Friday, February 7, 2014

COCK TAKUT KENA LEMPANG ??? KAH KAH KAH


KLIK SINI

30 comments:

Anonymous said...

Salam,

Layari produkmuslim.info untuk membeli atau menjual produk anda

Terima kasih

Anonymous said...

Cock merayu ke atau MOHON MAAF pula....? Kalau Mohon MAAF adakah Melayu akan MAAFKAN kali ini setelah Tian Chua Mohon maaf....Cock tu kasih kat COCK baru dia tahu nasib kena COCK.....

Anonymous said...

ORANG CINA SENDIRI KUTUK COCK,
ADA pulak MELAYU ISLAM SOKONG NYONYA NI.
ADA APAPA KAH ?
Dulu Ada melayu Islam MENANGIS KERANA CINA PKR
Dirakam BERBOGEL.
KENAPA DGN OTAK ORANG MELAYU SKRNG YEK ?
Why why why.......
POLIS TERBUNUH DI LAHAD DATU, ORANG ORANG NI TAK BERASA SEDIH PULAK ,
HERAN KAN !!!!

Anonymous said...

Teresa Kok are one of the infamous Malaysian public figure who are unable to control their own "tongue". She had deliberately designed her own fate the negative way to put the blame on other people.

The hate “chicken and slap syndrome" that was imposed to her are the products of what she had been dying to produce thus far. She may have gained a lesson learnt experience that she had failed to appreciate after receiving many abusive threat.

A peaceful harmonic life is a real bliss.

Anonymous said...

Tcok suruh polis tampar lu punya muka tak payah siasat siasat. Buat habis ink saja.itu gambar lu kasi gap dia mau kasi masuk blog kasi kita lawak gembira haiya manyak seronok lo.

Anonymous said...

Kalau kena SANTAU pun mesti ramai yang tolong JAMPIkan...

Anonymous said...

Apa yang ditakutkan? Berani buat beranilah tanggung. Ada muka nak memperlekehkan orang lain berilah pulak muka anda untuk diperlekehkan (bagi pelempang, misalnya).

Itulah baru adil (Parti KeADILan Rakyat) dan demokratik (DEMOCRATIC Action Party). We're just walking the talk; your TALK.

Tabiat kiasu (yang diimport dari negara jiran) memang sentiasa hendak menang dan sentiasa hendak mengenakan orang lain. Itulah yang pompuan ni anuti.

Wallahualam. Alifmimyaro.

Anonymous said...

Banggali mana yg duk lakang dia tu. Yg nyamo mlayu.

Anonymous said...

Lain kali jgn biadap.

Anonymous said...

Bila ISA dimansuhkan,sepatutnya Suruhanjaya Siasatan DiRaja juga turut sama dihapuskan.Pemansuhan ISA sangat dirayakan oleh golongan penderhaka,petualang dan pengkhianat sekalian.Apabila ada antara golongan jahat ini yang terbunuh atau dibunuh oleh penjahat lain demi menutup rahsia,atau membunuh diri,malah mungkin diracun oleh isteri sendiri kerana letih dengan si suami yang kuat berjubur dan sebagainya,maka tidaklah perlu lagi kes itu disuruhanjayakan kerana ini hanya menghabiskan duit rakyat.Lagi pun mereka ini sangat jelas kejahatannya kepada negara sendiri.Teresa Cock sangat jahat,jadi dia mesti bertanggungjawab ke atas setiap kejahatan yang dilakukan.SETIAP PUKULAN YANG KAMU LEPASKAN,TERIMALAH NATIJAHNYA.Jika tidak dimansuhkan Suruhanjaya itu akan amat berkesan sebagai senjata pemusnah besar-besaran bagi penderhaka,petualang dan pengkhianat negara dan mereka akan terus bermaharajalela sehinggalah cita-cita Bintang Tiga tercapai.

Anonymous said...


Are we going to accept this comment lying down? The spat is between Indonesia and Singapore wrt of naming the Indonesian Navy ship. Now, Malaysia is dragged into it. This is certainly a superkiasu case. They felt hurt by the Indonesian's move. How about them dragging us (Malaysia) into the picture? Something shall be done by Wisma Putra (nothing less).

Hardtruth1 • 20 hours ago
Dear Singaporeans,

Especially those doing NS and those in reservist, please have full faith in our SAF. Many of you may not have the opportunity to be briefed by your CO, but our SAF is stronger than the might of M'sia and Indonesia combined. Yes, this is a hard truth that we should be proud and thankful for.

We must thank our wise founding-fathers who not only brought us to first-world status but also ensure that we have the means to maintain our peace and security in this "rowdy" neighbourhood.

