Sunday, May 18, 2014

SATU UNDI UNTUK DYANA, BERMAKNA ANDA MENGULANGI KESILAPAN 2008 !


nizar dan dyana adalah sama.

dijadikan mereka BONEKA oleh dap untuk mengaburi mata melayu.

nizar pernah menggadaikan hak melayu perak demi dap.
kini watak dan iltizam mereka diulangi lagi.
cuma yang membezakan adalah jantina.

UNDI DYANA, BERMAKNA ANDA SEDIA UNTUK MENGULANGI KESILAPAN 2008 !

26 comments:

Anonymous said...

-tudung mana?.
-nyatakan pendirian hudud kamu.
-peristiwa 13 mei tlg ceritakan pada rakyat apa sebenarnya yg berlaku.

Anonymous said...

Sebenaqnya si KAPIRDAJAL DAPBANGKAIBABI/PKRSODOM hanya mempergunakan si ISLAM/MelayuLIBERAL-TERPUKAU-budaya-KAPIRDAJAL-BARAT/ZIONIS mcm. si-BETINAPELACUR atau si-JANTANSODOM!

Sebenaqnya juga, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan ejen-ejen mereka dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak liberal Islam/Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih!

PENYAMAQ-PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli NGO-NGO tersebut!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Aku doakan budak melayu ni kalah....sebab dah terang dia ni berjuang untuk bangsa lain....

Anonymous said...

Undi DApig takkan la boleh mendaulatkan Islam... cita-cita mereka nak malaysia jadi negara sekular sepenuhnya... pikir guna otak, jangan guna kepala lutut

Mak Bedah said...

1. Betina Melayu keparat pembelut Melayu pembelut Islam belajar tinggi-tinggi pun tak berguna. Dyana pembelut Melayu tidak kenal sejarah, melacurkan dirinya melalui pengundian pro cina dap yang rasis kerana pangkat, glamour dan kepentingan peribadinya untuk kesenangan mewah dia, melacurkan tanah darah bumi Melayu kepada orang cina yang anti-Melayu.

2. Kononnya mahu jadi seperti rakyat Singapura. Singapura diperintah kerana pelacuran segelintir rakyat Melayu yang melacurkan tanah Melayu kepada bukan Melayu. Contoh pembelut anti-Umno pada masa 1965 dahulu :

Rahmat Kenap
Othman Wok
Mohammed Ya’kub Mohammad
Yusof Ishak
Rahim Ishak

3. Ramai sekarang rakyat Melayu yang membencikan Umno, seperti seorang pensyarah Melayu Ass Prf Maznah sekarang di NUS yang sentiasa mengkeritik Umno. Pakai baju gown setiap hari mahu jadi orang putih tapi kulit hitam muka Melayu.

4. LKY menipu rakyat Melayu Singapura dengan memakai songkok. Dyana menipu Melayu dengan rupa dan pakaiannya mahu jadi Melayu moden dan hampu segala-segalanya dari DAPigs dan kroni LKSial dan LGE adalah terbaik.

5. Dyana diselaput dengan asap tebal kemiskinan dan kehilangan hak orang Melayu menyelubungi mimpi dengan kemewahan dan kenamaan dia pada masa akan datang, kerana itu mengharapkan sangat undi orang Melayu.

6. Humbankan betina Dyana ini dalam longkang, jauhkan diri dari pembelut betina Melayu ini !!!

Anonymous said...

Spesis cina+melayu yg telah diracun otaknya...
Jadilah ayam tambatan LKS ..
tanyalah bekas ayam tambatan LKS tu...
Siapa???

Anonymous said...

Tanyalah tunku Abd Aziz Ibrahim...
bekas ayam tambatan dap tu..

Anonymous said...

Melayu mesti bersatu...
UMNO dan PAS perlu bergabung..

PKR pasti hancur
DAP perlu dihapuskan..Inilah parti paling racist!!!!

Anonymous said...

Nasib Melayu makin tergadai.....
sungguh malang kerana semua ini akan kita sedar pada waktu ketika "nasi sudah menjadi bubur."

