IKLAN BERBAYAR

Monday, June 9, 2014

HEBAT KAN MCA ? LEPAS UGUT KELUAR BN, DIA YANG DULU NAK JAWATAN KABINET..


takde apa nak aku cakapkan.
baca tajuk artikel ni..

pesan aku mudah.

KITA KUATKAN KITA.
KITA BAGI BALIK KEPADA ORANG KITA.
UNDI ORANG KITA, KITA BAGI HADIAHNYA SEMULA.

melayu,bumi sabah sarawak dan india perlu dalam radar 'jagaan terbaik' dari kita.

aku suka tindakan adenan satem. habis semua di blocknya dari masuk sarawak. ini kata kunci yang boleh kekalkan kekuatan dan melemahkan musuh.

pengundi cina, aku letakkan kurang kepercayaan lagi..

umno penang kabarnya sedia memaafkan reyer celaka.

kes bapa mualaf yang mahkamah syariah dah buat keputusan penjagaan diberikan kepada bapanya yang islam, nancy shukri JPM alu-alukan pulak anaknya pulang ke pangkuan ibunya yang hindu.

paling kelakar, NGO tulen islam/melayu seperti pembela dan isma pemuda umno taknak pulak dianggap sahabat oleh pemuda umno. sebaliknya bersih itu pulak yang diiktiraf..

kerajaan melayu yang dah decide nak ambil tanah asing dan tambah kuatkan melayu bandar, dihentamnya macam dubuk..macam macam..

rasanya...nauzubillah kalau dap dapat memerintah malaysia satu perkara pertama yang pasti akan dilakukan adalah melakukan rombakan terhadap pemilikan dan rezab melayu dalam kanun tanah negara.

tanah dan penguasaan  lokaliti kependudukan geografi adalah perlu dalam menentukan hegemoni sesebuah bangsa berdaulat, macam bangsa melayu.

itu pasallah alberto fujimori diterajang keluar oleh bangsa peru, pasal dia bukan bangsa asal negara.

bab MCA... pandai-pandailah korang memberikan bunga. 

gerakan melalui mah siew keong wajar diberikan kepercayaan. namun gerakan sepertimana kempen kemas mah yang tak sakitkan hati melayu perlu meneruskan gaya sebegini.

jika gerakan bijak, tidak mustahil mereka boleh pergi jauh.

kerajaan melayu wajib bijak dalam menilai langkah ce... pasca pru 13.





14 comments:

Anonymous said...

Kan elok kalau Dyana menang Dan Dilantik Menteri?

Karang Mah yang dapat jadi Menteri.

Tu lah Melayu Mamak macam Hang menjahanamkan Bangsa Melayu sejati.

Ali said...

Kenapa ituhari tidak letak calon UMNO? kalau kalah tak mengapa, orang Melayu akan sokong, Dyna tidak mendapat sokongan Melayu sebab beliau menempek dgn apek tuw!Bila letak calon UMNO, berkempen pun senang nak hentam cina, ini letak calon cina, kan nak kene jaga hati la bala, Contoh Kajang, boleh plk PKR ambil rampas kerusi dap, mengapa tidak UMNO di Telok Intan?

Ali said...

Kenapa ituhari tidak letak calon UMNO? kalau kalah tak mengapa, orang Melayu akan sokong, Dyna tidak mendapat sokongan Melayu sebab beliau menempek dgn apek tuw!Bila letak calon UMNO, berkempen pun senang nak hentam cina, ini letak calon cina, kan nak kene jaga hati la bala, Contoh Kajang, boleh plk PKR ambil rampas kerusi dap, mengapa tidak UMNO di Telok Intan?

Anonymous said...

Cina jenis berak x basuh
Penuh najis
Kotor lg jijik
Mana tau malu
X ada harga diri
Muka biawak hidup
Dasar pendatang x sedar diri

Tp pap boleh buat
Cina jd mcm tu pun
Sba ada org2 besar Melayu yg boleh dibeli oleh cina
Laknatlah melayu yg jd hamba cina berak x basuh
Bkn calang2 melayu yg jd hambd cina
Dr kontraktor berlesen A, cidb G7, sampailah yg berjawatan menteri
Barua... haramjadah

Anonymous said...


HARITU KENAPA KO TAK BERTANDING. TAKDAK TELOR KE ?
CE TENGOK KAWAN KO NABI BUX KT PENANG TU. SAMPAI SANGGUP GULING2 BAWAH KETE UMAT ABLUL AJID LAGI.

Anonymous said...