We would like to prosper our neighbors and live in peace, but if they think otherwise, we have the means to protect ourselves and make the aggressors regret. Singapore alone has nearly twice as many warplanes and tanks than Malaysia and Indonesia *combined*, and our equipment is more capable and better maintained. We have more than twice the number of troops as Malaysia. Our navy has more anti-ship missile tubes than both nations combined, and our missiles are more accurate and have longer range. There is a lot more, but I've said enough. The only nation in SEA that is stronger than Singapore militarily is Thailand.

This is no state secret and you can read all about it in the authoritative Jane's Defence publication, if your Unit CO has not briefed you yet.
19 •Reply•Share ›
Avatar
Tan Peng Leng Hardtruth1 • 18 hours ago
I have already finished my entire Tour of Duty, including the 13 cycle of my reservist training. Never has it in a day that I doubt that we are weaker than that of the neighbouring forces. I have complete faith in the brothers that I fought along with, though I never wanted the day to come. However, when call upon, I trust that my brothers-in-arms will look after my back, just like I look after theirs.

For the opponents of NS, look at how Indonesia "walked into " Timor-Leste in 1975? I can "tell" you how happy our neighbours WILL BE, if the NS is totally abolished. As for AVC, work out the economics to see whether it is feasible. Disliking the Pappies is one thing, stripping our Motherland of the ability to defend is another issue all together!
1 •Reply•Share ›
Avatar
Troll Regulator Hardtruth1 • 18 hours ago
I've just started my cycles as an LTA after a long study deferment and am determined to serve my men and my nation even before the need arises. Am aware of the facts behind ur post Hardtruth, but also we need the mettle of men to draw on the metal of machines, so I hope we have that steel in all of us to pull through the unthinkable and unavoidable.

Anonymous said...

Betina cocky piggy teresa ni berani sbb ada macam PAS dan PKR haram jadah dr bangsa Melayu..

lepas ni tgk plak siti zailah Moslimat PAS lahanat akan dtg bg sokongan.. dlu eli kangkang berzina pun PAS support.. PAS mmg spesis piggy jugak.. xguna la pakai nama Islam tp pelahanat Agama!

Anonymous said...

Mengapa dimasyhurkan sebagai "Melaka GATEWAY"? Bukankah ini peluang terbaik untuk memperkenalkan Bahasa Malaysia ke seluruh dunia?

Sepatutnya namakan apa sahaja asalkan ia di dalam BM. Mungkin GERBANG Melaka? Dengan yang demikian, pengunjung dari seluruh pelosok dunia akan menyebut perkataan tersebut dan membawanya pulang ke negara mereka masing-masing.

Masih belum terlewat untuk memperbetulkannya jika kita sebagai sebuah negara berdaulat ada harga diri, jatidiri dan political commitment.

Dewan Bahasa dan Pustaka wajar mengingatkan Ketua Menteri Melaka mengenai perkara ini.

GAP diminta sebagai penganjur untuk menentukan objektif murni ini terlaksana.

Alifmimyaro.

komandomelayu said...

Cibai Teresa cock ...lu jangan ada terjumpa sama wa..memang wa lempang lu!

CEO Siber said...


'Please Note'

- Pelaburan jutaan ringgit 'skuad sayang selangor' sepanjang 5 tahun untuk merampas kembali selangor di tangan PKR tidak berhasil. Malah memberi 8 lagi kerusi Dun kepada PR.

- Walaupun beribu kali lakonan @ provokasi yang dimainkan oleh media UMNO BN ia tidak lagi relevan untuk Rakyat Selangor. Begitu juga Kelantan dan Pulau Pinang. Ia tetap akan menjadi milik kekal PR.

- Terengganu juga bakal mengikut jejak selangor... Lihat saja pru 13 hanya 2 kerusi sahaja berbeza dan kemerosotan ketara BN...

- UMNO BN akan membubarkan 'Skuad Sayang Selangor' dan mengantikan 'Skuad Sayang Terengganu' pula. UMNO BN yakin bila perlaburan jutaan ringgit diberikan kepada rakyat Terengganu terutama anak muda akan mengekalkan Terengganu ditangan mereka.

- UMNO BN akan kekal memerintah Terengganu jika pelaburan mereka berjaya dalam 'Skuad Sayang Terengganu'... Lihat saja bukti jelas apabila pelaburan RM15,000 untuk satu keluarga FELDA dapat mengekalkan undi mereka kpd UMNO BN walaupun sedikit merosot... Jadi apa sangat bezanya level pemikiran anak muda FELDA dan Anak muda Terengganu?

- UMNO BN tetap akan membubarkan 'Skuad Sayang Selangor' apabila Anwar berjaya menjadi MB selangor. Aura Anwar yang kian kuat kpd anak muda Selangor hanya menjadikan usaha mereka sia2. Lebih baik mereka tumpukan Negeri lain yang juga akan jatuh ke tangan PR...



