Saturday, May 10, 2014

DAH TIBA MASA..BANGSA MELAYU 'TITIK' UMNO-PAS UNTUK LUPAKAN SENGKETA..PASAL CINABENG DAH NAIK KEPALA !


apa yang tak betulnya kenyataan kat bawah ni.

umno-pas punya sengketa BUATKAN KAFIR HARBI NAIK KEPALA !

KLIK SINI

12 comments:

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH kita ada PEJUANG ISLAM/Melayu tulen mcm. YB USTAZ Abdullah Zaik/ISMA ini! BUKAN mcm. si puak Islam/Melayu LIBERAL, samada dlm. PAS/UMNO/PKR yg. asyik nak JILAT kasut si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL RASIS mcm. hamba abdi!

Puak KAPIRDAJAL RASIS ni kat Amerika, Canada atau Australia - jgn. harap nak berani paksa Native Americans, Canadian First Nation peoples dan Aboriginal Australian hapuskan IDENTITI , SEJARAH dan HAK bangsa BUMIPUTERA mereka!

Maka, geram betul aku kat mana-mana PEMIMPIN ISLAM/Melayu LIBERAL PENAKUT - yg. boleh biaqkan si PENDATANG KAPIRDAJAL yg. asyik PJAK/GERTAK ISLAM/umatnya kat NEGARA ISLAM ini! Semoga ALLAH SWT balas PENGKHIANATAN mereka ini!

Dan si PDRM nak GERTAK Abdullah Zaik/ISMA apasal - si PENGGANAS Red Bean dan berlambak si KAPIRDAJAL MUSUH ISLAM boleh asyik HINA/GERTAK ISLAM/umatnya termasuk dgn. ancaman BUNUH sesuka hati di sosial media; tak pula diTANGKAP?!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Sesiapapun terutama PEMIMPIN yg dilantik rakyat utamakan ALLAH.. Semua tindakan kerana ALLAH..PASTI ada kebaikan utk agama dan bangsa..

Masalahnya...byk yg jd pemimpin kerana bertuhankan DUIT KUASA... Agama jadi agenda akhir.. Hanya jd agenda utk DPT UNDI...

cukup cukup la guna simbol..pakaian.. liberal...plural..ideologi...atau apa sajalah namanya utk BERKUASA..UNDI

Bangsa yahudi..cina..jepun...mereka kaya atau berjaya bukan kerana terlalu hebat TAPI mereka kontrol semua dgn sesama bangsa..tak bagi peluang bangsa lain..berniaga dr bahan mentah hingga keluar brg sesama bangsa..bagi sesama mereka aje..KARTEL

Tapi kita org MELAYU...kononnnnn brg org melayu tak kualiti.. Percaya cakap org kafir..dr kedai runcit sampai dlm tv..cnn fox..percaya kat kafir..

Org lain sesama bangsa... Kita menghancur sesama bangsa.. Jika selagi tak berkuasa.. Tak menang jd pemimpin dr kg sampai ke kota besar.. Semua saja aje... Berusaha menjatuh org dr sesama bangsa dan agama.. Mcm mcm cara dr fitnah ke upah habuan DUIT... Ada pengikut ada tali barut ada KETUA .....

Tok Penghulu said...

Orang melayu ni memang suka berpecah belah semenjak dari zaman Portugis lagi . Tak tau la nak buat macam mana . Mungkin kalau Tanah Melayu dah tergadai baru laa melayu nak bersatu .


.

usin said...

Dlm soal perpaduan umat melayu umno dh nampak cuba berlembut. Yg nampak masih keras dh degil ialah pas. Rasanya tak pernahpun umno minta pas bubarkan parti dan sertai umno, cuma duduk bincang pasal agama dan melayu. Nk ckp pasal.melayu, pas kata parti itu bukan bersifat kebangsaan. Hanya utk agama sahaja. Knp Allah jadikan manusia bersuku dan berbangsa? Salah Allahkah manusia berbangsa & bersuku. Allah jadikan begitu agar setiap bangsa menjadi hebat, bertamaddun dan kuat agamanya. Perlukah melayu membuang bangsanya? Itu persoalan yg pas kena jwb. Dalam konteks malaysia, tidakkah islam itu sinonim dgn melayu. Spt di myanmar, rohingya dgn islam. Semua manusia di seluruh benua di bumi.ini terikat dan bangga dgn bangsanya, knp pas tidak bangga dgn melayu? Siapa majoriti ahli pas, bukan melayukah? Polimik bangsa sewajarnya diketepikan oleh pas demi kelangsungan agama islam di malaysia. Tak pernahpin pas membela islam dari umno jika diserang oleh kafir dari dap dan pkr, malah melayu pas dan pkr akan follow serangan kepada umno, atas dasar bencikan umno, walaupun seagama. Duduk, fikir dan bincanglah wahai penguasa2 politik dalam pas dan umno serta pkr. Nasib agama islam dan umat melayu ditangan kamu. Jangan nanti anak cucu kamu akan pakat kencing di atas kubur kamu.

Anonymous said...

AGREE 101%.

peminat milo suam said...

Kami di bhg gombak setuju 200%..

peminat milo suam said...

Tapi dipehak kita takde masaalah gap.

Anonymous said...

Udah leteh menyeru supaya mereka bersatu. Yang nak sangat bersatu hanya peringkat rakyat melayu biasa sedangkan di peringkat pemimpin melayu lagi kuat mereka bergaduh lagi bagus pada mereka.

Cuma aku 100% yakin kalau kita rakyat melayu biasa dalam diam bersatu hati, Umno lingkup, Pas mampos. Yang jadi masalah kita pun seronok berpecah.

Hudud. Kalau nak bersatu, ini lah medium penyatuan melayu yang paling jitu. Kita tunggu saja lah apa kesudahan Hudud ini. Nasib ko lah Hudud, ko setakat jadi modal politik orang islam saja.

Joko said...

Pada pendapat saya , PAS tidak akan membuat hudud di Kelantan . PAS kan buat berbagai bagai alasan mengapa PAS tidak boleh buat hudud di Kelantan . Ini semua wayang .

Anonymous said...

The problem now is not UMNO but PAS. PAS tidak berminat langsung untuk bersatu dengan UMNO mereka lebih berminat menjadi pencacai DAP dan PKR. Tetapi berminat memaksa UMNO menyokong hududnya dan sekiranya tidak menyokongnya dianggap kapir.

Anonymous said...

Selagi tak mampus pemimpin melayu lama dalam UMNO dan PAS jangan harap perkara penyatuan ini akan berlaku...kita rakyat hanyalah alat mereka untuk terus berkuasa dengan berbagai alasan kononnya utk survival bangsa melayu...tp lihat yang dikendong tercicir juga yang dikejar belum dapat lagi...

Anonymous said...

TAKPAYAH.
UMNO MANA BOLEH BAGI PAS FULUS
MCM DAP.
UMNO BOLEH BERJUANG TANPA PAS.