Saturday, April 5, 2014

DOA PECAH PERUT : NIK AJIS AKAN MOHON MAAF PADA NAJIB ?


KLIK SINI

17 comments:

benciPKRDAPAS said...

EGONYA TAK AKAN MEMBENARKAN DIA MINTAK MAAF KPD ORG2 UMNO.. PERCAYALAH!

Jack said...

Kesian Nicky Ajis....manusia paling jahat ialah ulamak yang menyesatkan manusia dgn menggunakan agama. Kenapa tak halau Rosmah dr ward sebab tak tutup aurat dan suruh gengster PAS halang Najib ziarah sebab Najib dan UMNO adalah lebih jijik dari DAP sehingga mendoakan pecah perut. PAS sesat lagi menyesatkan. Kini orang Melayu khasnya dan Malaysia amnya telah berpecah dan tidak seperti dahulu lagi kerana adanya ulardalamsemak seperti Nicky Ajis dn Hardy Boy. Mereka sanggup dan tergamak mengkafirkan sesama Islam dan menjadi barua dan anjing kepada kapir harbi..DAP.

Anonymous said...

kalau kongkek, semua masalah akan selesai terutamanya sifat suka merasuah besar2an umno

Anonymous said...

Jika BN dah bukak pintu utk Kelantan laksanakan HUDUD, adakah PAS sanggup jadi pakatan BN? Dulu aku dgr Pok Nik ni kata nk join BN kalo HUDUD terlaksana...

Anonymous said...

Pok nik akan jadi sejarah ysng dilupakan.

Anonymous said...

719, hang memang baik sangat, layak jadi PM

Anonymous said...

Doa yang terbalik pada diri sendiri. Perut sendiri pecah kena pakai plastik untuk tampung najis kencing sendiri.

Anonymous said...

Perut Pok Nik dah pecahpun.....air kencing dia kini dlm beg plastik....

Anonymous said...

Doa pecah perut dah makan tuan buktinya tuannya dah pecah prostat.Jantung pula pakai bateri. Kesian penjaga sorga minta maaf takut masuk neraka. Tambah kesian janjikan sorga untuk orang lain tapi sendiri ada petanda masuk neraka.

Mr Insaf said...

840 pm
MINTAK MINTAK JANGANLAH KITA JADI ORANG MUNAFIK............BURUK AKIBAT NYA.
WALLAHUALAM.

Anonymous said...

ko tension ke umno tak bagi rasuah kat ko bro...ko nampak ke orang umno bagi rasuah kat mana?

nasirwise said...

Tok Guru Nik Aziz, ketika berkuliah subuh di hadapan jemaah termask Datuk Seri Anwar Ibrahim, di Kelantan, memohon maaf kepada rakyat Kelantan kerana `kesilapan’ semasa memerintah Kelantan sepanjang 23 tahun yang lalu. Beliau mengaitkan permohonan maaf dengan keuzuran yang sedang di alami oleh Tok Guru Nik Aziz. Seumpama balasan dari Allah. Mungkin ya tetapi penulis lebih menyatakan faktor usia daripada `balasan’.

Kelantan, mungkin kurang pembangunan fizikal tetapi keadaan tersebut adalah `acceptable’ kerana Kerajaan Negeri kekurangan dana dan rendahnya pelaburan antarabangsa (FDI). Setakat ini luas juga tanah tanah pertanian yang terpaksa dipajak oleh Kerajaan Negeri kepada Peladang Besar Singapura agar yuran pajakan dapat dikutip dan menjana pembangunan negeri. Tidak sedikit juga kawasan balak dikuasai Pedagang Cina Luar Negara.

Yang lebih merisaukan penulis ialah kesilapan mengeluarkan fatwa. Fatwa Politik seperti Undi PAS masuk syurga, Doa Membinasakan orang lain khasnya terhadap Tun Dr Mahathir dan Datuk Sri Najib dan parti BN, Memberi gelaran Mahafiraun dan sebagainya, Fatwa Menfitnah Rasuah dan Penyelewengan, Melabelkan atau mengukum Kafir kepada ahli UMNO, Allah Samseng dan Mencarut,Boleh berkawan dengan syaitan demi menjatuhkan UMNO / BN, atas alasan parti tersebut sekejam rejim Zionis. Tok Guru dan Haji Hadi merestui penggunaan Kalimah Allah untuk agama lain, menghalang keras perpaduan UMNO dan Pas kerana dendam kesumat. Juga bersetongkol dengan parti yang memusuhi Islam dan Melayu.

Secara peribadinya, penulis ingin menanya samada Tok Guru memohon maaf atas kesilapan atau kelemahan pentadbirannya semasa menjadi Menteri Besar 23 tahun atau kesalahan mengeluarkan fatwa palsu. Beliau tidak pulak mengulas mengenai Fatwa fatwa yang `political’ pulak.

Kesilapan fatwa atau fatwa palsu ini telah mengajar ahli PAS menutup minda kepada berita arus perdana. Ia juga menyebabkan beberapa pasangan suami isteri berpisah dan tidak bertegur sapa. Fatwa palsu juga mungkin telah memesongkan akidah umat Islam. Hampir semua pemesongan fatwa oleh Tok Guru Nik Aziz talah menjadi `sabda’ dan menjadi amalan kehidupan ahi PAS.

Macamana agaknya hendak memulihkan semula pemikiran ahli dan penyokong PAS yang di merata Negara.? Yang yang bersarang di akal fikiran?Yang merata corok rantau? Boleh kah permohonan maaf dan pembetulan fatwa boleh dibuat didalam kuliah subuh di Kota Bahru sahaja?


Penulis menghormati pendirian dan keberanian YAB Datuk Sri Najib yang secara terbuka memohon maaf di atas segala kesilapan dan kelemahan BN dan bagi pihak pemimpin lampau.

http://nasirwise.blogspot.com/2013/04/tok-guru-nik-aziz-kata-sembahyang-orang.html

http://nasirwise.blogspot.com/2013/02/tok-guru-nik-aziz.html

http://nasirwise.blogspot.com/2013/02/tok-guru-nik-aziz-menyambut-hari-jadi.html

Anonymous said...

sangat tepat

Anonymous said...

Saya lihat 23 tahun sebagai mb hanyalah satu siksaan rakyat kelantan yg terpaksa berhijrah kenegeri lain untuk mencari razeki, hanya yang ada cuma tesco... harap mb baru lebih terbuka. Umno tak kisah orang melayu perintah kelantan tapi tak ada manafaat untuk melayu kelantan.hanya politik yang melampau lagi menyesatkan. Pecah belah adalah, ekonomi setempat tak ada. Lepas spm keluar kelantan, setahun sekali dua balik kampung. Kampung macam tu, pil kuda adalah.
Orang pas sendiri kena buka fikiran, kena lihat siapakah yang banyak bantu kelantan. Pas atau umno. Umno ni orang kelantan anggap haprak, tapi haprak ni lah yang buat banyak benda, jambatan kedus. Umk , hiway baru. Apa pas buat, hanya jaja air liur.


Ta

Sambor Perak said...

Jawapan barua PAS yg amat typical. Cetek dn Bodoh serta Jahil.

Badang NS said...

PAS buat apa utk Kelantan? PAS buat Tesco, Aids paling banyak penceraian paling top dn rakyatnya jadi mcm Mat Bangla dn Indon berhijrah cari kerja.

Anonymous said...

biasalah jika nak mati baru nak ingat syurga ingat pakai kopiah itu halim sangat tapi rupanya lagi buruk perangai ini bukan tuan guru tapi tuan guru celop sekolah atas pokok sama mo......terimalah azab tuhan allah