Tuesday, February 18, 2014

ALLAH SWT MENGUJI UMAT ISLAM ( MELAYU ) DENGAN KEWUJUDAN..LAHABAU AKHIR ZAMAN !

LAHABAU AKHIR ZAMAN !

jelaskah kepada kita apa yang sedang berlaku sekarang ?

pada mereka yang khusyuk menelusuri politik dan agenda, ternyata di sebalik apa yang berlaku ini adalah ujian hebat ALLAH SWT satu persatu kepada bangsa melayu..

hakikatnya ujian mental terhadap akidah lah yang menjadi katalis kepada umat islam....melayu.

daripada penghuraian luar maksud nabi saw itu jugak macam mamat kat kampung.

daripada ujian kalimah ALLAH..

hinggalah cubaan menyama tarafkan islam dengan kepercayaan lain yang dilakukan oleh mamat gila kuasa...

aku melihat pada saat ini ternyata ada puak berpihak.
satu pihak menyokong sembrono asalkan niat politik mereka tercapai..

manakala dipihak kita... siang malam sakit otak mengerah keringat mempertahankan islam yang suci ini..

MOGA KITA DI PIHAK KEDUA..

kuatkan semangat kami untuk melawan sesat yang nyata..

ingatlah kawan..
ramai tak semestinya kuat.
sikit tak semestinya lemah.

perang badar mencatatkan kekuatan semangat mampu mengalahkan musuh.
perang yarmuk juga mencatatkan roh semangat punca kepada kemenangan islam.

hari ini kita berperang kepada agenda pemikiran. merosakkan pemikiran umat adalah senjata utama musuh...

teruskan lawan..mentaliti melayu wajib ada ISTILAH MENANG.

ISTILAH MENANG PERLU DISEMAT DALAM SETIAP KEPALA OTAK ORANG MELAYU..

MENANG !
MENANG !
PASTIKAN KITA MENANG !

16 comments:

Anonymous said...

Hai Melayu nilalah kamu nak bersatu menjadi teguh??

Bangsa bodoh yg suka bercekau sesama sendiri.

Cina Kominis sentiasa mengambil kesempatan.

Hapuskan Barua dan Bangsat saperti Anwar!!!

Anonymous said...

Lahabau???? Baik sangat tu... Malaun cam ne... Kita buat pertandingan yg sesuai untuk beri gelaran yg terbaik pada anwar

Anonymous said...

CIRI DAJAL ADALAH MEMECAH PERSATUAN UMAT ISLAM, MENCINTAI MAKSIAT, MEMUJI GOLONGAN KAFIR.. DAJAL SUDAH LAHIR DIKAJANG ... Bermata sepet/Kecil sebelah...keturunan tidak jelas dan banyak lagi bukti-bukti nyata... Mungkin anda dapat menekanya..

Anonymous said...

kat mahkamah hari tu macam nak mati je.....

dalam gereja betul betul semangat......

perggggg....

memang hati mati bagi sesiapa yang menyokong beliau....

ParitbuntarMari said...

Ujian untuk umat Islam di Malaysia samada untuk memilih mereka yang suka bermuka-muka atau yang istiqamah bekerja untuk rakyat. Mohon Allah melindungi rakyat Malaysia daripada sebarang bencana politik.

Pekong Pondan said...

All this charade about Anwar homo Ibrahim is tiring. This piece of shit should have been executed for long time ago, Instead, Malay's worship him. What kind of Islam is that. Celebrating birthday and read duaa like Chistians. No wonder you lost Allah to Chistianity.

In the mean time...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Mak Bedah said...

Kalau keturunan berhomo memang homo. Munafik tentunya.
Munafik kerana :

1. Membelutkan hidup perkahwinan berinstitusi. Iaitu hidup berpraktiskan seks songsang. Bercanggah dengan akidah ugama Allah.

2. Kemudian menaikkan kepercayaan masyarakat kafir menyokong peribadinya untuk kepentingan politik dan kewangan sendiri.

3. Sanggup berada dalam gereja yang menentang Allah dan Nabi Muhammad dengan cara menipu kalangan masyarakat ini bahwa dia bukan homo. Pembohongan terang-terangan. Membelangkangkan Islam.

4. Sedangkan masyarakat Kristian katolik di Singapura menentang Seksyen 377A. Mahu seksyen ini di pertahankan. Hukum semua pasangan homo di Singapura yang mahu bubarkan Seksyen 377A.

Mengapa penduduk Kajang masih ikut telunjuk bapak kroni homo?
Habislah nanti semua pasangan homo Malaysia dari luar negeri mahu pulang ke Kajang kerana ada bapak kroni homo memimpin Negara mereka.

