Monday, March 31, 2014

ALLAHUAKBAR ! PEMUSUH ISLAM DAH DICABUT NYAWANYA PAGI TADI !


doa umat islam dimakbulkan.
pemusuh islam ditarik nyawanya pagi tadi..
dalam malaysia ramai lagi pemusuh dan munafik..

mereka ini adalah dalam golongan KAFIR HARBI..
dalam DAP dan PKR RAMAI PEMUSUH ISLAM..

KLIK SINI

53 comments:

Anonymous said...

Falqnatullahi'alalkaafirin...

Anonymous said...

Alhamdulillah ... termakbul doa saya. Syukran ya Allah

Anonymous said...

Saudara kembar nya Marina Mahathir mesti rasa sedih. Kita pun patut doa yang sama untuk dia juga.

alfie

Anonymous said...

Allah Huakhbar. . . Tuhan maha besar. Kau tunjykkan lah kebesaran Mu kepada mereka2 yg memerangi ugama Mu. Amin.

Anonymous said...

Org kapir mati ni aku mmg kesian, bayangkanlah bila semuanya selesai selepas Barzakh dan Mahsyar, kesudahannya ke Neraka selama lamanya. Bayangkan Neraka ni, belum pun lg disiksa dgn bermcm siksaan, panasnya sahaja 70 kali kepanasan api dunia, membakar kulit yg sungguh menyakitkan dan memedihkan, utk menambah sakitnya kulit itu dijadikan setebal tiga hari perjalanan, setiap kali hangus keseluruhannya diganti dgn kulit yg baru agar berterusan merasa pedihnya Neraka, na'uzubillah !
Aduhai org org yg bakal mati, jgnlah mati kecuali dlm keadaan Islam (beragama Islam, dlm keadaan patuh taat kpd Allah swt dan menyerah diri kpdNya).

Anonymous said...

Semoga ramai lagi musuh Islam dicabut nyawanya....termasuk Islam yg merosakkan Islam

Anonymous said...

Allhamdullillah...mampos dah satu..moga-moga beberapa yang lain turut menyusul dalam masa terdekat...moga-moga amanlah sikit tanahairku.

Anonymous said...

Good Riddance to Bad Rubbish

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Baguis....mati sudah kapiaq harbi seekoq ni....Penghulu spesis kaum Nabi Lut tu jugaq dok terlalak2 tak sedaq kan diri. Kawan dia Pok Nik 'U-Turn' Ajis dah mintak maaf....

Anonymous said...

...kita tengok anwar ibrahim nanti reaksi kematian Irene ......bang non dan pluralisme dan perjuangan irene

Anonymous said...

Teruskan berdoa mereka2 yg masih berdegil

malayoo mudah lupa said...

Satu dh pegi yg tinggal beberapa lagi yg usia dh smpai tapi tunggu masa je...Alhamdullilah satu dh pegi dh musih Islam

Anonymous said...

Malaysia akan aman sikit..!

Anonymous said...

Agak agaknya siapa lagi lepas ni yg akan dicabut nyawanya

Anonymous said...

TUNGGU MAMPUS YG LAIN MUSUH ISLAM DAN MELAYU
KAPIR NI DAH HANGUS KE NERAKA

Anonymous said...

Si polan yg menghuru harakan negara tu bila lagi? Lambat pulak nyawanya nak di cabut.

Anonymous said...

TERIMA KASIH YA ALLAH KERANA TELAH MENCABUT NYAWA SEORANG MUSUH TEGAR AGAMA ISLAM DI MALAYSIA YANG BERNAMA IRENE FERNANDEZ INI. BERGEMBIRA LAH HENDAKNYA "NERAKA JAHANAM" DENGAN KEDATANGAN KAFIR LAKNATULLAH INI UNTUK DIAZAB SEAZAB-AZABNYA.

Anonymous said...

Baru "lahanatullah" tahu bahawa janji Allah tu benar. Kalau tidak, mereka shj yg benar. Watchout Ambiga/President Bar Council/Ketua Padri Katholic/Lim Kit Siang/Karpal Singh/Anu ar..., not too far away.....HE IS WATCHING US ALL, just repant before it is too late... Nik Azis "had done so"

Anonymous said...

