Thursday, April 3, 2014

ROYALTI 20% : BUDI SABAH DAN SARAWAK MENANGKAN KERAJAAN BN WAJIB DIBALAS...


KLIK SINI

3 comments:

Anonymous said...

Anai anai kalau cakap pasal islam jangan terpesona layu . Saya penah terkena.jangan berurusan seorang sorang .nampak lemah pakat ramai ramai buli.sokong 100% jangan layan pas pkr auta lebih.

Anonymous said...

sudah sampai masanya UMNO/BN melakukan pemutihan dalam "diri" sendiri...kaji dan kenal pasti semula semua pekerja-pekerja Kerajaan yg menjadi tali barut pembangkang...pekerja-pekerja di PETRONAS ramai yang menyokong pembangkang...hakikatnya ramai yang menganggur anak penyokong tegar Kerajaan UMNO/BN sendiri...ini bukan tindakan kejam tapi persoalannya siapa yg lebih kejam...makan gaji dengan kerajaan, mendapat kemudahan dan kelebihan itu ini hasil kerja kerajaan tapi tidak menyokong kerajaan???....siapa yang kejam...di mana pembelaan kepada anak-anak penyokong kerajaan yang berkelayakan tp masih menganggur?...sedangkan mereka yg menyokong pembangkang ini dengan menggunakan kabel mereka terus menerus "membiakkan" pengikut-pengikut mereka dalam sektor kerajaan...hasilnya pada satu masa nanti akan jadi hampir 90% pekerja dalam kerajaan ini sebenarnya penyokong pembangkang walaupun pelbagai elaun atau kemudahan lain telah di tambah baik...patutkah begitu? fikir-fikirkan dan panjang-panjangkanlah isu ini kepada pemimpin kita terutama sekali kepada PM/TPM kita...

Anonymous said...

BN/UMNO kena sedar..kena berterima kasih dan tunduk kepada Bumiputera BUKAN Islam di Sabah dan Sarawak. tanpa mereka, bukan setakat BN/UMNO je jatuh, Sultan dan Agong pun boleh jatuh.