Wahai Melayu....kau tak nampak apa yang sedang menunggu di depanmu....akan merataplah generasi keturunanmu menjadi bangsa terpinggir, bangsa menumpang......sama seperti Melayu Singapura dan bangsa Palestin......

Anonymous said...

Dalam PUTERI UMNO susah mau naik..jadi kalau nak kuasa dan kekayaan masuk parti penentang yang memang terlalu kurang para gadis melayu menyertainya nak pulak yang cantik, bujang lagi..dijunjung dan dijulang sebab dengan cara ini sajalah menjamin kekayaan tujuh keturunan sama juga cerita puteri reformasi dulu..janji.. dipuja dan dijunjung..bangsa dan agama tolak tepi sebab dah nak nazak pun boleh sempat bertaubat..itulah pegangan para pemuda pemudi melayu kini..apa yang digenggam jangan dilepas sekarang..genggam sampai jadi bara walaupun jari jemari dah lecuh lepuh..muda bergetah semua bangsa sedang menghimpit..masa nilah untuk merebut sesuatu..betul tak Dyana..dah tua esok baru fikir pasal (Alif Ba Ta)AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR

AwangLiku said...

seorang lagi melayu dibangsatkan oleh DAP..

Anonymous said...

sape yg undi perempuan ni mmg golongan islam liberal

Anonymous said...

MENYAMPAH DENGAN CAKAP2 MERAPU DLM BLOG NIE..SAMA SEPERTI MERAPU NYA RAJA AZURA DAN SALLEH YAACOB DLM RADIO...BANYAKKAN ZIKIR..POHON AMPUN DARI ALLAH..

PakKaduk said...

Strategi agak bagus kali ini. Kita semua akan lihat sama ada orang cina akan undi berdasarkan calon atau parti. Bagi orang melayu rasanya dua2 pun mereka tak suka.

Anonymous said...

wau...jambunya...still single ke....lawyer lagi tu...aku nakkk

Hulubalang said...

Satu undi untuk melayu DAP bermakna satu undi untuk lembu .


.

Anonymous said...

Habis, nak undi calon Cinabeng ke? Dah lah tua dan muka macam Babi.

Dyana kan Melayu, Islam dan tersangat cun dan comel. kan Saudara, saudari seagama.

Kroni taukeh Cina betul, GAP ni.

Anonymous said...

Atau pun satu undi utk Diana bermakna anda sedekah seekor babi tonyok untuk DAP.

Anonymous said...

WHY THE HULLABALOO IN HER BEING IN THE DAP ?
SHE IS PRETTY AND INTELLIGENT, BEING A LAW GRADUATE.
AS USUAL INI SEMUA SALAH UMNO.......FOR SENDING HER ON A ESPIONAGE MISSION.
DON'T BE FOOLED.......BE INTELLIGENT LIKE HER......AND DON'T BE STUPID LIKE HER MASTER ?

Anonymous said...

Bakal mb perak ni....

Anonymous said...

Kucar kacir. Uitm yg bagi pendidikan pada aku menghasilkan sampah bangsa mcm ni, susu di beri tuba di balas. Anwar penghancur bangsa melayu.

Anonymous said...

muka cantik boleh kalahkan yinluck bekas pm thailand tu

Anonymous said...

muka cantik boleh kalahkan yinluck bekas pm thailand tu

Anonymous said...

Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-ZIONIS dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA - asyik nak menutup mulut umat Islam/Melayu lawan MUSUH ISLAM!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!
Dahlah tu, asyik sasarkan hanya Makcik Sambal Belacan, dan asyik nak tutup mulut dia - apa yg. mereka TAKUT sgt. dia tulis tu?!

PI MAMPOS lu si KANDANG DAPBANGKAIBABI!

Anti Betina Jalang said...

inilah betina liberal jalang......Teresa cock versi melayu

Alangkah malangnya nasib UiTM kerana kebelakangan ini telah banyak menghasilkan dajal2 melayu tak sedar diri seperti khalid syiah, dyana paria dan lain lain

harap VC UiTM Dato Sahol dapat ambik perhatian...ada sesuatu yang tidak kena berlaku pada modul2 kenegaraan anda.

Anonymous said...

Kelakar politik malaysia ni hahahahaha hahahahaha