Lepas ni ammbiga pulak

Anonymous said...

Up up and away. Hell she goes. Next to go should be Ambiga .

Anonymous said...

ALLAHHAKHBAR !!!! SEMOGA YANG BERTOPENG MELAYU ISLAM PUN ALLAH AMBIL DENGAN SEGERA AGAR AMAN NEGARA DARI ANCAMAN DURJANA US.

Anonymous said...

Buang jer bangkai tu ke dalam septik tank...tak payah tanam-tanam bust menyemak bumi Malaysia jer

Otak geliga said...

Alhamdulillah.....:)

Anonymous said...

Elok le mampus si tua bangsat ni. . Si.nuar brahi pulak bila nak mampus. . Ambiga. . Marina mahathir. . Bila agaknue nak tumpo. aman malaysia tanpa pengkhianat negara.. Amin

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah...pergi jua akhirnya dia menghadap Allah..setelah byk caci nista dan perjuangan gila yg cuba dibawa..apa pun biarlah kita bersangka baik..mungkin disaat akhir nyawa dikerongkong, dia sempat bertaubat..wallahualam..semua itu urusan Allah jua akhirnya.

Anonymous said...

Mampos dh ko! Aman ckit! Neraka la tmpt ko lahanat!!!

Anonymous said...

bila nyawa kat kerongkong taubat dah tak diterima..

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah... Hidup islam

Anonymous said...

Bila pula DAPBANGKAI nak MAMPUSS dan LENYAP dr. Tanah Melayu ni?!!

Lihat di http://www.mukminun.com/2012/02/ketahuilah-tentang-marah-dalam-islam.html#_ , Irfan Nugroho, February 18, 2012:

Marahlah terhadap siapapun yang memerangi atau menghina Islam, Allah, dan Rasulullah!!

Bukankah sudah tegas bahwa Allah telah memerintahkanmu dalam Surat Al-Maidah: 54 untuk bersikap tegas (atau bahkan keras) terhadap orang-orang kafir (kafir harbi) yang jelas-jelas melancarkan permusuhan terhadap islam?

Bahkan di Quran bagian yang lain, Allah juga memerintahkanmu untuk melakukan hal serupa terhadap orang-orang kafir yang jelas-jelas menyatakan perang melawan Islam.

......"Muhammad itu adalah utusan Allah dan orang-orang yang bersama dengan dia adalah keras terhadap orang-orang kafir (Kafir Harbi – yang terang-terangan memusuhi Allah dan Rasul-Nya), tetapi berkasih sayang sesama mereka (sesama Muslim)....”(Al-Fath: 29).

Maka sudah selayaknya, nak engkau bereaksi tegas terhadap segala bentuk pelecehan dan penghinaan simbol-simbol Islam yang dilakukan oleh orang-orang yang tidak menyukai agama ini menjadi mulia.

Marahlah ketika melihat ajaran Islam ini dihina, dilecehkan dan diremehkan oleh orang-orang kafir atau oleh orang-orang yang mengaku Islam padahal ia telah kafir karena tabiatnya yang sama persis dengan orang kafir.

Bahkan bila perlu, berlaku hukum jihad memerangi orang-orang kafir harbi yang secara terang-terangan menyatakan permusuhan terhadap Islam, Allah, dan Rasul-nya. Namun perlu kau ingat, nak… Tidak semua orang-orang kafir adalah kafir harbi.....

Makcik Sambal Belacan.

Mak Bedah said...

Irene Fernandez betina celaka!!!

Irene Fernandez ni jahat nak mampos.

Kenapa tak halau saja si betina ni dari Tanah air Melayu?

Selalu membuat tuduhan dan fitnah terhadap kerajaan Malaysia melalui tv Channel NewsAsia. Dan tv Channel NewsAsia selalu menginterview si celaka ni.

Baru-baru ini sicelaka ni menghentam kerajaan Malaysia menghantar balik PATI. Sedap sajalah si celaka Irene Fernandez ni buat tuduhan.