Akhir Sekali, adakah UMNO BN akan menyumbat kembali Anwar ke penjara untuk tempoh 10 tahun lagi untuk menghalang daripada menjadi MB Selangor??..... Tetapi yang pasti, UMNO BN akan 'ketandusan strategi' untuk merampas kembali Selangor dan menemui 'jalan mati' untuk menarik sokongan pengundi muda dan pengundi baru yang sudah terdidik sejak 5 tahun dulu..

Anonymous said...

ok, kalau ditakdirkan Allah anwar akan jadi MB Selangor, fine. tapi berkat sangatkah Selangor berketuakan seorang yang latar belakangnya penuh dengan maksiat? kalau anda kata UMNO semakin merudum kerana hilang sokongan walau buat bermacam strategi, tapi Umno dah hidup selama lebih 60 tahun. Jika pkr memerintah, rasanya tak sampai 10 tahun umurnya, memandangkan ramai pemimpinnya tak ada keperibadian. Berjaya hanya kerana memfitnah orang lain. Diri hidup dalam memfitnah tetapi hebohkan yang diri di fitnah. Tuhan maha mengetahui. Kalau anwar dianggap mengalami nasib seperi Ghandi, dihina, dijatuhkan (konon). apa kurang nasib najib yang dihina difitnah tapi tetap terus bekerja supaya ada kelangsungan Malaysia. apa jasa anwar sehingga dia dipuja? hanya membual.

Anonymous said...

TAK BANYAK PUN MELAYU BEGINI.
BIARKAN.ESOK MEREKA JUGA MANGSA CINA LAHANAT NI.
MELAYU TAK SEDAR DIRI.
TOLONG ANJING TERSEPIT......

Anonymous said...

SIKAP MELAYU GEGINI LAH YANG BUAT CINA ANGGAP MELAYU BODOH !
Memang melayu BEGINI bodoh indeed. !

Anonymous said...

Aku dah puas kalau lahabau tu masuk dalam 10 tahun lagi..yang lain apa nak jadi pun aku rela

Anonymous said...

Redbin bodo

Anonymous said...

Yg ada bisnes depa yg byk duit pun depa yg menjolok jolok org melayu pun depa....jg sok jgn marah kan melayu sbb kita tarak apa apa....kasi abih la cam org jopon dulu dulu.....

Anonymous said...

Anak muda yg sokong anwar yg sama.spesis ngan dia.yg lain menyampah tahap gaban

Anonymous said...

Kalau le arwah Kiyai Arshad ada lagi...
siap ler..

Anonymous said...

malunya aku menjadi cina jika aku cina berdiri disebelah teresa, lagi malu jika aku melayu berdiri disebelah teresa yang telah menghina melayu, bangsaku sendiri yang seagama denganku. Siapa racist? UMNO dituduh racist, adakah UMNO buat video semata2 nak hina bangsa lain???? melayu disebelah teresa tu mmg tak da maruah

Anonymous said...

BARUA MELAYU YANG IKUT TERESA COCK TU MEMANG TIDAK ADA MARUAH LANGSUNG. INSYAALLAH ANAK CUCU MEREKA AKAN KENCING ATAS KUBUR MEREKA BILA MEREKA MAMPUS NANTI

Anonymous said...

Alahai nak tunggu kiyai arshad jugakkk....x yah tunggu arwah ado ni ha
... x lamo lai sikit laie.......

Mak Bedah said...

Teresial koka penipu !!!

Keparat betina DAPigs -- Dalang Anjing Puaka.
LKSial desak kerajaan buat keterangan kenapa tak mahu ambil tindakan kepada sesiapa yang mahu mengupah RM 1,200 kepada si pemukul menyepak teresial koka.
Dalam akhbar Straits Times Singapura dia boleh menipu cinabenglah. Tak mengaku menghina hak orang Melayu dalam video dia. Itu adalah gurauan.

Teresial koka kata Menteri KDN Dr Zahid tak layak jadi menteri kerana mencampuri penyiasatan polis. Tak tahu undang-undang.

Si betina teresial koka ni memang pemimpin gangster. Yang mengundi betina sialan ini semua adalah gangster samseng.

Anonymous said...

Lempang ngan tote muleh ko idak...dpt reward dak...

Anonymous said...

Fuck You DAP racist Pigs.

Anonymous said...

aku tidak mencari....tapi kalau terserempak aku akan tampai diani....aku dah siapkan duit dan peguam untuk bayar saman....tunggulah kl ni bukanya besar sangat...dan Bandar kinrara sentiasa menunggu ....