Thursday, April 3, 2014

NAK JADI PANGLIMA TUDM : AHLI PARLIMEN DAP DISERU SUNAT TOTEY DULU..


ahli parlimen dap lim lip eng adalah contoh rakyat malaysia yang bahasa kebangsaannya lebih teruk dari pendatang nepal.

beberapa hari lepas dia bagitau kalau nak cari MH 370, bagi jawatan panglima tentera kepada DAP.

asas nak jadi panglima dalam sistem raja berperlembagaan...

lim lip eng kena sunat totey nya dulu..

kemudian betulkan nahu dan perbaiki bahasa melayu..

kurangkan makan bah kut teh pasal ianya punyai parasit yang boleh membebalkan otak.

sunat dulu lah apek.. baru boleh cakap nak jawatan ...

lu, kit siang, guan eng, karpal ramai-ramai sunat totey dulu.. aku doakan korang punya totey bentan tak elok-elok.. muahahaha ...


9 comments:

Anonymous said...

Lim lip Lan, Lim Lanciau Eng, Lim Kit Sialan, Karpalan B_toh Singh bukan sajer kena sunat totey jer tapi buang teros totey.

Anonymous said...

BETUL BETUL TU....Bangsa yang tak sedar diri ni ada hati nak jadi pemerintah dikedua2 angkatan tentera Malaysia. Ini kes 'cetek nak jadi babi ' le ooooooooi.

Unknown said...

LEBIH BAIK DIA JADI KOMANDER KAMBING BOBOK UNIT AMAL PAS YG DAH TENTU PATUH DAN WALAK PERINTAH DIA.KERJA DIA PUN MUDAH.

Anonymous said...

Ahli keluarga China penumpang MH750 minta kerajaan pulangkan keluarga mereka yang hilang.Yang tu tak boleh sebab memang takde.

Tapi spesis yang disebut tu adalah saudara jauh mereka yang dah lama hilang. Yang ni kita boleh pulangkan dengan segala sukacitanya.

Anonymous said...

Tentulah si DAPBANGKAIBABI RASIS ni akan jumpa MAS kita dgn. cepat - termasuklah DAPBANGKAI/PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean/Geng Kongsi Gelap serta EvangeliSStar dan MalaysiaKKKini,adalah ejen tempatan FBI/CIA/Pentagon-MI6-NATO (Barat), yg. sebenaqnya sudah dikuasai puak SYAITAN Illuminati Mossad-IsraHELL/ZIONIS! Sedgkan MAS disyaki di'hijack' si ZIONIS dan sekutunya itu!

Sebenaqnya si DAPBANGKAI ni keluarkan kenyataan mcm. ni supaya UMNO terperangkap, dan akan teruslah galak nak ambil lebih ramai tentera dan polis dr. kaum Cina!

Tapi tengok S'pura - bukan main ketat rejim CinaRASISPAP kawal BUMIPUTERA Islam/Melayu, utk. masuk polis dan tentera serta JPA!

Jadi UMNO jgnlah terperangkap!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Kononnya mereka akan cari MH370 dengan mudah jika diberi kuasa sebagai panglima TUDM. Tak payah la.. nak guna perisian semudah Excel pun mereka gagal, inikan pulak nak kendalikan perisian canggih yang ada di TUDM tu... buang karen je..

Anonymous said...

Jadi Panglima Red Bean Army boleh la

Anonymous said...

betul tu anon 2.40pm....perisian excel pun tak lepas.....cakap BM pulak tergagap gagap..malu la kat bangla yg dtg 6 bulan kat sini jer dah fasih....ada hati nak command tudm

Anonymous said...

Kaduk naek junjung.