Anonymous said...

Sukur Alhamdulillah ... yang kat Kelantan tu nampaknyer dah menyesal dan mula nak bertaubat ..cuma nak tunggu Datuk seri Peliwat Negara ajeeer.

mat din said...

Dalam barzah pun dia mohon untuk hidup.didunia sekali lagi.untuk.jadi penganut islam yg taat.namun tidak dilayan.

Anonymous said...

Aamin pada doa Anon 9.44. Semuga lebih ramai musuh2 Islam dipanggil balik oleh ALLAH.

Allah masih beri peluang untuk Nik Aziz insaf dan taubat dan masih beri masa untuk Nik Aziz mohon maaf pada pemimpin2 UMNO yang dituduh sebagai kafir. Allah juga mahu menyedarkan orang2 PAS yang menganggap Nik Aziz sebagai maksum supaya sedar dan insaf.

Anonymous said...

SEBENARNYA MALAYSIA AKAN JADI LEBIH AMAN JIKA BAPAK KEPADA SEGALA KEKECOHAN DAN KELENTONGAN IAITU An..dot..dot..dot PERGI MENINGGALKAN KITA.

Anonymous said...

amin . hati-hati dengan hantu dan hantu-hantunya yang masih bergentayangan menyakat anak semua bangsa .

Anonymous said...

SELAMAT BERBALAS PANTUN DENGAN MALAIKAT MUNKAR NANKIR...

Ali said...

Mampoih dah...

Anonymous said...

Mampoih dah...

Anonymous said...

Kematian yang amat dinantikan, SIS, Marina celaka, Anwar dan keluarga munafiknya juga perlu mampus secepat mungkin, KApir kapir lain yang nak menghancurkan negara juga perlu diselesaikan dengan kadar segera.

Anonymous said...

Puak penjilat mangkok ni tak buat tahlil kah..

Anonymous said...

Rsanya kalo nyawa dh smpai di kerongkong baru nk taubat..x diterima taubatnya..

*betulkan kalo hamba silap..

Anonymous said...

Kome berdoa ke menyumpah ni?
Apa2 pun dia ni tetap jadi bahan bakaran api neraka.
Geng dia tak seram ke?

Mak Bedah said...

Kematian terkejut sama dengan Private Investigator Balasubramniam dalam beberapa tahun lepas.
Private Investigator Balasubramniam mati membawa dosa berat memfitnah PM DS Najib membunuh Altatunya.

Si Irene Fernandez ni membontot ambiga bershit dan lain fitnah yang banyak.

Kalau aku dapat pergi kubor mereka, aku nak kencingkan atas tanah kubor mereka.

Anonymous said...

Eloklah dia dah mampus. Hidup pun menyusahkan umat Islam. Bila bang nuar nak sama mampus. Allah bagi nyawa panjang supaya bertaubat macam nik aziz. Kalau tak sedar juga tak tahulah. Itu baru Allah bagi kudis kat telimga

Anonymous said...

Eloklah dia dah mampus. Hidup pun menyusahkan umat Islam. Bila bang nuar nak sama mampus. Allah bagi nyawa panjang supaya bertaubat macam nik aziz. Kalau tak sedar juga tak tahulah. Itu baru Allah bagi kudis kat telimga

Anonymous said...

Pok nik blum minta maaf gan umno lagi.

usin said...

aku tidak sedih, tetapi aku juga tidak gembira dgn kematian perosak ini. kurang hanya satu tetapi akan wujud lebih ramai badigol kerana tiada tindakan konkrit pemerintah melupuskannya.

Anonymous said...

kenapa ramai keeling tak nama macam keeling...malu ke boh nama keeling...

Anonymous said...

Anon 9:56 kau dh cukup pahala nak ke syurga ke? Kih kih

Anonymous said...

Anon 9:56 kau dh cukup pahala nak ke syurga ke??!!

Anonymous said...

Anon 9:56 kau dh ckup pahala nk ke syurga ke??!!

hangkedee said...

Data hindu Paria haramjadah

Anonymous said...

She went straight to hell. Alhamdulillah.