Tuesday, September 2, 2014

MH 17 : JURUGAMBAR DISERANG AHLI KELUARGA MANGSA ? ADEH TENANGLAH..KAN BOLEH BAWAK BINCANG.


17 comments:

Anonymous said...

Apa masalah ni? Kerajaan dah bagi penghormatan Negara pun tak puas hati lagi. Baik tak payah bagi penghormatan kepada keluarga macam ini. Wartawan hanya menjalankan tugas. Apa penumbuk engkau saja yang boleh dihayun? Penumbuk orang lain tak boleh?. Nasib baik budak ni baik, kalau aku lah, kita tengok muka sapa yang pecah.

Anonymous said...

Keluarga yang memukul jurugambar tu BANGSA APA EKK?

Anonymous said...

Boleh cakap baik2 apa kalu x kasi ambil gambar....

Apa main tumbuk2.....

lu ada geng ...wa pon ada geng... x puas ati bgitau tmpat laa....

Tok misai said...

This is personal assault.
Am sure PDRM knows what do with the bully.
And the photographer too can initiate a legal action.
There is law in our country.
Another product of Liberalism.

Anonymous said...

keling tak sedar diri...

Anonymous said...

Semoga pihak berkuasa mengambil tindakan sewajarnya dgn SEGERA.

sesejuk mata memandang said...

Mungkin ada silap faham antara keluarga MH17 dengan jurugambar.. kekadang banyak juga kita tengok jurugambar yang terlebih sudu menganggapkan diri mereka kebal dan bebas keluar masuk dalam sesuatu acara.. Jadi yang telah berlaku mungkin ada silap nya .. pada wartawan dan jurugambar .. usahlah katakan 'hanya mereka sahaja yang betul'

Anonymous said...

Pak Nana tu ingat dia teror sangat ke???? Kalau aku jadi photographer tu aku report dan saman Pak nana ni kao2.....biaq dia rasa sikit.

Mohd Faizul Ramli said...

berlagak..kerajaan dah buat sambutan bagai nak rak..sambutan bagai perwira...bapa saudara aku gugur ketika peristiwa lahad datu pun x sambut mcm ni...

Anonymous said...

Patut campak dlm longkang je abu bangkai diaorg tu

Anonymous said...

Rilex bro..x mau gadoh2..

Anonymous said...

Aku harap ada orang yang boleh cam dan cari mamat yang tumbuk wartawan tu.kalau jumpa tolong tumbuk muka dia .

Anonymous said...

SAMSENG PARIA KANGKANG BABIkah yg. pukul wartawan ISLAM/Melayu kita ni?! PDRM; tolong TANGKAP segera! RASIS betul!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

tak betul pon nak bertumbuk apahal...macam sampah...

Anonymous said...

@sesejuk mata memandang : fyi, aizuddin saad tu photographer,bkn wartawan yg ada nama pena memacam,baling batu sorok tangan.

mamat ni bkn jenis betumbuk punye org,pendiam masa kat skolah,duduk diam jek..ko nasib baik pund*k,kalau dapat kat aku,sapedek pakai tiub la kau...

Anonymous said...

Kenapa kes melayu hentak kereta buruk cina, nama Kiki jadi viral tapi bila keling tumbuk melayu sampai pecah muka, tiada siapa pon bertanya siapa nama keling tu dan apa no plat kereta beliau?

Adakah ini satu lagi sikap "tak apa" dan "terlalu pemaaf" melayu yg akhirnya bakal makan diri?

WHYY??!!

Anonymous said...

melayu mmg mcmtu,kena buat mcm2 pun xpa its ok...tu yg kpala dh kna pijak oleh org lain...dh sifat mcmtu..konon hati lembut dan pemaaf..tp x kna pd tmpat dan masa