulu ayam', 'musang berserban' dan 'musang berjanggut'. Ulamak akhir zaman la katakan !!

Anonymous said...

Saudara Blogger

Ketahui lah oleh kita bahawa :

DAP tidak jadi semakin lembut terhadap islam semenjak bersahabat dengan Pas dan PKR. Saya perhatikan DAP menjadi semakin kurang ajar terhadap islam. Penghinaan mereka terhadap islam semakin menjadi-jadi.

APAKAH DALAM KEADAAN SEMACAM INI PARA ULARMAK PAS KHASNYA ULARMAK NIK AZIZ DAN ULARMAK HADI AWANG MASIH MAHU MEMBOHONGI AHLI DAN PENYOKONG PAS BAHAWA BERKAT PENTARBIAHAN PAS MAKA DAP SEMAKIN BOLEH MENERIMA ISLAM.

KITA MINTA 2 EKOR ULARMAK YANG SAYA SEBUT NAMA TADI MENYATAKAN, BERAPA EKOR SUDAH PEMIMPIN DAP YANG MASUK ISLAM MELALUI PROJEK TAHALUF SIASAI. SAYA BERANI BERKATA " TIDAK ADA SEEKOR PUN PEMIMPIN DAP YANG MASUK ISLAM ". SAYA BERANI BERKATA BERKAT TAHALUF SIASI PAS-DAP " MEMANG BANYAK EKOR PEMIMPIN DAP YANG MASUK MESJID DAN SURAU SAMPAI KE TEMPAT IMAM SOLAT "

Sayang berkali sayang. Anda, saya sedar, para Ulamak Umno sedar, para ahli dan penyokong Umno sedar bahawa " PAS BUKAN SETAKAT GAGAL MENGISLAMKAN DAP TETAPI DAP PULA YANG BERJAYA MEMPERALATKAN PAS ". Hakikat yang kita nampak ini SELAGI ADA BULAN DAN MATAHARI IANYA TIDAK AKAN DIAKUI OLEH ULARMAK NIK AZIZ DAN ULARMAK HADI AWANG.

Wahai Ulamak Datok Harun Din
Wahai Ulamak Datok Haron Taib
Wahai Ulamak Datok Tuan Ibrahim

Bangunlah kalian. Bangun menyatakan kebenaran. Saya,blogger, seluruh ahli dan penyokong Umno menerima anda bertiga sebagai ULAMAK ISLAM dan anda bertiga pada penilaian kami tidak tergolong dalam kumpulan ULARMAK ISLAM yang bakal membawa kemusnahan kepada PERJUANGAN ISLAM PAS.

Ana Muslimah

Anonymous said...

Setuju dan memang betul.

Pas akan pancung ULAMAK untuk mempertahankan ULARMAK.

Siapa ULAMAK ?????????????
Siapa ULARMAK ??????????????

Anonymous said...

Inilah sikap hipokrik sebuah parti yang telah lama memperalatkan Islam untuk tujuan politik. Yang bodohnya adalah pengikut mereka, hanya ikut saja dengan tak tahu hujung pangkal. Mereka menganggap PAS itu Islam dan Islam itu PAS, pada hal PAS hanya memperalatkan Islam untuk kepentingan parti PAS. Mufarakahlah dari parti PAS yang dah hancur.

Anonymous said...

PAS SAMA JER DENGAN PARTI2 LAIN. MALAH LAGI TERUK DAN JELIK. MEREKA GUNA AGAMA...JUAL AYAT QURAN. DALAM QURAN ADA DISEBUT TENTANG GOLONGAN INI.
DENGAN ITU JANGANLAH DIPERCAYAI KELOMPOK INI. KUT2 TERJERUMUS SEKALI KITA KENERAKA. SYURGA... CUMA JANJI AIR LIUR MEREKA YANG MENYAMAR PAKAI JUBAH DAN SERBAN.

Anonymous said...

Da di duga ....golongan ulama akan dipinggirkan dalam pas ...golongan ini sekadar kosmetik dalam pas...pemilihan pas....tunggu dana yahudi dari puak anwar ibrahim membeli perwakilan pas....tungguuuu.....selamat kan malaysia dari anjing pluralisme dan anjing syiah....hancur pas....hancur pas....parti ajaran syiah....hikmah allah kenapa tak terjadi perpaduan umno dan pas

Anonymous said...

Komen karpal menjelang pemilihan parti pas tidak lama lagi disebabkan parti dap sudah dapat menghidu kepimpinan yang pas yang berpihak kepada anwar ibrahim sedang tercabar dan kemungkinan libralisme islam pas adan dihapuskan.komen karpal singh setelah mendapat arahan dari anwar ibrahim....

Anonymous said...

Bukan Pas akan pancung Ulamak Pas TETAPI adalah Ularmak Pas yang akan pancung Ulamak Pas.

Pas rosak kerana Ularmak. Pas semakin dijauhi oleh orang melayu kerana Ularmak.

Ana Muslimah

Anonymous said...

Pas akan hancor di tangan para ularmak munafik nya bersama keldai-keldai ternakan nya...