Tuesday, May 6, 2014

BERAMBOS.. YES I LIKE !


ini bukan je artikel pedas..
ini baru betul BAGI KAW KAW !
fakta memang pahit untuk ditelan..kan !

KLIK SINI

4 comments:

Anonymous said...

Kalaulah Tanah Melayu ni akhirnya terus TERGADAI semuanya sekali kat PENDATANGKAPIR DAJAL yg. asalnya dibawa PENJAJAH British-ZIONIS, kita boleh salahkan pemimpin Islam/Melayu yg. biaqkan ini berlaku! Dan kita sbg. rakyat biasa ni, hanya mampu berdoa ALLAH SWT menghukum mereka!

Kenapalah umat Islam/melayu kat NEGARA ISLAM ini terus ditundukkan/diPIJAK oleh GERTAKAN "demokrasi/hak asasi kesamaan-kebebasan mutlak” SAMPAH si KAPIR MUSUH Islam/Melayu Barat-Zionis, termasuk ejen mereka dr. DAPBANGKAI/PKRSODOM?!
Sedangkan umat Islam/wanita Islam di Barat tak pula mahu diberikan hak asasi kesamaan/kebebasan mutlak, asyik diHINA bila mahu memperjuangkan KESUCIAN akidah-akhlak mereka, termasuk bila mahu memakai tudung, kelihatan/hidup alim dan sering dituduh sbg. teroris dsbnya; juga si KAPIRDAJAL sering mahu MENJAHANAMkan sekolah-sekolah Islam – lihat di akhbar anti-Islam di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2424241/Islamic-schools-Britain-forcing-girls-young-11-wear-face-veils.html dan http://www.dailymail.co.uk/news/article-2619893/Now-schools-Bradford-fighting-Trojan-Horse-style-plots-two-headteachers-left-jobs-one-fears-driven-David-Cameron-vows-clear-classrooms-Islamism.html.

Di Jerman pula, wanita Islam bertudung juga tak dibenarkan bekerja dgn. JPA Jerman dan Hari Raya atau mana-mana perayaan yg. bukan Kristian tidak dibenarkan disambut secara rasmi, kecuali di satu negeri. Juga, bazaar Ramadan, cthnya di Jerman tidak dibenarkan sedgkan bazaar Krismas, sampai sebulan. ditaja duit K'jaan, temasuk diekspot ke merata EU! Masjid juga tak dibenarkan dibina sesuka hati dan selalunya umat Islam terpaksa membeli gereja yg. telah ditutup atau kosong; sbg. satu saja cara utk. membuka masjid.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Betul apa yang doktor tu cakap...dimana bumi dipijak, disitu langit dijunjung....kalau tak suka ko orang semua boleh berambos.....

sekh karim Hamid said...

Yg disuruh agama ..adalah memperbettulkan diriSendiri...supaya boleh kenal diri. Barang siapa yg kenal diri maka akan kenal lah..... bukan nak suruh menyalahkan antara satu sama lain, nak betulkan orang lain..... jika masing masing nak buat baik ...maka negara ini akan dikurniakan kebaikan yg banyak. Ni tidak...masing masing manuding jari menyalahkan sesama sendiri...bersangka dia shaja yg betul....alahai ugama tok nenwk yg dibawa...maka jadi nya macam ni... kalau yg dibawa nya agama allah.... masing masing penuh rasa taqaduk dan taqwa jepada alkah.... segala keputusan dgn pertunjuk allah.... alahai manusia .... ingatlah...yg duduk atas tu bangsaku juga...yg nak jatuhkan bangsa ku juga....apa pnya bangsa lah macam ni.....

Anonymous said...

Tidak sesiapa ysng bolih menghalang kebangkitan Islam dan keagongan bangsa Melayu di negara ini sekarang