Tuesday, December 9, 2008

SEBENTAR TADI SADDAM DIGANTUNG !

http://www.tranungkite.net/v8/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1104#30116

sebentar tadi merupakan detik ulangtahun ke 2 saddam hussein digantung. saddam digantung oleh kumpulan pro demokrasi iraq yang diketuai oleh nuri al maliki dan sekutu2 syiah mereka. saddam digantung dengan hina,di gantung pada hari umat islam menyambut korban. saddam digantung tatkala proses perbicaraannya belum pun sampai ke peringkat terakhir.


kepala2 pengkhianat yang bertopengkan wajah pro demokrasi sudah tidak dapat menangkis hujahan2 saddam. siapa sangka orang tua yang pernah hidup di dalam lubang perigi di tikrit ini mampu berhujah dalam kamar mahkamah secara solo menangkis satu persatu kumpulan pendakwa raya negara !


mana ada WEAPON OF MASS DESTRUCTION ! 2 hari lepas anak dajjal amerika george w bush tersenyum di samping isterinya barbara bila memberikan jawapan 'AKU TERSILAP DI MIDDLE EAST' tatkala di temubual oleh rancangan televisyen amerika. begitu mudah beliau memberikan justifikasi tersilap percaturan di middle east setelah ribuan nyawa umat islam menjadi mangsa ujian senjata terkini bomb daisy,stealth,patriot dan bom berangkai !


saddam berwatak pro dan kontra. dosa beliau menibai habis-habisan puak kurd di utara iraq tidak boleh diampunkan. namun jasa beliau membelasah bandar2 israel dengan peluru berpandu SCUDNYA juga merupakan satu sejarah umat sunah. tatkala anak2 palestin di bunuh secara sistematik selama berpuluh tahun oleh zionis, saddam adalah satu satunya pemimpin benua arab yang berani melakukan pembelaan. masih gap teringat lagi tangisan gembira yasser arafat apabila melihat beratus peluru berpandu SCUD iraq singgah di bumbung2 rumah dan bandar yahudi !


ahh satu hari yang indah bagi semua umat sunah ! sementara raja2 saudi,kuwait,dubai duduk lena di kerusi2 empuk membesarkan 2 buah anggur di celah kangkangnya manakala di seberang sana seorang pemimpin iraq menentang berpuluh negara kuasa dunia ! hari ini adalah ulang tahun ke 2 saddam digantung. saddam digantung dek hasil gabungan pengkhianat2 negara. nuri al malaki dan moqtada as sadr. siapa sangka moqtada pemimpin syiah ialah orang yang memegang tali gantung saddam !


saddam jasanya mempertahankan maruah sunah tidak boleh dipertikai. perang saudara iran-iraq membuktikan semangat sadam mengekang kebangkitan ayatollah khomeini, satu personaliti pujaan mat sabu dan beberapa kerat pimpinan pas ! mana2 protes parti pas kini sudah ada gambar ayatolllah ruhollah khomeini. entah apa mandrem yang dipakai oleh pemuja2 syiah dalam pas hingga lupa penghinaan syiah pada abu bakar r.a aku pun tak pasti !


kini iraq sudah tidak aman. umatnya mati setiap hari tanpa henti.benarlah ungkapan hadis akhir zaman sungai furat akan menjadi merah warnanya. inilah hasil manipulasi golongan pro demokrasi. nuri al maliki,hamid karzai,mahmoud abas,gus dur,anwar ibrahim merupakan kesinambungan pengkhianat2 islam. cuba membawa imej baru islam yang berkiblatkan arahan yahudi..demokrasi dan hak asasi.


cuba kita tanya anwar sekali lagi apa pandangan saudara tentang lina joy ? jawapannya seperti biasa berpusing berpusing dan terus berpusing...justifikasi demokrasi mengatasi kehendak ilahi.


kini suara demokrasi,hak asasi,liberalisasi bersahut-sahutan menyalak di malaysia. bagai anjing jalanan yang kempunan tulang.sebut sahaja nama anwar,tian chua,theresa,kit siang,karpal,ambiga,hindraf,bar council,sister in islam,raja petra dll maka dengan mudah kita mendefinisikan mereka sebagai penggerak utama perosak2 negara. suara seperti inilah yang pernah kedengaran sebelum saddam di gulingkan. sistemnya sama iaitu mengatakan pemerintahan itu diktator,un demokratik cuma yang berbeza adalah playernya. di iraq pengacaunya adalah nuri al maliki dan di malaysia kepala nya tidak lain anwar bin ibrahim !


siapa sangka pemimpin pas yang dulunya lidah mereka sentiasa berzikir menyebut kebesaran ilahi kini lebih banyak berzikir menyebut perkataan demokrasi ! haha..sanggup memberikan justifikasi di depan paderi memberi laluan kepada gereja menggunakan perkataan ilahi ! negara islam kini NEHI NEHI NEHI !
pilihan di tangan sendiri, harap janganlah menjadi tali barut seperti nuri al maliki.

8 comments:

Anonymous said...

al-fatihah untuk saddam...bush to hell..

Tai said...

Ya betul. itulah keberanian Saddam yang tidak dapat disangkal.

Nah sekarang, Amerika tersungkur. Tersungkur dek kemelut ekonomi. Sekarang, balasan dan bala dari tuhan telah ditimpa ke atas Amerika.

AbgTuah said...

Salam,

Satu artikel yang baik penuh dengan kenyataan dan pendedahan. Teruskan GAP, kami sentiasa bersama-sama anda memberikan sokongan.

LEKIR said...

Assalamualaikum,

Saddam itu buruk dan baik

Pkr itu buruk dan bahaya

Anonymous said...

kemas dan padat ayat gap... teruskan menulis gap agar dapat menyedarkan ramai lagi pengikut pr yg terlalu jumud... eniways selamat hari raya kepada semua umat islam dan aku doakan para umat islam yg mengerjakan ibadah haji selamat pergi dan pulang hendak nya..

speedrider said...

padat dan berinformasi

LEKIR said...

Assalamualaikum,

Mari kita flagkan blog pedestrianinfidel.blogspot.com dan surind.blogspot.com kerana Allah

Sangtawal Sakranta said...

salam GAP,

jemput baca surat terbuka saya buat surind raj di blog saya.

teruskan tulisan GAP