Tuesday, April 15, 2014

KALID GEREJA SUDAH ADA PENGGANTI... SALLEHIN MUKHYI..


sallehin mukhyi dalam sidang dun selangor semalam membenarkan kafir menggunakan kalimah ALLAH.

syaratnya kata sallehin, jangan salah guna..

salah guna, motif dorang nak guna ni pun dah salah guna..

PAS DAH TAKDE MODAL POLITIK LAIN LAGI KE SELAIN NAK MENYESATKAN UMAT ?

haron din pernah cakap, siapa yang bersetuju maka jatuh KUFUR.

JADI SALLEHIN MUKHYI DAH KUFURLAH KAN..

11 comments:

Anonymous said...

PAS bodoh..

Anonymous said...

Salehin, hang biar betul, hang dah semak dlm kitab ke belum, bab ni jgn mandai mandai pakai pendpt sendiri, bahaya tu.

Anonymous said...

Aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm PAS diBUNUH seorg. demi seorg - disyaki diracun, termasuk yg. boleh sebabkan lemah jantung/kanser dsbnya - oleh si KAPIRDAPBANGKAI/PKRPELIWAT (yg. merupakan ejen Barat-ZIONIS dan racun kimia utk sebabkan kanser/lemah jantung adalah MO biasa Barat-ZIONIS)!

Sebenaqnya, di Tanah Melayu ini, puak KAPIR GAY/PORNO, Kristian Zionis serta PENYAMAQ Islam PKRPELIWAT/DAPBANGKAI sbg. ejen puak Illuminati/Freemason Barat-ZIONIS ini, sedg- mempergunakan sbg. senjata DAJAL mereka, golongan Melayu/Islam LIBERAL/GAY, dlm PKR/PAS/UMNO utk. MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu [puak Illuminati ditubuhkan dan dikuasai puak ZIONIS yg. ingin menubuhkan Satu K'jaan Dunia (New World Order) - bertuhankan Syaitan, di mana kebebasan individu adalah mutlak]!

ZIONIS paling DAJALRothschild, (Soros, Murdoch, Rockefeller dll, juga adalah dari geng Rothschild) - yg. juga menubuhkan IsraHELL dgn. membunuh dgn. amat kejam secara beramai (Genocide) Bumiputera Islam Palestin, dan disyaki memulakan perang Dunia Pertama dan Kedua, serta membunuh Tsar Russia dan seluruh keluarganya, Pres. Lincoln, Kennedy, Allahyarham Pres. Yasser Arafat dll, dan merupakan dalang di belakang 9-11 itu serta perang BUAS yg. akan berterusan sekarang ke atas Dunia Islam yg. kaya minyak-gas, serta menjadikan Israel kuasa Nuklear, yg. paling bahaya ke atas Dunia Islam (lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html , Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam , dan di http://ascendingstarseed.wordpress.com/2013/09/29/hitler-was-a-rothschild-and-so-was-his-daughter-angela/ , Hitler Was A Rothschild And So Was His Daughter Angela, Posted on May 8, 2013 by Dublinsmick)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Ini beru betul jual ugama,tunjuk lebih terbuka kemudian DAP pun akan setuju dia jadi MB ganti TS Khalid.Kalau Pas pegang jawatan MB,confirm banyak lagi benda yg berkaitan dgn kepentingan Islam dan Melayu akan 'terjual',sama seperti Nizar di Perak.

Seduit pun aku tak percaya pemimpin Pas sekarang,ahlinya pun sama,nak dapat muka dgn DAP ada yg sanggup buat lapuran menentang azan.

Anonymous said...

maaf jika aku kasar, sebab si yb salehin mukhyi adalah adun tempat aku. boleh guna kalimah Allah asal tidak salah guna? apa yg dijustifikasikan sebagai salah guna? dalam bible versi melayu guna nama @ kalimah allah bagi menggantikan tuhan @ god bukan salah guna? tulis nama Allah besar2 atas pintu masuk gereja bukan salah guna? aku tak retilah apa dan bagaimana cara otak dalam kepala hotak salehin ini berfikir. sejak awal mereka mahu menggunakan kalimah tersebut adalah untuk disalahgunakan. mereka mahu merosakkan aqidah umat Islam dengan menggunakan kalimah tersebut. tidak mustahil nanti akan ada umat islam tak dapat membezakan yg mana masjid yg mana gereja. john akan kata pada ali kenapa kamu perlu solat 5 kali sehari semalam sedangkan aku tak perlupun. tuhan aku allah tuhan kamupun Allah. so? boleh salehin pakai otaknya....

benciPKRDAPAS said...

MEMANG RAMAI YG DAH KUFUR DLM PARTI SONGSANG TU.. MUJUR ADA GAK YG SEMPAT MINTAK MAAF.. DAH BERTAUBAT KE?

Unknown said...

INI SKRIP JAWAPAN NIK AZIZ .BOLEH GUNA JGN SALAH GUNA

Unknown said...

INI SKRIP JAWAPAN NIK AZIZ .BOLEH GUNA JGN SALAH GUNA

Anonymous said...

Nama parti politik berteraskan Agama Islam (PAS) tapi pemimpinnya semua Haiwan dan Syaitan bertopengkan maknusia!!

Anonymous said...

Yahudi tak pernah patuhi syarat...yahudi tak pernah dan tak akan patuhi syarat...yahudi tak pernah tunduk pada Syarat !JANGAN beri mereka peluang dan ruang !!! TOLONG !

Anonymous said...

DALAM HAMPAS DUK SIBUK HENDAK MELAKSANAKAN HUDUD DAN SEDANG BERIYA-IYA HENDAK MENDAPATKAN SOKONGAN DARI UMNO DALAM PERBENTANGAN PERSENDIRIAN PAS DIPARLIMAN NANTI, NAMPAKNYA HAMPAS MEMANG TIDAK SEDAR DAN TIDAK MAHU BELAJAR, MASEH LAGI HENDAK MENYAKITKAN HATI UMAT ISLAM KESELURUHANNYA. KALAU BENAR MEREKA HENDAK MELAKSANAKAN HUKUM HUDUD, DAN HENDAK MENDAPATKAN SOKONGAN UMNO, BUATLAH MACAM ORANG HENDAK MEMINTA TOLONG.
TETAPI DIDALAM HAL INI PIHAK UMNO TIDAKMAHU MENGGUNAKAN ISU HUDUD SEBAGAI BAHAN UNTUK DIRUNDINGKAN, KERANA UMNO TAHU HUKUM HUDUD ADALAH HUKUM ALLAH, JADI CUMA UMNO KENA PASTIKAN BAHAWA HUKUM HUDUD YANG AKAN BENTANGKAN OLEH HAMPAS INI BENAR2 MENGIKUT SYARIAT ISLAM, BUKAN SEPARUH2 IKUT SEDAP PAS SAHAJA. LAKSANAKAN SEPENUHNYA. BARULAH ALLAH MEMBANTU KITA.