Tobat nak undi MCA. Kalau Umno tak letak calon, aku rela undi Pas lagi daripada nak undi MCA.

Anonymous said...

Hebat apanya MCA tu. Orang cina sendiri pun dah tolak. Yang tergila-gila kepada MCA hanya lah Umno. PRU 13 itu hari kalau orang Umno tak undi calon MCA, entah entah hilang wang taruhan apa.

Aku cadangkan bubar Umno kemudian semua ahli Umno menyertai MCA.

Anonymous said...

Bubar pas dan semua ahli pas masuk dap, amacam ok tak..

Anonymous said...

MCA tentang BN melalui the STAR dan bersekongkol dgn DAP. Mana ada MCA menyeru perpaduan kaum? Halau je MCA dari BN.

Anonymous said...

mca ni macam api dalam sekam

Anonymous said...

babi berek mata itulah wee ka siong.....

Anonymous said...

babi berspek mata itulah wee ka siong.....

Anonymous said...

Berterusanlah DRAMA si kAPIRDAJAL MCAcing/GerakanKAPIR - supaya YAB PM kita bagi jawatan Kem. penting kat mereka - lihat di http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2014/06/skandal-rm40juta-hassan-malek-mungkin.html , Skandal RM40Juta : Hassan Malek Mungkin Digantikan Dengan Mah, Oleh Sungai Rapat, June 3, 2014!

Sedangkan kalau DAPBANGKAI menghina ISLAM/umatnya termasuk Hukum Hudud ALLAH SWT, bukan main lagi si geng-geng KAPIRDAJAL ni semua BERSATU!

Lihat berita terbaru di EvangeliSStar ("Nazi-Jerman-SS") kepunyaan MCAcing, di mana MCAcing siap dgn. jbtn "Syariah Law and Policy Implementation Special Task Force" MENGHINA JAIS kerana menyerbu upacara perkahwinan Hindu (apa KEJADAHnya nak masuk campur undg-undg Syariah kat NEGARA ISLAM ni sampai ada "Syariah task-force" MCAcing sendir?!)! Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/06/03/MCA-on-Jais-detaining-woman-at-Hindu-wedding-ceremony/ ,Show prudence, MCA urges Jais over disruption of Hindu wedding ceremony , by p. aruna, June 3, 2014.

Sedgkan apa yg. JAIS buat adalah BETUL mengikut yg. utamanya, undg-undg SYARIAH dan kemudian, undg-undg PERLEMBAGAAN kerana pengantin perempuan dlm ICnya adalah beragama Islam

Dan lihat lagi si MCAcing ni - nak MENJATUHkan terus kuasa Mahkamah Syariah di mana si puak DALANG-DUA-MUKA plg. MERBAHAYA ni bukan main lagi asyik MENGGERTAK supaya undg-undg PERLEMBAGAAN terutamanya yg. berkaitan ISLAM/umatnya, ditukaq sesuka hati - demi falsafah dan undang-undang PENIPU - demokrasi dan “equality & liberty" (hak asasi KESAMAAN dan KEBEBASAN) si Barat-ZIONIS!

Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/06/05/MCA-wants-Constitution-to-be-amended-Move-to-prevent-disputes-over-religious-conversions/ , MCA wants Constitution to be amended to prevent disputes over religious conversion, June 5, 2014:

KUALA LUMPUR: The MCA has called for constitutional changes to allow conversion of religion involving children only when both parents agree to it.

“Conversion of religion of any child shall be mutually agreed upon by both the parents until the child attains the age of 18,” MCA Youth legal bureau chairman Eric Choo Wei Sern (pic) said.

He suggested that Article 12(4) of the Federal Constitution be amended to prevent a father from converting the religion of his child unilaterally.

He also recommended Article 121 or Article 121(1A) be amended to empower the civil courts to resolve disputes and issues involving marriages, regardless of the religion of the couples.

“It is improper and incorrect for the Syariah courts to have jurisdiction over such cases where the marriage was initially entered into under the civil law,” he said in a statement here yesterday.

Choo was commenting on the Muslim bride who was detained midway through a Hindu marriage ritual by officers of the Selangor Islamic Affairs Department (Jais) on June 1.

He described the action as “deplorable, totally uncalled for and should be vehemently objected to”.....

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Xde lgsung komen mbina mcm mne melayu nk bsatu demi kmajuan n klansungn melayu hgga kiamat. Asyik2 pas nk nyindir umno. Lgsung xde pas nk sindir hentam dap partner tdo sbantal pas yg bisnes pmerdagangn org n dadah kt merata ceruk malaysia nih