Tuesday, March 11, 2014

HEY DINOSOR GIGI TERKELUAR..BILA NAK RESIGN ? SUDAH LAH.....



20 comments:

Anonymous said...

LKS is another chauvinist idiot who cannot differentiate between Singapore Search & Rescue miniSub and a Military Search & DESTROY Submarine.

Anonymous said...

Muka mcm. puak SYAITAN ni BERANGAN nak memerintah Tanah Melayu, pusaka nenek moyang berzaman kita! PI MAMPOS si BANGKAI PENDATANG ni!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Mengutuk, mengutuk, mengutuk...semua di Malaysia tak betul TAPI kau sihat jugak, tak mampus2..membiak juga, keturunan tak kebulur malah anak kau sendiri ketua menteri. Orang tua nak mampus tak sedar diri macam inilah sekarang yang menghuru-harakan perpaduan Negara tercinta.

Ramai macam apek sial ini sekarang di Malaysia. Malang sekali. Yang berjubah labuh ada, yang berserban besar ada...macam macam ada.

Anonymous said...

Apek hor lang kan!!!!

Anonymous said...

Ini bapak kominis sial. Bila nak mampus kau.

Anonymous said...

Ini Babi la...... lebih busuk dr dinosour.

Anonymous said...

Kepala Pig ni.... byk busuk punya orang..,

Anonymous said...

Jadi satu persoalan pula, adakah misteri kehilangan MH370 telah dirancang awal? Seperti apa yang kita tahu sebelum ini berkaitan dengan ADUN PAS Batu Buruk merangkap Penolong Setiausaha Agung PAS, Dr Syed Azman Syed Ahmad Nawawi menyebarkan berita palsu tentang pesawat penumpang Air Asia AK5110 terhempas di Putrajaya , sekali lagi saya mahu bertanya, adakah puak pakatan pembangkang Malaysia ini, juga diketuai oleh dinosor gigi tua sudah hilang akal hingga sanggup melakukan apa sahaja demi politik sempit mereka.

Anonymous said...

Manusia tidak sedar diri. Bila bercakap macam dia sahajalah yang hero, bijak dan berwibawa. Tetapi tak sedar bahawa, kesenangan dan kemewahan yang dikecapi adalah hasil dari perancangan dan usaha kerajaan Barisan Nasional/UMNO dengan izin Allah. Pecacai-pecacai berbangsa melayu, ingatlah bahawa cina DAP tidak ikhlas dengan melayu.

Anonymous said...

MACAMANA NAK HALAU MELAYU MASUK HUTAN, KALAU DINOSOR TENGAH ambush TUNGGU DALAM HUTAN. ?

Anonymous said...

Tua nak mampos..tengok muka dia ..dulu tipu rakyat di Ipoh Timor sekarang buat taik di Gelang Patah pula..apa hasil pengundi dapat dari sial tua ni.PRU14 mana dia nak tanding pul..CAMTULAH SETIAP DUA PENGGAL LARI KETEMPAT LAIN.

tukang telek said...

Sudahlah.. bagilah muka2 baru dan muda Pemimpin tua kerepot PR punyai idea berkarat. Dah tak ada pelapis ke?

Anonymous said...

TENGOK MUKA HARAMJADAH NI TERINGAT 13 MAY 1969.

anti kominis dan DAPpigs said...

Apa kena dengan Lim Kit Sial tu.....dah buang tebiat ka????Kalu dah sedih sangat besfren dia BAng Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajjal tu nak masok Bamboo River Resort, pi lah teman dia duduk satu suite sekali. Tak dak hal punya. Bapak Peliwat tu lagi suka. Tak dak rotan, akaq pun berguna....kahkahkahkahkah

Anonymous said...

Dah le tuuuu... korang kutuk dia pagi petang siang malam... tapi dia tetap di undi setiap kali pilihanraya...

Anonymous said...

melayu bodoh....

Anonymous said...

kah kah kah... sikit-sikit 13 may.... kalau esok muncul 13 may lagi sekali, kompom bangsa melayu di jajah lebih terok dari zaman british...

Anonymous said...

dah mampos baru berenti

Anonymous said...

gambar no 2. sebijik mcm gambar anuar

Anonymous said...

Kalo kasi potong lancau dia dan bagi kat anjing giler pun tak mau makan.

Spesis d virus kinzir ni nak jd Agong???
Hey lu mau ingat maa lu raja kominis cari babi hutan cukupla...? Jgn mau mimpi siang hali maa....lu mampOSS manyak aman dunia Malaysia.