Anonymous said...

LEPAS TU BOLIH BUAT GEREJA BANYAK BANYAK DI SEMUA PELUSUK SELANGOR.

Anonymous said...

Ini bukan LAHABAU dah... tapi DAJJAL yang diturunkan untuk menganggu-gugat kehidupan Melayu Islam di bumi Malaysia ni... jadi JAGA-JAGA...

Anonymous said...

baru selesai membaca kisah hulagu khan.....banyak iktibar dan teladan yang berkait rapat dengan malaysia sekarang......mencegah lebihi baik daripada mengubati.....dato najib jangan jadi lembik.....tiba masa untuk untuk kuasa......

Anonymous said...

Kesiann pd org melayu yg masihh x tau anwar ni kaki liwatt....

Kene muhasabah diri laaa..... kene cek diri sendiri....tanya diri sendiri... kenapa aku masih x tau anwar kaki liwat....

Sedangkan dah banyak bukti Allah swt berikan pd umat islam di msia.... tapi ada lg umat islam melayu yg masih tak tau anwar kaki liwat....

12 hakim dah kata kejadian meliwat mmg berlaku... dgn bukti video cina doll dan gambar hindu ciom ketiak...dan pengakuan beberapa mangsa liwat dan zina anwar...

Tapi masih x tau perangai sebenar anwar... kene cek diri sendiri laa.... kenapa org lain tau kenapa diri sendiri x tauu...

Liwat ni ada wahyu yg diceritalan berulang2 oleh Allah swt dlm al quran .... patutnya umat islam jadi sensitif pd peringatan Allah swt yg berulang2 ni....

Dimana kaum sodom diterbalikkan dan dikirim hujan batu sebelom subuh... menunjukkan betapa hinanya pelakuan sodomi ni...

Kita umat islam patutnya siasat sendiri dari sumber2 yg rojih...ambil tau kenapa kwn anwar yg dah kenal berpuluh thn tinggal kan dia... bukan sorg malah berpuluh dah tinggalkan nuar...

Tp kenapa ada 20peratus org melayu masih degil dan terus meneros sokong anwar...

Pas tu parti politik .... sapa pon yg di buang umno ..pas akan terima dan diberi platform...

Tapi pas kene berfikir diluar kotak... tjawab pas bukan hanya pada sistem demokrasi tapi tjawab pas pada Allah swt....

Apa nak jawab dpn Allah swt nnt kalau masih sokong anwar dan kelirukan penyokong pas...kalau bala dari Allah swt dtg nnt bukan kene pd pas saja.... malah semua umat islam di msia akan kene....

Dah sampai masanya pas kene buang anwar... nak bergerak sendiri pon x dak masalah... umno dah biasa tepis tuduhan pas dah berpuluh tahun...

Pas lambung...umno balun dah berlaku berpuluh tahun...tak dak masalah pon...

Tapi dgn menyokong anwar peliwat ni terlalu banyak kerosakan pd nilai2 umat islam dimsia ni... pas hanya mengundang bala dari Allah swt pd umat islam keseluruhannya...

Anonymous said...

Betul! Dulu masa sebelah mata dia kena taji memang meletakkan dia sesuai dengan profil dajal cacat sebelah mata.

Anonymous said...

ABIM ABIM ABIM.....
YOUR EX PRESIDENT.
ABIM..ANGKATAN BELIA ISLAM MALAYSIA.
Apa PENDIRIAN ABIM TENTANG ALJUBURRI ni ?

Anonymous said...

Orang2 Melayu Islam yg masih tegar menyokong Anuwar adalah ibarat kaum2 Jahiliyah yg terus menentang Rasullullah atau Nabi2 yg lain terdahulu..... buatlah mcmana pun mereka tetap berpendirian menyokong Anuwar...walau pun 'dia' seorang peliwat sekali pun, sokong tetap sokong.....sendiri fikirlah...

Anonymous said...

Ni dajjal mata lebam sebelah yg dilepaskan dr sangkar oleh pak lah. Siapa yg nasihatkan pak lah lepaskan dia? .. Sikitol? another anwar ibrahim in the making

Anonymous said...

Blog militaryofmalaysia ada menceritakan tentang seorang menteri yang telah diamanahkan oleh Tun Mahathir untuk membawa pulang dana emas raja-raja Melayu sebelum krisis ekonomi 1997.

Sebaliknya, menteri yang ada hubungan rapat dengan IMF dan bank dunia ni telah khianat dengan memasukkan dana ini ke negara jiran yang lain.

Hasil daripada simpanan dana ini yang mungkin digunakan untuk ke sana sini dna buat itu ini.