Friday, October 10, 2014

KETUM MAKAN GAJI BUTA

Elaun ahli parlimen naik
Ketua pembangkang tido masa bajet dibentang

Haram jadah punya KETUM

22 comments:

Anonymous said...

biarkn dia membuta,celik pun bukan ada faedaah tp jgn smpai mati,masaalah besar utk bn,najib

Strategi Perang : Strategi #1 Bahagian 2 said...

Saje nak alihkan fokus UMNO kot macam alih fokus pada Wan Azizah untuk Azmin jadi MB.

Anonymous said...

Ketum menjawab "Masa tu,kelopak mata saya tertutup buat sementara,mungkin acond dlm dewan rakyat tu sejuk,tetapi tv umno Bn mereka ulang2, berkali2 dan terus menuduh saya terlena"

Anonymous said...

Ini bajet dia yg terakhir. Jadi apa nak di peduli lagi.

Anonymous said...

Ketum tgh fikir apa nak buat kat Sg. Buloh Resort.

Anonymous said...

Ketum dibuai mimpi bontot Mat2 Jambu dan dia menjadi PM. KetumBuuus!!!

Anonymous said...

Semua misti mau kilija lajin maa, tapi itu olang dalam itu gambat atas sana aa lu olang mau jaga2 aa, pasat ini olang aa kaki tipu punya olang!!

Anonymous said...

ELAUN TIDUR DALAM PARLIMEN BERAPA YEK. ???
GOMEN PKR KAYA.....

Anonymous said...

Org hati dengki dan hasad mana boleh terima kebaikan

Anonymous said...

Dia penat tu.....semalam ada 2 permainan dia terlibat atas undangan DAP.Satu amoi dan satu lagi....lu fikir lah sendiri.

Anonymous said...

Malam ni jubur sapa la aku nak baham...........

Anonymous said...

shahidan kasim 'masak' kena kutuk 'ikat perut' sebab gaji mp kecik. siap ada blog yang cari dan selongkar apa yg mp + menteri dapat setiap bulan. shahidan terpaksa letak kepala dalam seluar dalam kerana malu yang amat sangat dompetnya kena selongkar. dalam pembentangan bajet, elok pulak KETUM tidur sambil mimpi jadi nyata elaun mp dinaikkan. tak patut, betul2 tak patut. shahidan kena macam2, geng2 tidur ni yang tumpang dapat faedah....

raismazzadam said...

Bukan gaji buta je dia makan...BABI pun dia makan...

Anonymous said...

Ketum bukan tidor tapi tgh berfikir Dubur siapa dia nak rembat lepas sesi parlimen.

CEO Siber said...

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

CEO Siber said...

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Anonymous said...

Pencacai >
- Dia tengah berzikir tu

Anonymous said...


si ketum sedang ber halusisasi tentang syurga di dataran sungai buluh dan akan melaksanakan bajet bulan dan bintang bila jadi maharaja disitu tak lama lagi.

malaysia oh malaysia
nama mu terbilang di persadana dunia
nagaramu aman dan damai
penghuninya berbagai keturunan
pemerintahanya adil dan harmoni idaman si ketum
menyabung hayatnya
nak rebut kuasa pm
harubiru tentunya
kerakusan sebelum ketum menemui ajalnya.

Anonymous said...

KETUM Al-Tiduri......

Anonymous said...

Mamat ini kalau Perkataan BUTA memang sinonim buat dia.....HATI, MATA. GAJI..dan kalau korang ada perkataan lain silalah sambung...ok

Anonymous said...

Sedap-sedap je korang kata tido! Ni tengah cari ilham tau.

Anonymous said...

tiada beda dengan MP UMNO-BN mereka kelihatan tidur juga ketika bajet dibentangkan. jika saudara menonton tv ketika itu saya pasti saudara juga nampak. usah la provokasi.

gutter politics ain't a mature politics.