IKLAN BERBAYAR

Sunday, June 8, 2014

DIA MASIH DAPAT KONTRAK DENGAN KERAJAAN LAGI KE ?



supermax keluarkan kenyataan ini menjelang beberapa hari sebelum pru 13.

kata stanley thai, ORANG CINA DAH DI BASUH OTAKNYA OLEH BN SEJAK HARI PERTAMA. 

putar belit fakta kononnya nak tunjukkan orang cina tertindas di malaysia..

kabarnya dia masih ada projek dengan kerajaan, betul ke ???




4 comments:

tukang telek said...

Orang mcm ni jgn dok beri muka. Mahu ajar sikit jenis tak bersukur.

Anonymous said...

...kalau ada pun kontrak yg masih berjalan, mungkin kontrak itu masihbelum tamat lagi, bila sudah tamat kalu dia tau lah nasib... Ini BN pun satu hal juga; kalau ratusan ribu boleh masuk kocek kg tergadai pun diorg tak ambil pusing punya. Janji masyuuuk. Kalau betul betul mau jahanamkan PR terutama nya DAP; pemimpin BN MESTI telus dan jangan sagi satu sen pun pada pemakan babi ini.

Anonymous said...

Kalau maseh dapat kontrak, adalah orang yang terbodoh bodoh!

Anonymous said...

Rubber gloves depa ni bukan bagus pun tapi mahal. Proses pembuatan tak ikut piawaian n kesihatan pekerja. Kerajaan patut beli je dari usa or China.