Sunday, November 16, 2014

BLOGERS AKAN BAGI ANUGERAH KEPADA PERWAKILAN YANG BALUN SAIFUDIN ABDULLAH DALAM PAU !!!

9 comments:

Anonymous said...

gilo punya olang..najib belahlah..org dah terlampau nyampah dgn ko dan ko punya olang

Anonymous said...

Anak2 kelantan yg berhijrah,jom balik ke kelantan.kelantan lebih islamik dari negeri lain.tingalkan kedunian,mari mengejarakhirat.jom.

Anonymous said...

adakah dia nie mengatasi Allah sehingga berani mengatakan yang undang-undang hudud tidak sesuai di Malaysia? Arrogant dan jurus kufur. Bertaubat lah.

Anonymous said...

publisiti murah pudin ooi..

Anonymous said...

Memang betul hudud tak sesuai di malaysia. apa punya gila undang2 dikuatkuasa hanya keatas penganut agama islam shj. Wtf

Anonymous said...

Orang melayu mesti berani! Kita orang melayu adalah berketurunan pahlawan. Dulu kita berani, kuat dan ikhlas. Kemana perginya semua sifat-sifat baik tu sehingga kita jadi pengecut! Kita terlalu nak jaga hati pengundi cina? kita sangka mereka akan menyebelahi kita bila mereka berkuasa? Mereka adalah cina yang rakus dan sanggup melakukan apa sahaja hatta menghina dan menghalau melayu sekiranya mereka berkuasa. Bangunlah! balun sesiapa sahaja yang menjadi tali barut musuih melayu. Kalau benar Saifuddin kurang ajar seperti itu, kita bangkit dan hentam dia supaya dia boileh pergi kembali ke lubang musuh kita.
Seorang lagi manusia dalam UMNO iaitu KJ yang mengaggungkan Barat. Dia ni nak rosakkan pemuda melayu dengan idealogi Liberal dia. Balun Saifudin Balun KJ.

Anonymous said...

Aku sokong saifudin.. Harap dia tak jadi spt segelintir pemimpin dan macai palat umno. Yg cuba nak memPASkan umno.

Anonymous said...

Ilmu xcukup... dan sombong.

Anonymous said...

Aku orang KHASHAF. ..anugerah Allah yang PUNYA 'Arshil 'Azim. ..

Aku lihat Saifuddin ini tersekat2 waktu Sakratulmaut nya...aku tidak dapat Menolong ...Pulanglah kepangkuan Allah dan Rasul...