Wednesday, April 2, 2014

PERGERAKAN TERKINI RBA..DARI SIBER KE FIZIKAL.


KLIK SINI

2 comments:

Anonymous said...

DAPBANGKAI/PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean adalah ejen-ejen Mossad/IsraHELL/ZIONIS-CIA-MI6-NATO! Begitu juga EvangeliSStar dan MalaysiaKKKini!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

read bean army ke, RBA ke atau Raja Belit Angkuh ke, rasanya dah lama didedahkan tentang kewujudannya. kerajaan yg memerintah sekarang sudah sedia maklum tentang perkara tersebut. soalnya apa tindakan kerajaan atau khususnya SKMM dan kementerian terlibat? semacam ZERO dan membiarkan RBA ini semakin jahat, zalim dan makin hebat memfitnah. kerajaan takut? atau tidak punya telur? jangan menganggap memerintah negara sekarang sama seperti zaman pemerintahan tun razak! zaman tun razak mana ada media2 fitnah seperti sekarang. pm najib, jika sayang negara, bangsa dan agama, sila berhenti berkhayal seolah2 apa sahaja kemuliaan yg allahyarham ayahanda anda dapat anda akan dapat. dunia sudah berubah, sipendatang sudah mula merampas hak tuan tanah. jangan sampai kubur anda nanti akan dikencing oleh anak cucu pemilik asal kerana anda lemah dalam melaksanakan tugas menjadi penguasa.