Monday, January 25, 2010

HINA ALMARHUM SULTAN JOHOR, BLOGER PAS MENYERAH DIRI !


akhirnya pelacor upahan bloger dari pas menyerah diri. untuk makluman, adukataruna,malaysiaan waves,tulang besi dan perisik rakyat adalah bloger yang diarah oleh kumpulan erdogan dalam pas untuk menyerang hj hadi,nasarudin dan hasan ali.

pada tahun ini mereka melancarkan kempen 'langgar hj hadi 2010' dengan tujuan untuk menaikkan nama-nama bos mereka dalam pas..sikap kurang ajar yang diamalkan oleh pas dan anwar melalui ketuanan rakyat nampaknya semakin memakan diri.di perak mereka pernah baring atas jalan menghadang perjalanan tuanku nazrin, akhirnya dibalas tuhan apabila nizar sendiri terbaring atas jalan !

balasan ALLAH swt semakin jelas melanda seluruh kumpulan pas. klik sini

15 comments:

Shafawi said...

Hasil didikan PAS yang nyata - politik kebencian tanpa menira golongan.

rahman said...

dasaaaaaaaatnya perangai depa.....

Anonymous said...

KEHKEHKEH BAGUS2!!..MAMAT PENCACAI TU DH GELABAH BEROK!. ALLAH BYR CASH TUU!. AKU HARAP A.G. KASI TAROK CUKUP2 KAT MAMAT NI BRO..DGR KATE ADE LG BLOGGER (THE GUTTER) YG BUAT PERANGAI MCM SI MANGKOK ADUKA NI. LG BAIK ANGKUT SKALI HARUNG! HARKK PTUIHHH!!

Unknown said...

kepala bapak ko...AT tak pro mana2.samaada pas atau umno atau dap atau pkr atau parti gerombolan.suka hati mak bapak korang je menuduh AT tu pro pas.hak ptuuiih

IES Agencies said...

Haloo Ketua Pencacai Blog

satu dunia dah tahu si aduka taruna tu pencacai PAS lah.. tok sah lah nak berlakon

orang PAS pun tahu dan tak kecoh

dah silap tu mengaku ajelah


tapi biasaslah bahsaa kamu pun sama jugak bidap nya macam aduka taruna tu kan, so kita tahu lah kau dari puak mana

he he he

GAP KEMBALI said...

ketua polis blog

ssyyyy..tenang tenang..aku tahu kau tak keruan..banyakkan istigfar.

janganlah marah. dalam masa beberapa jam lagi aku keluarkan dokumen pemimpin pas..

BESAR PUNYA !!
BESAR PUNYA !!

Mohd said...

Sekarang kita semua tahu AT adalah pro Erdogan PAS. Kenapa dari dulu lagi PAS tak blok dia?

YANG GAMBI said...

Salam GAP,

Inilah hasil dakyah-dakyah komunis DAP, PKR dan PAS kepada anak-anak muda Melayu.......

Aduka barua ini seolah-olah sudah tiada agama dan adat resam Melayu.... inilah bakal pewaris Melayu yang ditonjolkan untuk menghapuskan institusi Raja di Malaysia mengikut agenda DAP melalui PAS dan PKR....

Anonymous said...

Susah2 aje menyerah diri kat Kelantan.Dia ingat kalau serah diri di negeri yg diperintah PAS kira boleh settle luar aje kot,kira undang2 lainlah kot.

Itu yang projek langgar hadi tu bukan dia punya ke.Dia mungkin bukan ahli pas tapi penyokong pas dari kem erdogan yang anti geng UG.

Oh ye harap2 cina pierre lim dgn gutter lahanat tu pun kena angkut sekali.Dah ada orang buat repot ke belum.

-anti kurang ajar

dari sungaiSireh said...

as.kum,
ketua polis blog, Kalau dah logo berdoa parti pas dah terang2 dlm blog dia, bangsat tu pro pas la.

jibaouk said...

salam...

aikkkkssss... tak pro mane2...
yg promote jual t-shirt tu pro mane yek? bahalol nyer Ketua Pungkok Blog. Otak tauk kat lulut ker?? sengal, baghral, kaldai, kura2, penyu, siput (yg lain tu reserved dulu)

DAN2 bepusing 360

ingatkan hebat sangat

makan bubor pakai straw la lepas nih...

huaaaaakahkahkahkahkahkah

salam hormat

Anonymous said...

Padan muka celupar sangat rasakan

Mohd said...

Ini apa pulak Rais Yatim nak bela AT bangsat ini?
Inilah jadinya bila ada precedent kes Name Wee tak diambil tindakan!
Tapi 6 orang yg menghina Sultan Perak dah dikenakan tindakan.

naza said...

Saya cadangkan supaya Barisan Nasional yang ditunjangi oleh UMNO memasukkan janji untuk memulihkan semula kekebalan Raja-Raja Melayu di dalam perlembagaan Malaysia....kita tiada pilihan lain lagi untuk tempat bernaung kecuali di bawah mahkota emas ini....jangan biarkan negara kita ini menjadi republik Pakatan Rakyat......

ameno harbi said...

Sedih lagi pilu. Ratap lagi meraung. Lubang sedap Saiful adalah talian hayat untuk Najib Razak. Lubang sedap si Saiful adalah perancang garis eknomi negara kita. Naik turunya Bursa Saham Kuala Lumpur sama seirama dengan tekanan taik dalam lubang jubur Saifol. Sistem pertahanan negara kita ini juga bergantung kuat dengan berapa lamanya taik si Saifol dapat berkumpul dalam lubang juburnya.

Dalam sejarah tamadun dunia pekara ini tidak pernah berlaku. Tiongkok dipertahankan dari serangan Mongol bukan melalui lubang jubur tetapi melalui Tembok Besar China. Alhambra dipertahankan dan berkembang sebagai tamadun bukan melalui lubang jubur tetapi melalui ilmu dan falsafah.

Inilah hakikat yang sedang berlaku ke atas negara kita hari ini. Tidak ada tangisan yang akan dapat mengalihkan hakikat ini. Memang betul - bunyinya amat lucah dan meloyakan. Loya lagi meloyakan. Malu lagi memualkan. Porno lagi menjijikan.

Lucah dan meloyakan terjadi kerana pada ketika ini United Malays National Organisation sedang cuba menarik nafas untuk mendapat talian hayat dengan menghidu rapat kepada lubang jubur si Saiful. Udara dari sebiji lubang ini diharapkan akan menyambung kembali nyawa United Malays National Organisation.

Kita tunggu dan lihat apabila lubang jubur si Saifol ini terbarai setelah tidak terberak selama 52 tahun. Tiga puluh juta warga Malaysia wajib bersedia. Isi-isi dari lubang jubur ini akan bertaburan. Ketawa salah hendak menangis pun kita tidak berair mata lagi